Jump to content

SCENIC IV - ESPACE V


M@tt

Recommended Posts

Evo neki update. Preporuka servisa je da se promjeni motor jer antifriz dolazi u karter i jos je otiso u crveno. Mislim da se to da i sve rjesiti ali takve stvari ovlasteni servis ne radi pa radi sigurnosti radije stavljaju drugi motor. Bila je kombinacija da dobijem novi motor sa 0km i renault subvencijonira 70posto cijene zbog visoke klase auta. Ove manje klase clio megan nemaju politiku oni pokrivati dio troska. Cjena je 70t kn samo motora bez turbina i agregata. Nisu odobrili jer servisni interval prijasnji vlasnik zadnji je probio i nije napravio na vrijeme. 

Zadnje informacije su da dolazi drugi motor kroz pet dana iz Francuske sa 15t km i garancijom i to ce mi ugraditi ovlasteni servis. Bilo je vise motora u igri ali treba biti bas pod tom oznakom da bi sve pasale ostale stvari. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trebali bi. U svakom slucaju, imas zakonskih pretpostavki za pregovarati, jer ipak se radi o nedostacima koji nisu bili vidljivi

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, frenchkey said:

how yes no, bojim se

I ja se bojim.. S druge strane i Reno ga je odpilio jer je ex vlasnik zakasnio na jedan servis...

Link to comment
Share on other sites

Kolegu su u VW otpilili kad se raspao mjenjač na 40.000 km jer je zakasnio na redovni servis 1700 km, a realno taj servis ne bi spriječio raspad mjenjača.

Link to comment
Share on other sites

Što znači zakasnio?

I što bi Reno napravio? Preventivno nešto napravio? Jel bio opoziv...

Inače me ljuti što opoziv dobije samo prvi vlasnik. Nije to samo kod Renaulta.

Ma koma.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, mata73 said:

Kolegu su u VW otpilili kad se raspao mjenjač na 40.000 km jer je zakasnio na redovni servis 1700 km, a realno taj servis ne bi spriječio raspad mjenjača.

Istina, ne bi ga spriječio, no tolerira se 1000 km preko servisnog intervala i to je jasno navedeno u jamstvenim uvjetima.

Link to comment
Share on other sites

Ovo im je bio najlakši razlog otpiliti ga. Da je bio redovan na servisu vjerojatno bi našli neki drugi razlog.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ok. nisam dobro se izjasnio. Troskove snosi autokuca od koje sam kupio auto. Ja nemam nikakve veze sa time. Jedino je bila kombinacija ako ocu novi motor sa 0 km(koji vise nije u igri) da nadoplatim razliku izmedju polovnoga motora i novoga sto se meni cinilo fer i korektno i na sta sam pristao. Sto se tice probijanja servisnih intervala znam da je bilo meni mozda 300km da sam proso vise na drugom servisu pa su mi rekli da ce pisati manje km da kasnije ako se nesto desi da me ne otpile na garanciji. 

Moj Espace je 2016 godina a ovaj drugi motor je isto iz espace ali 2018 godina i on je jos pod tvornickom garancijom. 

Auto ima 110 tisuca ali ce biti unutra motor sa 15 tisuca sto i nije losa kombinacija. Odmah mu je i vrijednost nesto veca tako da sam opet zadovoljan na neki nacin. Jedino to cekanje vise je naporno. Valjda ce biti gotov kroz 10 dana. Najveci problem je treba pricekati dok dođe motor iz francuske, a ugradnja je dan dva mozda.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nije mu vrijednost nista veca, ali ces biti miran i valjda se bezbrizno voziti. U svakom slucaju, meni je ta linija Espacea odlicna

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@Antunhr bitno da se složi “novi” motor i da te bezbrižno služi. Još jednom, Espace je ludilo. Koliko mi se čini, autokuća ispada jako fer, što je u toj branši rijetkost. :) 

Link to comment
Share on other sites

Obzirom da autokuća pokriva troškove drugog motora to je super ispalo. 

Vrlo korektno od njih. 

Nadam se da ćeš nadalje pisati o užitku u vožnji, a o problemima jako malo ili ništa. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, direstraits said:

Ne nužno. 

Pa ako je motor 70.000kn novi, polovni ne može biti manje od 35,000kn + ruke. Mislim da su u najboljem slučaju na nuli.

 

Link to comment
Share on other sites

Ali su dobili jako dobru reklamu i (za sad) zadovoljnog kupca koji se nije osjećao namagarčen

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Espace je i meni top! Ja bi bio zadovoljan sa jednim solidno opremljenim (a imaju super opremu od starta) 1,6 dci 130

Link to comment
Share on other sites



a ovaj drugi motor je isto iz espace ali 2018 godina i on je jos pod tvornickom garancijom. 



Ne postoji takva garancija....


TURBO TERROR

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, hans said:


 

 


Ne postoji takva garancija....


TURBO TERROR
 

 

Opet zaplet

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ima logike. Auto iz kojeg je izvađen motor je pod jamstvom,nema teorije da se ostvari jamstvo na taj motor u drugoj šasiji. 

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, GTT said:

Ima logike. Auto iz kojeg je izvađen motor je pod jamstvom,nema teorije da se ostvari jamstvo na taj motor u drugoj šasiji. 

Slažem se, nema nikakve šanse. 

Link to comment
Share on other sites

Moguće da firma od koje su kupili motor nudi garanciju. Međutim, to nije tvornička kao što Antun tvrdi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.