Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Golf 1.6 TDI mi je trošio 5.1 po Blue Traineru a 5.5 na pištolju. Audi Q2 s istim motorom potroši pola litre do litru više a po autoputu i do dvije litre više. Ko da voziš Borg kocku a ne auto, a ista platforma kao Golf i manje mjesta na zadnjoj klupi.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Display said:

Zanimljivo da je tromiji na niskim okretajima iako kia tvrdi da je max moment dostupan pri 1500okt a na dci 1750okt

A možda ima i duže brzine.

Da, po specifikacijama, ali u realnoj vožnji je krepana mačka do 2500 o/min.
I duže brzine su samo na papiru, a u stvarnosti moraš puno češće šaltat jer se ugodno vozi samo od cca 2500 do 3500. Ispod 2500 je mrtav, a preko 3500 ne dobijaš ništa.
Jednom rječju, motor je vrlo neelastičan. Nemam iskustva sa dizelima, ali oni bi generalno trebali biti dosta elastični motori, zar ne?

Edited by WeirdFish
Link to comment
Share on other sites

Ovisno kako su koncipirani, 1.5 dci vuce iz podruma jer su htjeli maksimalno iskoristiti stari koncept a da ne preopterete motor.
16v motori se vrte vise. Tvoj 1.6 crdi 16v ima 320 Nm na 2000+ okr
1.5 dci ima 240 Nm na 1750+ okr mislim.

Znaci mozes ga vozit komotno od 2000-3000 okr..

Link to comment
Share on other sites

crdi ima 280 Nm od već 1500 do 3000 o/min, što sugerira da bi trebao dobro vući od brem 2000. U realnosti, vjeruj mi, ne vuče do 2500

Edited by WeirdFish
Link to comment
Share on other sites

Ova tablica snage i momenta pokazuje da nema živosti do barem 2500 o/min:

1500 rpm:    280 Nm / 206.5 lb-ft / 44 kW / 59.8 PS / 58.9 hp
1600 rpm:    280 Nm / 206.5 lb-ft / 46.9 kW / 63.8 PS / 62.9 hp
1700 rpm:    280 Nm / 206.5 lb-ft / 49.8 kW / 67.8 PS / 66.8 hp
1800 rpm:    280 Nm / 206.5 lb-ft / 52.8 kW / 71.8 PS / 70.7 hp
1900 rpm:    280 Nm / 206.5 lb-ft / 55.7 kW / 75.8 PS / 74.7 hp
    
2000 rpm:    280 Nm / 206.5 lb-ft / 58.6 kW / 79.8 PS / 78.6 hp
2100 rpm:    280 Nm / 206.5 lb-ft / 61.6 kW / 83.7 PS / 82.5 hp
2200 rpm:    280 Nm / 206.5 lb-ft / 64.5 kW / 87.7 PS / 86.4 hp
2300 rpm:    280 Nm / 206.5 lb-ft / 67.4 kW / 91.7 PS / 90.4 hp
2400 rpm:    280 Nm / 206.5 lb-ft / 70.4 kW / 95.7 PS / 94.3 hp
2500 rpm:    280 Nm / 206.5 lb-ft / 73.3 kW / 99.7 PS / 98.2 hp
2600 rpm:    280 Nm / 206.5 lb-ft / 76.2 kW / 103.7 PS / 102.2 hp
2700 rpm:    280 Nm / 206.5 lb-ft / 79.2 kW / 107.7 PS / 106.1 hp
2800 rpm:    280 Nm / 206.5 lb-ft / 82.1 kW / 111.7 PS / 110 hp
2900 rpm:    280 Nm / 206.5 lb-ft / 85 kW / 115.6 PS / 113.9 hp
    
