Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Dovoljno ti je 50-10mm iznad ćelija. Ne previše, da ne razrijediš elektrolit. Najbitnije je da su ćelije pod vodom.

Link to comment
Share on other sites

Kad smo već kod 4MAX-a, koliko visoko iznad ćelija mora biti elektrolita? Za sada mi je odokativno 1-2 mm iznad ćelija... Otvarao sam svih 6 čepova i nisam vidio nikakav graničnik nigdje... :/

koji je kod tebe na 4maxu "kod" mjeseca i godine, kod mene je 730 a na tvom? ak je isto, onda nije to ta oznaka... makar mogu biti proizvedeni isti tjedan, no malo je vjerojatno :D

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je 723, a kupio sam ga početkom kolovoza prosle godine.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Onda stvarno je datum proizodnje..

To su vulgaris stara tehnologija akumulatori. Jest tezak, koliko neznam. Treba mu bar jednom u 6 mjeseci provjerit nivo elektrolita da ploce ne ostanu suhe i povremeno ga dopuniti nekim smart punjacem.

Ovih tvojih 1-2 mm iznad ploca je malo. Drzi nivo iznad 5 mm.. i moze trajat dugo...

Makar bi ja neki exide ea ili tudor ta. Tudor je nestao iz hrvatske. Najcesce se nalazi na spanjolskim stranicama. Exidea ima koliko hoces. Ali generalno to su identicni akumulatori.

Carbon boost.

http://www2.exide.com/be/fr/product-solutions/transportation/product/tudor-high-tech-carbon-boost.aspx

http://www2.exide.com/gb/en/product-solutions/transportation/product/exide-premium-carbon-boost.aspx

Link to comment
Share on other sites

Exide je vlasnik tudora. Koliko sam shvatio tudor je ili nestao kao brend ili ce nestati...

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma nije nece nestati.. brend je iz 19.st. kao i exide, nego ga "exide hrvatska" ne uvozi. Kontsktirao sam ih ja..

Rokaju po "siromasnijim trzistima" a mi smo kao bogati..

Link to comment
Share on other sites

A radi o potpunom istom akumulatoru, samo što jedan ima naljepnicu Tudor dok drugi Exide..
Inače kod mene je Tudor bio tvornička ugradnja, izdržao je 6 godina, kad je krepao nisam ga mogao naći u hrvatskim trgovinama, samo u Srbiji..
 

Link to comment
Share on other sites

Imam loše iskustvo s tvorničkim tudorom. Izdržao je skoro 6 g što je pohvalno, ali kad je odlučio riknuti napravio je to bez ikakve najave, samo je zavrtio na pola sekunde i umro. Više nije bilo struje u njemu niti da se žmigavci upale. Ako već mora riknuti, neka to napravi pomalo. Varta npr. mi je dvije zime prije promjene davala do znanja da je pri kraju. Ali blentavi Tudor vrtio je do zadnjeg dana odlično. I ne, nije riknuo niti po zimi niti po ljetu nego ujesen, temp. onako idealna, ni prevruće ni prehladno. To mi je prvi aku ikada koji mi je tako riknuo, svi ostali su pomalo odlazili, a imao svakakve u autima.

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Kod mene je bilo slično, Tudor me ostavio na parkingu Konzuma bez ikakve najave, kad sam okrenuo ključ samo nestalo struje, probila ćelija.
Nakon toga uzeo Fiam Titanium Plus, evo on gura već 7 godina, moram na testiranje kod Berena, čini mi se da ga je ova zima oslabila i da neće još dugo.

Link to comment
Share on other sites

Moj Tudor u Cliu 1.2 16V i burazov Tudor u Twingu GT - oba krepala nakon 5.5god, oba u 8. mjesecu i oba bez ikakve najave.

Nakon toga uzeo Bosch S4 60Ah koji sam zamijenio nakon 6.5god. Nije krepao, upalio je prije 3mj na -20°C na Sljemenu kad je auto bio doslovno zaleđen. Napon 12.35V, startna struja na 60%, a vidi se da nije više ono što je nekad bio. Možda sam mogao s njim još godinu ili dvije, ali nisam htio čekati da krepa pogotovo kad je uletila prilika. Aquarius :dobroje: 

Link to comment
Share on other sites

Meni je bosch trajao 2 godine. Kolko i garancija. Nije bio silver nego onaj obicni.. ali bez cepova. Varta i bosch su isti akumulatori. Druga naljepnica..

Moj Tudor u Cliu 1.2 16V i burazov Tudor u Twingu GT - oba krepala nakon 5.5god, Napon 12.35V

5.5 godina je kao lose?

12.35 je los napon. Sve ispod 12.5 je polumrtvo..

