Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

Ma dizel nema kaj radit u gradu. Gledal sam malo i dobar mi je captur, nije nit mali nit velik, onak kak treba. Ima na 4 godisnje rate bez kamata. To je lako isfinancirat. Ima i sa varijantom tce 140 ks sto je dost za takav autek.
Ali nemrem podnjet dobos kocnice iza, NEMREM [emoji849]

https://izaberiiodvezi.renault.hr/Vozila/Renault-Captur-Intens-TCe-140/43103/

Link to comment
Share on other sites

Dobos kocnice sigurno ne dobis sa 140ks. To je za najnize modele. Renault je poceo kao i ostali micati dizele iz ponude. Toyota je krenula s tim jos 2019. Sad kakav je 1.3 tce.. integrirana ispusna grana, gpf, injektori, elektricni wastegate, elektricni variabile timing.. hehe

Link to comment
Share on other sites

Pise dobos.. treba nac relevantniju info.. i duster sa 150 ks ima dobose.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

Pise dobos.. treba nac relevantniju info.. i duster sa 150 ks ima dobose.

E i?? Nerazumi sta te tu smeta-muci, koji je problem?? Na kiper kamijonima koji imaju 40T ukupne mase su zadnje dvi osovine kocnice sa dobosima.... 

Edited by macak
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Mislim da ako za auto vec das 150+ 'iljada kuna, onda je legitimno ocekivatiti da ima i iza diskove.

Prosjecnoj kucanici to vjerovatno ne znaci nista u zivotu, ali mi smo ipak na auto forumu. Svatko tko je jednom utjeravao razliku kocenja zadnjih osovina u granice normale na dobisima ce znati zasto ih ne zeli imati opet, pogotovo ne na autu iz 2021.g.

Imao sam ih zadnji put na Corsi C i samo cu reci, fala lepa, idemo dalje za iste pare.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Mislim da ako za auto vec das 150+ 'iljada kuna, onda je legitimno ocekivatiti da ima i iza diskove.

Prosjecnoj kucanici to vjerovatno ne znaci nista u zivotu, ali mi smo ipak na auto forumu. Svatko tko je jednom utjeravao razliku kocenja zadnjih osovina u granice normale na dobisima ce znati zasto ih ne zeli imati opet, pogotovo ne na autu iz 2021.g.

Imao sam ih zadnji put na Corsi C i samo cu reci, fala lepa, idemo dalje za iste pare.
A osim toga izgledaju ruzno u 3PM kad zahrdaju kroz godinu 2. Lijepo kroz alu felgu recimo 19 vidis jedan veliki hrdavi komad metala. Katastrofa.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zadnje sam vozio auto s dobosima otraga 2010. na puntu MK 2a.

Velim eventualno bi na dusteru pretrpio jer nema izbora iako bi taj auto trebao također diskove.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, ivan.martinko said:

Pise dobos.. treba nac relevantniju info.. i duster sa 150 ks ima dobose.

ako odabereš automatsku ručnu kočnicu u konfig. dobiješ pozadi diskove

Mada ja nemam ništa protiv bubnjeva

Link to comment
Share on other sites

Evo i ja cekam neko objasnjenje kontra bubnjeva... Osim vizualnog nisu lipi za vidit na autu od 150000Tkn..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

ako odabereš automatsku ručnu kočnicu u konfig. dobiješ pozadi diskove

Mada ja nemam ništa protiv bubnjeva

Kada je buraz uzimao prije godinu dana novog Captura benzinca sa 130 ks, uzeo je i elektricnu rucnu pa je svejedno dobio dobose iza, tako da to sa rucnom ne stoji, barem ne u njegovom primjeru. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne vjerujem da doboši iza na nekom novom prosječnom autu mogu biti problem kod kupnje.. Moj službeni polo ima iza doboše i što se tiče kočenja ja tu ne osjetim uopće razliku između njega i megana koji ima 4 diska..  A sad da ću sa Polom, Meganom, C4 ili Capturom ispitivat granice ili vozit Grobnik track day, to nema smisla! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Svako zna svoje ali dobos je za aute koji idu do 150 na sat. I za jeftine aute. Najgore je sto ih sad sve masovnije stavljaju posvuda. Tehnoloski i funkcionalni downgrade. Stednja prije svega. Ma sramota.

