Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

Pa jbt moj Polo 1.4 16v iz 2000. godine ima iza diskove, o čemu dalje da pričamo

Moćnih 55 kw...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kako je to čudo u 2000g.?

Stari je kupio fiat 125, 1973. sa 1500 ccm i 75 ks i imao je sva 4 diska

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Svaki sve noviji auto je skupo sMece od kvalitete natrpano elektronikom.

Link to comment
Share on other sites

Svaki sve noviji auto je skupo sMece od kvalitete natrpano elektronikom.
Lada niva? 4x4 zadovoljava i to jedan od najjacih, sarafit je mozes sam definitivno i jeftina je za kupit i odrzavat. Dobro odrzavat ces je malo vise al jbg nemres sve imat. Mozda kao drugi auto a ostatak love spremis u carapu.

https://www.autonet.hr/aktualno/vijesti/lada-niva-travel-prodaje-se-u-rusiji-za-oko-63-000-kuna/

  • Haha 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

ma ne, iako bi mogao isfinancirati nekog captura ili meganea na 3 ili 4 godišnje rate, žena neće megane jer je nizak a captur je toliko bezobrazno skup da je to strava, a nudi slabo.. čak je seat arona jeftinija a nakrcanija.

mom meganeu ide sad rega za 15 dana, pa ga moram regati. 

ali ionako nemam volje kupovati novi auto pa hodočastiti ispravljati tvorničke greške svaki mjesec. idem drugi tjedan pogledat onog yetija u štasni, onaj iz dubrave-sesveta je neki bezobrazni neljubazni prekupac, Jozo seljačina. pitam na koga glasi auto, kaže auto je od bake...  je al od čije, tvoje sigurno nije.. pitam jel problem da skeniram greške sa dijagnostikom imam VCDS, veli on boga ti, pa ne kupuješ avion nego stari auto. velim mu ok, možda je tebi 90000kn malo ali meni nije i hoću detaljno pregledati auto, jer ti tvoj 8 godina stari yeti nebu kupio netko tko ima para neg netko tko nema. a ionak ti stoji mjsec dana u njuški i stajat će još neko vrijeme, odnosi se bahato i podcjenjivački, pretpostavljam da smrdi na češnjak i ima čačkalicu za zubima. 

nisam još ništ kupio. ali sad kupujem auto na dulje vrijeme, na bar 7-8 godina i trenutno se dvoumim između drugog yetija u Štasniju i  onog Kadjara u Štarkelju, iako ima 160000km, trebao bi biti dobar taj 1.6 dci.

opet, yeti ima samo 115000 km.. 

ladu nivu neću komentirati ni staru ni novu. staru je imao frend, kupio novu prije 15-ak godina, 1.7 benzin i za 5 godina je bila sva trula.. trošila je 15 litara tak da je plin morao odmah ugraditi. a makimalna brzina joj je 120 km/h.

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo nakon duge rasprave sa suprugom i gledanja polovnjaka od clia do megana, odlučili smo se na novi megane 1.5 bludci. 

Kupili smo ga preko renault fleksi financiranja, u biti leasing.

Samo što je rok isporuke dosta dugačak, trebao bi doći krajem 10 mjeseca.

E sada s čim sam u nedoumici jesu zimske gume i pripadajuće felge. ne znam da li da idem na 16 cola čelične ili malo dodati staviti kakve aluminijske. 

Ima li tko iskustva s ovom stranicom ? https://premium-wheels.hr/?s=renault+&post_type=product

Link to comment
Share on other sites

Ja sam do sada stavio aluminijske felge. Sveukupno gume + senzori + felge ispadne mala razlika a opet bolje izgleda. I još kada se uzme cijena auta ispod da za stvarno malo više ne moram gledati auto na čeličnim felgama...

Link to comment
Share on other sites

Pa tako i ja nekako mislim, uzet 16 cola aluminijske i dobro. Imate kakvu preporuku s obzirom da nemam iskustva s tim.

Uzeo sam megane edition one, od dodatne opreme ima crnu boju, paket ZIMA, paket NAVIGACIJA + i paket PARKIRANJE te 17 cola felge Allium.

Mislio sam plavu boju ali vise je nema u ponudi.

