Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

 Sjećam se dobro da je onaj neki naš što vozi trke lijepo rekao da oni mogu pjevati borbene sa svim tim preradama auta kada dođe ekipa škode koja ide sa "serijskim" trkačim autom i pojedu ih za doručak.

 

Ako mislis na ovo, Juraj Sebalj i Toni Klinc, od 10:45 nadalje

 

 

Ali ocigledno nisi shvatio poantu...

 

Sto se tice testova guma, mozes ih uzeti vise u obzir, pa ces vidjeti da su u svim tim testovima iste gume pri vrhu poretka... I jos usput bacis oko na recimo 

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/

 

tu ljudi sami ocjenjuju gume, pa ces isto tako vidjeti da su te iste gume koje su u testovima u casopisima ili autoklubovima na vrhu poretka vecinom hvaljene i od samih vozaca...

Edited by ND4SPD
Link to comment
Share on other sites

ma mucki provokator ajde....

u svim mogucim istim uvjetima, ukljucujuci vozaca, gume tipa koje sam naveo su bolje od jeftinijih peezdarija... to je valjda jasno djetetu u vrticu... i ne znam ko se tebi zali da nema za 50km, al ovdje sigurno to nisi procitao...

ti kupuj sta oces i kad oces i kolko oces, al nemoj pljuvat ljude koje kupuju dobre gume iz xy razloga...

uvijek je bolje opravdavat bolje gume, nego opravdavat zasto si kupio lose gume :plazi:

Link to comment
Share on other sites

Newbie ti je običan prevarator, zavodi žene sa tim Michelin PE2 jer maličke full padaju kad im veliš da je čvrsta bočnica i kakve su pri aquaplaningu, a općenito taj Clio je dosta ovak picolovac, dosta jebljiv auto. :)

Stari moraš se malo opustit, pizdiš više nego ja na gluposti, al krivog si našo za primjer jer ovaj budući strojar ne spada u tvoje klasifikacije, jedino kaj mu auto ima 50KS. Budem ga samo malo nadopunio pa da i ja malo dosađujem Bogu i ljudima: Michelin PE2 u dimenziji 195/50R15 je najbolja guma koju možeš staviti na Renault Clio (osobito RS 2.0 16v), CB0M ako želi da budem baš skroz precizan, čak štoviše nudim se za luđačku slalom vožnju da vidiš brzinu reakcije ili bilo kakve znanstvene metode dokazivanja da je ovo najbolja guma u spomenutoj dimenziji na navedenom automobilu. Opusti se.  :hippy:

 

Ja nisam nikoga spomenuo imenom. 50 KS sam spomenuo jer takvi obično vole pizditi na nekakve trke a auto im tome baš ne služi. 

Pričam o brzini reakcije čovjeka ne gume, auta ili čega već. 

 

Ako mislis na ovo, Juraj Sebalj i Toni Klinc, od 10:45 nadalje

 

Ali ocigledno nisi shvatio poantu...

 

Sto se tice testova guma, mozes ih uzeti vise u obzir, pa ces vidjeti da su u svim tim testovima iste gume pri vrhu poretka... I jos usput bacis oko na recimo 

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/

 

tu ljudi sami ocjenjuju gume, pa ces isto tako vidjeti da su te iste gume koje su u testovima u casopisima ili autoklubovima na vrhu poretka vecinom hvaljene i od samih vozaca...

 

Baš na taj video sam mislio. Lijepo je rekao da nema novce za gorivo za taj auto. Bar je iskren i ne prodaje maglu.

Kako rekoh za te samoprocjene, svaki cigo svoga konja hvali pa tako i gume. Kada si čuo da je netko pljuvao neku stvar koju je kupio?

 

ma mucki provokator ajde....

u svim mogucim istim uvjetima, ukljucujuci vozaca, gume tipa koje sam naveo su bolje od jeftinijih peezdarija... to je valjda jasno djetetu u vrticu... i ne znam ko se tebi zali da nema za 50km, al ovdje sigurno to nisi procitao...

ti kupuj sta oces i kad oces i kolko oces, al nemoj pljuvat ljude koje kupuju dobre gume iz xy razloga...

uvijek je bolje opravdavat bolje gume, nego opravdavat zasto si kupio lose gume :plazi:

 

Ja sam kupio loše gume? Možda po tebi i jesam. Ali, sigurno ti je dobro poznata teorija da samo "švabo zna napravit dobra kola".

