Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

10 hours ago, zvonac said:

Nisam siguran, al mislim da i Polo (zadnja linija) sa TSI motorom, nema pokazivač rashladne tekućine.

Nego, nekaj sam čul da ove novije Dacie imaju loš lim, od kolege s posla, šogor je limar i veli zna mu doći auto na dvorište sa pređenih cca 60tak tkm u lošem stanju, što se tiče limarije, pa sam baš rekel da sam gledal Dacije, veli da je bolje da ih izbjegavam; ak ima ko od vas pouzdanije informacije slobodno nek kaže ovdje.

Pitaj ga koliko je to auta i gdje se ti auti voze. Ako vlasnik takvog auta živi negdje (u brdima) gdje su ceste natrpane sa soli onda je lako moguće da je od toga pogotovo ako nikad ne pere auto.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, mata73 said:
13 hours ago, Lucky_ZG said:
Nije mi jasno, sto ne postoji neki senzor rashladne?? Jer ono, ocekivat od prosjecnog kupca da gleda pod haubu mi je nelogicno, makar se proizvodaci naravno ograde od tog tako da u uputama navedu da treba redovito provjeravat.

Ima senzor i pokazivač temperature ali kad ostane bez tekućine temperatura ostane na radnoj jer senzor je na suhom i ne mjeri dobro. Treba imati senzor nivoa rashladne tekućine. Isti je problem imao Opel pa su naknadno na posudi ugrađivali senzor nivoa. Rijetki motori imaju senzor nivoa a nijr ga problem staviti na posudu.

Izgleda da su im inženjeri bili jako inspirirani kad nisu predvidjeli situaciju u kojoj motor može ostati bez rashladne tekućine. Ili su opet menadžeri imali zadnju riječ?

Link to comment
Share on other sites

Teško je znati tko je kriv ali znamo da menanđeri znatno utjecu na sve. Kod Fordovog motora je problem tanka cjevcica koja služi za povrat tekućine. Unutarnji promjer je 5mm i prema njihovim izvještajima potrebno je minimalno 4500 km da motor ostane bez hlađenja jer sporna cjevcica kod T račve počne sliniti. Zvaničnog opoziva nije bilo ali sad mijenjaju cijevčicu kod posjeta servisu (bar u Engleskoj) gdje se sve u zakuhalo.

Link to comment
Share on other sites

Moja bivsa skoda imala senzor nivoa. U posudu je bio ustekan konektor u senzor na kojem su bila dva ticala, iako nikad nije pao nivo ispod njih, pretpostavljam da je to to..
72b0f1f287cf2e59fb407f5b8bbaf760.jpg

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Med0 said:

Pitaj ga koliko je to auta i gdje se ti auti voze. Ako vlasnik takvog auta živi negdje (u brdima) gdje su ceste natrpane sa soli onda je lako moguće da je od toga pogotovo ako nikad ne pere auto.

Budem bas dok se vidim s njim, ne vjerujem da je Dacia nakon 5 god. za otpis po pitanju limarije.

Link to comment
Share on other sites

Gledal sam ove novije modele, 2017ta god, redizajn model, na starije nisam obraćao pažnju; mada ću skočit do salona baš da vidim ove novije modele od Sandera.

Našao sam jedan model Sandero mislim da je 2017ta god. dnevna svijetla (kao i kod Dustera) idu u L, to sam prvi put videl, ne znam jel to neka posebna oprema ili je za to tržište, al sviđa mi se kak je to ukomponirano, autoscout.

Ak nađem link okačim ovdje.

Vani ima na bacanje Sandera sa Dci 90 motorima, a kod nas na kapaljku, većinom su sad ti novi turbobenzinci.

 

Link to comment
Share on other sites

sandero? ja sam vidjao samo običnjake benzince bez turba sce 75 i dci 75.. tce 90ks ima i plin.. a dci 90ks se ne može ni naručiti.. plus nema ništ na lageru.. naručit, akontacija i dolazi u ožujku-travnju.. i u baoticu i dalje..

Link to comment
Share on other sites

Pardon, Stepway, dci 90, ne znam zakaj ne nude obični Sandero sa dci 90ks motorima..

