Jump to content

Jesu čemu ove žarulje?


zoky

Recommended Posts

hhaha, pre optimisticno, ako ima 900 lumena super, a ne 9600, to bi bilo ko 3 xenon zarulje da napomenem da je ekikasnost tj lumen/w manje kod leda nego xenona, znaci da bi jedna sijalica trosila preko 130W :D (kolko bi trosile 3 xenon zarulje od 35W /0.82 (82 postotna efikasnost ballasta)

Link to comment
Share on other sites

Ljudi, ako itko zna o žaruljama ovdje to je Miloš, slušajte čovjeka šta vam govori. 

LED žarulje koriste potpuno drugačiji sistem od halogenih ili xenona. Ne možeš staviti LED u xenon ili halogenu leću a da to funkcionira. 

Ako već želite imati jače svjetlo, kupite original xenon leće (ili Morimoto koje su lakše za ugraditi) i unutra stavite kvalitetne žarulje (Osram ili Philips ako je D2S, Morimoto ili CN light ako je H1) i kvalitetne balaste (ako je D2S original ili Hylux, Denso ako je H1) i imat ćete osvjetljenje kakvo imaju auti top klase. 

LED osvjetljenje zaboravite dok se ne pojave i auti srednje klase s original LED farovima. 

Link to comment
Share on other sites

4800lm total output /per bulb/ ,

malo čitati a ne odmah skakati [emoji3]

Malo znati o svemu pa osjetiti da je i to daleko nerealno.

Stavio sam vam sliku jednog led chipa s svojim hladjenjem. Ima i vecih. To je zarulja od oko 800-900 lumena neznam tocno , i cak i one se hebeno zagriju (hladnjaci) a ovde je to ne bih ni komentirao kako odradjeno.

Farovi na autima led nisam nikad nigde video da imaju jedan ili dva led chipa. Farovi su minimum s tri a uglavnom 6-8 chipa po strani.

Morimoto trenutno razvija optiku za led chipove pa ce za one koji tolko uber zele led imat priliku kupit kao kit al ne ocekujte da ce to biti jeftino.

Optika se znatno razlikuje i izmedju halogene (jedna tocka izvora svjetlosti, kad se pogleda zarna nit oko 80% svjetlosti dolazi iz sredisnjih 30tak posto duzine zice) i xenon zarulje (ima dva koncentrirana izvora svjetla skroz blizu elektrodama a ne u sredini kao sto se to vjeruje, i razmak je svega nekih 3mm) a obe osvjetljavaju vise manje 360 sem senki koje nastaju od elektroda pa je opet potrebna znacajno drugacija optika.

Led ima znatno usmjereno svetlo, uglavnom 120° s lecom za rasipanje svetlosti postavljenom dorektno iznad cipa, sam fosforni sloj koji pretvara UV s leda u vidljivu bijelu svjetlost ima nekih 40-60° svjetlosti a tako se koriste za auto farove original. Optika ni ne slici optici navedenih za zarnu nit i xenon.

Kolkogod ljudi gurali led on nikad nece biti bolji od xenona,

Manje je efikasan

I led ima znatno znatno losiji CRI (color rendering index) koji je u dobrom slucaju za ove high output chipove 60-70% dok je za halogene on 85tak posto a xenon (4300K) oko 85-90 a za 5500K (original osram cbi i jedino ona to ia) 75-78%

Manji cri ce znaciti da ce vam "slika" koji vidite biti znatno znatno isprana i nece biti pune boje , takodjer velika kolicina plave svjetlosti ce znatno znatno brze umarati oci jer su oci mnogo osetljivije na plavicastu svjetlost nego na zutu.

Morate shvatiti bitnu stvar prije neg mi sad neko kaze "pa zasto onda svi gradjuju bjelja hid svjetla i led farove"

Pa zato sto to odredjuje marketing, led je cool i bolje se prodaje, isto tako i sugavi laser a on se od leda razlikuje samo po izvoru svjetlosti koja ce pobuditi fosfor da emituje bijelu svjetlost. Kod led sijalice to je UV led a kod lasera pa laser, al i jedan i drugi moraju proc kroz hebeni fosfor kako bi imali korisnu svjetlost, isto kao i kod halogenki i kod stednih zarulja.