Testiranja guma su zakurac. Niti jedan sprinter nema svaki put istu brzinu reakcije (štoviše, znatno je drugačija iako su uvjeti identični) a sukladno tome nitko ne može reći da je brzina nekog testera guma uvijek ista, pogotovo na kraju testiranja. Zato nigdje ne pišu uvjeti testiranja, kako su provedena nego samo nekakvi bodovi. Nigdje ne možeš naći nekakvu devijaciju da se vidi kako koja stvarno stoji i zato mi se diže kosa od svih tih kakti testiranja jer nemaju nikakvih podataka koji bi objasnili testiranje. Kada bolje promislim, ti podaci bi raji samo smetali jer ih ionako ne razumiju.

 

Kod slovenaca najjeftinija guma Wanli košta oko 50€ a ova Fulda koju sam kupio košta 92€ i najjeftinija je. Košta isto kao i nekakav 

Dunlop 205/50 R17 SP SPORT SP-01 89H MFS

tako da nije baš mala razlika u cijeni iliti košta skoro duplo više. Zato bih i volio statistički usporediti sa svim razvikanim gumama da vidimo kako stvari stvarno stoje.

 

Što se tiče goriva i vožnje 50 km mogu vas samo uputiti na najbližu benzinsku da promatrate brojčanike. Vrlo brzo ćete uvidjeti da ima priličan broj onih koji tankaju 50 ili 100 kuna a auti koštaju 100 ili više tisuća kuna. A vi recite da nije tako. 

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Đabe (ovaj puta nije "džabe") i najbolje/najskuplje/najNajNaj gume ako vozač pretjera (svjesnim ganjanjem) ili ako nezna izkontrolirat situaciju (neiskustvo, i donekle brzopletost).

 

Odnosno:

 

Onaj tko zna vozit, taj će i na starim Tigar gumama (kad ste ih već spomenuli) odvoziti sigurnu relaciju A-B (i stići će živ i zdrav), ali će bit svjestan da su gume stare te će onda tome prilagoditi vožnju (bila to zima, snjeg, ljeto, kiša).

 

Onaj tko nema klikera u glavi njemu ne vrijede ni najbolje gume jer je glup i/ili se previše oslanja na elektroniku ili jednostavno ima viška para - čača će platit...

Link to comment
Share on other sites

Đabe (ovaj puta nije "džabe") i najbolje/najskuplje/najNajNaj gume ako vozač pretjera (svjesnim ganjanjem) ili ako nezna izkontrolirat situaciju (neiskustvo, i donekle brzopletost).

 

Odnosno:

 

Onaj tko zna vozit, taj će i na starim Tigar gumama (kad ste ih već spomenuli) odvoziti sigurnu relaciju A-B (i stići će živ i zdrav), ali će bit svjestan da su gume stare te će onda tome prilagoditi vožnju (bila to zima, snjeg, ljeto, kiša).

 

Onaj tko nema klikera u glavi njemu ne vrijede ni najbolje gume jer je glup i/ili se previše oslanja na elektroniku ili jednostavno ima viška para - čača će platit...

 

:yeah:

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

ovo sta kaže icy je tocno

razlika u cjeni između najjeftinije i najskuplje je zanemariva.

ja uvijek gledam staviti gumu srednje cjene ili skuplje

znaci da mi se isplati uloženo dobiveno

recimo u mojoj dimenziji razlika u cjeni za 4 gume sava ili fulda je oko 100 kuna

nisam lud da stavim savu.

a i da stavim najskuplju možda bi bila 400 kn skuplje od najjeftinije

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj koliko košta guma 17" ili 18" pa onda pričaj o 100 kuna razlike najjeftinije i najskuplje gume. 

Link to comment
Share on other sites

Ne znam kaj nije jasno...

 

Generalno vrijedi da veličina felge raste paralelno sa cijenom auta ili željom vozača za većim felgama. Realno je za očekivati da ćeš za skuplji auto moći uzet tolko skuplju gumu. To znaš odmah kad kupuješ auto - koja je felga, koja je dimenzija, koja je cijena. U dimenzijama od 17 na više inča niti nema nekih loših guma jer niti jedan budžet auto ne dolazi sa takvim felgama. Osobno nisam takav tip osobe koja jeftino kupi rabljeni auto koji je jako skup za održavanje i onda škrtari na svemu mogućem jer si ne može priuštit gume, gorivo, rezervne dijelove... Takav način ponašanja mi je stran i nerazumljiv. Bilo tko sa imalo pameti kupuje ono što si može priuštiti i gleda dalje od tjedan dana.

