Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Jučer ujutro sam prekontrolirao akumulator. Auto se prije toga nije vozio dva dana, izmjereni napon je bio 12,13V, a startna struja 460A (od deklariranih 510A). Nakon 2 sata vožnje i prijeđenih 130km, 2 sata nakon stajanja izmjereni napon 12,63V, startna struja slična. 

Link to comment
Share on other sites

Slabo mi se cini 12,1

 

Šlapatalk

 

 

Nego što nego slabo. Moguće da je akumulator pri kraju. Budem se malo pozabavio njime slijedećih dana.

Link to comment
Share on other sites

Trebalo bi battery bug ili battery sense voziti na autu za koji se zna da ima loš akumulator. Da li je netko probao?

Link to comment
Share on other sites

Jučer mi bio čovjek promijenit akumulator na Corsi. Radi na benz pumpi (INA), na drugom kraju grada. Pitam ga kako idu akumulatori na pumpi kod njih, prodaje li se što. Kaže da na pumpi ima crne Varte, najmanja od 45Ah je 440Kn, da akumulatori znaju kod njih stajati na polici i preko 3 godine :jez:

Link to comment
Share on other sites

Silom prilika kupio Munju 55Ah/480A 2012. ili 2013. godine baš na Ini u Zagrebu.
Ta Munja je uz povremeno nadopunjavanje i dalje u autu, ali joj je smanjena struja na 300A.

Uskoro ću vratiti nedavno kupljen Exide, čim riješim jesenski rok na faksu :D

Link to comment
Share on other sites

Maloprije mi bio kupac, akumulator 100ah za Mazdu 6 dizela.

U autu je bio Car Jack 100Ah, kupljen u Metro-u u 10/2016. Kažem mu da mu garancija još vrijedi i da reklamira akumulator. Je, kaže, bio je u Metro-u, pa su ga uputili na ovlašteni servis u Viru, pa ih je zvao, gdje su mu rekli da treba ostaviti akumulator na ispitivanju nekoliko dana. A on nema tih "nekoliko dana". Tražio je da mu daju zamjenski akumulator dok oni ne ispitaju njegov, pa su mu rekli da nemaju zamjenski, i grubim tonom uz napomenu (koja ga je pošteno raspizdila) kako je to njegov problem. Uzeo je novoga Golda uz 3 godine jamstva, a ovaj stari će odnijeti u servis kad stigne. U potpunosti ga razumijem. Morao bi otići u Vir, ostaviti akumulator na ispitivanju, a nema se čime odvesti doma. 

Sad, nije sve ovo toliko bitno, koliko sam htio napomenuti par stvari

Prvo: serviser nije dužan osigurati zamjenski akumulator. Ja doduše sačuvam koji upotrebljivi primjerak, malo ga obnovim punjačem, pa se njime poslužim u slučaju da ne mogu odmah riješiti reklamaciju. Većina servisera u startu otpili kupca, jer im se ne da bakćati sa reklamacijama (iako su plaćeni za svaku reklamaciju).

Drugo: neke reklamacije je moguće riješiti odmah. Preduvjet je da je akumulator napunjen, znači napon treba biti preko 12,5V da bi se mogao testirati. Znači, ako se donese napunjen akumulator na reklamaciju, smatram da kupcu treba čim prije riješiti njegov problem, pa ako ne prolazi testove, zamijeniti akumulator novim. Izuzetak je slučaj kad kupac donese akumulator s naponom 10,3-10,5V, tada ga moram probati dopuniti punjačem, ali već iz prakse znam da je pri toj voltaži akumulator skoro sigurno neispravan. Ipak, tada ga stvarno moram pokušati dopuniti, i ostaviti preko noći i testirati kad se elektrolit smiri. A kad kupac dođe s akumulatorom voltaže npr 11,5V ili 9,5V, znam da je ispražnjen nekim vanjskim utjecajem i da ga treba dopuniti, ukoliko nije dugo stajao prazan. Naravno, svi kupci tvrde da ga ništa nije moglo isprazniti i da akumulator ne valja. Nekad znaju stvarno biti neugodni. Nema veze, sve je to ljudski. Ne uzimam to nešto osobno. Nekad dopunim uspješno, nekad i ne. A akumulatore s naponom ispod 8V uopće ne uzimam pod reklamaciju, poništavam jamstveni list i ponudim da ću probati napuniti akumulator, ali bez ikakvog daljnjeg jamstva. 

Link to comment
Share on other sites

koliko je kupcu daleko Vir?

Zajeb, nije Vir nego Vrsi

 

Zadar-Vrsi cca 20km, a to je poprilično za dalmatinsko poimanje udaljenosti :-)

Link to comment
Share on other sites

Ovlašteni servis u Vrsi ???

I onda na ugradnju u Medviđu i testiranje u Brgudu?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

dakle dobro bi bilo pitati prije kupnje i gdje je servis za slučaj problema

Link to comment
Share on other sites

dakle dobro bi bilo pitati prije kupnje i gdje je servis za slučaj problema

Svakako.

To vrijedi za svu robu. Bitno je da je ovlašteni servis negdje u blizini

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima,

kako je moj aku cine se izdahnuo molim savjet za kupnju novog trenutno je gore Varta black 45Ah 400A i sto preporucate da se nabavi za pracenje "zdravlja" akumulatora 

Hvala

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima,

kako je moj aku cine se izdahnuo molim savjet za kupnju novog trenutno je gore Varta black 45Ah 400A i sto preporucate da se nabavi za pracenje "zdravlja" akumulatora 

Hvala

Najjeftiniji, a sa najdužom garancijom  :-)

Preporučeno za tvoj auto: http://24batteries.com/en/car-battery/Renault/Clio/Clio-I,-II-(B-C57,-5-357,-B-C-SB0)-1,1-1,4-(05.90-04.05)/

Izbora imaš koliko ti srce (i novčanik) želi...Topla Energy 45Ah/420A, Exide Excell 44Ah/420A; Varta Black 45Ah/400A, Varta Blue 44Ah/440A,...

