Jump to content

Leteči ležajevi vrisnuli


dankobananko

Recommended Posts

155 je u pegasu u sesvetama... jos ide 10% dole za gotovinu! Ogromna razlika... budem jos jednom provjeril po broju sasije.... bogte, znaci ima i losih brtvi a? Bem ti na sve zivo treba pazit...

Link to comment
Share on other sites

ako stavlja originalnu brtvu ne mora ništa mazat ,a ni ne smije,eventualno polutke na bloku ako je oštećen sastav i neće flisat ulje sigurno,a na zamjenskoj je siguran da će mu ulje flisat...

čudna mi je ta cijena za leteće,provjeri koliko koštaju original pa se po tome ravnaj (naravno na manje),provjeri kod lagerosa...ja sam kod njega uzeo...

Link to comment
Share on other sites

u kontaktu sam s njim, trenutno nema... mozda bude ubrzo, a posto ne zurim cekam da mozda s njim sve rijesim.

da, bas je sumnjiva cijena...

Link to comment
Share on other sites

French, na koliko ti je ono megane, 300k?

Po takvoj kalkulaciji tebi su se već odavno trebali razleteti leteći :-)

slazem se. Taj mogor sto ima french, sto sam ja u meganeu imao i sad u pugu to je nepoderivo ali nazalost na izumiranju su. Trazi se sto cicsci ispuh i potrosnja. Rezultat toga je,nemojte zamjeriti, bljuvotina tipa tce0,9, fiat 0.6 twin air, tdi 1.2, i ostali. Relativno male pottosnje i cistog ispuha ali dok su novi valjaju a za par god nocna mora. Dok je garancije vozi a poslije se rijesavaj. Ok. Da imamo novca zasto ne, ali posto smo eu jad i bijeda...
Link to comment
Share on other sites

French, na koliko ti je ono megane, 300k?

Po takvoj kalkulaciji tebi su se već odavno trebali razleteti leteći :-)

evo ovoliko:

post-138-0-14822200-1390032824_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ajde  da oživim temu ..laguna će napokon na slaganje,pitanje glasi pošto je radilica dobila  po definiciji majstora što bi po nekim iskustvima  rekli forumaši da valja  napraviti?

 

U svakom slučaju novi leteči,šarafi,brtva -gruntam koja je pametna invensticija za radilicu(novo ili rabljeno),što to još povlači za nekakvu relativnu sigurnost zamijeniti klipnjaće,karike vidjeti kakvi su klipovi i glava.Neznam  raspravu sam  vodio sa čovjekom da je pametno promjeniti i pumpu ulja(navodno se može preko clipa vidjeti kolki baca pritisak ona) ne znam kako se na staroj može vidjeti neko očito oštećenje ili začepljenje.Usput se mjenja i zupčasti  sa španerima i vodena.

Pošto mi je to prvo susretanje  sa takvim kvarom ako ko ima dobar prijedlog iz iskustva neka  slobodno se izjasni.

Želim si složiti auto jer eto Renolćek se zavuko pod kožu,a i dosta toga je mijenjano na njemu i u ok je stanju generalno ostatak auta.

Biti će tu puno dijelova pa ako neko ima prijedlog di se  obratiti za realne cijene (lageros itd...)

 

Unaprijed hvala svima za savjet.

Link to comment
Share on other sites

Za svoj se ne sekiram ak se tak nešt zalomi, nova oriđiđi radilica 120E :00009019:

Za tvoj je radilica sigurno paprena cijena tak da nova ispada iz igre, naći rabljenu isto nije lako jer ti svatko hoće uvalit cijeli polublok tak da si u pat poziciji.

Slagat ili drugi motor pitanje je sad. Sve ovisi o oštećenju i to ti samo tvoj majstor može reći.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Kupovina rabljenog motora mi je mačak u vreči ,a netrebaju mi agregati jer su moji ok dizne su ok turbina nova usisna grijači....sve je provjereno i šljaka ,a raspitivao sam se naokolo i cijene su ono oko 6-7 tisuča za nekaj kaj neznam dal je ubijeno.Radije za te pare složim svoj pa znam na čemu sam. Dali rabljenu radilicu moram davati na specijalu ili?

Link to comment
Share on other sites

Za svoj se ne sekiram ak se tak nešt zalomi, nova oriđiđi radilica 120E :00009019:

Daj mi dvadeset po toj ceni.. Nazalost, kosta 750 evra..

Link to comment
Share on other sites

Kupovina rabljenog motora mi je mačak u vreči ,a netrebaju mi agregati jer su moji ok dizne su ok turbina nova usisna grijači....sve je provjereno i šljaka ,a raspitivao sam se naokolo i cijene su ono oko 6-7 tisuča za nekaj kaj neznam dal je ubijeno.Radije za te pare složim svoj pa znam na čemu sam. Dali rabljenu radilicu moram davati na specijalu ili?

svakako egalizacija radilice bi trebala. Bilo tvoje, bilo rabljene

Link to comment
Share on other sites

što još treba na strojnu obradu onda ...blok...pošto ide sve van glavu i klipove isto valja provjeriti ....?

Link to comment
Share on other sites

Provjeri ti to ipak jos jednom, mozda je ipak 220€. :cool:

 

 

Daj mi dvadeset po toj ceni.. Nazalost, kosta 750 evra..

Neznam odakle vadite te cifre ali Dialogys kaže da za moj motor ide radilica pod kodom 8200382457 i cijena je 833kn, znači cca 109E.

Čak se može naručit izvana i stoji 177E, zadnja cijena kad sam gledao prošle godine je bila 140E.

Link to comment
Share on other sites

Neznam koju verziju ti koristiš ali ovaj moj šta ja imam i dosad šta sam sve naručivao sve je štimalo, ne u lipu ali okvirne cifre su točne, tako da ne vidim razloga da ni ova ne štima.

Link to comment
Share on other sites

Te cifre se redovno uskladjuju, s offline verzijom to nije moguce, morate imati pristup lageru. Nekad se znalo desiti da su neke stvari smijesno jeftine, referent rez. dijelova naruci 10-ak komada i nakon te narudzbe taj konkretan rez. dio poskupi 100% ili vise. :D

Link to comment
Share on other sites

Kakvo crno preventivno mijenjanje letećih ležaja? Ma tko to radi? Doduše donekle je i razumljivio ako se ulje u autu mijenja svakih 30 tkm, ili jednom u dvije godine. Samo tko bi svome autu poželio nešto takvo? Ja to ne bi radio ni sa golf-om 2 1.6 d od starog koji ima 25 godina i 500 tkm na leđima.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.