Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

Pa jebemu to je to .. [emoji23]

Mislim da je to zadnji trzaj malih divova kakav je bio Twingo u originalu...

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Prošla su vremena za trpanje veš mašina u aute. Danas kupiš novu Bosch perilicu i samo ispuniš kupon za gratis dostavu. Nemoraš ni doći u dućan, u DE ljudi prek neta ispune upitnik i iz vlastitog stana naruće kajgot. Netreba ti ni auto više za te stvari, treba ti internet.

Ovaj novi Jazz nije ružnjikav al stari bogme je. Unutra pogotovo al takvi su japanci il voliš il nevoliš. Kvalitetni jesu al da troši Jazz po gradu 5 litara malo morgen, to može (približno) dCi ali Jazz ipak ne.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Prošla su vremena za trpanje veš mašina u aute. Danas kupiš novu Bosch perilicu i samo ispuniš kupon za gratis dostavu. Nemoraš ni doći u dućan, u DE ljudi prek neta ispune upitnik i iz vlastitog stana naruće kajgot. Netreba ti ni auto više za te stvari, treba ti internet.

Ovaj novi Jazz nije ružnjikav al stari bogme je. Unutra pogotovo al takvi su japanci il voliš il nevoliš. Kvalitetni jesu al da troši Jazz po gradu 5 litara malo morgen, to može (približno) dCi ali Jazz ipak ne.

U DE? Nisi vidio da već godinama svaka iole bolje trgovina ima webshop? Da ne spominjem e-kupi i slične stranice?
Link to comment
Share on other sites

malo sam se jučer provozao u full novom golfu 7, 1.6 TDI 110ks, comfortline oprema.. ima 300km..

moram priznati da je auto ekstra udoban za tu klasu i ima dosta opreme, a dojmila me se opcija da kad ideš u breg i staneš on automatski aktivira ručnu koja je btw električna i drži ju dok god ne kreneš. s tim ni najveći tutlek može krenuti uz brijeg bez da mu auto krene prema nazad..

iako mi se dizajn auta uopće ne sviđa, jer izgleda ko kutija, iznutra je jako pregledan i točno znaš i bez parkirnih senzora (čudi me da ih u ovom paketu nema) gdje su mu granice jer se šajbe spuštaju u ravne okomite plohe vrata zadnje haube i to je to.. sa meganeom si uvijek moram uzeti malo više lufta jer mi sve viri sa strane, odnosno auto je dole širi nego gore..

Link to comment
Share on other sites

U DE? Nisi vidio da već godinama svaka iole bolje trgovina ima webshop? Da ne spominjem e-kupi i slične stranice?

To je bilo više onako figurativno

Link to comment
Share on other sites

Istočno od Graza će se uvijek trpat veš mašine po autima :)

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

i zapadno :zubo:... ja prije godinu dvije cekal sogija da mi dodje s focusom da ju deopelamo iz MM-a... nije mi na pamet palo u Clio gurat, prefina kola pokraj forda hehe

Link to comment
Share on other sites

malo sam se jučer provozao u full novom golfu 7, 1.6 TDI 110ks, comfortline oprema.. ima 300km..

moram priznati da je auto ekstra udoban za tu klasu i ima dosta opreme, a dojmila me se opcija da kad ideš u breg i staneš on automatski aktivira ručnu koja je btw električna i drži ju dok god ne kreneš. s tim ni najveći tutlek može krenuti uz brijeg bez da mu auto krene prema nazad..

iako mi se dizajn auta uopće ne sviđa, jer izgleda ko kutija, iznutra je jako pregledan i točno znaš i bez parkirnih senzora (čudi me da ih u ovom paketu nema) gdje su mu granice jer se šajbe spuštaju u ravne okomite plohe vrata zadnje haube i to je to.. sa meganeom si uvijek moram uzeti malo više lufta jer mi sve viri sa strane, odnosno auto je dole širi nego gore..

to mogu i ja sa Scenicom, samo sam odabirem hoću li ju povući ili ne

Link to comment
Share on other sites

Ima to puno auta već od 2008 g, bez obzira bila ručna automatska ili na žgance.

Na Picassu iz 2008 g imao sam hill hold assist (HHA) sa auto-ručnom, isto kao i na C4 koji ima na žgance ručnu.

Te 2s koliko kočnice drže, štop svijetla svijetle bez obzira što papučica kočnice nije pritisnuta.

Link to comment
Share on other sites

To je definitivno dobra stvar, imam u Cliu. Stvarno pomaže kod kretanja na uzbrdici. Ne mogu posebno uključiti/isključiti.

Link to comment
Share on other sites

Meni je to super na Scenicu, osim sto moram rucno povuci, ali otpusta sam. I to daleko mekse i ugladenije nego na citroenu picaso kojeg sam nedavno vozio

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ti na Scenicu moraš ručnu povlačiti.

Ovo ne trebaš ništa, bitno da je auto u brzini i da ima nagib naprijed ili nazad i hill holder se automatski aktivira. Ako je u leru onda ne dela.

Mnogi ne znaju to bas koristiti jer im nitko nje objasnio bez obzira kupe li novi ili rabljeni.

Kako sam prije par tjedana napisao da je prijatelj kupio Picasso a on na putu i zove me njegova draga i bjesna kako joj auto radi probleme. Ugasi se na semaforu i ne moze ga upaliti, veli do sada to nije bilo. To me i zbunilo. Na kraju odem kod nje na posao i auto vozi i pali samo tako. Na kraju skužio da ju muci start-stop i da kad krepa pali ga na gumb i on nece. Hoce samo na kuplung.

Do sada to nije bilo jer je aku bio prazniji, sad se napunio i evo sranja.

Trgovac im nista nije od toga objasnio, a žena stvara kolone na cesti.

Link to comment
Share on other sites

S&S se ne da trajno isključiti.

I Scenic ima hill holder kada se ubaci u prvu brzinu na uzbrdici.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Na nekim autima se S&S može prebrikati na samom prekidaču jednom žicom.

Ima na YT nekih izvedenica.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam ga uspio s CLIPom, ali onda javlja upozorenje da nešto nije u redu sa S&S.

Može se i prevariti senzor otvorene haube, a onda piše S&S unavailable.

Ja ga pustio da radi i čekam da rikne sam od sebe :-)

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Znaš da jesam bio i bit ću. A još sam krivac jer sam rekao da je to dobar auto. Mladoj dami treba pomoći jer je suprug prekinuo honeymoon i otišao za parama. Zamisli kako je njoj?

Sad sam joj na auto zaljepio

e8a9900a60f7464adde938dd4ce80329.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ajde mi pliz ovo za automatsku ručnu malo bolje objasnite. Imam Scenica 3 , 2016.

Kad sam na uzbrdici i u 1. brzini- auto sam podiže ručnu ? I kad krećem na uzbrdici sam otpušta ručnu ?  Ne moram ja ništa prčkati po ručnoj u oba slučaja? Hvala

Link to comment
Share on other sites

Tako nekako

Pomoc pri uzbrdici i nizbrdici (ako se ides vracat u rikverc na nizbrdici)

Hill assist

Link to comment
Share on other sites

Ajde mi pliz ovo za automatsku ručnu malo bolje objasnite. Imam Scenica 3 , 2016.

Kad sam na uzbrdici i u 1. brzini- auto sam podiže ručnu ? I kad krećem na uzbrdici sam otpušta ručnu ?  Ne moram ja ništa prčkati po ručnoj u oba slučaja? Hvala

Ne "podiže" ručnu....HSA ti drži tlak u kočnicama cca 3 sekunde nakon što si pustio pedalu.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.