Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

A u pm i sve, sad se pocinjemo diliti po tome tko je od kud i govorimo o vrsenju nuzde, za svaku osudu je ovo ponasanje.

Nadalje na sjeveru ima sniga u prosjeku 4 dana godisnje i mi smo svi inace kraljevi leda mos mislit, stoga argumenti da bolje znamo sta je snijeg ne drze vodu, ovi led.

 

 

Link to comment
Share on other sites

a sta ti govorim... zakon, kako je napisan, ko da su ga slagala dica iz vrtica... a takav kakav je napisan, tako se cita i primjenjuje... tako da mozete vi skakat na ono sto pisem, ali ne radim nista sto nije zapisano u zakonu....

crn11, a slusaj, kad se potezu regije, kad se poteze sve sto ne triba zato sto se nekome ne svidja sto drugi napise, onda kakav odgovor moze bit... ako netko moze tvrdit da dalmatinac nema sta radit na snigu, jer eto po nekima nije dovoljno na snjeznoj cesti, onda je za ocekivat da su regionalno, ti i takvi sve redom eksperti u voznji po snigu... to je direktno odgovor onima koji takve stvari tvrde... 

isto tako, ako cemo i tebi virovat, pa uzmemo ta 4 (neka je i karikirano) dana godisnje sto imas sniga u zg, a znamo da je tu najveca prednost zimske gume, onda sto svima smeta ta litnja guma? ili smeta sto se ja odlucujem s tom litnjom krenit na put upravo dok pada snig? i onda se pitam zasto? vise nesmis ni napisat di si bia, sto si radia, nista, da nekome osjecaji ne budu povrijedjeni... samo triba presutit da je sve vozeno na litnjim gumama, rec da su zimske savrsene, i onda valjda smim stavit i slike i video... neke jednostavno nikad zadovoljit... 

Edited by wifi
Link to comment
Share on other sites

evo da i ja dam malo svog priloga :) ,što se tiče zakona u RH podržat ću kolegu WIFI-a a ako se mene pita onda za zimu idu zimske gume a za ljeto idu ljetne,netko je rekao da snijega ima 4-5 dana ,u neku ruku je i u pravu (ovisi o godini :)  ) ali zato zna biti debelo u minusu i ljetna guma tu po meni nema šta tražiti.

Naravno,tko želi nek se vozi sa ljetnim gumama,ja neću,imam malo dijete a bome nemam para da popravljam svoj auto zbog moje gluposti ,jednom sam to napravio sve zbog svoje plitke pameti pa sam uzeo neke lijeve gume ,da bi na zavoju gdje sam inače prolazio sa 60kmh tog puta prošao sa 50kmh i izletio s ceste odnosno rekli bi moji pogodila me šljiva :) .

Od tada kupujem brend gume koje su se pokazale dobre na testu i naravno imam dva seta guma ,ljetne i zimske ,sve zbog sigurnosti jer opet velim ljetna guma je za ljeto a zimska za zimu.

Tko želi može se voziti ljetne gume po snijegu ,ali opet velim nije to to .

Zato pazite na šljive :)   :)

 

Link to comment
Share on other sites

zimska oprema je litnja guma s min.4mm profila i lancima u portapaku. tebi se to mozda ne svidja, glupo definitivno je, ali tako je napisano... nisam JA pisa taj i takav zakon i takvu formulaciju. isto tako je zimska oprema i zimska guma s 1.6mm profila, opet glupo, ali legalno... 

ti stvarno ne kuzis da ja ne osporavam da su zimske gume bolje od litnjih po snigu, iako bi se po onome sto TI pises, i kako ih gorljivo promoviras, to dalo tako protumacit... a sto je zakonodavac donia u austriji, njemackoj ili nekoj desetoj zemlji mi je jednako interesantno kao i sto su donili u australiji. ako ides u neku zemlju, procitas njihove zakone i primjenis ih. 

U 20 godina sto sam svakodnevno za volanom, jednom sam MORA stavit lance, jednom! A tada sam ih mora stavit i ja i doslovce svi, litnje, zimske, gusjenice, whatever koji su mislili ic dalje... dakle, lanci jesu suvenir, bolje rec balast... eno i ovi u Captura samo setaju donjom podnicom iz zavoja u zavoj... ako ti se ne svidja sto pise u zakonu, obrati se nadleznima... 

slusaj, ne racuna se od tvoje kuce do prvog kafica... drz se ti cipanja drva... 

srica pa vecina vas ima naglaske i slusa nacionalne tv koje zaposljavaju nepismene ljude... i ne kaze se kakaj, nego ne seri... 

a ko ti je kriv sto se zbog mene osjecas manje vridnim... evo odma cu namontirat zimske kako ti nebi povridia osjecaje... 