Link to comment
Share on other sites

A gledaj to sa felgama ti je kao da ženama ili sisama. Nekome se sviđa nekome ne. Nađeš neku stranicu koja ima Konfigurator i puno felgi i klikas i gledaš kako otprilike izgleda na autu. Nađeš što ti se sviđa i to kupiš. Recimo ja u Njemačkoj sam gledao na felgen.de i na kraju kupio kod lokalnog vulkanizera. Možeš tu krenuti izbor felgi je velik.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Da oživim temu... kupiti novi auto u Hrvatskoj ili potegnuti ekstra kilometre, vrijeme i novac pa ga kupiti u Sloveniji ili recimo Njemačkoj?

Link to comment
Share on other sites

Ono što vrijedi košta i vani ko i tu. Limuzine nešto znaju bit u korist uvoza. Ovo sve ispod cijene ne bi ni gledao. Osobno bi preporucio novi sa manje opreme.

Link to comment
Share on other sites

Apsolutno se slažem. Vani nema dobrog auta za malo novaca. Sve što valja ima cijenu ko ovdje samo je izbor znatno veći.

Prije tjedan dana bio u jednoj auto kući u IT koju drži prijatelj.
Ima preko 200 auta na lageru i taman sam bio kad je kupac došao pogledati jedan Passat 2.0 TDI  2017g, 158.000 km, DSG.
Rasprava je bila zašto su servisi rađeni na 50.000 km i još kod neovlaštenog.
Auto je bio od leasinga. Prijatelj kaže da je tako VW koncesionar dogovarao sa leasingom.
K tome filter ulja je mijenjan na svakom drugom servisu tj na 100.000 km!
Kupac je dao kaparu 300€ i odustao je od kupnje takvog auta i tražio je povrat što mu ovi nisu dali.
To je sve van mozga, ne mijenjaju uljni filter zbog uštede 10€!
Ulje u DSG također 0 bodova.
Meni je interval 30.000 km a mijenjam 1x godišnje, cca 6000-7000 km.
Pa kad mi neko veli da mi je skup auto kad ga budem prodavao.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Takvo vozilo onda od prvog servisa nema garanciju proizvođača, dakle VW koncesionar djeluje suprotno preporukama VW, to je za izgubiti koncesiju.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Black.Tip said:

Da oživim temu... kupiti novi auto u Hrvatskoj ili potegnuti ekstra kilometre, vrijeme i novac pa ga kupiti u Sloveniji ili recimo Njemačkoj?

Novo mislis bas novo? U Njemackoj imas "Tageszullasung" vozila sa manje od 100km na satu koja su registrirana. Da se naci dosta jeftinije. Sada nemam pojma sto gledas. Recimo link

Ako je polovni auto u pitanju, jelda tada ovisi sto nadjes i koliko novaca planiras potrositi.

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ivan1902 said:

Takvo vozilo onda od prvog servisa nema garanciju proizvođača, dakle VW koncesionar djeluje suprotno preporukama VW, to je za izgubiti koncesiju.

U Njemačkoj imaš firmi koji daju leasing bez obzira na marku vozila. Nisam siguran. Kako funkcionira ali mislim da kupe aute i onda ga dalje iznajme. Recimo https://www.meinauto.de/leasing/

Link to comment
Share on other sites

Kad piše novo, mislim na novi auto... da li riskirati kod nas limun i slabiju kvalitetu koje smo svi svjesni da ju možemo dobiti jer smo Balkan za Zapad ili proći u auto kuću/salon u Sloveniji ili Njemačkoj pa tamo naručiti novi i kupiti... to je pitanje

Edited by Black.Tip
Link to comment
Share on other sites

Moje skromno misljenje. Ako kupujes novi auto, ne trebas kredit i ostalo pogledaj Tageszullasung, kao sto sam linkao. Mozda cak i novije nadjes. Jelda gledas cijelu njemacku. 20+% mozes jeftinije proci, a auto nije nov, nego je par mjeseci stajao registriran. Tako sam ja uzeo Aurisa. Malo si ogranicen ne mozes birati boju / opremu ali postoji velika sansa da nadjes nesto sto trebas. I drugi veliki plus ne moras cekati par mjeseci na auto... Dakle pogledaj na mobile.de pod Tageszullasung aute pa vidi sto se nudi i da li se isplati. Ti auti su dostupni odmah. To ne znaci da mozes u Autokucu dati novce, sjesti u auto i nazad za Hrvatsku, treba im par dana da srede papire, meni su Aurisa polirali i kemijski cistili. Auto sam preuzeo sa 60km na satu.

