Jump to content

SCENIC IV - ESPACE V


M@tt

Recommended Posts

Mislim da je potrošnja više zbog motora i težine auta nego zbog mjenjača. Ako je motor skroz nov možda se još razradi pa se smanji.
Drago mi je da je auto sad ok!

Link to comment
Share on other sites

Nije zbog tezine, ja vozim Scenica s tim motorom isto automatik.

 

I meni je potrosnja u tim okvirima tako da je ipak zbog motora odnosno mjenjaca

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Link to comment
Share on other sites

Pa naravno da je. Tu si u pravu u potpunosti.

Ali pa koliko je Espace tezi od Grand Scenica? Sta je razlika tolika? Nisam trazio podatke ali pa ne vjerujem da je bas tolika....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa sad ako je kod tebe grand, a kod njega obicni i ne bi trebala biti neka razlika

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Oba dva smo vozili Grand Scenic prije. Ja ga jos uvijek vozim.

On s obicnim mjenjacem i slabijim motorom, ja sa automatikom i motorom kojeg sada on isto ima u Espaceu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I grand scenic i espace imaju priblizno slicnu tezinu.  Cak je scenic 11 kila tezi od espace. espace 1660, grand scenic 1671kg. Do automatika je. Zna se da automatik trosi vise nego manual. 

Link to comment
Share on other sites

160 dCi troši više neovisno o mjenjaču, posebno ako nije potpuno ispravan, a ima ih jako mnogo neispravnih i poluispravnih, što se tiče kontrole prednabijanja itd. Jedan od većih promašaja šta se motora tiče. 

Link to comment
Share on other sites

Ova potrosnja je kombinirana otvoreno, malo grada malo autoputa. Bas i nije bilo nesto autoputa. Zapravo ga nisam niti testirao kako spada potrosnju po autoputu. 

1.6 dci 160ks koji je u espace je identican u renault traficu. Info sa servisa je da imaju ti motori preko 350 tisuca u traficu i nikakvih problema. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kakav je prevladavajuci sentiment u vezi tih 1.6 160 biturbo dci? Da li je to problematican motor kojega treba zaobilaziti ili je ovaj slucaj sa espace bio iznimka?

Link to comment
Share on other sites

Kakav je prevladavajuci sentiment u vezi tih 1.6 160 biturbo dci? Da li je to problematican motor kojega treba zaobilaziti ili je ovaj slucaj sa espace bio iznimka?


A sta da ti kazem? Moj je sada skoro na 70.000 km i nikakvih problrma za sada sa motorom nije bilo. Sta ce biti dalje, vidjet cemo....

Mada generalno, koliko sam shvatio ljudi nemaju bas lijepe rijeci za taj 1.6.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites



A sta da ti kazem? Moj je sada skoro na 70.000 km i nikakvih problrma za sada sa motorom nije bilo. Sta ce biti dalje, vidjet cemo....

Mada generalno, koliko sam shvatio ljudi nemaju bas lijepe rijeci za taj 1.6.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vise se ne proizvodi zamjenio ga 1.7 adblue koji je navododno sa mercedesom radjen i ima vrijednosti snage kao i moj stari 2.0 dci (150, 340).

Nije se dugo proizvodio taj 1.6, cini se tko moze neka ide odmah na 1.7 ili moli krunicu sa 1.6 :D
Link to comment
Share on other sites

Kak mislis nije se dugo proizvodio.
Pa od 2011. do 2018. godine se ugradjivao.
7 godina u 21.st je poprilican vijek evolucije motora. Koliko se proizvodio 1.6 tce i 1.4tce.. manje.. 1.2 tce malo vise.
Tko zna koliko budu se dugo radili 1.5 tce i 1.7 dci. Mozda ostane samo 1.5 i 2.0
Makar bi trebao ostati 1.5 i 2.0 kak vw ima 1.6 i 2.0. svi proizvodjaci eksperimentiraju dok ih zeleni zaskacu sa novim normama.

Link to comment
Share on other sites

Kak mislis nije se dugo proizvodio.
Pa od 2011. do 2018. godine se ugradjivao.
7 godina u 21.st je poprilican vijek evolucije motora. Koliko se proizvodio 1.6 tce i 1.4tce.. manje.. 1.2 tce malo vise.
Tko zna koliko budu se dugo radili 1.5 tce i 1.7 dci. Mozda ostane samo 1.5 i 2.0
Makar bi trebao ostati 1.5 i 2.0 kak vw ima 1.6 i 2.0. svi proizvodjaci eksperimentiraju dok ih zeleni zaskacu sa novim normama.

Mislim da mi je dosta tih prenapregnutih ICE motora koji moraju glumiti ekologiju, iduci auto bude ili hybrid ili struja. Zadnja opcija je turbo dizel.
Link to comment
Share on other sites

I ja bum za iduce gledal hibrid. Ionak vozim benzince pa mi hibrid nece tesko pasti. Vidio sam novu corollu ispred sebe jucer.
Kakvi ce hibridi biti europski, renaultovi? Ima li uopce koji eu proizvodjac hibrid? VW misli napraviti hibrid dizel, jao majko moja..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A nebu umro dok god ima mali co2 čađu sa 5-6 sustava za obradu ispuha. Onda je cist. Problem nastupa kad ti sustavi pocnu krepavati a skupi su. Tad ljudi na balkanu režu sustav i stavljaju obicnu cijev pa ispuh postaje ko euro 3-4 i td da u svakoj temi ne pisem o čađi.

Link to comment
Share on other sites

I ja bum za iduce gledal hibrid. Ionak vozim benzince pa mi hibrid nece tesko pasti. Vidio sam novu corollu ispred sebe jucer.
Kakvi ce hibridi biti europski, renaultovi? Ima li uopce koji eu proizvodjac hibrid? VW misli napraviti hibrid dizel, jao majko moja..
Ima renault vec sad te nekakve mild hybride, potrazi malo ima i scenic. Ne nude se u hr...

Vi sa tim novim scenic i sl. Kak vi sa zimskim gumama buduci da su te 20colke cudnih dimenzija?

Ostavljate tvornicke alu felge pa na njim zimulje ili kaj?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jok.
Upravo sam se s tim pitanjem borio danas.
Imam celicne felge za zimu i 20” ratkape to sam uzeo odmah kod kupnje auta.
I blago receno da to izgleda grozno, pa sam razmisljao da zimske gume ove godine ostavim na alu felgama s obzirom na nase, unatrag nekoliko godina, blage zime ali na kraju sam ipak odlucio isto staviti celicne da se alu ne uniste od soli, ali sam stavio celicne bez tih ogromnih ratkapa.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jok.
Upravo sam se s tim pitanjem borio danas.
Imam celicne felge za zimu i 20” ratkape to sam uzeo odmah kod kupnje auta.
I blago receno da to izgleda grozno, pa sam razmisljao da zimske gume ove godine ostavim na alu felgama s obzirom na nase, unatrag nekoliko godina, blage zime ali na kraju sam ipak odlucio isto staviti celicne da se alu ne uniste od soli, ali sam stavio celicne bez tih ogromnih ratkapa.




Sent from my iPhone using Tapatalk
Daj pls poslikaj taj zimski setup
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.