pa zimsku i ne diram, bar kad ne moram... a snig mi je drazi od mora... eto sto ti je danas dalmatinac... 

i u cemu se ovo razlikuje od onog mupovog linka? tocno je navedeno sto su zimski uvjeti i sto je zimska oprema u tim uvjetima... 

pa ne znas jel zalosno ili komicno sto jedan dalmatinac uopce mora raspravljat o voznji po snigu i ledu, how to, nekom tko zivi na snigu i ledu... tragikomedija! covik bi od takvih ljudi ocekiva da u najmanju ruku znaju vozit na svemu sto im priroda baci, s bilo kojim gumama jer imaju toliko mogucnosti i prakse... a kad ono, sipak... ali da, ovdje izgleda ljudi ocekuju da auto na snigu ide ko po sinama... nije ni cudo sto ih je onda hrpa koja vozi 30 na zimskim... bice se auto makne dva mm livo desno i odma je zakljucak kako auto plese, bolje jos malo usporit... stvarno di je onaj facepalm jer ovo je nevjerojatno! 

a sta imas pricat o buri? cudnih li ljudi... kakve vrazje veze imaju ljudi u mom kraju, i ako cemo bas direkt u splitu? vise od po splita je sislo sa brda, nije ni semafora vidilo dok nije doslo zivit ovdi... na kraju i ovi sto jesu di god da jesu - jel postoji neka teritorijalna klasifikacija vozaca za koju ne znam, pa bas da cujem, koji su to najbolji vozaci u hrvatskoj - znam bar grad di ima najvise registracija po glavi stanovnika - DA! 

Odgovori mi na pitanje molim te. Jesu li četiri zimske gume u prtljažniku (uz četiri ljetne na autu) zimska oprema? Prema tvom tumačenju zakona jesu, jer se nigdje u zakonu eksplicite ne navodi da moraju biti na kotačima, a kotači biti postavljeni na glavčine. Ti si takva tvrdoglava mazga da bi ja volio da ti napišu 10 kazni za ugrožavanje drugih općeopasnom radnjom da dođeš malo k sebi. Ljetna guma u zimskim uvjetima je jedna velika nula, ponavljam nula. 

Link to comment
Share on other sites

evo da i ja dam malo svog priloga :) ,što se tiče zakona u RH podržat ću kolegu WIFI-a a ako se mene pita onda za zimu idu zimske gume a za ljeto idu ljetne,netko je rekao da snijega ima 4-5 dana ,u neku ruku je i u pravu (ovisi o godini :)  ) ali zato zna biti debelo u minusu i ljetna guma tu po meni nema šta tražiti.

Naravno,tko želi nek se vozi sa ljetnim gumama,ja neću,imam malo dijete a bome nemam para da popravljam svoj auto zbog moje gluposti ,jednom sam to napravio sve zbog svoje plitke pameti pa sam uzeo neke lijeve gume ,da bi na zavoju gdje sam inače prolazio sa 60kmh tog puta prošao sa 50kmh i izletio s ceste odnosno rekli bi moji pogodila me šljiva :) .

Od tada kupujem brend gume koje su se pokazale dobre na testu i naravno imam dva seta guma ,ljetne i zimske ,sve zbog sigurnosti jer opet velim ljetna guma je za ljeto a zimska za zimu.

Tko želi može se voziti ljetne gume po snijegu ,ali opet velim nije to to .

Zato pazite na šljive :)   :)

 

Nema tko šta želiti i ne želiti voziti se na ljetnim gumama kad vladaju zimski uvjeti, jer taj pojedinac nije sam na cesti. On svojim postupcima i ne posjedovanjem zimske opreme kad vladaju zimski uvjeti osim sebe ugrožava druge sudionike u prometu. Svatko od nas mora poći od činjenice da nije sam na cesti. Ja ne želim da netko ugrožava moj život samo zato jer se pravi pametan i tumači zakon kako njemu paše.

Link to comment
Share on other sites

Istina ali zakon kaže da mogu biti ljetne gume s min. 4 mm i lancima, to je u biti problem,zakon, a iskreno imaš ljudi koji se voze na zimskim gumama starim ohohooo, " pa ima još dobre ripne"

Link to comment
Share on other sites

Istina ali zakon kaže da mogu biti ljetne gume s min. 4 mm i lancima, to je u biti problem,zakon, a iskreno imaš ljudi koji se voze na zimskim gumama starim ohohooo, " pa ima još dobre ripne"

Naravno da mogu ljetne, ali moraju biti i lanci. Same ljetne nemaju šta tražiti na snijegu. I zimske gume stare ohoho su bolje od najnovijih ljetnih kad vladaju zimski uvjeti.

