Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

Godinu ili dvije star 1.3 tce ces tesko nac ? Odi u salon i trazi nekoga tko zna eng, pa nisu kreteni valjda da nemaju nekoga takvog. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Max said:

Godinu ili dvije star 1.3 tce ces tesko nac ? Odi u salon i trazi nekoga tko zna eng, pa nisu kreteni valjda da nemaju nekoga takvog. 

Ako bude prevelika razlika u cijeni uvijek mogu uzet 1.5dci ili cak 1.6. Nisam jos nacisto sto tocno zelim :D , ali Megane ce biti jer je jednostavno prelijep i te njegove opcije sa Rlinkom su predobre. 

Link to comment
Share on other sites

Mislio sam na to da je tek izasao na trziste nedavno pa nema tak starih primjerka jos..

Link to comment
Share on other sites



...
Buduci da sam se tek nedavno preselio u Njemacku zanima me ima li netko iskustva sa onim Renault finanzirungom ili tako nesta. Ne znam ni dali se moze prenjet bonus sa auto osiguranja koji je bio na zenu u HR, pa ako netko zna neka napise.


Bonus mozes prenijeti iz Hrv, to sam napravio i za sebe i za zenu. Recimo R+V24 Direktversicherung priznaje osiguranja iz Hrv. Ako te bas toliko j**e jezik, znam nekog naseg koji prodaje osiguranja, pa se javi na PM.

Renault Finanzierung nije nista posebno, isti kao i svaki drugi. Papirologija ti se rijesi manje vise dok pijes kavu kod njih. Otidji u auto kucu koja te zanima, pokazi prstom auto koji ti se svidja i pitaj koliko moras za njega placati mjesecno. Nemoj osiguranje uzimati od auto kuce gdje kupujes auto, jer ce te oderati kao zeca.

Jos za napomenu, svoj hrv. auto smiješ 6 mjeseci voziti u DE.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Samo se čuvaj tih auta sa malo kilometra koji su na prodaju... ako bas nije neki salonski do 5 iljada km, ovo sve do 50 iljada km jako velika šansa da je bio lupan... logika jeli je ko kupi auto i proda ga za 2 godine... pogotovo ako je cjena primamljiva... sad možeš naći sto razloga zašto ga netko prodaje ja ti govorim iz iskustva...

Link to comment
Share on other sites

Da dodam :)

Da podjelim iskustvo... uglavnom da se "pohvalim"... , normalno da auto koji sam uvezo od naših "prijatelja" "Zlovenaca" (auto iz obećane zemlje das auta) je bio opizden od napred.... normalno oglas nikad karamblol... no što sam primjetio je da stranci ipak spuste cjenu kad imaju "umfal" a naši uredno zatamne tablice (da preko osiguranja i policije nemoš provjerit - ZA ONE KOJE TO NISU ZNALI ZAŠTO SE TO RADI) i prave se blesavi i drže cjenu zajedno sa potpuno ispravnima na oglasnicima... auto je ipak ispao ok i zato je bio i povoljniji (malo par servisnih zahvata)... kako su nam tu i naši dragi forumaši objasnili... dobiješ na kraju što si i platio 
Također da napomenem jel smo tu da podjelimo iskustva i nešto naučimo, preko broja šasije uopće nije registriran taj popravak jer ga netko bubnuo i dao u fuš na popravak (pa moje pametovanje o provjeri po broju šasije i nije se pokazalo učinkovitim  Također mi je objašnjeno da neki filteri u mom mladom auto sa malo kilometara nikad nisu mjenjani (2 i pol godine auto) a servis uredno evidentirao.....

ps. možda bi svi ipak malo trebali smanjit tu euforiju sa superpovoljnim uvozom... neznam.... 

ps.2.. još smješnije od svega što su uredno ostali profili od "rebbece" i "dominica" u rlink 2 sustavu (renault) i u posudi za ispiranje stakla je bila tekućina za pranje stakla... kak misliš stakla? e pa ono za pranje prozora po kući... osjetim po mirisu i vidim kako se pjeni pa ni ne sumnjam da je i "rebbeca" razbila auto sa takvom intelingencijom 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Poznanik je nedavno uzeo "novi" tj godinu dana star Opel, mjenjao je svoj koji je kupio novi, sad star 2 godine, za taj "novi" tj sad godinu danas star, nebitno sad zasto.