Koito (japanski proizvodjac zarulja i jedne od najboljih auto optika za hid, jedan projektor s jednom zaruljom tolko efikasnije iskoristi svjetlost da osvetli kao 2 njemacka projektora s dvije zarulje)

Je napravio al nazalost samo je u japanu nabavljivo 4000K zarulje i vidi cuda iz 35W daje facking 4000lumena, najbolje 4300 su tek na 3600 lumena cca a prosjecne (i dalje pricam o originalima jer kinezi nemogu ni prosmrditi tom broju) daju 3200 lumena.

Takodjer ta zarulja ima CRI od 95% ...

(Razvijana je originalno za osvetljenje u filmskim studijima gde im je kvaliteta svjetla i CRI izuzetno potreban)

Link to comment
Share on other sites

Ja sam ponovno u leće vratio xenone 4300 K. Makar su kineski  daju pristojno svijetlo tako da o LED-u neću razmišljati.

Link to comment
Share on other sites

ajmo jos par stvari napomenuti o led zamjenskim zaruljama.

u 90% slucajeva sam led dodje na krivom mjestu tj ili predaleko ili preblizu, rijetko kad budu tocno, otstupanja su uglavnom 3mm pa do 1cm :)

ono za sto led mogu biti jako dobra to su dnevna svetla ukoliko ste retrofitali bixenon, i onda led stavite na mjesto dugih i to furate po danu. 

a opis iz navedenog oglasa , 40W , pa current draw at 12V = 2.4A sto je 32W  , pa onda za jedan te isti "mount" tj H1 dvije znatno razlicite pozicije samih ledica i to na istoj slici :

 

h1.JPG

Link to comment
Share on other sites

Miloš, daj molim te mišljenje o LED H1 žaruljama za dugo svjetlo. Dakle led na mjesto dugih kao što gore kažeš,a li ne za DRL nego kao zamjena za halogenku. S obzirom da taj reflektor baca usko i daleko dali bi tu ledica bila bolja od halogene?

Link to comment
Share on other sites

teoretski bi moglo delat, kad bi se mogla rotirati ledica (tijelo) u socketu i pomicat napred nazad, tako da namjestis da najvise svjetlosti gubis ispred auta, a dobivas na daljini i sirini (rotacijom) i pomicanjem napred nazad da dobijes odgovarajuci snop u daljinu koji nije previse rasprsen, tj u sustini ga namjestiti tamo di i treba biti po pitanju dlajine. 

to je uz pretpostavku da ce led dati vise lumena nego sto daje halogenka i da se nece pregrijat pri tome, sto ne postoji za cijene za koje bi ste kupovali zarulje. 

 

uzmi xenon uz neki dobar ballast, i uzivaj. xenon u prvom trenu daje jacu svjetlost neg poslije u radu, tako da blicanje nije problem, a kod boljih ballasta se zagrije (znas i sam kolko brzo)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Miloš, jesi vozio koji auto sa led kratkim/dugim svjetlima? Na stranu sad teorija.

Link to comment
Share on other sites

bio vozen u,

nevidim kakve to veze ima s raspravom.

kao prvo ovo sto svi gledate (ako gledamo cak samu ledicu) ni ne slici izvoru svjetlosti na led farovima

kao drugo optika oko njih ne slici niti se moze usporediti s tvornickom led optikom.

