Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Prodaj meni taj 62Ah..

Koliko nudiš?

Link to comment
Share on other sites

Biio jučer na onom kratkom testiranju kod Berena, Fiamm Titanium Plus star 7g, stanje 64%, startna snaga 340A ( od 450A), veli čovjek da bi za zimu trebao razmišljati o novom..

Edited by Ico_Zg
Link to comment
Share on other sites

Koliko nudiš?

obzirom da je novi bio 430kn ako ostaviš stari, nudim 300kn..

al još dvoumim jer si ga više puta punio, praznio i imao problema s njime.. javim se.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Onda ne govori unaprijed da ćeš ga uzet.
Nisam ga praznio, punio niti imao problema  s njime. Odrađen je jedan ciklus punjenja neposredno nakon kupovine što je logičan postupak jer ne mogu znati koliko je stajao u dućanu. Ispražnjen nije bio. Problem postoji u pogledu nefunkcioniranja DRL-a zbog čega sumnjam da je prejak za moj auto, inače radi besprijekorno.

 

Biio jučer na onom kratkom testiranju kod Berena, Fiamm Titanium Plus star 7g, stanje 64%, startna snaga 340A ( od 450A), veli čovjek da bi za zimu trebao razmišljati o novom..

Trebaš aku? :D

Link to comment
Share on other sites

Procitao san sve postove o tom akumulatoru . Napisao si odmah nakon kupnje da ti auto losije pali neg sa starom munjom. To nema veze sa drl-om. Ok ima 3 godine garancije. Ak ti netko ponudi vise, ok, ja iznad 300 kn nedam jer je nov bio 450 kn. Kad prodje nogometno ludilo javi ak nebu prodan..

Link to comment
Share on other sites

Onda ne govori unaprijed da ćeš ga uzet.
Nisam ga praznio, punio niti imao problema  s njime. Odrađen je jedan ciklus punjenja neposredno nakon kupovine što je logičan postupak jer ne mogu znati koliko je stajao u dućanu. Ispražnjen nije bio. Problem postoji u pogledu nefunkcioniranja DRL-a zbog čega sumnjam da je prejak za moj auto, inače radi besprijekorno.

Koliko se sjećam upitan je napon. Ako ti nije  neki bed otkopčati taj DRL možemo ga spojiti na moje laboratorijsko napajanje pa precizno vidjeti na kojem naponu se pali, a na kojem gasi.

Kasnije ti posudim digitalni voltmetar za auto koji se ušteka u utičnicu upaljača i pokazuje točan napon, pa možeš pratiti u vožnji što ti se događa s naponima.

Meni auto vrti k'o mlinac s tim akumulatorom.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Scenic dci, 2012, S&S, izgleda da je gore još original aku, ovaj na slici. Varta 70Ah/760A, na rubu je otisnut datum proizvodnje 21.08.2012.

Nakon prospavane noći, mjereno običnim multimetrom 12.38V, to je na vanjskoj temp. barem 25°C.

Auto normalno pali, nema nikakvih upozorenja o akumulatoru, ali mi se čini malo prenizak taj napon?

 

varta_70Ah_760A_VRLA_original.jpg

Pitanjca:

1. jel mogu ovaj aku puniti onim lidl punjačem i na kojoj postavki?

Postavka s ikonicom "auta" je kao za normalni aku, a za ikonicu "pahulje" u manualu piše da je za po zimi ili AGM akumulatore. Ovaj ETN bi trebao biti proizvođački kod i gugl nalazi da bi to navodno bila ova Varta Silver Dynamic AGM. Na koju postavku je bolje da ga pripunim?

2. Lidl punjač - jel netko probao mjeriti napon na njemu? Moj prikazuje na displeju uvijek 0.2V manje - kad ga uštekam, izmjeri toliko manje i dok puni multimetrom mjerim isto toliko veći napon na klemama.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pitanjca:

1. jel mogu ovaj aku puniti onim lidl punjačem i na kojoj postavki?

Postavka s ikonicom "auta" je kao za normalni aku, a za ikonicu "pahulje" u manualu piše da je za po zimi ili AGM akumulatore. Ovaj ETN bi trebao biti proizvođački kod i gugl nalazi da bi to navodno bila ova Varta Silver Dynamic AGM. Na koju postavku je bolje da ga pripunim?

2. Lidl punjač - jel netko probao mjeriti napon na njemu? Moj prikazuje na displeju uvijek 0.2V manje - kad ga uštekam, izmjeri toliko manje i dok puni multimetrom mjerim isto toliko veći napon na klemama.

Stavi na "pahuljicu", to ti je AGM akumulatore, a upravo takav ti je u autu.