Link to comment
Share on other sites

Ima li igdje usporedba nove ljetne gume koja ima najvecu dubinu sare ( moze i malo potrosena ) i zimske gume s dubinom sare od1.6mm ali u zimskim uvjetima? Ovo bi nam rijesilo sve muke ovdje :-). Necu racunat zimsku staru 5g a nevizenu jer ona ako je pravilno skladistena skroz ok. Znaci nova ljetna sa celavom zimskom po zimskim uvjetima. To bi bilo zanimljivo vidjeti.

Link to comment
Share on other sites

evo da i ja dam malo svog priloga :) ,što se tiče zakona u RH podržat ću kolegu WIFI-a a ako se mene pita onda za zimu idu zimske gume a za ljeto idu ljetne,netko je rekao da snijega ima 4-5 dana ,u neku ruku je i u pravu (ovisi o godini :)  ) ali zato zna biti debelo u minusu i ljetna guma tu po meni nema šta tražiti.

Naravno,tko želi nek se vozi sa ljetnim gumama,ja neću,imam malo dijete a bome nemam para da popravljam svoj auto zbog moje gluposti ,jednom sam to napravio sve zbog svoje plitke pameti pa sam uzeo neke lijeve gume ,da bi na zavoju gdje sam inače prolazio sa 60kmh tog puta prošao sa 50kmh i izletio s ceste odnosno rekli bi moji pogodila me šljiva :) .

Od tada kupujem brend gume koje su se pokazale dobre na testu i naravno imam dva seta guma ,ljetne i zimske ,sve zbog sigurnosti jer opet velim ljetna guma je za ljeto a zimska za zimu.

Tko želi može se voziti ljetne gume po snijegu ,ali opet velim nije to to .

Zato pazite na šljive :)   :)

 

hvala na djelomicnoj podrsci, bar s ove zakonske strane... svjestan si da si sad usa u opasne vode na ovom forumu :yeah: 

nisi jedino reka, jesi li to izletia s litnjim gumama u zimskim uvjetima (vezano za temu) ili se to vise odnosilo na opcenito shit gume vs. premium gume? definitivno se slazem s tobom, postene gume su nuznost! na svojim autima ih minjam cim osjetim da vise to nije to. 

slazem se s tobom i po pitanju zimskih guma, i to ponajvise za ekipu koja je u unutrasnjosti i redovito je u uvjetima gdje je zimska guma na temperaturama gdje se vide njene prednosti. ako si tamo svakodnevno onda su dva seta nuznost. u takvim uvjetima, jedan set, bia on litnji, cjelogodisnji ili zimski, uvijek je kompromis. koliko god netko ovdje govoria za zimske gume, toliko su one los izbor za split s obzirom na prosjecne temperature zimi. 

onda je tu i ona praksa da se za litnje jos i kupi dobra guma, a za zimske se kupi sava, a to sam vidia na masu autu koji rabljeni kostaju vise od mog Captura. Starfire, Aeolus, Nankang i jos hrpa nang-chang guma... kako se ta guma ponasa kad je suvo i mokro, ne zelim ni zamislit, jer poput save, vjerojatno (a i to je pitanje) jedinu prednost ima na snigu, bar dok je jos nova... 

Odgovori mi na pitanje molim te. Jesu li četiri zimske gume u prtljažniku (uz četiri ljetne na autu) zimska oprema? Prema tvom tumačenju zakona jesu, jer se nigdje u zakonu eksplicite ne navodi da moraju biti na kotačima, a kotači biti postavljeni na glavčine. Ti si takva tvrdoglava mazga da bi ja volio da ti napišu 10 kazni za ugrožavanje drugih općeopasnom radnjom da dođeš malo k sebi. Ljetna guma u zimskim uvjetima je jedna velika nula, ponavljam nula. 

hmmm... ako litnje gume imaju 4mm, i imas lance u portapaku, onda svakako mozes imat i zimske gume u portapaku za balast kao zimsku opremu... 

rado bi ti reka "podrazumijeva se", ali ne podrazumijeva se da su kotaci montirani. tako da bi vrlo vjerojatno (a trebalo bi proucit kompletan zakon) dobar odvjetnik oboria kaznu ukoliko u portapaku vozis zimske gume. 

u par navrata su me doista i zaustavili, jednom su cak i mjerili dubinu profila. cim je guma iznad 4mm i imas lance (jos zip tied u portapaku) bilo je fala-dovidjenja! a cesta je bila pod snigom... tako da to tvoje negodovanje mozes jedino uputit novom sazivu sabora pa neka nesto promine. i neka napisu da se profil odnosi na gume montirane na autu. litnja guma je barem dvostruko losija po snigu od zimske, ali jednako tako je i kinez, pa i sava, na desetke metara losiji od premium litnje gume na mokrom, pa vidi cuda, i dalje je u prodaji, i dalje je ljudi kupuju i onda palamude kako oni voze po ogranicenju... eto, i ja vozim po ogranicenju (ili mrvu priko), cak i kad je snig... valjda je to jedini vremenski uvjet kad donekle mogu postovat ono sto znakovi ogranicenja kazu, jer sve drugo je :hm:

Nema tko šta želiti i ne želiti voziti se na ljetnim gumama kad vladaju zimski uvjeti, jer taj pojedinac nije sam na cesti. On svojim postupcima i ne posjedovanjem zimske opreme kad vladaju zimski uvjeti osim sebe ugrožava druge sudionike u prometu. Svatko od nas mora poći od činjenice da nije sam na cesti. Ja ne želim da netko ugrožava moj život samo zato jer se pravi pametan i tumači zakon kako njemu paše.

hrvatski sabor je propisa sto je zimska oprema i zimski uvjeti u hrvatskoj... a ti na svojoj privatnoj cesti propisuj ko sta smije i ne smije kako god oces... ako ti ne odgovaraju propisi kakvi jesu i trta te izic na cestu (naocigled), onda lipo ucini meni i svima uslugu pa stoj unutar svoja 4 zida jer nema vece opasnosti od "vozaca" koji sa strahom sida za volan... 

Istina ali zakon kaže da mogu biti ljetne gume s min. 4 mm i lancima, to je u biti problem,zakon, a iskreno imaš ljudi koji se voze na zimskim gumama starim ohohooo, " pa ima još dobre ripne"

nemos ti to usrmaatre dokazat... s druge pak strane, ljudi vozaju na gumama starim priko 20 godina, i (posto ce opet bit da pricam price) to cu morat uslikat... 

Naravno da mogu ljetne, ali moraju biti i lanci. Same ljetne nemaju šta tražiti na snijegu. I zimske gume stare ohoho su bolje od najnovijih ljetnih kad vladaju zimski uvjeti.

ne moraju... moras ih imat u portapaku, ako zapnes da mozes dalje... ali ako se kreces, nigdje nije propisano da moraju biti na pogonskim kotacima, a sto je izricito navedeno za autobuse i teretna vozila. ako to dvoje ne razlikujes, onda je problem u tome sto ne znas citat sto pise... 

ma naravno, sava s 1.6mm je savrsen izbor za zimu... omg... 

Ima li igdje usporedba nove ljetne gume koja ima najvecu dubinu sare ( moze i malo potrosena ) i zimske gume s dubinom sare od1.6mm ali u zimskim uvjetima? Ovo bi nam rijesilo sve muke ovdje :-). Necu racunat zimsku staru 5g a nevizenu jer ona ako je pravilno skladistena skroz ok. Znaci nova ljetna sa celavom zimskom po zimskim uvjetima. To bi bilo zanimljivo vidjeti.

e da je takav test vidit... ali dovoljno bi bilo nac test zimske gume na snigu i ledu - 1.6 vs. 8mm. ako znamo koliko nova litnja ima duzi zaustavni put, dalo bi se odredit jeli bolja nova litnja ili potrosena zimska... 

Link to comment
Share on other sites

Ima li igdje usporedba nove ljetne gume koja ima najvecu dubinu sare ( moze i malo potrosena ) i zimske gume s dubinom sare od1.6mm ali u zimskim uvjetima? Ovo bi nam rijesilo sve muke ovdje :-). Necu racunat zimsku staru 5g a nevizenu jer ona ako je pravilno skladistena skroz ok. Znaci nova ljetna sa celavom zimskom po zimskim uvjetima. To bi bilo zanimljivo vidjeti.

u mojem slucaju zimska se pokazala boljom, isprobao sam to sam davno jer sam imao nove ljetne i zimske pri kraju koje sam dobio uz auto, kad je zapao snijeg a zivio sam gdje se nikad nije cistilo jedno 400m ceste sa ljetnima nisam mogao izac, uz to bila je i kraca uzbrdica i namontiram te potrosene zimske i izasao bez greske.. zimske nisu bile neko ludilo, barum polaris 2.

Link to comment
Share on other sites

Samo ću jednu stvar pitati, koju sam drugom prilikom pitao WiFija u ovakvoj raspravi pa je on pričao o nekoj Korenici i kaj ja znam kaj. Odmah naglašavam da te ne pitam za to.

Meni se dogodilo da policija redom zaustavlja na Vukovoj Gorici i provjerava zimsku opremu. Naravno, padao je snijeg i bilo ga na kolniku.

Kad su mene zaustavili, 2-3 auta su stajala sa strane i ljudi su montirali lance na ljetne gume. Mene na zimskim su propustili normalno dalje.

Pitanje je vrlo jednostavano. Ako je zimska oprema ljetne plus lanci u GEPEKU, zašto u proglašenim zimskim uvjetima nisu propuštali dalje ljude iako "imaju zimsku opremu" (u gepeku jel)?

