Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Punjač ima oznaku, zelenu lampicu kad je punjenje gotovo. No, može se odspojiti (da se resetira) i ponovno spojiti, dobre će doći akumulatoru svaki Amperčić

Link to comment
Share on other sites

U mom meganeu je još uvijek originalni akumulator, a auto je 2008. godište. Original je Varta ,a na njemu je utisnuto 15.09.2008.  Pošto auto ujutro zna nekad malo duže verglati, danas sam kupio Taxxon akumulator. Piše da je proizvođač TAB Slovenija. Nadam se da će biti ok ,a sutra ujutro slijedi montaža.

Link to comment
Share on other sites

Evo i meni se približio trenutak da tražim drugi aku nakon 5 i pol godina koje je odradio u to vrijeme najjeftinji na tržištu White horse 74 Ah i s garancijom od 3 god. plaćen nekih 370 kn.

Sad nisam siguran što da uzmem ,ponovo neki najjefiniji vidim da se dosta hvali i Topla Top,Exide  premium...

Ima li tko ikakvih iskustava sa Akom i Reactor akumulatorima, ruske su proizvodnje prvi ima 36 mj.  ,a drugi 40 mj. gledam max. dimenziju koja staje u auto ,a to je ako se ne varam L3 278x175x190 , negdje je izbacilo podatak da su u Johnson Controls grupi....

Link to comment
Share on other sites

U mom meganeu je još uvijek originalni akumulator, a auto je 2008. godište. Original je Varta ,a na njemu je utisnuto 15.09.2008.  Pošto auto ujutro zna nekad malo duže verglati, danas sam kupio Taxxon akumulator. Piše da je proizvođač TAB Slovenija. Nadam se da će biti ok ,a sutra ujutro slijedi montaža.

Taxxon = Vesna. Za aute bez puno električnih potrošača više nego solidno rješenje.

Link to comment
Share on other sites

Evo i meni se približio trenutak da tražim drugi aku nakon 5 i pol godina koje je odradio u to vrijeme najjeftinji na tržištu White horse 74 Ah i s garancijom od 3 god. plaćen nekih 370 kn.

Sad nisam siguran što da uzmem ,ponovo neki najjefiniji vidim da se dosta hvali i Topla Top,Exide  premium...

Ima li tko ikakvih iskustava sa Akom i Reactor akumulatorima, ruske su proizvodnje prvi ima 36 mj.  ,a drugi 40 mj. gledam max. dimenziju koja staje u auto ,a to je ako se ne varam L3 278x175x190 , negdje je izbacilo podatak da su u Johnson Controls grupi....

Uzmi najjeftiniji 75Ah i min. 680A. Za cca 500kn možeš naći takav. I da je garancija što duža :-)

Link to comment
Share on other sites

Kod akumulatora je važniji onaj drugi broj desno od Ah. Kod jeftinih akumulatora taj broj redovito 'kaska'. Npr mi smo ima tom 5 godina kupili novi aku u Roci za Clio po specifikaciji auta bio je dizel sa 86ks, točan aku za njega je imao ove spec: 65 Ah - 720 Aen. To je bila neka akcija kod njih, garancija 3 godine. 

Link to comment
Share on other sites

Dva pacijenta od jutros...

Varta 45Ah, prva ugradnja, star 7 godina, Opel Corsa benzinac. Voltaža još kako-tako, al startne struje više nema. 

4Max, star 3 godine, Dacia Logan benzinac. Kratki spoj unutar jedne od ćelija.

max.jpg

varta1.jpg

varta2.jpg

Obratite pažnju na "plijesan" oko minus pola na 4Max akumulatoru. To je prvi (i pouzdan) znak da je akumulator na sigurnom i brzom putu u vječna lovišta

Link to comment
Share on other sites

Obratite pažnju na "plijesan" oko minus pola na 4Max akumulatoru. To je prvi (i pouzdan) znak da je akumulator na sigurnom i brzom putu u vječna lovišta

Misliš na sol,vidim da ga ima i na kućištu.

