Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

Tak i ja mijenjam prednju za zadnju osovinu, ali prije na balans.

Zimulje ne stavljam prije 15.12 osim ako me vrag ne najebe u Europu.

Link to comment
Share on other sites

ja sam prije nekoliko dana stavio zimske goodyear ug9,ako neko razmislja o njima ima moju toplu preporuku,po zimi jos nisam isprobao,ali po kisi drze nerealno dobro,stvarno sam pretjerivao u zavojima i nigdje mi se nije upalio esp,prezadovoljan sam za sad!

Link to comment
Share on other sites

Ozbiljno si razmisljam da uzmem Continental Winter Contact TS 850P. Ima je u Renaultu za naruciti i komad je 1300kn za kes. Na karticu je 100kn skuplje. Dobio sam odgovor od Zorana koji je predstavnik za Conti HR i na testovima u Njemackoj je odnijela pobjedu u svim segmentima. Iskreno nisam bas bio previse odusevljen Nokianom WRA3 u odnosu na Dunlop Wintersport 3D na kojem sam vozio 6 sezona. No ako ih neprodam ostat cu na njima. 

Link to comment
Share on other sites

Ako je taj P bolji od obicnog TS850 onda je zaista bolesno dobar jer je meni obicni dosad najbolja zimska koju sam vozio (BFGoodrich, Michelin Alpin, Dunlop WS3D, GoodYear UG8). 

Dakle prvo balans pa zamjena osovina, hvala!

Link to comment
Share on other sites

Oznaka P je performance i za aute je visih performanci i vecih dimenzija slapa. Jbga jos nema nekih vecih testova te gume ali sigurno nije s**nje. Ako je vec obicna u vrhu.

Link to comment
Share on other sites

I onda ce neko tu P gumu da stavi na auto male snage i kilaze i pisati kako je obicno s*anje. A stavice je u XL i W indeksu na auto koje je ispod tone i dobaci do 160 km/h s dobrim vjetrom u ledja nizbrdo.

Link to comment
Share on other sites

Nece jer ta guma mislim dolazi tek od 17cola i mojoj dimenziji. Doduse kad malo razmislim, ima onih koji furaju vece tockove na stajling, ali ipak je to zimska stoga nevjerujem bas da ce bit puno takvih.

Link to comment
Share on other sites

Nece jer ta guma mislim dolazi tek od 17cola i mojoj dimenziji. Doduse kad malo razmislim, ima onih koji furaju vece tockove na stajling, ali ipak je to zimska stoga nevjerujem bas da ce bit puno takvih.

Karikiram, ali kuzis poentu. Isti slucaj i s nasarafljivanjem kojekakvih ovjesa i voznjom s neispravnim amortizerima. Ali izgleda lijepo...

Link to comment
Share on other sites

Novi HAK-ov test zimskih guma:

http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/hrvatski-autoklub-hak-objavio-rezultate-testiranja-zimskih-guma---412906.html

Zanimljivo da je guma koju sam ja kupio prije dvije godine još uvijek među prve tri na testu (Dunlop Winterresponse 2), doduše druge dimenzije su u pitanju, ali opet. Goodyear Ultragrip 9 je bio treći u dimenziji 205 55 16.

Link to comment
Share on other sites

Ja uvijek radim izmjenu na način da mijenjam prednje/zadnje. Također ne križam lijevo desno radi smjera rotacije

Link to comment
Share on other sites

Novi HAK-ov test zimskih guma:

http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/hrvatski-autoklub-hak-objavio-rezultate-testiranja-zimskih-guma---412906.html

Zanimljivo da je guma koju sam ja kupio prije dvije godine još uvijek među prve tri na testu (Dunlop Winterresponse 2), doduše druge dimenzije su u pitanju, ali opet. Goodyear Ultragrip 9 je bio treći u dimenziji 205 55 16.

Conti je kako god okrenes uvijek u vrhu sa modelom TS850. E sad, za neku standardnu dimenziju guma, ti testovi su dobar pokazatelj pri kupnji. No kad je dimenzija van standarda prica je drugacija. Studiram te testove na tyre rewieu stranici i svaki puta drugacije. Konkretno 215/45 R17 dimenzija nije nigdje u testu. Stoga priblizno slicna jest 225/45 R17 koju gledam kako se ista ponasana razlicitim brendovima. Novi Dunlop Witersport 5 je takodjer hvaljen. Dunlop se meni pokazao vrhunskim u snijegu i opcenito svemu sa 3D modelom na sportu. Dunlopa drzi ulja direkt, a conti je u 850P verziji jedsn od skupljih. Nisam ga bas nasao u manjoj colazi na testovima, stoga je upitno kakav je za zimu u mojoj dimenziji. U vecim dimenzijama je vrh. Cak si nekako mislim da bih Dunlop bio bolji. Vidim da se svi osvrcete za klasicnu dimenziju, a malo vas pise o ovim neklasicnim. Ako netko zna vise neka napise.