Link to comment
Share on other sites

Hvala, baš sam se pitao jesi na GO jer te nema u temi [emoji4]

Razmišljam da ga dam testirati jer je izgleda još tvornička ugradnja. Pitanje je samo kakav tester imaju lokalni autodijelovi. Imas kakvu preporuku u vezi testiranja?

Link to comment
Share on other sites

Hvala, baš sam se pitao jesi na GO jer te nema u temi emoji4.png

Nisam na g.o. nego jednostavno ne stignem na forum. ovo pišem u trenucima predaha, jer baterije samo ulaze i izlaze iz dućana :-)

 

Razmišljam da ga dam testirati jer je izgleda još tvornička ugradnja. Pitanje je samo kakav tester imaju lokalni autodijelovi. Imas kakvu preporuku u vezi testiranja?

Tvoja baterija je znači 6 godina stara. Mislim da može još, ipak je to AGM.

Majstori u radionama imaju svakakve testere, ne znam što bih ti pametno predložio. Možda ovlašteni, oni bi trebali imati digitalni tester s ispisom

Ja radim s ovim

SA-PRINTEROM-U-KOFERU-772x1030.jpg

Edited by aquarius
1
Link to comment
Share on other sites

Radio ovu zimu u AK Siget test akumulatora.

Pretpostavljam da misliš na ovakve testere ?

 

s1.PNG

Link to comment
Share on other sites

A kolko su ti testeri pouzdani? 

Moj je bio cca 3g star i u ovlaštenom su prije zime izmjerili da je za zamjenu. Bio je na 67%, dobio sam ceduljicu.

Nisam mijenjao, nego sam još 2 god se tako vozio, bez greške...

Zamijenio jer je bio preko 5g pa sam se bojao da ne rikne...

Dal su ti testeri tolko netočni ili su me htjeli navući u servisu da kupim novi?

Link to comment
Share on other sites

Poprilicno su tocni. Tester ne moze predvidjeti da ce ti za 3 dana celija otici k vragu ili da ce ista trajati jos 3 godine.

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tocni su u onome sto mjere. Al to sta mjere ne kaze apsolutno nista..

Zbog problema s autom, koji se znao sam probuditi usked nevremena (A ostala mi svjetla na on, ventilator, brisaci grijci itd) aku mi je minimum 15 pita bio ispraznjen do 7V tad se upc gasi. Nakon 2 ili 3 takvog praznjenja i punog punjenja test je rekao 0% ..

Aku je odsluzio jos 2 godine dok mu kapacitet pao, i nakon 2-3 dana stajanja bi trebao pobudu pomocu drugog auta nakon cega bi veselo zavrtio i radio normalno sve dok ne bih napravio pauzu od nekoliko dana tako prezimio i onda ga u prolece zamjenio... Znaci jeftin akumulator itd.. Duboko praznjenje jako stetno i po testeru 0%.. I to palio 1.9dci i na -20C (imam negde i sliku). Tolko o testeru..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kad sam kupovao scenica, auto je stajao neko vrijeme, anlaser jedva okrenuo, ali je upalio ok. Ni traga nekakvog upozorenja na displayu. U uputama od auta uredno stoji da bi trebao javiti kad je aku slab. Nakon toga odvozio 300 km u komadu bez gašenja, napunio se i dalje pali ko mina. Tako da teram dok ide [emoji4]

Možda ga ovih dana stavim na onaj lidl punjač da provjerim stanje i dopunim po potrebi.

Link to comment
Share on other sites

Radio ovu zimu u AK Siget test akumulatora.

Pretpostavljam da misliš na ovakve testere ?

 

s1.PNG

Da, tako nešto. Akumulator ti je tada bio i više nego dobar, dobra startna struja i još uvijek mali unutarnji otpor

A kolko su ti testeri pouzdani? 

Moj je bio cca 3g star i u ovlaštenom su prije zime izmjerili da je za zamjenu. Bio je na 67%, dobio sam ceduljicu.

Nisam mijenjao, nego sam još 2 god se tako vozio, bez greške...

Zamijenio jer je bio preko 5g pa sam se bojao da ne rikne...

Dal su ti testeri tolko netočni ili su me htjeli navući u servisu da kupim novi?

U pravilu su ovi digitalni testeri dosta pouzdani. Tih 67% znači da je tada još uvijek bio dobar. Tek kad padne ispod 50%, to je loše, ali još se može upotrebljavati, sve dok ne padne ispod 30%. Ovo da su ti sugerirali kupnju novog, nema smisla

Tocni su u onome sto mjere. Al to sta mjere ne kaze apsolutno nista..

Zbog problema s autom, koji se znao sam probuditi usked nevremena (A ostala mi svjetla na on, ventilator, brisaci grijci itd) aku mi je minimum 15 pita bio ispraznjen do 7V tad se upc gasi. Nakon 2 ili 3 takvog praznjenja i punog punjenja test je rekao 0% ..