Imam loše iskustvo s tvorničkim tudorom. Izdržao je skoro 6 g što je pohvalno, ali kad je odlučio riknuti napravio je to bez ikakve najave, samo je zavrtio na pola sekunde i umro. Više nije bilo struje u njemu niti da se žmigavci upale. Ako već mora riknuti, neka to napravi pomalo. Varta npr. mi je dvije zime prije promjene davala do znanja da je pri kraju. Ali blentavi Tudor vrtio je do zadnjeg dana odlično. I ne, nije riknuo niti po zimi niti po ljetu nego ujesen, temp. onako idealna, ni prevruće ni prehladno. To mi je prvi aku ikada koji mi je tako riknuo, svi ostali su pomalo odlazili, a imao svakakve u autima.

Ja nebih ni sa zlatnim cekao 6 godina.. staro je staro..

To je samo baterija. Potrosna roba.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja nebih ni sa zlatnim cekao 6 godina.. staro je staro..

 

To je samo baterija. Potrosna roba.

Da, problem je samo što ne razmišljaš o tome dok se ne dogodi. Bilo bi zanimljivo vidjeti koliko nas ovdje mijenja aku po godinama starosti ako isti ne pokazuje nikakve znakove slabljenja?

Ja očekujem da barem slabije zavrti, ali ne, vrag je vrtio do zadnjega i onda su probile ćelije. Loše. Možda ti računaš svaki put kad sjedneš u auto koliko ti je star aku, ali ja ne. Tri auta doma održavam, tko bi to sve pamtio :)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Zapisem na aku flomasterom kad sam ga stavio..

Gledam da je svaka godina izvan garancije poklonjena. A posto me jednom aku ostavio na putu ali mojom krivnjom, brojim godine.

Il uzet novi 4 max za 350 kn svake 2-3 godine ili uzet skupi pa cekat 6..

Dosta putujem i ne zelim da me 5 godina star aku kojem je garancija vec prosla ostavi na cesti.

Link to comment
Share on other sites

ja sam svojeg zamjenio kad je prešao 5 godina a auto izvrtio 200000km

a bio je original renault i vjerojatno bi izdržao još neko vrijeme

ali to je potrošna roba i ne treba ju čekati da rikne

sad je exide unutra i miran sam 5 godina

Link to comment
Share on other sites

Cim je stariji auto, ima vise km, prije ce akumulator otic, jer sva instalacija ima vise otpora nego kad je bila nova.

Link to comment
Share on other sites

evo još pokojeg exide prepakiranca osim tudora..

Centra futura carbon boost

Sunnak Powerline

Deta power

Fulmen extreme

 

 

02410028003255.jpg

 

03760023903255.jpg

 

b50_ak_da612-1.jpg

sonnak-sa612-naujas_z1.jpg

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Ma nije nece nestati.. brend je iz 19.st. kao i exide, nego ga "exide hrvatska" ne uvozi. Kontsktirao sam ih ja..

Rokaju po "siromasnijim trzistima" a mi smo kao bogati..

 

Točnije rečeno, Exide uvozi i Tudora i Exidea i Fulmen itd... Samo se lijepi druga naljepnica kako proizvođač odredi kako će se zvati taj akumulator na određenom tržištu

evo još pokojeg exide prepakiranca osim tudora..

Centra futura carbon boost

Sunnak Powerline

Deta power

Fulmen extreme

 

 

 

 

 

 

b50_ak_da612-1.jpg

sonnak-sa612-naujas_z1.jpg

Management određuje koji će brend/naziv kreirati na određenom tržištu i onda ga tamo guraju. 

Imam loše iskustvo s tvorničkim tudorom. Izdržao je skoro 6 g što je pohvalno, ali kad je odlučio riknuti napravio je to bez ikakve najave, samo je zavrtio na pola sekunde i umro. Više nije bilo struje u njemu niti da se žmigavci upale. Ako već mora riknuti, neka to napravi pomalo. Varta npr. mi je dvije zime prije promjene davala do znanja da je pri kraju. Ali blentavi Tudor vrtio je do zadnjeg dana odlično. I ne, nije riknuo niti po zimi niti po ljetu nego ujesen, temp. onako idealna, ni prevruće ni prehladno. To mi je prvi aku ikada koji mi je tako riknuo, svi ostali su pomalo odlazili, a imao svakakve u autima.

Svaki proizvođač ima neke svoje "šeme" kako će složiti akumulator. Ali u pravu si, iz iskustva mogu reći da Exide/Tudor/kakogod u pravilu krepa odjednom, bez najave. Vrti do zadnjeg atoma snage. Specifično baš za njih. Varta/Bosch/Topla itd u pravilu pokazuju znakove kad oslabe i daju "signal" da je vrijeme za zamjenu. Osim u slučaju kratkog spoja ćelija ili prekida međućelijskih spojeva, tada crknu odjednom.

