Jump to content

SCENIC IV - ESPACE V


M@tt

Recommended Posts

DSG 6 brzina i ovaj EDC 6 brzina koji je u Scenicu su ISTI mjenjači - proizvodi ih Getrag.

Ma da? Stvarno? Nisam znao ovo...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

c028253c048becd91b09d3dcafd8d27c.jpg

c89c0093d0ded4cfc8b66f7f436fee72.jpg

98cb76aa2ffb6ce1daa14ec310374e8c.jpg

91b8a9a9378ea759195c7a6522ac92ba.jpg

9e2e34675b538eff45eeff198c357b47.jpg

Super izgleda u ovoj boji! Da sam sad mogao birati vjerojatno bi uzeo isto tu boju.

Sretno

Link to comment
Share on other sites

Prije kad se raspravljalo o mozebitnim opcijama za 35.000€. Zaboravio sam spomenuti meni isto jedan vazni kriterij koji mo je bitan kod odabira auta odnedavno... a to je da auta kojega zelim voziti nema puno na cestama. Spominjali su se passati, mazde 6 itd. Sve su to ok auti, ali ima ih hrpetina na cesti.

Znam da ce s vremenom i Scenica biti vise na cestama, ali sumnjam da toliko koliko ovih koje sam spomenuo. A trenutno ih ni nema na cestama, svi znamo zbog cega

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

c028253c048becd91b09d3dcafd8d27c.jpg

 

 

 

 

Prekrasan je, Renault je "izmislio" ovu klasu i nakon 20 godina mi je i dalje broj 1 u toj klasi.

Sa Scenicom nikada nisu fulali dizajn, a ovaj zadnji mi se cini da je nadmasio sve do sada...cak i ova produzena verzija izgleda fenomenalno sto prije nije bio slucaj...pogotovo kod dvojke.

Boja je isto odlicna...sretno sa autom.

Link to comment
Share on other sites

Sto se tice boje. Stvarno skladno i elegantno izgleda ova kombinacija boja upravo zbog felgi. Jedino supruga rekla da ta boja poslije crne ima najmanji kontrast crne boje krova i karoserije. Njoj je to fora zato je jedno vrijeme htjela ili bijeli ili crveni jer je tamo taj kontrast najizrazeniji.

Druga stvar, dosta je tamna na slikama jer je jucer cijeli dan bilo oblacno. Na prvi suncan dan poslikam opet pa stavim da vidite usporedbu kolko je svjetlija po suncu.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

To i mene zanima. Našao sam video u kojem se vidi na 4:57 gdje stoji

Tomo hvala, idem probam bas...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ta pregrada gepeka je zavrsila na tavanu u vreci zapakirana jer nejde unutra ispod zbog sirine i woofera. Zadnji nasloni gdije su sjedalice sam isto izvadio stavio u vrece i na tavan. Istina je da se slabije vidi pogotovo ako netko sjedi u sredini pa kamera je jako potrebna u nekim situacijama pogotovo izlazenja van iz parkiralista kada na kameri vidite dali vam netko dolazi dok inace ne vidite

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ide ide. Upravo sam je smjestio ispod. :) tomo nasao link. Evo ti slike kak ide:

facffc60d0630427a4f9f7364eb6f45b.png

Sent from my iPhone using Tapatalk

E sad ovako. Usporedba mjesta Grand Scenic i Seat Alhambra 2008.g. koju imamo u familiji isto. Ima preko 300k km. Kupljena nova. Usporedba dizajna nema smisla naravno, ali valja reci da ocito dizajn donosi neke kompromise da bi se upravo dobilo to sto se dobilo. Dizajn. Dok je Alhambra kutija doslovce...

Puno vise mjesta ima Alhambra od Scenica u trecem redu. I dosta veci prtljaznik.

Samim time sto ima 7 zasebnih sjedala, doduse gnjavaza ih je uzimati i stavljati unutra jer su jako teska, treba se pomuciti ali kada se posloze je super. Tu je Scenic u prednosti jer su sjedala vec unutra u njemu i ne treba ih vaditi i spremati. E sad, upravo sam probao sjesti u treci rec. 173cm visine, i samo 75kg. Kad je drugi red skroz iza ne mogu sjesti normalno. Ali kada drugi red pomaknem skroz naprijed (gubi se na komociji u drugom redu ali jos uvijek se moze sjediti ok) onda sjednem u treci red bez ikakvog problema. Znaci treci red da, ali za odrasle za neka kraca putovanja i za ne previsoke ljude. :p dok ce se klinci bez ikakvog problema smjestiti iza.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Interesantno. Ali meni ne odgovara kada drzim sitnice unutra da mi ne lete po gepeku poput vreca debelih za kupovinu :)

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

DSG 6 brzina i ovaj EDC 6 brzina koji je u Scenicu su ISTI mjenjači - proizvodi ih Getrag.

 DSG 6 brzina je borg warner. Renault koristi Getrag u svim izvedbama, 6 i 7 stupnjeva, vlažni i suhi.

Link to comment
Share on other sites

Evo cjenika dodatne opreme koja me interesira trenutno:

44e235457a7a2a4102ed625017f69087.png

200€ imam za iskoristiti.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Antun imam pitanje opet. Kako se ukljuci seznor za kisu?? U uputstvima mi je jako nejasno napisano i ne uspjevam ga nikako ukljuciti.