Aku je odsluzio jos 2 godine dok mu kapacitet pao, i nakon 2-3 dana stajanja bi trebao pobudu pomocu drugog auta nakon cega bi veselo zavrtio i radio normalno sve dok ne bih napravio pauzu od nekoliko dana tako prezimio i onda ga u prolece zamjenio... Znaci jeftin akumulator itd.. Duboko praznjenje jako stetno i po testeru 0%.. I to palio 1.9dci i na -20C (imam negde i sliku). Tolko o testeru..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Duboko pražnjenje može (a i ne mora) ostaviti traga na ćelijama. To je samo stvar sreće, nebitno da li je akumulator neki no-name ili brand

Link to comment
Share on other sites

Kad sam kupovao scenica, auto je stajao neko vrijeme, anlaser jedva okrenuo, ali je upalio ok. Ni traga nekakvog upozorenja na displayu. U uputama od auta uredno stoji da bi trebao javiti kad je aku slab. Nakon toga odvozio 300 km u komadu bez gašenja, napunio se i dalje pali ko mina. Tako da teram dok ide emoji4.png

Možda ga ovih dana stavim na onaj lidl punjač da provjerim stanje i dopunim po potrebi.

 

Dopuni ga punjačem i tjeraj. Preporučio bih da ga još jednom dopuniš punjačem prije zime. 

Link to comment
Share on other sites

Da, tako nešto. Akumulator ti je tada bio i više nego dobar, dobra startna struja i još uvijek mali unutarnji otpor

U pravilu su ovi digitalni testeri dosta pouzdani. Tih 67% znači da je tada još uvijek bio dobar. Tek kad padne ispod 50%, to je loše, ali još se može upotrebljavati, sve dok ne padne ispod 30%. Ovo da su ti sugerirali kupnju novog, nema smisla

Originalni VW tester kaže da ispod 60% treba mijenjati akumulator. Moj stari Bosch 60Ah je bio na 65% i sporije je verglao pogotovo na minusima. Na -20 je jedva okrenuo prvi takt, tako da vjerujem da je 60% donja vrijednost ako želiš da ti auto kresne baš svaki puta i da 60% nije bezveze postavljeno.

Kad sam stavio onaj "odbačeni" VW OEM Exide od 62Ah po tvojoj preporuci tek tada sam vidio koliko je oslabio 6.5god stari Bosch. Exide vrti motor k'o mlinac.

Link to comment
Share on other sites

Originalni VW tester kaže da ispod 60% treba mijenjati akumulator. Moj stari Bosch 60Ah je bio na 65% i sporije je verglao pogotovo na minusima. Na -20 je jedva okrenuo prvi takt, tako da vjerujem da je 60% donja vrijednost ako želiš da ti auto kresne baš svaki puta i da 60% nije bezveze postavljeno.

Kad sam stavio onaj "odbačeni" VW OEM Exide od 62Ah po tvojoj preporuci tek tada sam vidio koliko je oslabio 6.5god stari Bosch. Exide vrti motor k'o mlinac.

Tester s kojim ja radim daje identičan ispis na papiru, u dlaku isti kao i "original VW" ...

s1.thumb.PNG.cd47a5c68ed98aa1866795a98ab4e783.PNG

Link to comment
Share on other sites

Tester s kojim ja radim daje identičan ispis na papiru, u dlaku isti kao i "original VW" ...

s1.thumb.PNG.cd47a5c68ed98aa1866795a98ab4e783.PNG

Koliko se sjećam ovo je bio Bosch... neki zeleni...

Link to comment
Share on other sites

Koliko se sjećam ovo je bio Bosch... neki zeleni...

Ma da... Kućište testera je druge boje, možda malkice različito od njega, ali elektronika im je ista

Link to comment
Share on other sites

Tko nije, svakako bih preporučio da akumulator nadopuni punjačem. Alternator održava akumulator, a punjač ga puni :-)

Bilo kakav punjač... Idealna struja punjenja 1/10 nazivnog kapaciteta, npr. za 60Ah idealna struja je 6A.

Na ovim visokim temperaturama proces sulfatizacije se ubrzano odvija u loše održavanim akumulatorima.

Link to comment
Share on other sites

Što se podrazumijeva pod "loše održavani"?

Danas ih je većina deklarirana "Maintenance free".

Meni recimo realan problem da ga ne stignem napuniti s onim lidl punjačem, taj daje samo 3.8V pa to potraje, punio sam twinga po danu i ovim vrućinama, temp na ppvršini kućišta punjača otišla je na skoro 60°C pa sam prekinuo. Ostaje mi samo rano ujutro ili navečer. Dobro bi došao neki punjač s većom amperazom.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.