Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

To se i ja cesto pitam... al svaka roba ocito ima trziste.

Btw. kuce na moru su itekak skupe, bas sam nedavno gledao malo.

U de, nova kuca s dvoristem na ok lokaciji... trebas skoro pa miljon. Posto imam pristup brojkama koje se okrecu u dobrim firmama, jasno mi je da ima klijentele za taj sport. Tak je valjda i u hr.

Link to comment
Share on other sites

@alki9969 Dosadan si već sa pljuvanjem po Zg u svakoj temi. Btw, otvori oglasnik i pronađi 3-4 god star auto za 50-60% cijene.  Bilo je primjera gdje su auti stari 2god koštali više od novih koji pak malo-malo poskupljuju. 

Cjenik od 5.1.2022.
image.thumb.png.17f5c335504934f9d146963329067bfb.png

 

Cjenik danas:

image.thumb.png.18bb3857fccfe7b1f9d06dc8fba08e3c.png

 

Da ti se još malo nadovežem za "stanić". Trenutno živimo u stanu 50-ak m2 što nije idelano, ali nije ni tragedija jer ljudi takve stanove trenutno plaćaju 2400-3000€/m2. Da ga idemo prodati, sutra bi našli kupca jer smo u blizini tramvaja i jedne od glavnih avenija u gradu, a okolina je prilično tiha. Posao mi je na <4km i ako se sva TRI semafora otvore, ne završi mi pjesma, a već parkiram pred firmom. Supruga radi 3 tramvajske stanice od doma i uglavnom ide pješke. Vrtić, osnovna škola, dom zdravlja i sportski centar su nam praktički pod nosom. Ti žališ nas u ZG, a ima nas dosta koji žalimo vas izvan Zg jer se za svaki klinac vozite nekoliko desetaka km.
 

Edited by borny
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Isto je i kod mene. Sada radim 4,5 km od doma, od toga je 4 km biciklističke staze po Vukovarskoj. Tako da auto sada palim vikendom. I ovo što veliš, tramvaj na 200 m, sve potrebno je i kvartu. Tako da ima grad svoje prednosti.

Link to comment
Share on other sites

žalosno da ljudi za stanić u ZG traže isto kao i za kuću na moru.   još više žalim one koji to kupe jer eto moraju bit u glavnbom gradu balkanske države zvanom hrvatistan.
 
za auto je to druga priča - ipak su u pitanju nove stvari čiji sastavni dijelovi nekad dođu iz tvornice  po skupljoj cijeni pa na neki način trgovci to moraju kompenzirat - sad, koliko je to "normalno" kompenziranje zbaju samo oni. dali je to opravdano znaju samo kupci.
 
i da, najbolji auto je novi auto ali u HR je apsurd tim veći jer se ide u neke kredite koji se otplaćuju 5-6-8 godina samo da bi se pokazalo da "se ima" za novi auto , iako u 80% slučajeva fizičke osobe bi itekako dobro služio neki 3-4 godine rabljeni za 50-60% početke cijene.

Pa te stančiće u Zagrebu o kojima pričaš najviše kupuju dotepenci pretežno dalmatinci [emoji1] Vade štednju na koju je kamata 0% i kupuju “djeci” prvu nekretninu jer idu benefiti na to.

Ne bi se kladio u visoku kvalitetu izrade novih auta unatrag dvije godine.
Link to comment
Share on other sites

Ma neusporedivo je veća kvaliteta života u nekom gradu koji ima sve sadržaje, nego nekog selendri di moraš za sve palit auto. Ja sam osobno probao život par godina u bistri i pobego.

Sad mi auto treba samo za neki veci šoping, izlete i slobodno vrijeme, ali za niš pod mus.

ZG je meni idealan grad, niti premali niti preveliki, evo jučer sam unutar 2h obavio trening, biciklom od doma do medvedgrada i nazad, 600m nadmorske na dohvat ruke. Tko je malo aktivniji ima jako puno mjesta za rekreaciju, za sve živo, sljeme, jarun, maksimir, bundek, nasip...

Za sat i pol si na kvarneru.

Svi faksevi, kazališta, kina, hrpa sportova za klince, raznih aktivnosti, najveci izbor poslova i ja ga nebi menjal za niš jer sam tu odrasel i volim ga jako i iskreno, više nekakvu pripadnost osjećam prema ZG nego prema HR.

Da ima hrpa stvari kaj ne valja i kaj bi se moralo popraviti, ima, nadam se da bu Senf uspio bar nekaj pokrenuti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Od kupnje novog vozila do pravdanja zakaj je zg super ili kakanja po njemu i zivotu u gradu. Pa bas svaka tema mora u off? Svak ide zivit di mu bolje pase i di si to moze priustit ili mu zivotni prioriteti ogranicavaju. Ocito se nekome zivot u zagrebu gadi, poznam i sam takve, a mnogi si ne mogu zamislit zivot van zg-a. Poznam i takve. Niko nije u pravu u svi su u pravu... tak da rasprava nema smisla.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Išao do frenda na selo neki dan. Izađem iz auta i prvo što sam primjetio je friški čist zrak, a navečer nebo prosuto zvjezdama.

A da budemo on-topic, bez auta si k’o bez noge. Puno je vlage koja ne djeluje dobro na auto, a ceste su puno opasnije. Lošije su i puno je veći postotak idiota.

Link to comment
Share on other sites

Osim i30 sa finim 1.5 atmosfercem ne nalazim ništa zanimljivo. Ne želim minijaturne turbake, a bome niti platiti auto C segmenta 150 i više tisućica... Rabljenih benzinaca nema.

