Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

Ne vidim razloga zašto prigovarati nekome tko na autu od 50 KS želi imati bolju gumu i želi je imati tri godina, pa nakon toga ju promijeniti...

 

Nitko ovdje ne traži da se za nekoga skuplja novac za skuplju i bolju gumu, svatko raspolaže svojom lovom kad kupuje, a ja bi bio najsretniji da svi imamo najbolje gume na svojim autima, a nikako tome ne bi prigovarao...

Link to comment
Share on other sites

I ja sam jedan koji želi dobru gumu a da ima sve. Naravno, glupo mi je bilo kupovati nesto preskupo (htel pirelli p nero) za moj Clio od 82ks kad jednostavno nema potrebe. Odlucil se za manje razvikani brend s isto odlicnim performansama ko u poznatijih brendova i jucer uzel Hankook Ventus Prime 2 iliti k115. Imala je odlicne ocjene iako je stariji model (bolja od novog modela S1 evo), dobil ih s dotom 1213 u dimenziji 195/45/16 i mislim da budu zadovoljile ama bas sve moje potrebe. S balansom, novim ventilima i povratom poreza u Furlana izaslo nekih 1930kn.

Link to comment
Share on other sites

ja ih vozim mjesec dana i odlične su te hankook... ne vozaju DTM bez veze na njima :D

Link to comment
Share on other sites

Mislim da niste shvatili iako ne znam zašto. 

1. ograničenja su takva da ti je gotovo isto imao auto sa 50 KS ili 500 KS. Svi su očekivali da se utrkujem kada sam ima auto od 200 KS a ja laganini, po autoputu 120 km/h, uživancija i boli me đon. Stavljati nekakve "specijalne" gume na auto od 50 KS kojem treba 100 godina da se pomakne s mjesta je ludost ma koliko god netko pričao drugačije. 

2. u takvim uvjetima, 100% sam siguran da je svaka guma dovoljno dobra. Ako ti bočno izleti nekakva živina, ista je stvar da netko ima gusjenice na autu jer opet nebi uspio stati.

3. one koji se voze kako pričaju (nekakve relije po cesti) bi ja spremio na jedno mjesto. Neki dan sam vidio nekoga s oznakom ovog foruma da radi slalom po Zg i debelo se gura. Njemu ne trebaju dobre gume da mu bolje drže cestu nego mu treba ludara jer j**e normalne ljude po cesti koji ne očekuju idiota koji će im prolaziti na par centimetara od auta. Baš moram nabaviti onu kameru za vjetrobran.

4. Koja se to guma potroši nakon 3 godine da je za baciti ako radiš 10 000 km godišnje? To je neka super duper guma koju svi hvale a potroši se nakon 30 000 km i tri godine? Predobra guma.

5. Pljujete po Savi (nemam ju) jer vam kakti ne valja a za vožnju i kilometražu 99% ljudi je debelo predobra. Da bar RH proizvodi kakve god gume. 

6. Ljudi kupuju "najbolje" gume a onda kukaju kako im je sve skupo. 

7. Što se mene tiče kupujte šta god hoćete. Vaša stvar, vaše pare  :00009019:  Ja sam uzeo Fuldu SportControl jer je bila najjeftinija u 205/50/17 tj. 92€ Kako se vozim (nisam prešao 140 km/h), apsolutno svaka mi je je predobra.
Link to comment
Share on other sites

nebitno sad ko ima kakav auto, ako zelis najbolju gumu, to je za mene samo pohvalna stvar... guranje po zagrebu me ne interesira i nikad me nije interesiralo...

ako zelim dobru gumu, da dobro drzi po suhom i po mokrom , to je moja stvar, isto kao sto ti zelis proci sto je jeftinije...

1) auto ne ide samo ravno, na slalomu ti ne treba previse snage (ovisno o setupu "staze" )
2) tu bi se zahebao, imao sam dosta kriticnih situacija ti neki krelac oduzme prednost i ides ga izbjec (ne zakocit) , a vani mokro, a predivne kleber krisalp kazu : nece moci ove noci... zato sam sad na GY ug7+
3) naveo sam u prvom redu
4) ona koju ubijes na slalomu

5) sava je smece po kisi, bila i uvijek ce bit... po snijegu je odlicna

6) nikad od mene to neces cut
7) :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Nije to išlo nikoga direktno. 