 

kvaliteta izrade koja je ovde ponudjenja je smjesna.

kvalitetni led zmigavci, koji mogu ici u obicne farove, kostaju 60€, samo chipovi led, s tijelom za 2 komada, bez drivera za regulaciju napona / struje 

 

 

i da nadodam kao najbitnije, led ne bih volio imati na svojem vozilu nikako, pogotovo kao izvor za glavna svjetla. nevolim ih ni u stopovima ni u zmigavcima. imao sam na motoru led (al ne ove kineske nego tvornicke) i ne svidjaju mi se, ni nacin na koji "svjetle"

za upola manje para koje sam ulozio u farove sam mogao imati led farove da mi je to bila zelja. tj za 100€ sam mogao imat projektore (ak ih se tako moze nazvat) + driwere ("ballaste") + led chipove + cijelo tijelo za hladjenje.  a ne za 200€ kupit samo projektore, pa posebno ballaste i posebno zarulje

 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

ok, to sam htio čuti. E sad ionako imam jedne balaste viška pa ćemo i dugo stavit xenon pa nek pregaraju jeftine kineske žarulje :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Ekipa, moze neko preporuciti neki hid kit s ebaya s pristojnim omjerom cijena/kvaliteta , h1 socket , 4200k bi uzeo. Stavio bi ih u sonarove angel eye farove , thx

Link to comment
Share on other sites

Svi ti kineski farovi imaju ocajne lece no da ti odgovorimon a pitanje.

Hyluxtek ballast ili fast bright oba ima na aliecpresu, na ebaju su znatno skuplji, plus cn light zarulje..

Potrazim linkove.

French iato ima ballast za preporuciti:)

Ps french, mozes normalbo blicat s xenonima (tak je na svim modernim autima koji nemaju halogena duga neg su iskljucivo bixenon)

Link to comment
Share on other sites

Da baš sam mu htio reći da nisu neka sreća ti farovi u kombinaciji sa hidom...

Fast bright moja preporuka za balaste, a CN light ako nađeš da nisu kopija (mene kinez zahebo, nigdje nema CN oznaku kao ovi u Zg)

Da ali blicanjem samo na tren aktiviram xenon, pa mi je žao žarulja i balasta da tako kratko gore

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Da baš sam mu htio reći da nisu neka sreća ti farovi u kombinaciji sa hidom...

Ja skinuo s auta one "tvoje" farove koje je Sova kupio/mjenjao s tobom. Katastrofa. Vjerojatno je unisten reflektor unutra...ni night-breaker nije puno pomogao.

Link to comment
Share on other sites

Hvala Milos , kad stignes stavi link ;) , vjerujem da nisu nesto , ali cisto da probam , podeseni su lijepo tako da nece letit svugdje heh

Link to comment
Share on other sites

Ja skinuo s auta one "tvoje" farove koje je Sova kupio/mjenjao s tobom. Katastrofa. Vjerojatno je unisten reflektor unutra...ni night-breaker nije puno pomogao.

vjerojato je UV iz kineskih žarulja spržio reflektor...Nabavi originalne, eto ja ih baš neki dan uzeo na njuškalu da se nađu za rezervu :bigl:

Link to comment
Share on other sites

imam ja D2S oem xenon projektore iz megana ,ako si ih netko želi reparirati (cca 300 kn) i onda staviti umjesto tih kineskih u angele :D naime trebalo bi ih nanovo napariti pošto su nagorjeli već lagano

Link to comment
Share on other sites

vjerojato je UV iz kineskih žarulja spržio reflektor...Nabavi originalne, eto ja ih baš neki dan uzeo na njuškalu da se nađu za rezervu :bigl:

Ma gotovo je to...kupio sam nove zamjenske farove s duplom optikom i Night-breaker mi je sad u dugom svjetlu (jbg...ovdje sto je dugo to je tamo bilo kratko u kineskom faru) a u kratkom su sad Berner obicne H7 halogenke. Kupit cu i njih Night-breaker i time sam kompletirao sve iako se i s ovim obicnim žućkastim Berner H7 u novom faru vidi 5x bolje nego s Night-breakerom u kinez-angelsima. Oni farovi idu u smece vjerojatno...

Nisam mogao vjerovati da je Sova mjenjao s tobom svoje original Valeo duple farove u super stanju za one kineske angelse. 

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Ljudi imaju razlicite prioritete :D

I ljudi nemojte se ustrucavat blicat s xenonom :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.