Drugo pitanje je: znaš li ti kaj bi se dogodilo da po snijegu i proglašenim zimskim uvjetima imaš nesreću na ljetnima? Kaj bi rekao policiji, kasku, AO, i na sudu kasnije kad se žališ da si imao ti lance u gepeku?

Link to comment
Share on other sites

Samo ću jednu stvar pitati, koju sam drugom prilikom pitao WiFija u ovakvoj raspravi pa je on pričao o nekoj Korenici i kaj ja znam kaj. Odmah naglašavam da te ne pitam za to.

 

Meni se dogodilo da policija redom zaustavlja na Vukovoj Gorici i provjerava zimsku opremu. Naravno, padao je snijeg i bilo ga na kolniku.

 

Kad su mene zaustavili, 2-3 auta su stajala sa strane i ljudi su montirali lance na ljetne gume. Mene na zimskim su propustili normalno dalje.

 

Pitanje je vrlo jednostavano. Ako je zimska oprema ljetne plus lanci u GEPEKU, zašto u proglašenim zimskim uvjetima nisu propuštali dalje ljude iako "imaju zimsku opremu" (u gepeku jel)?

 

Drugo pitanje je: znaš li ti kaj bi se dogodilo da po snijegu i proglašenim zimskim uvjetima imaš nesreću na ljetnima? Kaj bi rekao policiji, kasku, AO, i na sudu kasnije kad se žališ da si imao ti lance u gepeku?

odgovorit cu ti isto sto i zadnji put... tebe su na zimskim pustali na Vukovoj Gorici, u Korenici ljude na zimskim nisu pustali bez lanaca... kako je to moguce ako su i oni imali zimsku opremu? 

drugi odgovor, sto bi ti rekli da sa zimskim napravis prometnu? tough luck? ili bi rekli neprilagodjena brzina? ali isto smo usli u raspravu da bi se potezali po sudu, istina, ali to je rizik onog tko vozi... 

vracamo se na prvo pitanje - cinjenica je da policija moze, ovisno o saznanjima i uvjetima, odredjenim vozilima po osobnoj procjeni zabranit daljnju voznju. ako je moguce da to ucini ovim sa zimskim gumama, ne vidim razloga zbog kojeg jos prije nebi to napravili ako imas litnje gume... to ne znaci da u normalnim snjeznim uvjetima nebi dalje prosa. ova ogranicenja uglavnom su vezana uz brdovita i zavojita podrucja. 

s obzirom da spominjes vukovu goricu, pitam, ako je stanje takvo kakvo je, a snijega je posvuda, zbog cega policija ne staje i 20km ranije pa nalaze da ovi s litnjim namontiraju lance? zasto to radi prije vukove gorice? jer ako je virovat nekima, i 20, i 50km ranije, bi ta vozila bila u ilegali... isto tako, zasto im prvo ne naplate kaznu, pa onda vozi dalje? jer ako si u ilegali, onda imaju puno pravo naplatit kaznu. evo primjera: imas bluetooth handsfree na mobitelu, a svejedno cakulas, zaustave te i naplatit ce ti kaznu. Imas tu opremu i svejedno ce ti naplatit jer je nisi koristia. to sto ces je sad koristit ne znaci da kaznu neces platit. kako to da se ista stvar ne primjenjuje kad su gume u pitanju? kako to da policajac kad vidi da si s litnjim na snigu ne moze tebi naplatit kaznu, vec samo moze rec da dalje nemos dok ne montiras lance. a tek ako lance nemas u portapaku ima pravo naplatit ti kaznu jer si se uputia na snig bez zimske opreme. objasni... 

Link to comment
Share on other sites

odgovorit cu ti isto sto i zadnji put... tebe su na zimskim pustali na Vukovoj Gorici, u Korenici ljude na zimskim nisu pustali bez lanaca... kako je to moguce ako su i oni imali zimsku opremu? 

drugi odgovor, sto bi ti rekli da sa zimskim napravis prometnu? tough luck? ili bi rekli neprilagodjena brzina? ali isto smo usli u raspravu da bi se potezali po sudu, istina, ali to je rizik onog tko vozi... 

vracamo se na prvo pitanje - cinjenica je da policija moze, ovisno o saznanjima i uvjetima, odredjenim vozilima po osobnoj procjeni zabranit daljnju voznju. ako je moguce da to ucini ovim sa zimskim gumama, ne vidim razloga zbog kojeg jos prije nebi to napravili ako imas litnje gume... to ne znaci da u normalnim snjeznim uvjetima nebi dalje prosa. ova ogranicenja uglavnom su vezana uz brdovita i zavojita podrucja. 