One koji ubiju gume na slalomu i kukaju kako se brzo potroše treba isto na određeno mjesto. Najčešće takvi kukaju kako im je sve skupo a onda vrte gume na mjestu. Valjda se tako obnavljaju? Obično takvi sami ne plaćaju gume i dijelove pa se mogu "kurčiti".

Najčešće slalom voze oni u autima koji vrijede manje od prosječnih guma ili s nekim "sport" modelima. Obavezno moram kupiti kameru.  :lek:

Sasvim mi je svejedno kakav tko ima auto i nije to išlo ničiji auto nego jednostavno da se pokažu nekakvi omjeri.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se u dosta toga što kažeš. U principu uvijek idem na najbolju gumu za što manje novaca, zato valjda i vozim na Michelin energy. Ali neke granice ipak imam. Neću riskirati glavu sebe i svoje obitelji vozeći na nekom kineskom smeću. A eto imam i dovoljno novca da ne vozim ni Savu ni Tigar.

Link to comment
Share on other sites

Gumu Tigar nisam vidio već valjda 20 godina. 

Nije problem ako netko ima para pa ga boli đon ali je bar meni problem slušati kuknjavu i plakanje kako je sve skupo a mora se kupiti kakti najbolja guma koja je možda 1% bolja od neke druge bitno jeftinije ali je bitno kurčenje kako se ima ta guma dok u autu nikada nema goriva da ode 50 km dalje.

Ja nisam uzeo neku Wanli gumu koja je duplo jeftinija od ove najjeftinije Fulde u toj dimenziji koju sam uzeo jer svuda piše da ništa ne valja pa bi me konačno koštala više od Fulde.

Link to comment
Share on other sites

onda se razumijemo ;)

 

Btw ima Tigar ima, ali u Bosni i Srbiji

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Nov sam na forumu, ali moram prokomentirati neke nebuloze koje se po ovoj temi provlače

 

Mislim da niste shvatili iako ne znam zašto. 

1. ograničenja su takva da ti je gotovo isto imao auto sa 50 KS ili 500 KS. Svi su očekivali da se utrkujem kada sam ima auto od 200 KS a ja laganini, po autoputu 120 km/h, uživancija i boli me đon. Stavljati nekakve "specijalne" gume na auto od 50 KS kojem treba 100 godina da se pomakne s mjesta je ludost ma koliko god netko pričao drugačije. 

2. u takvim uvjetima, 100% sam siguran da je svaka guma dovoljno dobra. Ako ti bočno izleti nekakva živina, ista je stvar da netko ima gusjenice na autu jer opet nebi uspio stati.

3. one koji se voze kako pričaju (nekakve relije po cesti) bi ja spremio na jedno mjesto. Neki dan sam vidio nekoga s oznakom ovog foruma da radi slalom po Zg i debelo se gura. Njemu ne trebaju dobre gume da mu bolje drže cestu nego mu treba ludara jer j**e normalne ljude po cesti koji ne očekuju idiota koji će im prolaziti na par centimetara od auta. Baš moram nabaviti onu kameru za vjetrobran.

4. Koja se to guma potroši nakon 3 godine da je za baciti ako radiš 10 000 km godišnje? To je neka super duper guma koju svi hvale a potroši se nakon 30 000 km i tri godine? Predobra guma.

5. Pljujete po Savi (nemam ju) jer vam kakti ne valja a za vožnju i kilometražu 99% ljudi je debelo predobra. Da bar RH proizvodi kakve god gume. 

6. Ljudi kupuju "najbolje" gume a onda kukaju kako im je sve skupo. 

7. Što se mene tiče kupujte šta god hoćete. Vaša stvar, vaše pare  :00009019:  Ja sam uzeo Fuldu SportControl jer je bila najjeftinija u 205/50/17 tj. 92€ Kako se vozim (nisam prešao 140 km/h), apsolutno svaka mi je je predobra.