Link to comment
Share on other sites

Malo o jamstvu na akumulatore....

Ka' prvo, za auto treba uzeti odgovarajući akumulator. Gleda se i kapacitet i dimenzije i raspored polova, ali najvažnije struja hladnog starta, najčešće izražena po EN standardu. Kapacitet Ah i startna struja EN (A) su uvijek navedene na akumulatoru. Btw struja hladnog starta se testira na -18C, jedino Exide to radi na -30C. 99% kupaca ne znaju što je startna struja, uvijek se traži akumulator prema kapacitetu. Ima jedan postotak kupaca koji, iz razno-raznih razloga, uzmu slabiji akumulator jer je eto nekim čudom jeftiniji. Najčešći razlozi su "auto ionako ide u prodaju", "ma palit će i s ovim", "auto je samo za u polje", "ne vozi se često" itd. U tom slučaju i ja kažem kupcu "ok, samo znajte da je taj akumulator slabiji nego što trebate, neće izdržati garantni rok". U većini slučajeva se kupci onda i predomisle, pa ipak uzmu ono što im treba. Jer kad se uzme manji/slabiji akumulator od potreba vozila, eto kupca natrag za godinu-godinu i po, i sad kao akumulator ne valja. U 100% slučajeva utvrdim da je akumulator ispravan, ali potrošen, a to nije pokriveno jamstvom. I onda krene rasprava.... 

Link to comment
Share on other sites

Kod nas mnogi ljudi imaju ovakvu filozofiju: "kupim skuplji auto nego što financijski mogu izdržati, a onda ga slabo ili nikako održavam, glavno da ide". To vrijedi i za akumulatore i za gume (skupi Mercedes, a jeftinije Sava gume, koje su primjerenije Sanderu ili Cliu nego E klasi), o ulju i filteru ulja da ne pričam.... I onda kad stane, tamo gdje ne treba i kad ne treba... onda su svi drugi krivi ! Kupiti cca 20.000 kuna jeftiniji auto znači doživotno ga održavati - "besplatno" da se tako izrazim. Tko je razumio, shvatit će  ;o)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jučer mi bio P607 na izmjeni akumulatora. Izvana, auto izgleda mrak, svijetlo plavi metalik, unutra koža, kao da je jučer iz salona izašao. Dignem poklopac motora... mastan motor, ulje bali na sve strane, instalacija krpana izolirkom, plastike popucale ili ih nema, nema čepa od posude za pranje stakala, teški rusvaj

Link to comment
Share on other sites

Jučer mi bio P607 na izmjeni akumulatora. Izvana, auto izgleda mrak, svijetlo plavi metalik, unutra koža, kao da je jučer iz salona izašao. Dignem poklopac motora... mastan motor, ulje bali na sve strane, instalacija krpana izolirkom, plastike popucale ili ih nema, nema čepa od posude za pranje stakala, teški rusvaj

neka selo prica da se ima. :aua:

Link to comment
Share on other sites

Kolega molio bi preporuku i ako u katalogu postoje dimenzije za akumulator za Opel Astru G  1.4 benzin 540A 60Ah starom sam rekao da si uzme Toplu samo koju?, a vi preporucite jos nesto ako ste voljni. Do sad je u autu bosh s4 ili kako vec. Isao je mjeriti kapacitet i pri kraju je, tako da ce teško prezivjeti  zimu.

Više se ne sjecam jel vi radite u Beren akumulatori ducanu?

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Jučer mi bio P607 na izmjeni akumulatora. Izvana, auto izgleda mrak, svijetlo plavi metalik, unutra koža, kao da je jučer iz salona izašao. Dignem poklopac motora... mastan motor, ulje bali na sve strane, instalacija krpana izolirkom, plastike popucale ili ih nema, nema čepa od posude za pranje stakala, teški rusvaj

Postoje dvije poslovice za ovakve:

Izvana gizda, iznutra *izda.