s obzirom da spominjes vukovu goricu, pitam, ako je stanje takvo kakvo je, a snijega je posvuda, zbog cega policija ne staje i 20km ranije pa nalaze da ovi s litnjim namontiraju lance? zasto to radi prije vukove gorice? jer ako je virovat nekima, i 20, i 50km ranije, bi ta vozila bila u ilegali... isto tako, zasto im prvo ne naplate kaznu, pa onda vozi dalje? jer ako si u ilegali, onda imaju puno pravo naplatit kaznu. evo primjera: imas bluetooth handsfree na mobitelu, a svejedno cakulas, zaustave te i naplatit ce ti kaznu. Imas tu opremu i svejedno ce ti naplatit jer je nisi koristia. to sto ces je sad koristit ne znaci da kaznu neces platit. kako to da se ista stvar ne primjenjuje kad su gume u pitanju? kako to da policajac kad vidi da si s litnjim na snigu ne moze tebi naplatit kaznu, vec samo moze rec da dalje nemos dok ne montiras lance. a tek ako lance nemas u portapaku ima pravo naplatit ti kaznu jer si se uputia na snig bez zimske opreme. objasni... 

Vidi kralja na kvadrat. Policija može zatvoriti cestu ako procjeni da to ugrožava sigurnost vozača i prometa, onda ti ni zimske gume+lanci+bilo kakva zimska oprema ne bi bila od pomoći. To nipošto ne znači da se ti možeš u svojoj prepotenciji vozat cestom na kojoj ima 10 cm ugaženog snijega s ljetnim gumama. Jer će ti osim kazne za ne korištenje zimske opreme napisati kaznu za ugrožavanje ljudi i imovine općeopasnom radnjom. Za "genijalce" poput tebe koji traže rupe u zakonu se uvijek nađe rješenje.

Link to comment
Share on other sites

Vidi kralja na kvadrat. Policija može zatvoriti cestu ako procjeni da to ugrožava sigurnost vozača i prometa, onda ti ni zimske gume+lanci+bilo kakva zimska oprema ne bi bila od pomoći. To nipošto ne znači da se ti možeš u svojoj prepotenciji vozat cestom na kojoj ima 10 cm ugaženog snijega s ljetnim gumama. Jer će ti osim kazne za ne korištenje zimske opreme napisati kaznu za ugrožavanje ljudi i imovine općeopasnom radnjom. Za "genijalce" poput tebe koji traže rupe u zakonu se uvijek nađe rješenje.

ako nemos komunicirat na nekoj normalnoj razini, bez upravo te prepotencije o kojoj pricas i bahacenja, onda i ne tribas... ti mozes pricat od jutra do sutra, ali jedino sto policija moze, a da me zatekne da vozim s litnjim koje imaju 4mm+ profila na 10cm sniga, je zaustavit me, izmirit profil, i ako su nesto poput tebe, ugrozeni time sto netko moze, dok drugi ne, nalozit da stavim lance. sto bi u konacnici bilo komicno, s ozbirom da ako sam dosa i prosa kroz 10cm sniga, onda to dovoljno govori da mogu dalje i bez lanaca, osim ako uvjeti nisu gori od dotadasnjih... 

podjecas me na one tipove koji vozaju dicu ko kumpire, s mobitelom na uvu, livom trakom brze ceste, cilih 50 na sat, i onda se bune i puni laznog morala idu drugima propovidat jer idu brze... ali istina, oni voze "po propisu", nekom svom, i jos vjerojatno imaju zimske gume, za razliku od mene... :hey:

Link to comment
Share on other sites

Opet si napisao cijeli pasus. Zamolio sam te da ne miješaš kad je cesta zatvorena za sve ali ne ide.

Dakle kratko i jasno.

1. Zašto nisu ljude s lancima u gepeku propustili jednako kao mene na zimskim? A po tebi je to dovoljno za zimsku opremu?

2. Kako bi dokazao na sudu da si ti imao zimsku opremu kad si skrivio sudar na snijegu na ljetnima?

Link to comment
Share on other sites

ako nemos komunicirat na nekoj normalnoj razini, bez upravo te prepotencije o kojoj pricas i bahacenja, onda i ne tribas... ti mozes pricat od jutra do sutra, ali jedino sto policija moze, a da me zatekne da vozim s litnjim koje imaju 4mm+ profila na 10cm sniga, je zaustavit me, izmirit profil, i ako su nesto poput tebe, ugrozeni time sto netko moze, dok drugi ne, nalozit da stavim lance. sto bi u konacnici bilo komicno, s ozbirom da ako sam dosa i prosa kroz 10cm sniga, onda to dovoljno govori da mogu dalje i bez lanaca, osim ako uvjeti nisu gori od dotadasnjih... 

podjecas me na one tipove koji vozaju dicu ko kumpire, s mobitelom na uvu, livom trakom brze ceste, cilih 50 na sat, i onda se bune i puni laznog morala idu drugima propovidat jer idu brze... ali istina, oni voze "po propisu", nekom svom, i jos vjerojatno imaju zimske gume, za razliku od mene... :hey:

Najprije me ne poznaješ i prestani zaključivati koliko km/h i kako vozim jer nemaš pojma tko sam, koliko sam km u životu odvozio, kojom brzinom i koliko je tih kilometara bilo po podlogama prekrivenim snijegom. Ja ti odgovorno tvrdim da auto koje na kotačima ima montirane ljetne gume ne možeš kontrolirati na površini prekrivenoj snijegom, bez da ugrožavaš sebe i druge. Ni ti, ni ja ni Juha Kankkunen. To što si ti jednom uspio proći D1 kroz Korenicu ne dokazuje apsolutno ništa. . Ti prema ovdje napisanim postovima nikad u životu snijega nisi vidio i nemaš pojma kako je voziti na snijegu, jel da imaš onda nikada ne bi pisao ovakve gluposti ovdje na forumu. Policija ti u svakom slučaju može naložiti da staviš lance, može te isključiti iz prometa ako svojim postupcima ugrožavaš druge (što u ovom slučaju radiš) jer to šta ti misliš da možeš je dokaz tvoje prepotencije, bahaćenja i najviše samouvjerenosti i neznanja. Zimske gume (kao i lance) nisu izmislili i izradili ni zakonodavci, ni ja ni ti ni, ni odvjetnici, već su ih timovi ljudi na osnovu nekakvih ispitivanja mjerenja zaključaka i inih stvari koje ti očito ne možeš shvatiti.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Opet si napisao cijeli pasus. Zamolio sam te da ne miješaš kad je cesta zatvorena za sve ali ne ide.

Dakle kratko i jasno.

1. Zašto nisu ljude s lancima u gepeku propustili jednako kao mene na zimskim? A po tebi je to dovoljno za zimsku opremu?

2. Kako bi dokazao na sudu da si ti imao zimsku opremu kad si skrivio sudar na snijegu na ljetnima?

cesta je BILA zatvorena... kad su je otvorili, nisu dopustali voznju nikome bez lanaca... kako to? jer ti mogu nalozit da ih stavis, cak i kad imas zimske gume. a ako ih nemas, onda neces nigdi dalje, iako imas zimsku opremu u vidu zimskih guma. s kojim pravom onda nisu dali da se ide dalje bez lanaca? 

mjerenjem dubine profila guma. zapisnikom gdje je utvrdjeno postojanje lanaca u vozilu. 

dio opreme nekih kategorija je i lopata... to ne znaci da kad padne snig, covik izidje iz kamiona pa kopa put umisto ralice, vec se taj dio opreme koristi po potrebi.

Najprije me ne poznaješ i prestani zaključivati koliko km/h i kako vozim jer nemaš pojma tko sam, koliko sam km u životu odvozio, kojom brzinom i koliko je tih kilometara bilo po podlogama prekrivenim snijegom. Ja ti odgovorno tvrdim da auto koje na kotačima ima montirane ljetne gume ne možeš kontrolirati na površini prekrivenoj snijegom, bez da ugrožavaš sebe i druge. Ni ti, ni ja ni Juha Kankkunen. Ti prema ovdje napisanim postovima nikad u životu snijega nisi vidio i nemaš pojma kako je voziti na snijegu, jel da imaš onda nikada ne bi pisao ovakve gluposti ovdje na forumu. Policija ti u svakom slučaju može naložiti da staviš lance, može te isključiti iz prometa ako svojim postupcima ugrožavaš druge (što u ovom slučaju radiš) jer to šta ti misliš da možeš je dokaz tvoje prepotencije, bahaćenja i najviše samouvjerenosti i neznanja. Zimske gume (kao i lance) nisu izmislili i izradili ni zakonodavci, ni ja ni ti ni, već su ih timovi ljudi na osnovu nekakvih ispitivanja.

onog trenutka kad si me pocea prozivat i pretpostavljat o tome kakav sam, sto mogu ili ne, je trenutak kad si i sebe stavia na tapet. ti tvrdi sto god oces, ja tvrdim sto ja ocu, a ako ti ne odgovara to sto pise, popij koju tableticu za smirenje prije nego odgovaras. 

upravo radi ljudi poput tebe, po kojima ja sniga ni vidia nisam, ne znam sto je to vozit po snigu, itd. su i stavljene slike i video. ali tebi to nikad nece bit dovoljno, jer ti znas sto JA mogu ili ne mogu. dapace, kako to lipo kazes, ja tebe ne znam, ali eto, ti si baba vanga, pa mene znas... brige mene sto si ti u strahu svaki put kad sidnes za volan - jednostavno nemoj vozit umisto da propovidas... 