 

 

1. Nije ludost, najbolji upgrade auta su dobre gume

2. Nije ista situacija, zato i postoje razni testovi gdje se vidi koliko koja guma drži, a koja ne

3. Onda si pogriješio profesiju, možda trebaš donositi zakone u Saboru

4. Većina performance guma (Potenza, Continental Sport) ako voliš malo bržu vožnju

5. Opravdano se kritizira, imam zimske S3+ i to je po kiši ispodprosječna guma

6. Njihov problem

7. Bravo za tebe, hvala što si podjelio iskustvo

 

Što se pitanja tiče, po meni je Bridgestone Turanza najbolja kupovina za all around uvjete, ne troši se pretjerano kao Potenza i ne traži zagrijavanje, dobra je po svim uvjetima i cijenom je pristupačna.

Link to comment
Share on other sites

Turanza je odlična na malim i srednje velikim, laganim autima. Meni je na Cliu 185/60 15 bila fenomenalna, s obzirom na "balon" dimenziju. Prodao ju nakon 2 ljeta jer sam prelazio na 16", a čovjek je s njome vozio još  2 ljeta i prezadovoljan je...

 

No, čuo sam da na velikim i snažnim autima nije tako sjajna

Link to comment
Share on other sites

Na težim autima se više osjeti mekana bočnica gume koja se prilikom brže vožnje dosta uvija, tu je Potenza mnogo bolja. 

Link to comment
Share on other sites

Nov sam na forumu, ali moram prokomentirati neke nebuloze koje se po ovoj temi provlače

 

1. Nije ludost, najbolji upgrade auta su dobre gume

2. Nije ista situacija, zato i postoje razni testovi gdje se vidi koliko koja guma drži, a koja ne

3. Onda si pogriješio profesiju, možda trebaš donositi zakone u Saboru

4. Većina performance guma (Potenza, Continental Sport) ako voliš malo bržu vožnju

5. Opravdano se kritizira, imam zimske S3+ i to je po kiši ispodprosječna guma

6. Njihov problem

7. Bravo za tebe, hvala što si podjelio iskustvo

 

Što se pitanja tiče, po meni je Bridgestone Turanza najbolja kupovina za all around uvjete, ne troši se pretjerano kao Potenza i ne traži zagrijavanje, dobra je po svim uvjetima i cijenom je pristupačna.

 

Čuj, osobno se bojim auta koji imaju tablice KR, RI, PU ili onim kockastim Hondama Civic, Swiftovima, autima kojeg ti imaš... ako trebaš dokaze budem ti stavio kada kupim kameru. 

Testovi su objektivni da popizdiš. Gdje je opisana procedura, način testiranja a najbolje od svega je mjerenje dužine kočenja gdje uvjeti nikada ali baš nikada ne mogu biti isti a oni spominju nekakve milisekunde i slične vrijednosti. Te milisekunde su naravno od ključnog značaja onima koji idu na posao i s posla i do prve birtije. Naravno, pare koje dobiju testeri isto ne igraju ulogu ili toga možda nema? 

Hoćemo dalje? Koliko ti treba da reagiraš iliti koja je tvoja brzina reakcija? U kakvoj je korelaciji brzina reakcije s kronološkom dobi? Siguran sam da bi ti uspio reagirati brže od sprintera na 100 metara  :snazan:  Samo, kada bi išli mjeriti, siguran sam da bi brzina reakcije bila malo drugačija  :spex  Šta hoću reći? Najčešće je važnija ta brzina reakcije nego guma pogotovo što su sve one sličnih performansi. Pogotovo kod ekipe koja puši (što nije kažnjivo zakonom dok je pričanje na mobitel kažnjivo) pa je opće poznato da pušenje "smanjuje" brzinu reakcije.

 

Najbolji upgrade (koja riječ za auto) auta je kasko :cool:  Sjećam se dobro da je onaj neki naš što vozi trke lijepo rekao da oni mogu pjevati borbene sa svim tim preradama auta kada dođe ekipa škode koja ide sa "serijskim" trkačim autom i pojedu ih za doručak.