Link to comment
Share on other sites

i30 1.5 atmo - 138k kn sa style opremom: ručna klima i manji ekran bez android auta, 4 zvučnika, ma daj :)

najjeftiniji sa premium opremom koja ima aut klimu je 175 soma, užas

Edited by AllesGut
Link to comment
Share on other sites

Kolega s bivšeg posla je nedavno kupio Mazdu 3 sedan s 2.0 atmosfercem i 122 ks, mislim da je bio 165.000 kuna s nekim popustom, dobrom opremom i onom crvenom bojom. Kad je stisnuo gas dok smo se vozili, stvarno je dobro povukao. Pa eto, kao ideja.

Edited by MB110
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, alki9969 said:

neki 3-4 godine rabljeni za 50-60% početke cijene.

Eh da mi je naci tako nesto... Pogotovo u danasnje vrijeme porasta cijene rabljenih.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, AllesGut said:

i30 1.5 atmo - 138k kn sa style opremom: ručna klima i manji ekran bez android auta, 4 zvučnika, ma daj :)

najjeftiniji sa premium opremom koja ima aut klimu je 175 soma, užas

 

Nemam ništa protiv ručne klime, android mi ne treba, u Cliu nemam niti ekran niti BC... A 175k je opet previše dati. Radije si kupim garažu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 Je, neznam zasto su to diskontinjuali. Trosak im je bio drugaciji gepek i to je to, mislim da je kupaca bilo.

Što se stana tice , svatko zna za sebe, ja iz grada nebih isao, bar dok radim.

Cijene su narasle svugdje, pratim trziste nekretnina od cca 2006 kad smo kupovali stan ovaj di sam sad, onda smo pricali da je 2000 abnormalno skupo a 1200-1500 tak lijepo realno, pa evo di su sad cijene.

Malo mi znaci kaj nam je vrijednost stana porasla 2x u 16 godina, kad mi je porasla i vrijednost veceg stana 😞

Kao sto je receno, jednostavno visak love (sa stednje obicnih fizickih osoba dijelom a dijelom bas investicije ljudi koji imaju love i zele investirati) se slijeva u gradevinu jer im je tu najbrzi/najveci povrat. Ni meni to ne pase al tak je , dok ima vise kupaca nego prodavaca tak ce bit.

 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Med0 said:

Šteta što više nema Clia Grandtour 😢


Tak svejedno kad bi najjeftiniji koštao 130k. Nekad su se za te novce kupovali RS-ovi, a plaće su bile iste.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Med0 said:

Šteta što više nema Clia Grandtour 😢

Nudio sam ti izvrstan. Nisi htio. 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, borny said:

Nemam ništa protiv ručne klime, android mi ne treba, u Cliu nemam niti ekran niti BC... A 175k je opet previše dati. Radije si kupim garažu.

Ma je, može se i bez, ja isto imam sad ručnu klimu i nemam nikakve ekrane, ali sam se puno puta vozio u autima sa aut klimom i to je ipak prava stvar, neusporedivo bolje, staviš temp ljepo i ne diraš više nikad.

Ak bi dao 20k eura za auto, onda mi je u 2022. godini klima na kotacice toplo hladno nekaj kaj nebi prihvatio, a bome niti 4 zvučnika ko u jugiću.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Lako ga je nać, keširanje već ima neku težinu

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, dado_sk said:

Nudio sam ti izvrstan. Nisi htio. 

Govorimo o novim autima.

4 hours ago, borny said:

Tak svejedno kad bi najjeftiniji koštao 130k. Nekad su se za te novce kupovali RS-ovi, a plaće su bile iste.

Frend je pred kraj faksa kupio novi Megane Coupe 2.0 150KS za te novce. To je bilo prije 20 godina prije RSa 225. Sada su cifre 65% veće samo zbog inflacije.

Link to comment
Share on other sites

Ali mi se čini da je bilo neko nepisano pravilo: nakon 5 godina auto je na 50% vrijednosti novog, nakon 10 god padne još 50% od toga.

Sad auti nakon 3 godine koštaju valjda 95% novog, a nakon 5 god jedno 80%

Link to comment
Share on other sites

Just now, AllesGut said:

Ali mi se čini da je bilo neko nepisano pravilo: nakon 5 godina auto je na 50% vrijednosti novog, nakon 10 god padne još 50% od toga.

Sad auti nakon 3 godine koštaju valjda 95% novog, a nakon 5 god jedno 80%

U EU se računa da 4god star auto izgubi cca. pola svoje vrijednosti. Auti poput Alfi gube (puno) više, neki malo manje. 10god star auto zadrži 15-20% prvobitne vrijednosti. Govorimo o nekom prosjeku, sve ovisi o stanju auta i opremi.

To što se u 'rvatistanu se iz starog auta pokušava iscijediti svaka kuna je drugi par opanaka. Kod nas su rabljeni vrlo visoko na cijeni između ostaloga i zbog niskog životnog standarda, a i zbog uvoza koji ima svoja davanja i marže. Nove aute počevši već od kompaktne klase Megane/Golf pretežno kupuju pravni subjekti dok raja od novih kupuje Sandero, Clio, Dustera, Twingo.... a i za to se nerijetko ide po 5-7god u kredit.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, frenchkey said:

Dobro je povukao iz rezervara, ili...? :bigl:

Nije, zapravo stvarno malo troši. Doduše, u Osijeku i tamošnjoj prigradskoj zoni je potrošnja puno manja nego stani-kreni u Zg. Trošio je malo manje od moje tadašnjebLagune 2.0 dci.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.