Link to comment
Share on other sites

Conti je kako god okrenes uvijek u vrhu sa modelom TS850. E sad, za neku standardnu dimenziju guma, ti testovi su dobar pokazatelj pri kupnji. No kad je dimenzija van standarda prica je drugacija. Studiram te testove na tyre rewieu stranici i svaki puta drugacije. Konkretno 215/45 R17 dimenzija nije nigdje u testu. Stoga priblizno slicna jest 225/45 R17 koju gledam kako se ista ponasana razlicitim brendovima. Novi Dunlop Witersport 5 je takodjer hvaljen. Dunlop se meni pokazao vrhunskim u snijegu i opcenito svemu sa 3D modelom na sportu. Dunlopa drzi ulja direkt, a conti je u 850P verziji jedsn od skupljih. Nisam ga bas nasao u manjoj colazi na testovima, stoga je upitno kakav je za zimu u mojoj dimenziji. U vecim dimenzijama je vrh. Cak si nekako mislim da bih Dunlop bio bolji. Vidim da se svi osvrcete za klasicnu dimenziju, a malo vas pise o ovim neklasicnim. Ako netko zna vise neka napise.

Dunlop Winterresponse 2 je prošle godine bio prvi (ili drugi) u mojoj dimenziji (Yaris - 185 60 15).

Link to comment
Share on other sites

Recimo ovaj primjer iako je Dunlop trebao biti na 2. mjestu nakon Contia. Pogledajte ukupni zboj. Conti 40 a Dunlop 38 i Dunlop na prvom mjestu. Uglavnom Dunlop je jedino slabiji u otporu kotrljanja. Guma stvara veci otpor, no na kisi i snjegu jos je bolja od Contia.

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2015-Auto-Bild-Performance-Winter-Tyre-Test.htm

 

Al to je test u 18 cola slapama.

Link to comment
Share on other sites

Kupim gumu koja je prošle godine u 185/60 R15 bila vrh skoro po mokrome (rezultati aquaplaninga su bili avion), a ove godine je u dimenziji 165/70 R14 skoro pa opasna na tom istom mokrom, dok je u 205/55 R16 isto među lošijima.

https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2015_winterreifen_165_70_r14_details.aspx?testId=167&recordId=3419 (2015 test)

https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2013_winterreifen_test_185_60_R16_details.aspx?testId=145&recordId=2978 (2014 test)

https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2015_winterreifen_205_55_r16_details.aspx?testId=168&recordId=3431 (2015 test)

Ili su promjenili šaru ili kvalitetu gume, ili nešto ne štima sa ADAC testiranjima. Mada sumnjam, jer su Continental, Dunlop i Goodyear uvijek u vrhu. Mislim, generalno mi je svejedno, guma mi se pokazala više nego dobrom za moje potrebe, no stvarno kako mogu toliko biti različite u samo godinu dana.

 

Link to comment
Share on other sites

jel ko koristio Yokohama v905

Da li je kvalitetnija za zime od save s3?

dimenzija 185/60/R15 (znam da nema neke tj da ne bi trebalo biti razlike) ali opet da nije ko koristio pa da ima sta reci dodati ili oduzeti :p

Link to comment
Share on other sites

Kraljevi leda za zimu 2015 su dvije nove gume pa ako netko razmišlja o kupnji zimske u većoj dimenziji:

1. Goodyear Ultra Grip Performance GEN-1

http://www.mrwinterwheels.co.uk/goodyear-ultra-grip-performance-gen-1-review.html

2. Dunlop Winter Sport 5

http://www.mrwinterwheels.co.uk/dunlop-winter-sport-5-review.html

2015 Auto Express Winter Tyre Test:

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2015-Auto-Express-Winter-Tyre-Test.htm

 

Ako prodam Nokianke uzimam GEN-1 odmah na ulja direkt stranici :)

http://uljadirekt.com/gume.html?gumebrand=3973_2674&gumenamjena=11957&gumeoznakasezone=46&gumepromjer=12288&gumesirina=12350&gumevisina=12357

 

Netko naručivao od njih? kazu da nabavljaju iz Njemacke, sad jesu pouzdani i jel su gume ok kvalitete?

 

 

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

Ovo je bolji model od ug-9,koji je fascinantno dobar,tako da sam uvjeren da ces biti prezadovoljan.po nekad me strah da se ne zabijem u nekog tko duplo sporije vozi ispred mene po kisi i slinavom,tako da me zivo interesira kako ce to biti na duplo snaznijem autu? :D

Edited by dario radić
Link to comment
Share on other sites

Ova guma je kao i Dunlop Wintersport 5 nova i na testovima se malo bopja pokazala nego Dunlop koji sam prvo htio. Continental 850P me vukao prvi, no nakon iscrpljujucih gledanja testova i studiranja donio sam ovu odluku. Nakon UG8 performance,njen nasljednik je jos bolji i to mora biti vrh. Nadam se da nisam pogrijesio. Barem prema testovima GY je na prvom mjestu. Mislim da cliu ne odgovara asimetrican profil sare kao stonje to bio Nokian, pa stoga ni nisam uzeo 850P. Ako malo bolje pogledate Dunlop WS5 i GY gen-1 imaju jako slicnu saru. 

Link to comment
Share on other sites

Po cemu si zakljucio da Cliu ne odgovara asimetricna sara? 

Ja si sve nekak mislim bi li se prebacio ovih dana na zimski set al nekako je danju jako toplo...

Link to comment
Share on other sites

ja se prebacio prošli vikenad kad sam bio u Bjelovaru... na splitskih 20 stupnjeva pjevaju ko Ivanka Boljkovac :)

Link to comment
Share on other sites

Po tome jer sam vozio Dunlop WS3D i sada NokianWRA3 koja bi trebala biti bolja a nije se pikazala bolja. Nije da je losa, no meni za po snjeg treba biti vrh. I idem na putovanja tako da sam uzeo nesto sto ce trajat.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.