 

3. već postoje zakoni koji to sankcioniraju samo je problem što su mene tako jednom školovali zbog "slaloma" a ja na tri trake prešao s desne u lijevu i onda u srednju na kilometar dužine dok vas vanabe rejsere s malim ... ne hvataju. Tome bi mogla poslužiti kamerica.   :happy:

4. prosvjetli me, kakva je to malo brža vožnja? Ona kada si trgaš auto i daješ zadnju paru za dijelove pa nemaš za gorivo a pritom svjesno svakodnevno ugrožavaš sve druge oko sebe? 

5. Šta je to ispodprosječna guma? Ona koja te izbaci s autoputa kao onog fudbalbaliju iz Ajduka kojem su krive ceste, auto, kiša, šta već ne a to što je vozio malo puno previše nikom ništa? Trebao je imati bolje gume ili možda gusjenice, šinje? 

6. I moj je problem jer ih moram slušati dok kukaju a onda im kažem sve šta ih ide pa bude sranja jer im se to kakti ne smije reći u facu dok si oni dopuštaju tušiti sve oko sebe svojim veleumnim baljezgarijama.

7. Nisam ih još stavio na auto. Iskreno, da mi netko (svima nama) stavi različite gume na auto, dam rezati desnu ruku da nebi imali pojma kakve su gume. Pričam o normalnoj vožnji. Ako se hoćete ubijati, lijepo odite na Grobnik i pustite druge da žive. Kada se spičkate negdje nemojte kriviti ceste i ne znam koga nego sebe.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

@Hrc555: Jel prcaš ti kaj???

 

Čovječe, daj se malo skuliraj...

 

Podsjećaš me na moju ženu kad je u PMS-u... :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Želiš odgovor na to pitanje?  :D Ne smijem tu jer će biti ban.

 

Ovaj lik je isto jedan od tih trkača koji rade sranja po cestama da bi došli 5 minuta prije na 400 km a onda upadnu u gužvu i budu dva auta prije onoga tko se vozi normalno  :D

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Koji lik???

 

S čime se ti boriš???

 

Čovječe, uspio si jednu lijepu i konstruktivnu temu uništiti sa nekoliko svojih postova u kojima poričeš da je bolje imati najkvalitetnije gume, od onih manje kvalitetnih, jer kao sve je to isti kufer...

 

Ja nisam od onih koji divljaju gradom i voze slalom, ali smatram da je bolje na autu imati najbolju gumu koju si mogu priuštiti jer guma je jedini kontakt automobila s cestom, a navozao sam se svakojakih guma i ne bi rekao da je to sve isto. U normalnoj vožnji nećeš primjetiti razliku sve dok ne budeš morao negdje naglo stati ili zaobići dijete koje je za loptom iskočilo pred auto...

Link to comment
Share on other sites

1. Čuj, osobno se bojim auta koji imaju tablice KR, RI, PU ili onim kockastim Hondama Civic, Swiftovima, autima kojeg ti imaš... ako trebaš dokaze budem ti stavio kada kupim kameru. 

2. Testovi su objektivni da popizdiš. Gdje je opisana procedura, način testiranja a najbolje od svega je mjerenje dužine kočenja gdje uvjeti nikada ali baš nikada ne mogu biti isti a oni spominju nekakve milisekunde i slične vrijednosti. Te milisekunde su naravno od ključnog značaja onima koji idu na posao i s posla i do prve birtije. Naravno, pare koje dobiju testeri isto ne igraju ulogu ili toga možda nema? 

Hoćemo dalje? Koliko ti treba da reagiraš iliti koja je tvoja brzina reakcija? U kakvoj je korelaciji brzina reakcije s kronološkom dobi? Siguran sam da bi ti uspio reagirati brže od sprintera na 100 metara  :snazan:  Samo, kada bi išli mjeriti, siguran sam da bi brzina reakcije bila malo drugačija  :spex  Šta hoću reći? Najčešće je važnija ta brzina reakcije nego guma pogotovo što su sve one sličnih performansi. Pogotovo kod ekipe koja puši (što nije kažnjivo zakonom dok je pričanje na mobitel kažnjivo) pa je opće poznato da pušenje "smanjuje" brzinu reakcije.