 

Gledamo mi malo auto, auto je ocigledno bio lupljen odnaprijed, jasno se vidi da je hauba bila lakirana i da su zazori razliciti jedan blatobran - branik - hauba- drugi blatobran.

Auto prodao ovlasteni Opel ako se ne varam

Godinu dana star, 15ak tisuca km.

 

Uglavnom da kupujem auto tak nov ili godisnjak , mislim da bih na novog isao, jer ovo nije prvi slucaj da tak nesto cujem.

 

Link to comment
Share on other sites

Novo je novo..

Rabljeno samo od poznanika ili frenda uzet. Ostalo rizik.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, hrvojexyz said:

Poznanik je nedavno uzeo "novi" tj godinu dana star Opel, mjenjao je svoj koji je kupio novi, sad star 2 godine, za taj "novi" tj sad godinu danas star, nebitno sad zasto.

  

 Gledamo mi malo auto, auto je ocigledno bio lupljen odnaprijed, jasno se vidi da je hauba bila lakirana i da su zazori razliciti jedan blatobran - branik - hauba- drugi blatobran.

 Auto prodao ovlasteni Opel ako se ne varam

Godinu dana star, 15ak tisuca km.

 

Uglavnom da kupujem auto tak nov ili godisnjak , mislim da bih na novog isao, jer ovo nije prvi slucaj da tak nesto cujem.

 

Zasto ga je uopce uzeo ako je tako ocigledno bilo??

Al slazem se s ovim da je u dosta slucajeva bolje uzet novog nego godisnjaka jer su ustede cesto zanemarive pogotovo kad uzmes u obzir da je tih godinu dana proveo najvjerojatnije u renti.

Link to comment
Share on other sites

Da dodam [emoji4]
Da podjelim iskustvo... uglavnom da se "pohvalim"... , normalno da auto koji sam uvezo od naših "prijatelja" "Zlovenaca" (auto iz obećane zemlje das auta) je bio opizden od napred.... normalno oglas nikad karamblol... no što sam primjetio je da stranci ipak spuste cjenu kad imaju "umfal" a naši uredno zatamne tablice (da preko osiguranja i policije nemoš provjerit - ZA ONE KOJE TO NISU ZNALI ZAŠTO SE TO RADI) i prave se blesavi i drže cjenu zajedno sa potpuno ispravnima na oglasnicima... auto je ipak ispao ok i zato je bio i povoljniji (malo par servisnih zahvata)... kako su nam tu i naši dragi forumaši objasnili... dobiješ na kraju što si i platio 
Također da napomenem jel smo tu da podjelimo iskustva i nešto naučimo, preko broja šasije uopće nije registriran taj popravak jer ga netko bubnuo i dao u fuš na popravak (pa moje pametovanje o provjeri po broju šasije i nije se pokazalo učinkovitim  Također mi je objašnjeno da neki filteri u mom mladom auto sa malo kilometara nikad nisu mjenjani (2 i pol godine auto) a servis uredno evidentirao.....

ps. možda bi svi ipak malo trebali smanjit tu euforiju sa superpovoljnim uvozom... neznam.... 

ps.2.. još smješnije od svega što su uredno ostali profili od "rebbece" i "dominica" u rlink 2 sustavu (renault) i u posudi za ispiranje stakla je bila tekućina za pranje stakla... kak misliš stakla? e pa ono za pranje prozora po kući... osjetim po mirisu i vidim kako se pjeni pa ni ne sumnjam da je i "rebbeca" razbila auto sa takvom intelingencijom 
Procitah tw na drugom forumu..sta si uzeo na kraju, moze i na pm

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Lucky_ZG said:

Zasto ga je uopce uzeo ako je tako ocigledno bilo??

Al slazem se s ovim da je u dosta slucajeva bolje uzet novog nego godisnjaka jer su ustede cesto zanemarive pogotovo kad uzmes u obzir da je tih godinu dana proveo najvjerojatnije u renti.

Decko se ne kuzi ni malo u aute, znaci da mu pukne guma zvao bi HAK, sta god ne valja na autu ide u jedini servis za koji zna to je onaj ovlasteni i tak.

Nije znao sto treba gledat niti je mislio da treba ista gledati na godinu dana starom autu.

A kad gledas to vise nije nov auto, i gume su amortizirane godinu dana , i ovjes i sve, nije vise nov.