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, ivan.martinko said:

Svako zna svoje ali dobos je za aute koji idu do 150 na sat. I za jeftine aute. Najgore je sto ih sad sve masovnije stavljaju posvuda. Tehnoloski i funkcionalni downgrade. Stednja prije svega. Ma sramota.

Po kojoj ti to znanosti zakljucujes.... Pa dobos je bolji. Od punog diska... Veca povrsina obloga bolje trpi maltretiranje itd itd...Zato i ide na radna vozila na zadnji kraj. Kocnice se servisiraju pa nema nikakvi problema.. Da su to vozila od 220kmh+ onda aj i nekako ali auta gradccke klase problem dobos.... 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

Bilo nekad davno u emmezeti kupiti lazne kromirane diskove sa zavrnutim rubom unutra da izgledaju debelo i jos perforirani.
Proizvodila ih je talijanska firma Lampa i zvali su se disco bluff.
Stavis ih izmedu dobosa i kotaca pa selo ne vidi dobos :bigl:

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites

E a čemu čelični diskovi, to loše. Samo Carbon Ceramic. Recimo Lambo Urus za @ivan.martinko. A možda ipak ne, previše troši. Popije to više od 10l :)

Nego jesi ti probao koji od tih automobila što gledaš. Dakle da vidiš koliko iza je zapravo lošiji doboš od diska? Kako se auto ponaša? Možda čak koliko troši tvoje vožnje? Ili jednostavno lamatas okolo i na svakom autu nađeš nešto što je valja? Također na svakoj temi kreneš pisati nešto tvoje.

zaključak imaš para koliko imaš. Moraš napraviti neki kompromis. Ne možeš kupiti auto koji ima sve po tvom savršeno. Ne možeš urusa kupiti jel jedan disk košta otprilike koliko ti imaš para. Kupi ili nemoj. Ne možeš biti i pošten i jeben u isto vrijeme.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Da se izbaciti dobose staviti diskove joga bas svrbi. Pun je yt raznih konverzija

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

diskovi na autu nisu čelični, osim ako nisu neki high performance. radi se o lijevanom željezu, sivi lijev, čelični lijev, ovisi.. proizvodnja diska i doboša u suštini nije ništa skuplja od doboša, ajd možda malo je.

nitko ne može uvjeriti nijednog inženjera strojarstva da bilokoji bubanj koči bolje od diska. u svim uvjetima, toplo, hladno, vlaga itd.

osim brojnih prednosti diska koje smo već nabrojali, koje nismo, postoji more članaka na netu koji ih nabrajaju postoje i mane to jest prednosti doboša, a na to oni ciljaju a to su npr dugovječnost. nerjetko doboši idu i 200000 km bez intervencije (makar u servisnoj knjizi piše mislim svakih 50000 km čišćenje i otprašivanje, jer se doboš sam ne čisti nego akumulira većinu prašine u sebi i najčešće lijepi na sve druge komponente i same pakne. druga prednost je da ne praši felgu, ali kao što je ranije spomenuto bubanj zahrđa pa to izgleda jednako ružno kao zaprašene felge. nekad je bubanj bio u prednosti nad diskom u pogledu ručne kočnice, danas diskovi imaju podjednako dobru ručnu kao doboši. da je captur 1000kn skuplji zbog diskova nitko to nebi zamijetio ni zamjerio a ovak kak je reko kolega imaju auto od 160000 kn u 2021 sa dobošima.. to je ko da ima čelične felge u tom rangu cijena. jednostavno se to NE RADI.

zato već imaju akciju kupnja na 4 godišnje rate bez kamata, samo 1% cijene administrativna naknada neka, raspitao se ja. vrsta leasinga koja se lako otplati ako imaš 70% iznosa i redovita primanja.

npr većina konkurenata imaju diskove. (seat arona, skoda kamiq, vw c-cross, kia xceed, hyundai kona....)