 

Najbolji upgrade (koja riječ za auto) auta je kasko :cool:  Sjećam se dobro da je onaj neki naš što vozi trke lijepo rekao da oni mogu pjevati borbene sa svim tim preradama auta kada dođe ekipa škode koja ide sa "serijskim" trkačim autom i pojedu ih za doručak.

 

3. već postoje zakoni koji to sankcioniraju samo je problem što su mene tako jednom školovali zbog "slaloma" a ja na tri trake prešao s desne u lijevu i onda u srednju na kilometar dužine dok vas vanabe rejsere s malim ... ne hvataju. Tome bi mogla poslužiti kamerica.   :happy:

4. prosvjetli me, kakva je to malo brža vožnja? Ona kada si trgaš auto i daješ zadnju paru za dijelove pa nemaš za gorivo a pritom svjesno svakodnevno ugrožavaš sve druge oko sebe? 

5. Šta je to ispodprosječna guma? Ona koja te izbaci s autoputa kao onog fudbalbaliju iz Ajduka kojem su krive ceste, auto, kiša, šta već ne a to što je vozio malo puno previše nikom ništa? Trebao je imati bolje gume ili možda gusjenice, šinje? 

6. I moj je problem jer ih moram slušati dok kukaju a onda im kažem sve šta ih ide pa bude sranja jer im se to kakti ne smije reći u facu dok si oni dopuštaju tušiti sve oko sebe svojim veleumnim baljezgarijama.

7. Nisam ih još stavio na auto. Iskreno, da mi netko (svima nama) stavi različite gume na auto, dam rezati desnu ruku da nebi imali pojma kakve su gume. Pričam o normalnoj vožnji. Ako se hoćete ubijati, lijepo odite na Grobnik i pustite druge da žive. Kada se spičkate negdje nemojte kriviti ceste i ne znam koga nego sebe.

1. Sad sam dobio svoje. Što da ti odgovorim, bar se ne vuče imidž metroseksualca koji pauzu između kavica po Jarunu i posjeta frizeru krati primanjem u guzu.

2. Testovi su masonska zavjera, kao i iskustva vozača. Uvesti će se monopol na tržištu i Tigar gume Dotrayal Plastik + će opet preplaviti tržište, jer i ta guma udovoljava svim zakonskim ograničenjima. Što se trkača tiče, nisam znao da imam tu čast dopisivati se s  Nikom Pulićem.

3. Generaliziraš, niti sam rejser niti imam malog. Vidim da ne skrivaš svoju seksualnu orijentaciju, ali žao mi je, nisi moj tip

4. Brža vožnja je kad spustiš krov kad izađe sunčeko, pa otvoriš temu kako se auto previše uvija

5. Guma dosta lošija po karakteristikama od ostalih guma iste klase, prosto ko pasulj

6. Super, jesi razmišljao o tome da posjetiš neku specijaliziranu osobu kao što je psihijatar naprimjer? Malo mi je čudno da je jednoj odrasloj osobi to jedan od problema u životu.

7. Naravno, razlika se ne vidi, to su sve teorije zavjere gumarske industrije

Link to comment
Share on other sites

1. Mislio si na mene? Ja i kavice  :rolleyes:  Još da znaš koliko sam platio auto  :00009019:

2. Iskustva vozača su takva da svaki cigo svoga konja hvali. O testovima bolje neću jer ima hrpa primjera "objektivnosti" istih. Pogotovo u auto novinama ili magazinima.

3. Koja je to moja orjentacija? 

4. Kakve veze ima brža vožnja s uvijanjem auta? Budem vidio zašto se trese a ne uvija kako kažeš a mislim da je ipak do loše balansiranih guma.

