Jump to content

Megane 4 RS


dolac

Recommended Posts

ujutro da , išao do firme po stvari za na put :) 

trenutno sam do kraja tjedna u zemlji gdje svi voze francuze i samo njih preferiraju ??....mrzim tu zemlju više i taj narod . Ovdje je talismana karavana  u fulu i espacea na bacanje, također i megana karavana u gt verziji najčešće benzinc od svih modela, prođe tu i tamo koji symbioz vidio ga uživo danas na cesti . Nije lose ogroman je.

Nije mi jasno kaj si na renault forumu.

Renault je daleko bolja firma od jednog opela. 

 

 

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nije mi jasno kaj si na renault forumu.

Renault je daleko bolja firma od jednog opela. 

 

 

 

daleko je ovo od jednog opela ;) , samo znak ih djeli...ostalo je čudo ?.  U planu je sad kada se proda gt opet kakav megane dci karavan. Ovo je privremeno ;)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hvala poklopac. [emoji4]

Nespretno sam se izrazio. Od sad biram riječi. Kombinacija legure aluminija i željeza.

Isprike još jednom. [emoji4]

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Nije stvar dal ti znas pa si se krivo izrazio, nego ce doc neko to procitat, i onda ce neko tako krenut dalje da se izrazava..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Edit: i kao sto rekoh, masa jentu popratni benefit. Osmisljeno je kako se diskovi ne bi uvijali uslijed razlike u temperaturi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

pomno sam pratio ovaj pokazivac 4 controla, pa to se upalilo samo u sikani prije cilja...koji smisao je ako se nije palio u drugim ostrijim zavojima?

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Procitao sam sam par engleskih testova pa da ukratko sumiram njihovo misljenje:

Ovjes - savrsen i sa sport i cup ovjesom.

Po njima i sa sport ovjesom bolji od konkurencije.

Motor - u skladu sa ostalima u toj klasi - dakle prosjek. Zaostaje ipak za hondinim 2.0 turbo benzinecem.

Automatik - dosta bolji od onog u cliu rs i dalje losiji od dsg-a, a i mjenjaca u novoj alpine-i a110 - po njima ipak ispod prosjecan.

Manualni mjenjac - odlican.

Link to comment
Share on other sites

Dakle i dalje pobjednicka formula cup + manual. Ja zadovoljan ?

I u trojci je prva izvedenica motora bila prosjecna pa su ga kroz par dorada doveli na zavidan nivo. Mislim da ce tako biti i sad.

Brzo ce doci i trophy sa 300 ks pa cemo se veoma brzo uvjeriti hoce li i s motorom to biti to.

Link to comment
Share on other sites

Nhf al na megane masini nije apsolutno nis mijenjano na motoru sem mape kao i na megane 2 i r26... Svi dijelovi su isti na svima od 250 do 275s sem ecua

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I jedna bitna.

Megane 3 rs masina tvornicka (druga turbina i ic) trpi 440ks.. Znaci bez da se otvara blok, glava itd...

Ova masina moze imat samo manje od toga.. A to je nesto sto mnogi uzimaju itekako u obzir. Mnogi su kupili rs265 i 275 za vozit po stazi iskljucivo..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I jedna bitna.

Megane 3 rs masina tvornicka (druga turbina i ic) trpi 440ks.. Znaci bez da se otvara blok, glava itd...

Ova masina moze imat samo manje od toga.. A to je nesto sto mnogi uzimaju itekako u obzir. Mnogi su kupili rs265 i 275 za vozit po stazi iskljucivo..

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

Brojkice bet ARP vijaka na klipnjačama mi nekako ne drže vodu...

Link to comment
Share on other sites

Klipnjace trebaju jace vijke samo za vece okretaje. Ubrzanje klipa je identicno neovisno od snage a sila koja proizvodi moment djeluje na dolje i ne rasteze iste.. b21258708141887d88e9e0e61950f562.jpg

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sve stoji samo ja se nebi baš igrao s toliko ps na std podrumu motora, Da li se zna zašto su išli na 1.8l a ne 2.0l mašinu?

Link to comment
Share on other sites

Imali na lageru 1.8 s direktnim ubrizgavanjem i nizim CO2 i ostalim sto moraju zadovoljiti da bi se moglo prodavati. I ugradili u Megane RS. I u Alpine.

Link to comment
Share on other sites

Imali na lageru 1.8 s direktnim ubrizgavanjem i nizim CO2 i ostalim sto moraju zadovoljiti da bi se moglo prodavati. I ugradili u Megane RS. I u Alpine.

I u espace-a, vrlo brzo i u talismana, vrlo vjerojatno i u buduceg clia 5 rs. Uglavnom cilj im je sto jednostavnija gama motora - citaj maksimalno rezanje troskova.

Koliko se sjecam clanaka od prije 1.8 tce 300 ks ce imati par fizickih dorada, nece to biti samo dotjerivanje mape tako da mislim da ce taj motor utisati ove trenutne kritike.

Tko god prati stvari duze vremena sjetit ce se da su bile iste kritike i na rs3 250.

Link to comment
Share on other sites

 

Koliko se sjecam clanaka od prije 1.8 tce 300 ks ce imati par fizickih dorada, nece to biti samo dotjerivanje mape tako da mislim da ce taj motor utisati ove trenutne kritike.

 

Mislim da već imaju spreman 1.8 sa 325KS

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.