3000 rpm:    280 Nm / 206.5 lb-ft / 88 kW / 119.6 PS / 117.9 hp
3100 rpm:    279.6 Nm / 206.2 lb-ft / 90.8 kW / 123.4 PS / 121.6 hp
3200 rpm:    278.3 Nm / 205.2 lb-ft / 93.3 kW / 126.8 PS / 125 hp
3300 rpm:    276.3 Nm / 203.8 lb-ft / 95.5 kW / 129.9 PS / 128 hp
3400 rpm:    273.4 Nm / 201.6 lb-ft / 97.3 kW / 132.4 PS / 130.4 hp
3500 rpm:    269.7 Nm / 198.9 lb-ft / 98.9 kW / 134.4 PS / 132.5 hp
3600 rpm:    265.1 Nm / 195.5 lb-ft / 99.9 kW / 135.9 PS / 133.9 hp
3700 rpm:    258.1 Nm / 190.3 lb-ft / 100 kW / 136 PS / 134 hp
3800 rpm:    251.3 Nm / 185.3 lb-ft / 100 kW / 136 PS / 134 hp
3900 rpm:    244.9 Nm / 180.6 lb-ft / 100 kW / 136 PS / 134 hp
    
4000 rpm:    238.7 Nm / 176 lb-ft / 100 kW / 136 PS / 134 hp

Scary, bog te neće, ovaj tvoj trga... je li moguće da je to crdi 136 KS kao moj? Mislim, impresivno... i to u četvrtoj?
Da ja snimim video mog ubrzavanja u četvrtoj od 1 500 okretaja, video bi bio podugačak 🤣

Edited by WeirdFish
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Snaga, moment, stupanj prijenosa itd, svaki auto je uštiman da razvije snagu i moment onako kako je proizvođač zamislio. Da ne spominjemo nedc i ostale uvjete koji ubijaju motore u pojam. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ruske said:

nemam problema s time, a redovno diram zagadene pistolje...ni prehlade, ni gripe, ni nikakve bolesti. coronu sam uspjesno zaobisao bez ikakvog pazenja ni maske skoro nisam nis nosio...

problem opci sa populacijom je da su ljudi vecinom postali mimoze. oko mene 90% ljudi STALNO nesto ima, em smrca, em kaslje, em neznam sta...najvj je i problem jer se hranis u MEKU mrtvom, pa eto jedite i dalje sranja...

sad ce biti ovdje ljudi koji ce rec ma neee kakav mek, eto ja se samo odnosim na one koji su oko mene...

Ma,ne možeš dirati pištolj i ići pišati. Jedino ako se ruke operu prije pišanja? 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

A nekako se bojim da je 136 KS za 1.6 kubikažu već na plafonu snage, pa bi dodatna snaga dosta smanjila trajnost... ne znam, nisam siguran. Zaključuje da krivulju momenta nema šta ispeglat, jer je već tvornički ispeglana od 1500 do 3000. Znači, može dodat samo snagu... pretpostavljam da bi stage 1 dodao 15-20 KS, znači preko 150 KS na 1.6 zapremninu... hmm, hmm...

10 minutes ago, dado_sk said:

Ma,ne možeš dirati pištolj i ići pišati. Jedino ako se ruke operu prije pišanja? 

Pa kako smo na ovom forumu došli na pišanje? Osim toga dado_sk, nakon tankanja bacim rukavice, navučem drugi par rukavica, pa tek onda idem pišat 🤣
Pa nije vrag da ti pišaš bez rukavica? Golim rukama ga uhvatiš?! Fuj...

Edited by WeirdFish
  • Haha 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, frenchkey said:

Dobro, ti si poseban.
Rucka pištolja za gorivo je prljavija od javnog wc, pa ti vidi

moze biti prljava koliko oce, nisam bio nikad u staklenom zvonu, pa sam ocito stekao jaci imunitet, pa mi ne smeta

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, WeirdFish said:

Ova tablica snage i momenta pokazuje da nema živosti do barem 2500 o/min:

Pa i ne bih se baš složio, vec na 2000 o/min razvija 78hp

Megane 1.5dci 110hp/240nm na 2000 o/min 67 hp znaci tvoja kia vec tad ima 15% više snage po papiru a sad što se uživo dogodilo ne znam. Meni dci definitivno krece vuci od tih 1750 o/min a ono sa 2000 sam siguran za pretjecanja

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vozio sam neke dizle koji su na papiru skoro isti, a u vožnji potpuno drugačiji. Recimo 1.4 TDCI je uglađen motor koji kao da ne razvija snagu i moment s okretajima dok 1.3 cdti/jtd treba gasa da krene kao benzinac, trese kao radni stroj i mrtav je ispod 2000 okretaja ali kad otvori turbo on je kao odapeta strijela naspram tog TDCI motora.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Display said:

Megane 1.5dci 110hp/240nm na 2000 o/min 67 hp znaci tvoja kia vec tad ima 15% više snage po papiru

Daj sad nabrzaka i tablicu momenta na kotačima pri okretajima/min pri km/h mpa da vidimo tko vozi a tko šalta u nižu i gubi vrijeme za ubrzanje 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, direstraits said:

Daj sad nabrzaka i tablicu momenta na kotačima pri okretajima/min pri km/h mpa da vidimo tko vozi a tko šalta u nižu i gubi vrijeme za ubrzanje 

A jebiga dizel se vozi na 2000rpm..jeb moment i na kojim okretajima ga razvija... Nedaj boze stisnit gas i sto brze ubrzat tada je trenutna potrošnja visoka.. I onda odrzavat brzinu na povoljnim rpm... Nego 5 i gas u pod na 1500rpm..i kazu neide... rasklapa se zamašnjak.. Itd

Edited by macak
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja samo znam da je moja bivsa Corsa C 1.7 CDTI sa 100 KS ispaljivala kao raketa u nizim brzinama kad bi pricepio gas u pod... Najsladje mi ja bilo iz više prebaciti u 3. ili 2. i bam papučicu u pod do kraja 😂😂😂

Jednom znam da se zaustavio lik kraj mene, u ne znam kojem više autu (ali po sjećanju boljem od Corse) i pitao, "bokte kaj imaš pod tim poklopcem" 🤣🤣🤣

Edited by Danchibald
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Danchibald said:

bokte kaj imaš pod tim poklopcem

Samo kažeš micu isuzu i namigneš 

car GIF

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Kad smo vec kod dizel vs benzin. Honda civic sedan stara 3 ili 4 gen nisam siguran protiv 1.5dci tek sam ga u 3. Brzini i nekih 90km/h lagano prošao. Gledam ti auti su ispod 1000kg zanima me sad koji motor je imao, vjerujem da je ispod 90ks inace bi on mene otreso 😂

Link to comment
Share on other sites

Da, po specifikacijama, ali u realnoj vožnji je krepana mačka do 2500 o/min.
I duže brzine su samo na papiru, a u stvarnosti moraš puno češće šaltat jer se ugodno vozi samo od cca 2500 do 3500. Ispod 2500 je mrtav, a preko 3500 ne dobijaš ništa.
Jednom rječju, motor je vrlo neelastičan. Nemam iskustva sa dizelima, ali oni bi generalno trebali biti dosta elastični motori, zar ne?
Da nije nešto neispravno? Simptom koji si opisao je često uzrokovan neispravnim mjeračem protoka zraka (pri tome nema nikakve greške na dijagnostici) ili sustavom upravljanja tlaka turbine (elektroventil, crijeva, vakum pumpa, itd...)

Sent from my DUB-LX1 using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Scary said:

Meni je moj crdi dobro vuko iz niskih okretaja, da je palio traction control u cetvrtoj :D
 

Kratak mjenjač.

Meg 1.5 dci, 4. brzina na 1.500 - 60 km/h, 2.500 rpm - 100 km/h (pogledaj tvoj video za usporedbu). Drugim riječima tvoja 4. ~ 3. U meganu 1.5 dci. I taj crdi 136 koji sam vozio u ceed-u ne ide bolje nego 1.5 dci 110, tu su negdje.. konji bježe kroz haubu😏

Link to comment
Share on other sites

stari ovo je 7 brzina mjenjac.. i ne nisu tu negdje, 1.5 dci ne moze ni blizu ic ko 100kw i30, razlika je u 2 sekunde do 100, tebi auto ispuca sve zbog malog turba u 500 okretaja i sad ocekujes da ce ovaj isto to napraviti.

ak zelis najmanji problem da dogovorimo odmjeravanje snage tvog dci-a i i30 pa da vidimo jesu konji otisli kroz haubu.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nikako mi nije jasno zašto ovi kojima auti od preko 100ks ne idu dobro ne kupe nešto od 200 i više konja . Meni 5 campus dobro ide (kad znaš što možeš očekivat) a tu još malo pa će zavladat epidemija ljenih krava od motora . Zaista svašta ćeš čut.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.