 

Zašto nisi uzeo Wanli ako već imaš jako dobro vrijeme reakcije? Ti si isto uzeo dobru, sportskiju gumu - najbolje od onog što Fulda nudi. Imaš specifičnu dimenziju gume koja ispada skupa. Gledam sad 215/45/R17, odlična (vrhunska) GoodYear Eagle F1 Asymetric 2 košta punih 15eur više od Fulde. 15eur na cijenu od 80eur za gumu koja je redovito na testovima prva ili druga u usporedbi sa onom koja je oko 9.-10. mjesta. Najskuplja guma nije uvijek najbolja. A ni ova Fulda nije toliko loša u usporedbi sa GY koliko je Tigar loš u usporedbi sa Michelinom.

Svi ovi tvoji "rejseri" imaju felgice od 16 na niže, a tamo nisu velike razlike u cijeni između loše i dobre gume.

 

Vrhunski vozači isto imaju prometne. I da garantirano 100% znaš da ti nećeš skrivit nesereću jer si najbolji vozač na svijetu, to neće znati osoba koja je stala na sredinu nepreglednog zavoja na odjednom sluzavoj cesti koja ima rupetinu od pol metra u namjeri da testira tvoje gume. Ili ona osoba koja te odluči udarit bočno u zadnji kraj. Te usporedbe vrhunskih vozača i loših guma jednostavno ne pale, osim ako vrhunski vozači konstantno ne voze 10km/h.

Link to comment
Share on other sites

Baš na taj video sam mislio. Lijepo je rekao da nema novce za gorivo za taj auto. Bar je iskren i ne prodaje maglu.

Kako rekoh za te samoprocjene, svaki cigo svoga konja hvali pa tako i gume. Kada si čuo da je netko pljuvao neku stvar koju je kupio?

 

 

Opet si krivo skuzio, nije bitno gorivo, to je karikirao, on toci trkaci benzin i u Lancera, a taj Lancer ne trosi nista manje od S2000, dapace :) Poanta je da koliko god love da imao, kao npr. Solowow koji je na Forbesovoj listi bogatasa ne moze doci do nekih najnovijih dijelova jer su rezervirani samo za tvornicke momcadi... Naravno tvornickim momcadima nije to u cilju prodati cim razviju neki novi dio jer promoviraju samog proizvodjaca, tipa VW Polo sad u WRC-u i cilj im je biti prvi, novci nisu upitni...

 

Sto se drugog tice, ja prvi pljujem neku stvar koju kupim, a koja nije dobra... A nisam jedini...

Link to comment
Share on other sites

Ne znam kaj nije jasno...

 

Generalno vrijedi da veličina felge raste paralelno sa cijenom auta ili željom vozača za većim felgama. Realno je za očekivati da ćeš za skuplji auto moći uzet tolko skuplju gumu. To znaš odmah kad kupuješ auto - koja je felga, koja je dimenzija, koja je cijena. U dimenzijama od 17 na više inča niti nema nekih loših guma jer niti jedan budžet auto ne dolazi sa takvim felgama. Osobno nisam takav tip osobe koja jeftino kupi rabljeni auto koji je jako skup za održavanje i onda škrtari na svemu mogućem jer si ne može priuštit gume, gorivo, rezervne dijelove... Takav način ponašanja mi je stran i nerazumljiv. Bilo tko sa imalo pameti kupuje ono što si može priuštiti i gleda dalje od tjedan dana.

 

Zašto nisi uzeo Wanli ako već imaš jako dobro vrijeme reakcije? Ti si isto uzeo dobru, sportskiju gumu - najbolje od onog što Fulda nudi. Imaš specifičnu dimenziju gume koja ispada skupa. Gledam sad 215/45/R17, odlična (vrhunska) GoodYear Eagle F1 Asymetric 2 košta punih 15eur više od Fulde. 15eur na cijenu od 80eur za gumu koja je redovito na testovima prva ili druga u usporedbi sa onom koja je oko 9.-10. mjesta. Najskuplja guma nije uvijek najbolja. A ni ova Fulda nije toliko loša u usporedbi sa GY koliko je Tigar loš u usporedbi sa Michelinom.

Svi ovi tvoji "rejseri" imaju felgice od 16 na niže, a tamo nisu velike razlike u cijeni između loše i dobre gume.

 

Vrhunski vozači isto imaju prometne. I da garantirano 100% znaš da ti nećeš skrivit nesereću jer si najbolji vozač na svijetu, to neće znati osoba koja je stala na sredinu nepreglednog zavoja na odjednom sluzavoj cesti koja ima rupetinu od pol metra u namjeri da testira tvoje gume. Ili ona osoba koja te odluči udarit bočno u zadnji kraj. Te usporedbe vrhunskih vozača i loših guma jednostavno ne pale, osim ako vrhunski vozači konstantno ne voze 10km/h.

potpisujem

Link to comment
Share on other sites

Hajde da prekinemo s pizdarijama. Ja i dalje stojim iza svojih tvrdnji a vi iza svojih. Ja tvrdim da je tako općenito s gumama i dijelovima za auto a vi tupite kontra i sigurno se nećemo dogovoriti. 