 

Što se mene tice, ja bih radije ILI uzeo skroz novi auto  ILI  uzeo 3-5 godina star auto od ljudi koji su ga kupili i bili vlasnici istog, a ne ove seme di auto kuca prodaje auto godinu dana star. To je ili demo vozilo ili povrat nezadovoljnog kupca ili ko u ovom slucaju, nesto izmedu.

Dobro tu veliku ulogu ima i to da se ja ne "bojim" kvarova, sve kaj se pokvari znam da cu popraviti i otprilike znam di i za koliko novaca. On ne zna, kupac novog to najcesce nezna, i tu dobija neku sigurnost s garancijom.

 

 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, hrvojexyz said:

Decko se ne kuzi ni malo u aute, znaci da mu pukne guma zvao bi HAK, sta god ne valja na autu ide u jedini servis za koji zna to je onaj ovlasteni i tak.

Nije znao sto treba gledat niti je mislio da treba ista gledati na godinu dana starom autu.

A kad gledas to vise nije nov auto, i gume su amortizirane godinu dana , i ovjes i sve, nije vise nov.

 

Što se mene tice, ja bih radije ILI uzeo skroz novi auto  ILI  uzeo 3-5 godina star auto od ljudi koji su ga kupili i bili vlasnici istog, a ne ove seme di auto kuca prodaje auto godinu dana star. To je ili demo vozilo ili povrat nezadovoljnog kupca ili ko u ovom slucaju, nesto izmedu.

Dobro tu veliku ulogu ima i to da se ja ne "bojim" kvarova, sve kaj se pokvari znam da cu popraviti i otprilike znam di i za koliko novaca. On ne zna, kupac novog to najcesce nezna, i tu dobija neku sigurnost s garancijom.

 

 

Ono što sam htio sa svojim prijašnjim postom objasnit je da potpuno nebitno jel se kužiš u aute il ne, jer dilera neš nikad zaje.... ako se cjena vuče po dnu nešto je sa autom bilo, ja sam vidio na svom da je puko nosač onog "jeftinog" :) pure vision led fara :) al sam far nije pukao, znači malo je dobio al ne jako :) da se to povarit za plastikom :)

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 04. 05. 2019. at 18:27, hrvojexyz said:

Decko se ne kuzi ni malo u aute, znaci da mu pukne guma zvao bi HAK, sta god ne valja na autu ide u jedini servis za koji zna to je onaj ovlasteni i tak.

Nije znao sto treba gledat niti je mislio da treba ista gledati na godinu dana starom autu.

A kad gledas to vise nije nov auto, i gume su amortizirane godinu dana , i ovjes i sve, nije vise nov.

 

Što se mene tice, ja bih radije ILI uzeo skroz novi auto  ILI  uzeo 3-5 godina star auto od ljudi koji su ga kupili i bili vlasnici istog, a ne ove seme di auto kuca prodaje auto godinu dana star. To je ili demo vozilo ili povrat nezadovoljnog kupca ili ko u ovom slucaju, nesto izmedu.

Dobro tu veliku ulogu ima i to da se ja ne "bojim" kvarova, sve kaj se pokvari znam da cu popraviti i otprilike znam di i za koliko novaca. On ne zna, kupac novog to najcesce nezna, i tu dobija neku sigurnost s garancijom.

 

 

To vrijedi samo za naše glupo tržište jer nas je malo u ovoj državi i većina živi u bijedi naspram stranaca. Vani u bogatijim državama je to druga priča. Ljudi voze aute 2 god i kupuju novi jer žele neki drugi i imaju mogućnosti. Na taj način vrlo lako dođeš do starog auta 2 god (relativno novog) koji je u odličnom stanju, prodaje ga originalni prodavač i još ti daje garanciju na njega. Naravno, u tom slučaju cijena nikako nije niska ili ispod tržišne, dapače, čak znaju biti i preskupi s obzirom da nisu više novi.

Edited by marttin
Link to comment
Share on other sites

Pričao sa kolegom sa posla prije par dana. Uglavnom, on si je naručio T-roc, dobit će ga tek negdje na jesen.
Bilo mi je zanimljivo jer je rekao da nije išao na određenu marku, nego je gledao brojke. Dakle, koliko tko prostora i opreme daje a istu svotu para (otpisao je Daciu i slične jer nije baš poklonik jeftilena) i grah je pao na T-roc. Meni malo čudno, mislio sam da će to biti Vitara, ali dobro.
Uglavnom, upao je u neke stare njihove cijene, tj valjda je dobio auto stari model tj. prije facelifta, ako sam dobro razumio... ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

T roc je prenovi model da bi imao facelift. A ljude koji ga kupe zaista ne razumijem, valjda su potpuno nezainteresirani za estetiku na autu ili je u pitanju nesto skroz drugo.. 