Izvana gladac, iznutra jadac. :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kolega molio bi preporuku i ako u katalogu postoje dimenzije za akumulator za Opel Astru G  1.4 benzin 540A 60Ah starom sam rekao da si uzme Toplu samo koju?, a vi preporucite jos nesto ako ste voljni. Do sad je u autu bosh s4 ili kako vec. Isao je mjeriti kapacitet i pri kraju je, tako da ce teško prezivjeti  zimu.

Više se ne sjecam jel vi radite u Beren akumulatori ducanu?

Ovo ti je Topla, samo "maskirana"...

Facebook-Beren-HighTech-60.jpg

Link to comment
Share on other sites

Baš me zanima koliko će mi Munja 55Ah/480A izdržati obzirom na redovno provjeravanje tekućine i punjenje pametnim punjačem.
Mislim da sada ima 5 godina pa bi možda bilo ok otići na testiranje...

Link to comment
Share on other sites

Baš me zanima koliko će mi Munja 55Ah/480A izdržati obzirom na redovno provjeravanje tekućine i punjenje pametnim punjačem.
Mislim da sada ima 5 godina pa bi možda bilo ok otići na testiranje...

Da, to bi bilo pametno obaviti prije zime. Uz povremeno nadopunjavanje punjačem i kontrolu elektrolita, još bi on trebao trajati

Link to comment
Share on other sites

Da, to bi bilo pametno obaviti prije zime. Uz povremeno nadopunjavanje punjačem i kontrolu elektrolita, još bi on trebao trajati

Beren to radi besplatno?

Link to comment
Share on other sites

Htio sam nešto drugo reći o reklamacijama, pa se raspisao o totalno nečem drugom...

U pravilu, dobavljači/tvornice dopuštaju do 2% opravdanih reklamacija. Moj postotak opravdanih reklamacija je debelo ispod te brojke, u promilima. Vrlo su rijetke opravdane reklamacije, a to su kratki spojevi jedne od ćelija ili prekid međućelijskih spojeva. Sve drugo se ne smatra opravdanom reklamacijom. Npr. Topla akumulatori, kad donesete Topla/Vesna/Taxxon akumulator na reklamaciju, a u njemu je manje od 10,5V, to je automatska diskvalifikacija i prekid daljnjeg toka garancije. Kad je akumulator napuhan na bokovima, ni tada ništa od garancije. Ako odstupa u težini više od 5% od tvornički deklarirane težine, i opet ništa od garancije. Jedan od dobavljača čak ne priznaje reklamaciju u slučaju da su kleme akumulatora mazane sa mastima. Razumljivo, ako je u auto ugrađen akumulator slabiji nego što bi trebao biti, ni tada ništa od reklamacije.

Savjet: u slučaju problema s akumulatorom (duže vergla nego inače ili nedajbože neće upali) prvo bi ga trebalo probati dopuniti punjačem. Ako nakon toga auto pali, preporučljivo je otići ispitati akumulator, po mogućnosti tamo gdje je i kupljen, i bez navođenja da je akumulator pod garancijom, dati ga ispitati. Pripaziti da se ima račun i jamstveni list, i da je akumulator napunjen (osim u slučaju da je kratki spoj, al' to se pri ispitivanju vrlo brzo detektira) i da nema nikakvih mehaničkih oštećenja i bez skidanja naljepnica. Ako akumulator ima čepove, prije odlaska na reklamaciju provjeriti razinu elektrolita i po potrebi doliti destilirane vode maksimalno do oznake, ne preko toga.

Link to comment
Share on other sites

Isključivo destilirana ili može i demineralizirana?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Isključivo destilirana ili može i demineralizirana?

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Provociraš? :-)

Može i demir... denimr... ... ova druga :-)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.