Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

Slazem se. Frendica ima crvenu vitaru 1.4 turbo allgrip i stvano drzi cestu u svim uvjetima, ona je kupila dok jos nisu bili hibridi.. iznutra ko slabije opremljen reno, tvrda plastika ali nist se ne cuje.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
53 minutes ago, Raven said:

Znači Captur II platforma kod nas? Inače mi izgleda zanimljivo :)

Da Captur II platforma, a Talisman cijena

Link to comment
Share on other sites

Treba još vidjeti u živo...

A kakvim se pokazao taj 140ks TCe?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MB104 said:

Da Captur II platforma, a Talisman cijena

Sa pripadajućim pizdarijama...

Link to comment
Share on other sites

Jedna zanimljivost, još uvijek u konfiguratoru nije dostupan Plug-IN Hybrid model kao kod Captura, već običan hibrid kao kod modela Clio V

I ovo je dosta velik korak, ali dolazi bez mogućnosti mehaničkog mjenjača, što je vrlo čudno s obzirom na tržište koje se plasira. Na primjer njegov premium konkurent, BMW X4 je dolazio sa mogućnošću šaltača.

Evo jedna meni najljepša boja, Zanzibar Plava
image.png.3dfb2582430249c946a42a92bfec779d.png

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pozdav,

u planu je noviji i veci auto jer Clio lagano stari i postati ce uskoro premali.

Dvojba je izmedu Megana Grandtour i Octavie Combi.

Kriteriji:

-max 4 god star (ali ciljam na 3 god)

-do 100 000 km

-do 15 000 eura

-dizel

-sto vise opreme (led svjetla, bolja unutrasnjost, itd.)

Molim savjete oko dvojbe izmedu ova dva. Takoder, zanima me sljedece:

Savjet oko izbora motora jer vidim razlicitih - 1,5 dci (110 KS), 1,5 dCi (116 KS) i 1,6 dCi (131 KS)?

Koji se pokazao kao najpouzdaniji, najstedljiviji i da vuce i ide solidno? Ja nekako naginjem na 1,5 dCi, 110 KS.

Isto tako, otvor prtljaznika mi se cini dosta uzi u odnosu na npr. Octaviu? Je li Vam bunker dovoljne kolicine za klince (kolica, bicikli, itd.)?

Gledao sam ovu bolju opremu koja ima ovaj veliki touch unutra - je li ok funkcionalnost?

Ima li motor lanac ili remen?

Hvala unaprijed!

Link to comment
Share on other sites

On 07. 05. 2021. at 18:55, Del Piero said:

Savjet oko izbora motora jer vidim razlicitih - 1,5 dci (110 KS), 1,5 dCi (116 KS) i 1,6 dCi (131 KS)?

  1.5 dCi 110ksnajbolje. Izbjegavati 115ks AdBlue verziju.

1.6 dCi je isto okej.

Na žalost, ako ideš na 2018+ godinu, onda ti svi 1.5 115ks imaju ureju (AdBlue) s kojom svaki auto na planetu ima problema.

 

On 07. 05. 2021. at 18:55, Del Piero said:

Ima li motor lanac ili remen?

  1.5 imaju remen, 1.6 lanac

 

On 07. 05. 2021. at 18:55, Del Piero said:

Gledao sam ovu bolju opremu koja ima ovaj veliki touch unutra - je li ok funkcionalnost?

Super funkcionalnost. Obavezno odmah pri kupnji odvesti ga u Renault na update, jer ako ima stariju verziju bude problema sa bluetooth konekcijom.

 

 

Ako ti je bitna oprema, onda makar INTENS paket opreme. Samo Mislim da onda 15,000 neće biti dosta

Link to comment
Share on other sites

Da, ja sam isto najskloniji tom 1,5 dCi sa 110 ks. Dakle, od 2018. nadalje nema tih motora ili se da naci?

Prednost tog 1,6 dCi je sto nema velikog servisa...

Je li bunker ok velicine i sto mislite o usporedbi Megana i Octavie 1,6 tdi?

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Del Piero said:

Da, ja sam isto najskloniji tom 1,5 dCi sa 110 ks. Dakle, od 2018. nadalje nema tih motora ili se da naci?

Prednost tog 1,6 dCi je sto nema velikog servisa...

Je li bunker ok velicine i sto mislite o usporedbi Megana i Octavie 1,6 tdi?

Megane je dizajnerski, a Octavia je ružna.

Ne mislim to kao uvredu, ali očito je da je Škoda napravita za prosječnog čiku od 55 godina kojem je bitno da auto vozi od točke A do točke B.
Isplativ je, dobar, pouzdan, kvalitetan ali izgledom kao Yugo (pogotovo iznutra).

Na tebi je da odlučiš želiš li da ti auto liči na nešto ili ćeš uzet Octaviu pa imati relativno manje problema uz nešto tvrđu vožnju i ružniji auto.

8 minutes ago, Del Piero said:

Je li bunker ok velicine 

To moraš sam provjeriti. Svatko ima različite potrebe. Meni na berline meganu je bio odličan bunker.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ni 1.5 dci 115 ks s vremenom nebi trebao imati problema, to su djecje bolesti.
Vw ima adblue od 2015, to je tehnologija koja svodi NOx na najmanju mjeru. Sve ove euro 6 d temp norme su bile nepotpuni euro 6. Bez pisaline nijedan dizel motor ju nemoze postici.
I ja bih birao 110 ks ali ne radi no adblue nego on ima 5. -tu tzv dpf diznu, dok 115 ks nema nego radi postubizgavanje na glavnim diznama..

Link to comment
Share on other sites

Samo da potvrdim da znam dalje gledat: od 2018. nema 1,5 dci motora sa 110 ks za megane grandtour (znaci gledam max do 2017)? 

Link to comment
Share on other sites

Jos je 2018. bilo obicnih dci ja. Od 2019 su svi bluedci..

Link to comment
Share on other sites

Dobro sad da se covjek ne prepadne.. dci 115 od kolegice na 90.000km nikakvih problema. Dci 115 znam par iz auto skole od frenda isto nikakvih problema sa vec preko 130tkm. Najbolji dci su bili oni prije k9k 636 mada je i on 110ks covjek moze uzeti puno gori motor od tog 115. Dakle ako gledas kupiti dci 110 najlakse ti je birati onog koji nema start stop jer taj sigurno nije 636 motor.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam ovog 1.5dci sa pišalinom, doduše samo nekoliko mjeseci, a ako počne kenjat, napisat ću ovdje.

Link to comment
Share on other sites

ja nešto gledam novog Captura, uopće nema 1,5 dci u konfiguratoru:goni:

Link to comment
Share on other sites

Hm. A jesu li se vani prodavali ti jači?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nema više novih modela sa dizel varijantom. Isključivo Benzin, Hibrid i Priključni Hibrid

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.