Nego, https://www.autoscout24.hr/ponude/dacia-sandero-0-9-tce-explorer-easy-r-automaat-airco-gps-benzin-siva-c4000b3f-6355-419a-8055-06b190ac979f?cldtidx=11

Ovaj bi trebal imat led dnevna svijetla sa strane u faru kaj ne? Ne znam jel to odbljesak ili kaj već.. stvara se dojam da je led dnevno skoro po cijeloj dužini farra..

 

EDIT: Evo Sandero sa 90ks, dci..

https://www.autoscout24.hr/ponude/dacia-sandero-dci-90-s-s-laureate-inkl-wkr-dizel-plava-47ddc1d7-b7c3-4105-8b10-0b230dd020c7?cldtidx=12

Očito je stvar do tržišta, kod nas nisam našel taj model tj s tim motorom..

9 minutes ago, zvonac said:

Pardon, Stepway, dci 90, ne znam zakaj ne nude obični Sandero sa dci 90ks motorima..

Nego, https://www.autoscout24.hr/ponude/dacia-sandero-0-9-tce-explorer-easy-r-automaat-airco-gps-benzin-siva-c4000b3f-6355-419a-8055-06b190ac979f?cldtidx=11

Ovaj bi trebal imat led dnevna svijetla sa strane u faru kaj ne? Ne znam jel to odbljesak ili kaj već.. stvara se dojam da je led dnevno skoro po cijeloj dužini farra..

 

EDIT: Evo Sandero sa 90ks, dci..

https://www.autoscout24.hr/ponude/dacia-sandero-dci-90-s-s-laureate-inkl-wkr-dizel-plava-47ddc1d7-b7c3-4105-8b10-0b230dd020c7?cldtidx=12

Očito je stvar do tržišta, kod nas nisam našel taj model tj s tim motorom..

Nemrem edit napravit...

Ovaj moćno izgleda, mini duster:D

https://www.autoscout24.hr/ponude/dacia-sandero-tce-90-eco2-stepway-prestige-automatik-benzin-plava-24f989a6-b913-4e76-971c-50e6698d8a3d?cldtidx=9

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

sandero ti je bazi clia.. malo je višlji od poda.. pa captur, isto u koncepciji clio, samo captur ima višu karoseriju.. uglavnom dijele istu bazu.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da su svi Sandero na bazi Clia 3/4.

Twingo II i Modus su na bazi Clia II koliko mi je poznato.

Link to comment
Share on other sites

Za prvog sandera znam da je na bazi clia 2, sjecam se jos kad su ga predstavili, ali nez za ove novije. Super su mi za sluzbene aute ali kao osobi ga nikad nebi kupio.

Link to comment
Share on other sites

Cekam danas na semaforu u Osijeku ispred jedne auto kuce i vidim lik iz gepeka vadi jedno desetak volana i unosi ih unutra u ured :-)

Link to comment
Share on other sites

Cekam danas na semaforu u Osijeku ispred jedne auto kuce i vidim lik iz gepeka vadi jedno desetak volana i unosi ih unutra u ured :-)

Koja auto kuća? U potrazi sam za autom pa da znam što izbjegavati :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Link to comment
Share on other sites

A vec je u njuskalu mjesec i pol. Uvoz iz austrije navodno sve cisto.. mislio sam ga ic vidjet al ekipa s foruma je rekla da su ti prvi tce motori problematicni pa sam uzeo drugi 2010. vulgaris 1.6 16v..
Odi vidi, makar mislim da je neka mucka, jer velim u oglasu je jako dugo. Da je sve ok vec bi otiso jer nac megane 3 u prodaji a da nije diesel u zg je ravno cudu..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aha.. Bum videl, možda nazovem ili pogledam auto.. Gledal sam Clio 3 tce 1.2, redizajn s lećama to bi trebala bit faza 2?

Pa onda su ti motori problematični i u klijačima 3 kaj ne?

Pošto sam tražil turbo benzince, nema ih ni za lijek, a ove 1.2 16v nit neću gledat, ponuda je kod nas nikakva, a i vani cijene nisu baš bog zna kaj, većinom dizeli dominiraju..