U Berena ti je najsiplativiji Gold 55Ah/510A, platićeš ga manje nego Vartu ili Exide, a imaš jamstvo 3 god

 

Edited by aquarius
1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Najjeftiniji, a sa najdužom garancijom  :-)

Preporučeno za tvoj auto: http://24batteries.com/en/car-battery/Renault/Clio/Clio-I,-II-(B-C57,-5-357,-B-C-SB0)-1,1-1,4-(05.90-04.05)/

Izbora imaš koliko ti srce (i novčanik) želi...Topla Energy 45Ah/420A, Exide Excell 44Ah/420A; Varta Black 45Ah/400A, Varta Blue 44Ah/440A,...

U Berena ti je najsiplativiji Gold 55Ah/510A, platićeš ga manje nego Vartu ili Exide, a imaš jamstvo 3 god

 

napokon stigao uredaj za testiranje akumulator pa idemo u nabavku akumulatora

guglao sam malo sto se nudi za neke jeftinije novce posto planiram promjeniti ljubimca a opet ne bih uzeo neko s**nje mozda se predomislim pa me zanima vase misljenje o 

Schneider i original akumulatorima za VW-Skodu_AUDI nasao sam nesto dosta povoljno.

Da li je moguce stavit jaci akumulator od  trenutnog(Varta black 45Ah 400A) tj da li cu imati kakvih posljedica?

Hvala

Link to comment
Share on other sites

napokon stigao uredaj za testiranje akumulator pa idemo u nabavku akumulatora

guglao sam malo sto se nudi za neke jeftinije novce posto planiram promjeniti ljubimca a opet ne bih uzeo neko s**nje mozda se predomislim pa me zanima vase misljenje o 

Schneider i original akumulatorima za VW-Skodu_AUDI nasao sam nesto dosta povoljno.

Da li je moguce stavit jaci akumulator od  trenutnog(Varta black 45Ah 400A) tj da li cu imati kakvih posljedica?

Hvala

Schenider je njemački brend, a akumulatori za njih mislim da se rade u Mađarskoj. 

Nemam iskustva s njima, rijetko sam ih i vadio iz auta, nisu baš nešto zastupljeni. Mislim da ih kod nas prodaje Solar Shop. Na webu je cijena za 45Ah 299,00 Kn.

Pravilo je da (iako ima izuzetaka!) cijena prati kvalitetu :-)

Možeš mirne duše staviti i malo jači, ali ne pretjeruj. 50Ah sasvim dovoljno, 55Ah max.

I naravno, provjeri kolika je garancija, vjerojatno 2 godine,

I da ti najbliži ovlašteni servis nije na drugom kraju države :-)

Link to comment
Share on other sites

Jučer mi na reklamaciju doneseni 2 brodska 135Ah, dva mjeseca prije isteka jamstva. Potpuno ispražnjeni.

Obično takve odmah vraćam natrag i ne petljam dalje, ali ovaj put (jer mi je kupac poznat) malo se poigram s njima i ustanovim da su oba bez elektrolita. Tu pomoći više nema. 

Elektrolit može "nestati" iz kućišta u slučaju mehaničkog oštećenja ili je bio okrenut naopako ili nekim suludim kutem. A to nije, jer nisu vidljivi tragovi curenja.

U ovom slučaju, elektrolit je ispario zbog prejakog punjenja. Kako je elektrolit lagano isparavao, a akumulatori su se koristili, došlo je do oštećenja olovnih ploča i njihovih spojeva, tu se više nema što popraviti.

E sad, korisnik kaže da je elektrolit ispario jer akumulatori ne valjaju. A ja mu kažem da je obrnuto. Ne valjaju jer je elektrolit ispario :-)

Ugl reklamacija nije opravdana. Kupac nezadovoljan. Je*iga

Link to comment
Share on other sites

Glavno da nisi popustio. Najmrze mi je kad galame i traze sefa i onda on zbog mira u ducanu prizna reklamaciju a ti ispadnes budala.

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Baš htio spomenuti da se reklamacije često uvažavaju i kad nema nikakve osnove a sve zbog toga jer je dobar kupac, redovni platiša, ne uzima od konkurencije...

Link to comment
Share on other sites

 

Možeš mirne duše staviti i malo jači, ali ne pretjeruj. 50Ah sasvim dovoljno, 55Ah max.

A za moj 1.2 43kW je i 62Ah dobar? Nisi baš dosljedan...

Link to comment
Share on other sites

Baš htio spomenuti da se reklamacije često uvažavaju i kad nema nikakve osnove a sve zbog toga jer je dobar kupac, redovni platiša, ne uzima od konkurencije...

Matane, ovo je kamilica-verzija, znaš i sam... :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma nema pravila.U mojoj skodi 2.0 tdi bio je stock vw aku od 62Ah..

Nakon 5 godina zamijenjen sa 74Ah fiamm jer su covjeku u tokicu taj preporucili..

Link to comment
Share on other sites

Danas mi je cini se do kraja izdahnuo aku na meganu i sutra idem po novog. Ako je vjerovati datumu na akumulatoru, a u njemu je originalni Renault i pise 09 2013, 60Ah. Nije se bas proslavio.

Za sad je favorit Beren 75Ah, 470kn cijena.

Ima li nesto bolje do 500kn ? Isao bih na veci kapacitet  , mozda nije potrebno al nek se nade, zimi imam dosta kratkih relacija.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.