Edited by Domba
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Koji novi auto kupiti za manje od 100000 kn, uvjet je klima, benzinac i da nije velik. Poželjno motor s lancem, 5 vrata i stražnji rikverc senzori. Nikakva druga oprema nije bitna, za stariju osobu.

Čak bi u obzir došao i neki godišnjak s tvorničkom garancijom

Gledam malo novi Sandero s najslabijim motorom i Hyundai i10...

Link to comment
Share on other sites

Za 100 kila tu su ti i:

Duster 1.0 Tce (mozda je jos akcija na plin)

Fiesta 1.1 n/a

Rio 1.2 n/a

Corsa 1.2 n/a

Clio 1.0 n/a

Ibiza 1.0 tsi

Fabia 1.0 tsi

Yaris 1.0 n/a

Ima ih još, ali gore su auti od 4 metra naviše.

Da mene pitaš, Duster daje najviše auta za količinu novca.

Još su u igri Rio i Yaris, zbog izdašne garancije i kvalitete.

VAG je drk za male aute, a taj njihov turbić je još enigmatičan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hvala na prijedlozima.
Duster prevelik, nazalost.
Sandero mozda potaman sa najslabijim motorom i opremom plus klima i rez. kotac, ima jedan u AH Split, plavi, s par nadoplata na osnovni model

Link to comment
Share on other sites

Svi ostali su puno kompletniji proizvod od Sandera, ali ako je baš na moranje, uzimaj.

Link to comment
Share on other sites

Jako nezgodno za savjetovat. Sandero je jeftin, ali isto toliko i nudi. Yaris, tj toyota nudi 10 godina ili 160k km garancije ako se sve radi po preporuci ovlaštenog servisa... Fabiu sam Vozio na Malti, ako je ona socijalna oprema onda ni najgorem neprijatelju. Sam volan kada uzmes u ruke je katastrofa, a 1.0 mpi motor je uzas. Ostalo sve je prosetati se i vidjeti aute uzivo....

Link to comment
Share on other sites

Kupio novi Rio 2014 (prodao 2016), 1.25 benzinac 86ks, neka srednja oprema je bio. Plusevi: veci od konkurencije, osobno vizualno dobro pogodena linija auta, komforni sicevi, solidan ovjes. Minusi: potrosnja (ZG guzve cca 9-9.5L), totalno anemican motor, iznimno tvrda plastika unutra. Redovna cijena bila 100,000kn, imali akciju za 89,900kn. Usetao tamo sa cash lovom, dobio ju za 82,000kn. Napravio cca 50tkm u te dvije godine. Kupljena u Kia Žitnjak, servisirana u Kia Frassinox Božić.

Kupio novu Fabiu 2016 (prodao 2019), 1.2 TSI benzinac, skoro sva oprema (RS line sicevi, infotainment, sve na struju itd.) Plusevi: izvrstan motor, za tih 90ks ide i vise nego dobro. Pristojna potrosnja (isti uvjeti kao Rio dvije litre manje 7 - 7.5L), oprema (iako nije opravdana usporedba sa Riom), cisto solidna kvaliteta materijala unutra za tu klasu. Minusi: malo mjesta. Naprijed jos kako tako - iza nikako, pogotovo u kombinaciji s navedenim sicevima. Neki dijelovi neopravdano skupi (diskovi i plocice 5500kn - potroseni u manje od 35,000km). Redovna cijena bila 115,000kn, platio u cashu 105,000kn dobio krovne nosace i zimske gume gratis. Napravio oko 45tkm u tri godine. Kupljena u AH Karlovac, servisirana u Škoda Štasni.

Danas su oba skuplji ako se gleda ista oprema/snaga. Osobno - izmedu ta dva auta Škoda je miljama ispred ali mislim da za 100k ne mozes dobiti vise TSI motor u VAG koncernu, barem ne sa solidnom opremom.

Ja bi za taj novac rade uzeo klasu ispod sa solidnim motorom i opremom nego osnovni model u ovoj.



 

Edited by rise
Link to comment
Share on other sites

Kije piju naveliko naspram konkurencije i niš nejdu, imao sam jednu prije a vidim i ove nove po Šebaljevem testu, neloš auto ali motori totalno neučinkoviti.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.