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

doboši imaju i efekat samokočenja zato su pogodniji za ručne kočnice, ostalo je na strani diska, ali vjerojatno beancounteri imaju veliku ulogu, inžinjere se malo pita

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ivan.martinko said:

diskovi na autu nisu čelični, osim ako nisu neki high performance. radi se o lijevanom željezu, sivi lijev, čelični lijev, ovisi.. proizvodnja diska i doboša u suštini nije ništa skuplja od doboša, ajd možda malo je.

nitko ne može uvjeriti nijednog inženjera strojarstva da bilokoji bubanj koči bolje od diska. u svim uvjetima, toplo, hladno, vlaga itd.

osim brojnih prednosti diska koje smo već nabrojali, koje nismo, postoji more članaka na netu koji ih nabrajaju postoje i mane to jest prednosti doboša, a na to oni ciljaju a to su npr dugovječnost. nerjetko doboši idu i 200000 km bez intervencije (makar u servisnoj knjizi piše mislim svakih 50000 km čišćenje i otprašivanje, jer se doboš sam ne čisti nego akumulira većinu prašine u sebi i najčešće lijepi na sve druge komponente i same pakne. druga prednost je da ne praši felgu, ali kao što je ranije spomenuto bubanj zahrđa pa to izgleda jednako ružno kao zaprašene felge. nekad je bubanj bio u prednosti nad diskom u pogledu ručne kočnice, danas diskovi imaju podjednako dobru ručnu kao doboši. da je captur 1000kn skuplji zbog diskova nitko to nebi zamijetio ni zamjerio a ovak kak je reko kolega imaju auto od 160000 kn u 2021 sa dobošima.. to je ko da ima čelične felge u tom rangu cijena. jednostavno se to NE RADI.

zato već imaju akciju kupnja na 4 godišnje rate bez kamata, samo 1% cijene administrativna naknada neka, raspitao se ja. vrsta leasinga koja se lako otplati ako imaš 70% iznosa i redovita primanja.

npr većina konkurenata imaju diskove. (seat arona, skoda kamiq, vw c-cross, kia xceed, hyundai kona....)

OK. ovo sve stoji. Ali recimo meni u gradskoj voznji? Ili tu i tamo koji izlet na auto put? Ako se ne varam zadnje kocnice koce u najboljem slucaju samo 40%, vecinom i manje. Da ponovim, sto ja kao prosjecni spori vozac, koji se pridrava ogranicenja cu toliko bolje u voznji ili za djep, vidjeti sa bubnjevima nazad ili diskovima?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

nemaju izgovora, trebali su staviti diskove, na prijašnjeg captura pasalo je sve sa megane 2, na sadašnjeg captura i dustera paše sve sa megane 3.. 

ima tema na renault.uk, kak je renault u k... jer stavlja bubnjeve na crossover auto sa 150ks (ima benzinska verzija sa 154 ks)

Link to comment
Share on other sites

Captur vjerojatno ima zadnje diskove isto kao Clio - sa elektronskom ručnom.

Link to comment
Share on other sites

Imamo el. ručnu i bubnjevi su iza.

Realno me ne brine to previše, plus je definitivno što treba prati samo 50% felgi 😆.

Fun fact, policijski Focusi imaju bubnjeve iza, pošto je i Focus u izdanju sa dizelskih 95ks dolazio sa bubnjevima 😃.

Link to comment
Share on other sites

Ja niti jednog Captura sa diskovima stražnjim nisam vidio, svi imaju onaj krasni sivi doboš koji upada u oči s kilometra kroz alu felge

Link to comment
Share on other sites

To je sad definitivno zadani smjer. Sjecam se tristača i sva 4 diska.. [emoji28]
Svi hibridi budu sad imali bubnjeve, strujici također.
Novi megane hibrid ima dobose također? Ili ne? Mislim sve je to isto ko na capturu..
Vjerojatno su povecali ucinkovitost dobosa, no ipak kad se dobos zagrije, kocenja nema.. i treba ga ocistiti od prasine povremeno.
Nebi me smetao dobos jedino na Dusteru jer je auto mocan na terenu a ima i jos kompromisa. Iznutra izgleda zastarjelo ovako i onako..
Netko mi veli da yeti izgleda zastarjelo.
Pa izgleda ko novi Duster. [emoji38]

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.