5. Koliko je to dosta lošije? Hoćemo na statistiku pa da vidimo definiciju lošije?

6. Razmišljao sam kako da neke oko sebe pošaljem psihijatrima jer mi je dosta slušanja kuknjave i kredita, kako im je teško pa valjda ispada da sam ja potrošio njihove novce a kada im to kažeš onda nastane rat. Šta ćeš, moram se družiti s njima a onda i slušati njihove kuknjave.

7. Lijepo rekoh, definiraj bolje ili lošije i statistički prikaži da vidimo kolika je ta razlika a ona u igru ubaci i cijenu. 

 

8. Nigdje nisam napisao da je loše imati najbolje gume nego je to najčešće preseravanje na krševima od auta (ne kažem da netko tu ima krš da me se ne lovi za gluposti) kojima je sasvim svejedno koju gumu imaju. Opet kažem Tigar nisam vidio 20 godina a Frenchkey kaže da ih ima u BiH i RS. Pošto tamo ne živim, nisam ih ni viđao. Ili da preformuliram. Kupovanje "najboljih" guma je bacanje novaca kada one jeftinije sasvim dobro odrađuju posao pa i onda kada treba nekoga zaobići. S druge strane, zašto ne kupiti i rastegnuti na 800 rata "najbolju" gumu umjesto da uzmeš onu koju možeš platiti kada je toliko bitna razlika u njima?

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Kvagu u što ste ovu raspravu pretvorili. Na osobna prepucavanja. Hajte ljudi van, lijepo je vrijeme upijajte sunčeve zrake i širite dobre vibracije

Link to comment
Share on other sites

Ajme kolko gluposti...

 

Daj malo pogledaj cijene guma u čestim dimenzijama, npr 205/55R16 i vidjet ćeš da je razlika između vrhunske gume i Tigra niti 20 eura. To je na cijenu od 60-80 eura. Računaj da će trajat barem 3 godine. Da je razlika u cijeni dvostruka, možda bi te i skužio, al pričaš gluposti.

 

Prije dvije godine se je lik zabio u moj auto od iza (nisam ja vozio) jer su ga gume izdale u kočenju, a ispred je dijete bilo na cesti. Kak je prvi auto uspio stat i još zadržat drugog? Vozio je na dovoljnoj udaljenosti. Brzina je bila po propisima. Lik je platio svoj auto 200k + kn, stavio je neko smeće za zimsku gumu koja ga je koštala 20 eura manje po komadu, a na šteti je izgubio 500 eur. Moglo ga je koštat i života - tuđeg ili vlastitog. Kako to objašnjavaš?

 

Glavno da su ti trn u oku ljudi koji imaju slabije aute i super gume jer ti se kosa diže kad netko odvozi slalom pa ih sve strpaš u isti koš. Svi su glupi rejseri, prevaranti i mučki provokatori. Pa realno, više bi te trebalo smetat kad netko kupi skuplji auto i traži uštedu od 100 eura na gumama i metne Savu na BMW 5.

Imaš neke komplekse vezane uz "krševe" od autiju...

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

1. Mislio si na mene? Ja i kavice  :rolleyes:  Još da znaš koliko sam platio auto  :00009019:

2. Iskustva vozača su takva da svaki cigo svoga konja hvali. O testovima bolje neću jer ima hrpa primjera "objektivnosti" istih. Pogotovo u auto novinama ili magazinima.

3. Koja je to moja orjentacija? 

4. Kakve veze ima brža vožnja s uvijanjem auta? Budem vidio zašto se trese a ne uvija kako kažeš a mislim da je ipak do loše balansiranih guma.

5. Koliko je to dosta lošije? Hoćemo na statistiku pa da vidimo definiciju lošije?

6. Razmišljao sam kako da neke oko sebe pošaljem psihijatrima jer mi je dosta slušanja kuknjave i kredita, kako im je teško pa valjda ispada da sam ja potrošio njihove novce a kada im to kažeš onda nastane rat. Šta ćeš, moram se družiti s njima a onda i slušati njihove kuknjave.

7. Lijepo rekoh, definiraj bolje ili lošije i statistički prikaži da vidimo kolika je ta razlika a ona u igru ubaci i cijenu. 