Link to comment
Share on other sites

Gledam da je svaka godina izvan garancije poklonjena. 

Svi veći proizvođači imaju poseban odjel koji se bavi ispitivanjem izdržljivosti materijala. I akumulator se sastavlja od komponenti takve kvalitete toliko da izdrži jamstveni rok. Ništa više od toga. Ništa novo, to se radi u svim granama industrije. 

Meni je bosch trajao 2 godine. Kolko i garancija. Nije bio silver nego onaj obicni.. ali bez cepova. Varta i bosch su isti akumulatori. Druga naljepnica..

Varta/Bosch akumulatori koji se uvoze na naše tržište proizvedeni su u Češkoj

Link to comment
Share on other sites

Svi veći proizvođači imaju poseban odjel koji se bavi ispitivanjem izdržljivosti materijala. I akumulator se sastavlja od komponenti takve kvalitete toliko da izdrži jamstveni rok. Ništa više od toga. Ništa novo, to se radi u svim granama industrije. 

 

Onda da tražimo neki ''no name'' akumulator? Nemaju oni para za ispitivanja pa stave malo jače komponente, otprilike (kao nekad njemački over ingeniering)? :bigl:

Jedino možda prva ugradnja mora izdržati 5 godina bar, koliko traje jamstvo na cjelokupan automobil u prosjeku, a aftermarketu dosta i 24 mjeseca

 

Link to comment
Share on other sites

pa ja ozbiljno razmišljam o no nameu i svake druge godine novi..

Link to comment
Share on other sites

Jbt svi pričaju kako su akumulatori poddimenzionirani ovo-ono. Predimenzioniraj i kupi jači akumulator onda. Riješen problem.

Meni su neki pričali kako sam kupio "prejak" akumulator za Clia 1.2, kao 60Ah je previše za njega. Guess what, nije koštao ni 2x više od 45Ah, a trajao je 3x više nego što bi trajao neki jeftilen. Prije tri mjeseca mi je zaverglao na Sljemenskoj crkavici ispred Tomislavovog doma na -20°C da bi nakon ukupno 6.5god otišao u zasluženu penziju bez da je crkao.

Link to comment
Share on other sites

Onda da tražimo neki ''no name'' akumulator? Nemaju oni para za ispitivanja pa stave malo jače komponente, otprilike (kao nekad njemački over ingeniering)? :bigl:

 

 

No-name akumulatori su u pravilu smeće. Čast iznimkama.

Jbt svi pričaju kako su akumulatori poddimenzionirani ovo-ono. Predimenzioniraj i kupi jači akumulator onda. Riješen problem.

Meni su neki pričali kako sam kupio "prejak" akumulator za Clia 1.2, kao 60Ah je previše za njega. Guess what, nije koštao ni 2x više od 45Ah, a trajao je 3x više nego što bi trajao neki jeftilen. Prije tri mjeseca mi je zaverglao na Sljemenskoj crkavici ispred Tomislavovog doma na -20°C da bi nakon ukupno 6.5god otišao u zasluženu penziju bez da je crkao.

Upravo tako. Staviš malo jači akumulator, s više startne struje nego zahtijeva motor.

 

Link to comment
Share on other sites

Onda da tražimo neki ''no name'' akumulator? Nemaju oni para za ispitivanja pa stave malo jače komponente, otprilike (kao nekad njemački over ingeniering)? :bigl:

Jedino možda prva ugradnja mora izdržati 5 godina bar, koliko traje jamstvo na cjelokupan automobil u prosjeku, a aftermarketu dosta i 24 mjeseca

 

 

Evo kupi ruski Akom Reactor, vjerojatno je dobar. Mislim polarni uvjeti i to. :)

Mala šala, Akom je inače u vlasništvu Johnson controlsa (opet prikriveni Amer pod kožom Rusa).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ma ima no name akumulatora kolko hoces i u intersparu i u konzumu. Svi imaju 2 godine garancije. Ja imam sad 4Max koji je isto no name. U mom su do sad redom bili poddimenzionirani i strujom i kapacitetom, treba biti po manualu 60Ah i 500A struja a bio je 53Ah i 540 a sad je 55Ah i 470A (jer mi je krepao na cesti a benzinska je imala samo 4max 55Ah)

Treba jaci, da, malo jaci.. na novom autu ne al na starom da jer svi elektricni sklopovi su istroseni i ima vise otpora itd itd..

Link to comment
Share on other sites

Po toj logici mojeg sada 14g clia dci Varta od 480A startne ne bi vrtila 5+ godina, a je uredno. Po svim papirima to je debelo poddimenzionirani aku za dizela. I promijenjen je preventivno, kad je ujesen krenuo slabije vrtiti. Nije krepao iznenada ko tudor [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.