Edited by Max
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

T roc ili t srot. Preskup auto za tu jeftiniu plastiku. 

Za tu lovu toyota rav ili honda crv.

T roc je jeftilen za daciu duster.

 

Link to comment
Share on other sites

Stvarno ne shvaćam čemu dislike kada samo prenosim ono što mi je on rekao. Ne vidim neki razlog za toliku povezanost s hrpom lima (i značkom na hrpi) koju čovjek posjeduje. A t-roc sa godinom 2019 jest doživio facelift tj model update. Vidi se i po cjeniku.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, filipbabok said:

Stvarno ne shvaćam čemu dislike kada samo prenosim ono što mi je on rekao. Ne vidim neki razlog za toliku povezanost s hrpom lima (i značkom na hrpi) koju čovjek posjeduje. A t-roc sa godinom 2019 jest doživio facelift tj model update. Vidi se i po cjeniku.

Pa facelift i update cjenika nisu bas isto.

A kolega je i dobro prosao, citam po drugim forumima da ekipa ceka i po 12 mjeseci... 

Link to comment
Share on other sites

Ne, ne, napisao sam model update. Valjda ovako nešto

Ali ne tvrdim, samo prenosim. Cijene su sigurno promijenili tj povisili za cca 10tkn. Ali i kao dodali više opreme

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, filipbabok said:

Ne, ne, napisao sam model update. Valjda ovako nešto

Ali ne tvrdim, samo prenosim. Cijene su sigurno promijenili tj povisili za cca 10tkn. Ali i kao dodali više opreme

Tu bolju plastiku najavljuju vec dugo, al nisam vidio da su zaista ista promijenili.

Da, dodali su 2-3 komada opreme i fino digli cijenu, to je to.

Link to comment
Share on other sites

Što se facelifta tiče - klasično VW-ovski. Oni su prvi koji se faceliftove počeli nazivati novim modelima.
Nisam provjeravao to što mi je on pričao niti me zanima ta klasa ili ti automobili koje mi je nabrajao, ali to da će VW ispasti najbolji auto po cost-benefitu, mi je prilično čudno ?

Ali oke, ulovio je nekih 10-ak tkn "popusta" sa starim modelom, ali je morao ganjati salon koji uopće prodaje još taj stari model, jer mu nisu svuda htjeli prodati. To mi i nije toliko čudno :)

Link to comment
Share on other sites

ja općenito neznam čemu toliko novih modela i imena.. nekad si imao 7 modela neke marke koji nikad nisu mijenjali ime, neki su se zadržali desetljećima, npr golf, passat ili slično.. ili ajd da nakon 20 godina promijene ime ko renault ali i to je nepotrebno.. čemu talisman kad ljudi znaju što je laguna.. nadam se da nebudu bezveze išli mijenjati imena meganea i clia, to bi stvarno bilo bezveze ali skoro svakih par godina novi naziv modela a mogao je ostati stari.. jel ljudi pate na to il kaj, meni onkretno odgovara kad se ne mijenja naziv, nego samo gen 1, pa gen 2 itd..

Link to comment
Share on other sites

Ja i dalje neznam čemu pomama za tim federiranim kantama, eto, iskreno...A tek vozači suzukija, ti su posebna sorta, nova kasta na cesti

Pa kupi Golfa, kupi Polo...s tim k... ćeš zagazit na prvu travu i niš nebu, isti k

Isto ide i Captura...Stepway ću progutat, dođe manje, radno vozilo, peri deri...Meni su stvarno odbojni, e sada...tko voli....

I Duster nemre u isti koš ni s Capturom a ni s Rocom i Rocovima

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Ja se sjecam kad su predstavili vitaru prvi puta, mislio sam si nece ovu kantu niko kupovati, onda kad sam je uzivo vidio reko nema sanse da ce to neko vozit, izgleda ko sprdacina na kotacima i eto, prevario sam se ?. Slazem se, posebna su sorta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.