Ima li netko iskustva s vulkanizerima u Ulja Direkt pošto daju montažu i balansiranje i još nekakav besplatan servis za 145 kuna? Bat i Kaloper traže 70 kn po gumi  :tup:

Kakvi su im to kratki ventili koje daju besplatno za toliko novaca? Koja je razlika od dugačkih osim u samoj dužini?

Link to comment
Share on other sites

Citam post i razmisljam sto bi mi masa forumasa rekla kad bi ja priznao da vozim na zimskim PROTEKTIRANIM gumama? Cak ih i ne mislim promijeniti ovo ljeto nego na njima cekati zimu. I da se stvarno dobro ponasaju na cesti iako dosta bruje. Ah,auto ima solidno jak motor od 136 ks. :-)

Link to comment
Share on other sites

Bio u BiH ovaj vikend. Gume koje sam vidio su nešto malo Dunlop pa Tigar, GUMEX. Sve, ali apsolutno sve gume su im skroz ćelave a ima ih dosta na kojima se vide i konci. 

Zašto bi te netko sprdao što se voziš na protektiranim gumama? Dumperi se voze na protektiranim gumama jer im nove koštaju kao novi pošteni auto. 

Link to comment
Share on other sites

 Sve, ali apsolutno sve gume su im skroz ćelave a ima ih dosta na kojima se vide i konci. 

 

Odvadi malo, matere ti. :pijan:

Link to comment
Share on other sites

Za normalne aute i normalne vozace, uopce nije bitno dal je Mišelin ili Goodyear ili SAva, bitno da je sto novija guma .Zamarate se glupostima.

Tu se ruse rekordi ko ce manje potrosit benzina , 5.12litara na sto ili 5.2 litre na sto, a preseravate se s nekim gumama.

 

Ja uvijek gledam da ne uzmem najjeftinije, ali bome nisam ni blesav uzeti najskuplju gume (gdje ce me 4 te gume izaci ko 4-5 normalnih guma).

Link to comment
Share on other sites

Evo imam i ja zimske protektirane, sara je od michelina alpina. Guma super. Vozeno i zestoko na njima, nista ne trese, ne zuji. Ma sve super. Sigurno cu ih opet kupit jer je komad 350kn naspram 750kn koliko je michelin.

Link to comment
Share on other sites

Odvadi malo, matere ti. :pijan:

Hoćeš da ti slikam pa postam ovdje? Gume Gemex ti mogu 100% poslikati jer ću opet ići tamo. Ćelavih ima na izbor, marka i dimenzije. Ono što RH uveze polovno izvana to nakon potrošnje izveze u BiH. Nažalost.

Misliš da oni tamo žele imati takve gume ili da nemaju para pa se voze na čemu god? Koliko samo ima neregistriranih auta? Baš sam jučer vidio da je neregistriran  Renault 4 presjekao put volciki. Kako će se sad veselo provesti. 

 

Lijepo piše hrvojexyz, svi obaraju rekorde u niskoj potrošnji a onda se kurče kako se voze ne znam kako. Ono, oksimoron. Kao u reklami za volciku kada Passat od skoro 2 tone sa valjda upaljenim svim potrošačima troši kao tačke.  :oo:

Link to comment
Share on other sites

ko obara rekorde u potrosnji? navedi imena i navedi ko se tocno tako vozi kako ti kazes?
 

Link to comment
Share on other sites

Hoćeš da ti slikam pa postam ovdje? Gume Gemex ti mogu 100% poslikati jer ću opet ići tamo. Ćelavih ima na izbor, marka i dimenzije. Ono što RH uveze polovno izvana to nakon potrošnje izveze u BiH.

 

Ajd odvadi jos malo, matere ti. :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

Evo ja  http://www.gumex.ba/index.php?sid=4'>odvadio: ukupno 40 proizvodjaca u programu, na istoj ovoj stranici na koju si linkovao. Ali dozvoljavam da je covjek isao po parkinzima i pravio statisticki uzorak na nekih 5-6k vozila i izvukao ovaj zakljucak...   :vrit:

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Uzorak je slučajan na potezu od cca 700 km kroz BiH. Uopće nema ćelavih guma i neregistriranih auta. Ljudi na benzinskim toče do čepa (toče za 10 KM) i slično :freak6:  

Link to comment
Share on other sites

Ne znam da li si cuo za statisticki uzorak po modelu "ogranicen k'o lavor"? Isti slucaj kao i sa HR, SRB, RU, BG, itd... No money, no honey. Get a life.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.