 

8. Nigdje nisam napisao da je loše imati najbolje gume nego je to najčešće preseravanje na krševima od auta (ne kažem da netko tu ima krš da me se ne lovi za gluposti) kojima je sasvim svejedno koju gumu imaju. Opet kažem Tigar nisam vidio 20 godina a Frenchkey kaže da ih ima u BiH i RS. Pošto tamo ne živim, nisam ih ni viđao. Ili da preformuliram. Kupovanje "najboljih" guma je bacanje novaca kada one jeftinije sasvim dobro odrađuju posao pa i onda kada treba nekoga zaobići. S druge strane, zašto ne kupiti i rastegnuti na 800 rata "najbolju" gumu umjesto da uzmeš onu koju možeš platiti kada je toliko bitna razlika u njima?

pa dobro zasto onda ides govoriti kako da neko trosi svoje novce? pa ja ako zelim dat cu 20 000kn za gume (ili bilo tko tu), to je moj/nas problem...

statisticki gledano: michelin PE2 , bridgestone potenza itd (i npr. naravno) su 5 puta bolje gume od save intense ili tako nesto.... to uopce nije upitno i to se nikad nije ni sumnjalo, da mi jednom zatrebaju pri NORMALNOJ voznji (kad smo vec svi rejseri i vozimo slalom po gradu), meni dovoljno i nije mi zao ni lipe...

i ovo sta kazes da se gume kupuju iz preseravanja, aham, how yes no... "cuj mala, odi da t' pokazem kakvu saru moja guma ima, da vis kako drzi brate..."  bas zbog toga kupujemo dobre gume...

Link to comment
Share on other sites

Vidim ja da si dobro "proučio" statistiku kada možeš napisati "pet puta bolje". Kod vjere je ista stvar. Netko je nešto rekao i svi tvrde da je tako. Mjerenje pokazuje nešto drugo. Baš zato sam tražio da netko da statističke podatke da se vidi gdje je koja guma. Može se i nacrtati da vide i oni čoravi. Tako i vi za neke gume. Brzinu reakcije nitko ne spominje a vrlo je bitna pogotovo po gradu... Najbolji mi je subjektivni dojam neke gume koji na jednom autu može biti ovakav a na drugom veće mase totalno drugačiji ali je i dalje subjektivan.

I opet da ponovim, nemojte kasnije kukati kako je nešto skupo kada morate kupiti najskuplje gume a nemate goriva za otići 50 km dalje. 

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Pa računamo da je brzina reakcije jednaka, ako se testiraju gume...

 

Neće valjda Mišelinku testirati netko sa sporom reakcijom, a Savu netko Usain Bolt...

 

Treba uzeti u obzir samo egzaktne pokazatelje.

 

Meni isto smeta kod tih testova što na većini nema prikazanih izmjerenih vrijednosti, već samo bodovi, tako da ne znamo koja je uistinu razlika između neke prvoplasirane gume i zadnje plasirane u nekoj disciplini.

Link to comment
Share on other sites

Newbie ti je običan prevarator, zavodi žene sa tim Michelin PE2 jer maličke full padaju kad im veliš da je čvrsta bočnica i kakve su pri aquaplaningu, a općenito taj Clio je dosta ovak picolovac, dosta jebljiv auto. :)
Stari moraš se malo opustit, pizdiš više nego ja na gluposti, al krivog si našo za primjer jer ovaj budući strojar ne spada u tvoje klasifikacije, jedino kaj mu auto ima 50KS. Budem ga samo malo nadopunio pa da i ja malo dosađujem Bogu i ljudima: Michelin PE2 u dimenziji 195/50R15 je najbolja guma koju možeš staviti na Renault Clio (osobito RS 2.0 16v), CB0M ako želi da budem baš skroz precizan, čak štoviše nudim se za luđačku slalom vožnju da vidiš brzinu reakcije ili bilo kakve znanstvene metode dokazivanja da je ovo najbolja guma u spomenutoj dimenziji na navedenom automobilu. Opusti se.  :hippy:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.