Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Isus Bog... pa oteli sam se dok sam zamjenio... iza diska mic po mic... pa vi mehaničari niste normalni :)kako vam se to da... sad ću vidjet kako čelik protiv aluminija će trajat... iako je stvar više u zglobu spone neznam... ili na tom meganu je u k... cijeli ovijes.

 

20230621_162048.jpg

Edited by macan
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

I sad tast mi pokazuje El vidiš zašto.... osla guma dosla voda... i evo primjer dobre i loše kugle... reko šta ja znam :)

20230621_165646.jpg

20230621_165636.jpg

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, direstraits said:

Ako neće da se odvida uvijek možeš zvati drugaricu Micu.

Nekužim te majstorske fore :)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, direstraits said:

Mica Brusilica? Gec fakn hat in nou tajm spaks a flajin oleraun'

Išlo je kad nije prošlo ni 2 god ni 30km kad sam prošle mjenjao... tako da je dobro već razrađeno.... :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@macan Ja sam popizdio dok sam prvu mijenjao jer mi se torx izlizao i onda sam se ubio, ali druga je išla lako, spustio ovjes da ne bude opterećena spona.

Isti slučaj, donji zglob je guma pukla i kugla je zahrđala, zamijenio obje s Lemforderom i full tišina je, ove Lemforder su ono 3 puta teže nego te original Ferkan.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, robimarko said:

@macan Ja sam popizdio dok sam prvu mijenjao jer mi se torx izlizao i onda sam se ubio, ali druga je išla lako, spustio ovjes da ne bude opterećena spona.

Isti slučaj, donji zglob je guma pukla i kugla je zahrđala, zamijenio obje s Lemforderom i full tišina je, ove Lemforder su ono 3 puta teže nego te original Ferkan.

Ma da ko u radioni mos dignut auto u zrak cijeli bilo bi puno lakše... ovako je pokora majketi, dvije sam uzeo na preporuku Lagerosa... mislio sam da je lijeva a bila je desna... osim lupkanja nema šanse skužit koja je... i pajserom i svime cimali... sad je ok nakon zamjene... ispada da nema veze jel celik il aluminij vec kako brtvis tu gumu...  pa kad gledas ovu lijevo novu izgleda još jadnije 😀... al vrijeme ce pokazat pa ceno znati sto preporucit.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Da je dizalice sve bi bilo lako, ovako fino odvojiš 2 sata psovanja i ležanja na podu.

Ja sam na kraju doslovno stavio buraza da ljulja gore na krovnom nosaču lijevo-desno a ja sam prvo probao gornji zglob rukom a onda legao i od dolje uhvatio donji i donji je bio očigledno lupao.

Imaš pravo, realno prvo te gume odu i onda ode zglob.

Sad sam riješio sve na autu, napravio rezervnu gumu, nabavio onaj uložak za alat što fiksira gumu, jedino mi još dizalica fali i moram kameru ugradit nekada.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, macan said:

Išlo je kad nije prošlo ni 2 god ni 30km kad sam prošle mjenjao... tako da je dobro već razrađeno.... :)

Pa to ti je to. Oni su to zbog toga napravili tako kratkog vijeka, da se majstor ne pati sa skidanjem 🤣

 

Edit: Meni na eReSu još uvijek originalne. 45000km na satu, a zadnjih 25000 na gevindama

Edited by Marko_Os
Link to comment
Share on other sites

Od osiguranja sam dobio lakiranje branika i novu šajbu, a kupio sam novi akumulator jer nije htio upaliti nakon kaj je 3 dana stajao kod majstora. Na zimu sam skužio da teže pali.

Auto star 4 godine, već novi akumulator.

Tehnički, osiguranje, nove gume i servis unutar 3 tjedna. Wohooo. 

 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da kod rabljenih to s akuom ima veze s gašenjem start stopa...ja od prvog dana odmah na off, 5g punimo za mjesec dana, 120 000km

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, shogo said:

Mislim da kod rabljenih to s akuom ima veze s gašenjem start stopa...ja od prvog dana odmah na off, 5g punimo za mjesec dana, 120 000km

Ja gasim pa je otprdio nakon 6 godina.....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Na mojem jedino ako netko nije gasio godinu i 10 mjeseci. Od kad je kod mene i ja uvijek gasim.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, macan said:

Ja gasim pa je otprdio nakon 6 godina.....

Pa kaj bi ti...10g na autu sa hrpom gadgeta

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, shogo said:

Pa kaj bi ti...10g na autu sa hrpom gadgeta

Na Laguni mojoj je jos uvijek oem akumulator.. Datum proizvodnje acua je 2008.... Gps, grijanje elektricni kabinskog prostora 2kw, bluetooth itd .. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 17. 06. 2023. at 19:09, fabi said:

Vw polo službeni na 59 tkm javio da je niska razina ulja, falilo litru. Do servisa ostalo 11 k km, mjenja se svakih 20 tkm.. Znao sam da vw voli popit ulja, ali iznenadio me. Sveti 1.5 dci

Koja masina je u pitanju? 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Lucky_ZG said:

Koja masina je u pitanju? 

1.6 tdi 90 ks

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Razvijajam neku svoju teoriju oko potrosnje ulja na 1.6 dci... ili toliko gubi na razvodnom lancu tj poklopcu ili je problem u castrolu umjesto u elfu jer nisam nikad ništa nadoljevao sa elfom. U 4 mjesecu sam radio servis 2l sam vec nadolio.... jedino tvrdnju cu moci tek potvrditi nagodinu kad cu se vratit na elf...