Druga stvar, napravio sam dva korisnicka profila jedan za sebe, jedan za suprugu. Sad mi je odjednom moj oddanas zakljucani i uopce ne mogu odabrati promjenu korisnickog profila. Jel znas u cemu bi mozda bio problem? Cekam mail od Renaulta jer sam pokrenuo aktivaciju R-link storea itd. Mozda zbog toga?

I ak ti nije bed mozda na pm ili kako mi poslati broj moba da se ne tipkamo tu za te detalje?

Hvala

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jesu ti profili ovo?

:rotfl:

Nadalje,zar nema na palici brisača prsten prekidač s manje i više kapljica?

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

te kapljice imam ja na laguni, i iskreno uopće ne kužim čemu služi, niti kužim neku razliku? :help:

Link to comment
Share on other sites

Jučer bio u CC one u St i sjedio u Scenicu. Prvi put da sam pozelio prednje parking senzore u autu. Ostalo super, cak sam im promijenio jezik iz slo u hr na displayu :bigl:

Ajfon 10 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

te kapljice imam ja na laguni, i iskreno uopće ne kužim čemu služi, niti kužim neku razliku? :help:

osjetljivost na kolicinu kise na vjetrobranskom staklu tj kada ce se brisaci automatski aktivirat.. barem je tako na mom scenicu.. kad stavim na malu kapljicu onda rade rijedje, kada stavim na veliku onda radje cesce.. tesitrano po autocesti za vrijeme kontinuiranog pljuska puno puno puta.. meni rade odlicno!!

Link to comment
Share on other sites

Na octaviji su kapljice radile bez problema. Na scenicu se nisam bas niti vozio po kisi ali na prvu kako sam primjetio losije je rjeseno nego kod skode. Slabije prepoznaje kisu.

Profil je zakljucan ako se aktivira mail na tom korisnickom profilu i trazi pasword ako se gleda mail.

Gmail zeza i treba maknuti sve sigurnosti da bi radio makar gmail to ne preporucije zbog zlonamjernosti.

Profili se mogu mjenjati samo dok auto je u mirovanju ili ste tek otkljicali auto prije nego sto se napravi nekoliko metara. Tada sa ekrana nestaje sigurnosna upozorenja i mogucnost promjene profila.

Pucajte dalje sta vas interesira :)

Sto se tice okupljanja ja predlazem kod mene doma okupljanje sa novim scenicima. Napravim rostilj, cuga.. mogu i klinci i zene sa vama. Imaju si gdije igrati u dvoristu. Necete niti znali za njih.

Lokacija popovec pokraj sesveta

Ps: moju zenu jako interesira panorama uzivo tako da Matija moras obavezno doc

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Po meni je za Grand Scenic kamera must must have jer je preglednost straga grozna. Tako da kamera pomaze i to jako. Jedino ako se uzme sredisnji naslon iz drugog reda, pa cak i svi onda je situacija puno bolja vjerojatno.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni je srednji naslon skroz dolje. Cim netko sjedi u sredini između sjedalica zaboravite srednji retrovizor da ista vidite odostraga, oslanjate se samo na retrovizore kao kamioni ili dostavna vozila. Ma i u vecini slucajeva kod drugih auti je isto tako. Kako je jucer padala kisa kapljice za kisu rade i kada se stavi na auto i manju kapljicu sporije brise, logicno na debljoj kapljici brise brze. Kod mene isto kada pada kisa imam kao vrtlog pokraj retrovizora dolje kako smo pricali vec davno :)

Napomenuti cu jos jednu stvar koja se sviđa nasim ocito ljepsim polovicama ili ti zenama da je auto stabilniji na vjetru nego drugi sa kojima sam se susreo. Ovaj se definitivno manje ljulja i bolje podosi vjetar na autoputu. Naglije kocenje isto na autoputu je odlicno jer auto ne bjezi nikuda pa ide ravno. Pripisujem to velikoj tezini prvobitno od 1700kg.

 

Link to comment
Share on other sites

Evo boje na suncu:

4a2b3c184b783920102556d2c161fd23.jpg

6d22e9070ec2847f326cac801b1c8513.jpg

78b5257ba93d5542c56e26003f49a6e7.jpg

8b5059f536dce08fb55aab1b0340b10d.jpg

Btw. Supruga odusevljena automatikom, veli da se preporodila. A klinac panoramom. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tomo daj slike ako si preuzeo svoj smedi.

Da dizajn je bas bolestan stvarno. Perfektno su ga pogodili....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Budem ali jos je rano za potrosnju. Trenutno sam na 8,2L

Link to comment
Share on other sites

Nisam ljubitelj monovolumena iako sam vozio C4 Picasso 5g, ali ovo jebeno dobro izgleda.

Stvarno dizajnerski pogođen, moderne skladne linije, njuška agresivno izgleda i kad ju spaziš u retrovizoru, imaš želju propustiti je pa da se malo diviš s guza.

Interijer u ovoj boji je sam vrh.

Bravo za auto [emoji122]

Puno sretnih km želim!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.