 

Link to comment
Share on other sites

cesta je BILA zatvorena... kad su je otvorili, nisu dopustali voznju nikome bez lanaca... kako to? jer ti mogu nalozit da ih stavis, cak i kad imas zimske gume. a ako ih nemas, onda neces nigdi dalje, iako imas zimsku opremu u vidu zimskih guma. s kojim pravom onda nisu dali da se ide dalje bez lanaca? 

mjerenjem dubine profila guma. zapisnikom gdje je utvrdjeno postojanje lanaca u vozilu. 

dio opreme nekih kategorija je i lopata... to ne znaci da kad padne snig, covik izidje iz kamiona pa kopa put umisto ralice, vec se taj dio opreme koristi po potrebi.

onog trenutka kad si me pocea prozivat i pretpostavljat o tome kakav sam, sto mogu ili ne, je trenutak kad si i sebe stavia na tapet. ti tvrdi sto god oces, ja tvrdim sto ja ocu, a ako ti ne odgovara to sto pise, popij koju tableticu za smirenje prije nego odgovaras. 

upravo radi ljudi poput tebe, po kojima ja sniga ni vidia nisam, ne znam sto je to vozit po snigu, itd. su i stavljene slike i video. ali tebi to nikad nece bit dovoljno, jer ti znas sto JA mogu ili ne mogu. dapace, kako to lipo kazes, ja tebe ne znam, ali eto, ti si baba vanga, pa mene znas... brige mene sto si ti u strahu svaki put kad sidnes za volan - jednostavno nemoj vozit umisto da propovidas... 

 

Ja tebi nikada nisam napisao da popiješ tableticu za smirenje, ali bi ti sada svakako preporučio konzumaciju iste.S tobom su sve daljnje rasprave nemoguće, neću više potrošiti niti slovo na komentiranje tvojih postova. Samo ne daj Bože da mi se nešto dogodi dok se vozim snijegom prekrivenom cestom, a ti i tvoj Captur (s montiranim  ljetnim gumamama) slučajno naletite na moje vozilo.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ja tebi nikada nisam napisao da popiješ tableticu za smirenje, ali bi ti sada svakako preporučio konzumaciju iste.S tobom su sve daljnje rasprave nemoguće, neću više potrošiti niti slovo na komentiranje tvojih postova. Samo ne daj Bože da mi se nešto dogodi dok se vozim snijegom prekrivenom cestom, a ti i tvoj Captur (s montiranim  ljetnim gumamama) slučajno naletite na moje vozilo.

nemoj sad glumit nevinasce nakon sto si me (in)direktno optuzia za sve i svasta... s tobom se jedino slazem da daljnja rasprava nema smisla, jer nakon svih slova i sluzbenih stranica, ti i dalje po svom o zakonitosti, jer ono sto ni u jednom trenu nije sporno, to je prednost zimskih na snigu... a koliko su litnje opasne na snigu, toliko se moze govorit i o zimskim cim zatopli... svaka guma je iskljucivo opasna koliko i vozac koji upravlja autom na kojem se nalaze... 

nek si ti meni ziv i zdrav, za sve drugo je lako... bice guma, litnjih, zimskih, novih i celavih... 

Link to comment
Share on other sites

nemoj sad glumit nevinasce nakon sto si me (in)direktno optuzia za sve i svasta... s tobom se jedino slazem da daljnja rasprava nema smisla, jer nakon svih slova i sluzbenih stranica, ti i dalje po svom o zakonitosti, jer ono sto ni u jednom trenu nije sporno, to je prednost zimskih na snigu... a koliko su litnje opasne na snigu, toliko se moze govorit i o zimskim cim zatopli... svaka guma je iskljucivo opasna koliko i vozac koji upravlja autom na kojem se nalaze... 

nek si ti meni ziv i zdrav, za sve drugo je lako... bice guma, litnjih, zimskih, novih i celavih... 

Rasprava je gotova i to je to. Radi šta te volja, ja sam ti napisao šta sam mislio.

Link to comment
Share on other sites

tako je! ja sam napisa di sam bia, sta sam radia, i s kakvim gumama... nije preporuka nikome, vec samo informacija... kome pravo, kome krivo... 

Link to comment
Share on other sites

Što se tice ljetnih guma i dubine šara to je zabluda samo takva, bit je u lamelicama na zimskoj gumi kad se ide po snijegu, smjesa zimske gume je tu da guma ostane elasticna na niskim temp a ne da bolje ide kroz snijeg..

Iz iskustva pricam zato sto sam prije 4 god nadobudan mislio da cu s novim uniroyal rainsport 2 moc prezivjeti tih nekoliko dana snijega, bez obzira sto se ceste ociste parkinzi i takva mjesta nisu mjesecima prohodni tako da sam morao kupiti zimske jer je bilo nemoguce 2 metra napraviti po utabanom valovitom ledu.. Od tada uvijek imam 2 seta guma..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.