Link to comment
Share on other sites

On 27. 06. 2023. at 18:18, Lucky_ZG said:

Koja masina je u pitanju? 

E pa volio ili nevolio ja u golfa 4 nikad doslovice nisam ulio ulje od izmjene do izmjene. Znači oko 10 000 km ili jednom godišnje . Motor AGR 66kw, šogor u Octavio isto nikad . Pa sad bio sveti ovaj ili onaj to je tako i amen . Nivo padne da je još iznad minimuma prilično što znači da je uliveno 4 litre na izmjeni ulja i filtera.  Nije opće niti malo osjetljivo na promjenu vrste ulja , tu ima puno da ne kažem čega , naravno poštivajući specifikacije ulja.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam samo razlog zašto je toliko vw a pogotovo golf popularan na balkanu? Cijene nekih modela po oglasnicima su blago receno pretjerane. Ja kvalitetu ne vidim, na 7ici halogeni farovi pucaju, elektricna rucna ih hebe i celjusti kocnica, dpf pod normalno, dsg stvara probleme itd. Daleko od "nepoderivog"...

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Zaboravio si dmf koji kod vecine ode u 100k... @trapavi ne potrosnja ulja nije nikako benefit... A na turbu motoru je cak nemoguc.. A sad tl da nisi dolio je da nije nista gubio ili je kstao u "granicama" tj da je s max pao na min (jer to je kod nekih motora cak 2L)

Sta znaci stvarna ne potrosnja ulja kod atmo motora.. -> suhe stjenke cilindra i klip koji ide na suho.. Uljna karika mora propustit dio ulja kako bi podmazala klip gore i obezbedila prenos topline s klipa na cilindar.. Isto vrijedi i za ventile gde simerinzi ventila MORAJU malo propustiti ali ne previse (prvo i osnovno jer bi simering nestao jako brzo da nije podmazano a onda to klizi dalje u vodilicu).

E sad ovo gore je nesto najgore za motor a turbak kao sto rekoh ni teoretski ne moze ne trosit ulja jer turbo nema simeringe nego karike koje malo propustaju...

ono sta je mnogo cesce je da motor trosi ulje, a nesto ga nadomjesta.. Kod doesel motora to su najcesce produkti izgaranja (voda kao primarni, te cadja i ostala smeca kao sekundarni).. Svidjalo se to tebi ili ne.. :)

 

 

 

5 hours ago, macan said:

Razvijajam neku svoju teoriju oko potrosnje ulja na 1.6 dci... ili toliko gubi na razvodnom lancu tj poklopcu ili je problem u castrolu umjesto u elfu jer nisam nikad ništa nadoljevao sa elfom. U 4 mjesecu sam radio servis 2l sam vec nadolio.... jedino tvrdnju cu moci tek potvrditi nagodinu kad cu se vratit na elf...

Previse ti trosi.. Cak i da je lose ulje. Pocni s kontrolom ventilacije kartera.. Ili je zasran (da prostis) oil catch can ili je pak PCV ventil ili nesto oko togs u kvaru.. Mlze bkt da drzi prevelik tlak u karteru i time forsira ulje van kroz turbo ili pak pusta prevose zraka iz kartera u usis i time isisava mnoge sitne kapljice ulja.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, MilosB said:

 @trapaviUljna karika mora propustit dio ulja kako bi podmazala klip gore i obezbedila prenos topline s klipa na cilindar..

zadaća uljne karike je obrisati uljni premaz po zidovima cilindra dok se klip pomiče prema dolje. Imaju posebne utore, koji im dopušta kapanje višak ulja koje je skinuto.

Znaci ima obrnutu svrhu od ove koju si napisao.

Za podmazivanje stjenki motori imaju dizne koje spricaju po stjenkama cilindra i naravno slinjenje na ventilima.

 

Link to comment
Share on other sites

@ivan.martinko jeste svrha im je skinut ulje (jer recimo ima 0.1mm debeo sloj. Ali vecinu ulja, NE svo ulje. Zato su tu i "kanalici" od honanja u kojoj ostaje ulje..

Ujedno svjestan si da uvijek ostaje odredjena debljina filma, jer u suprotnom bi karika zuljala metal na metal od cilindar, a to bi bilo izuzetno kratkog vijeka.. 

Jedna razlika koju ce ti mehanicari potvrdit je da VAG znatno vise trosi cilindre od Dci-a... Jel to ima veze s onim sta je Trapavi napisao ili... 

Ujedno ulje je medij koji omogucuje prijenos topline s klipa na cilindar.. Bez ulja tog nema...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ste oboje u pravu. Uljna karika briše ulje sa stijenke cilindra ali i ostavi vrlo malo ulja. Visokoturažni motori i visokoopterećeni motori imaju namjerno slabiju uljnu kariku jer se kompresijske karike tako bolje podmazuju i smanjuje se njihovo trošenje. Time se naravno povećava potrošnja ulja ali motor dulje ide bez generalke.

Moj stari R19 16V je trošio litru ulja na 3000km. Takav je bio od prvog dana pa do 240.000km kada sam ga prodao. Taj motor je bilo jako teško zaklati i vrtio se kao da nema sutra ali.... ulja nije smjelo faliti i moralo ga se redovito mijenjati. Bila je i naljepnica na zadnjoj šajbi, te čukica za količinu i tlak ulja na tabli da paziš na to.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.