Link to comment
Share on other sites

Clio 3 1.2 TCE nije isti motor kao i u kasnijem cliu 4 i megane trojki. 1.2 tce u cliu 3 (oznaka D4FT) ti je ustvari stari 1.2 16V na kojega su nakalemili turbinu i ima oko 100KS. Noviji 1.2 TCE (oznake H5Ft) je čini mi se 120 KS i ima direktno ubrizgavanje i prijenos preko lanca koji je navodno problematičan.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

postojao je i prvotno 1.4 tce koji nije bio direktas. Nego obican s turbinom ko i ovaj 1.2 iz clia, izbjego bih opcenito prvu verziju nekog novog motora, pogotovo jer su to bili prvi renoovi benzinski motori s direktnim ubrizgavanjem. Iako sam si mogao priustiti i ovaj, malo bi mu cijenu iskorigirao, za dosta manje para sam uzeo klasicni atmosferac koji prakticki nema mana i uz odrzavanje ide i 400000 km.. jedina mana je malo veca potrosnja benzina ali odrzavanje je zato jeftino. Tak mi je za 1.2 tce neznam koliko moze km nabit u zivotnom vijeku. Cuo sam da po defaultu trosi ulje ko i stari vw tsi. Da se taj lanac rasteze. Zamjena skupa. Pricekat cu noviju verziju tce motora, mozda bude 1.3 tce bolji, pouzdaniji..vozit cu ovog atmosferca dok se ne raspadne. Ima malo km 61000 km. Da dodjem do 200000 km to je cca 8 godina mojim tempom. Dotad bude megane ili scenic 1.3 tce vec rabljeni auto koji bum si mogao priustiti..
Nemam dobar feeling za ovaj crveni megane. Izgleda super, dva seta kotaca, brdo opreme.. tko se usudi nek proba.. treba priceksttre

Pricekati kak budu se pokazali novi tce sa filterom cestica..

Link to comment
Share on other sites

Svojedobno sam gledao jedan megs karavan i jedan scenic, oba s 1.4 tce u dva renault salona, čak sam se raspitivao i oko naknadne ugradnje plina. Boyski veli da ide plin bez greške u taj motor, ali da preporuča i flashlube. Nažalost, malo ima tih motora kod nas, a podaci o trajnosti su nepoznati. Odbilo me dosta km i ne baš sjajno stanje oba auta.

U 1.2 tce direktaša plin ide, ali je instalacija skupa. Preostaje vožnja na bengu, a u usporedbi s pouzdanim dciem pitanje je koliko je isplativo. Da bi rado vozio benzinca s malo momenta, svakako, ali jebat ga kad se u ovoj banana državi svi od vlade do renaulta trude da se što više dizeli (u)voze.

Link to comment
Share on other sites

Da.. ja bum zaobiso sadasnju i iducu dizel revoluciju. Jer svaka bude sve teza i kompliciranija. Nakon sto sam se opeko sa skodom, kazem ne isplati mi se.. samo ak se puno vozis.. ili imas starudiju ko moj frend. Kupio 2002 novog pola 1.9 tdi najslabijeg mislim 90 ks. Ima valjda 300000 km i samo servisi. Tu i tamo nesto od ovjesa, amortizer, auspih itd. Cak ni ne dimi i ne trosi ulje. Nema dpf nema tih sranja toci i vozi.
To bi vozio ali to je sad vec sve razvaljeno. Kolega ima forda focusa karavan 1.6 dcti il kak oni to vec zovu, 2005, nema dpf ni nista.. ima 250000 km i vozi ko beba. Unistili su trajnost motora ekologijom. Sad je pitanje hoce li motori u buducnosti dozivljavati uopce 200000 km il ce na 100000 km bit za generalku ko na smartu.
Sve smanjeno, sve olaksano, sve plasticno.. nema tu trajnosti. Trajnost odavno vise nije cilj. Od 2010. samo profit i da auto izdrzi 5-6 godina i 130000 km i amen.
Ko danas kupuje takve aute pocel bu kupovat dacije za 10000€ nove i vozio 10 godina dok se ne raspadne. Jer bude kvaliteta automobila sve losija i losija.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Po ovom vasem pisanju da je motor pouzdan trebao bi proc 200k bez servisa, ali ne prve generacije jer na 250k moze nesto otic. Osim ako trazite auto za apokalipsu, pa je razumljivo da dijelova nece biti, ali bojim se da onda gledate krivu marku.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.