Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

18 hours ago, ivan.martinko said:

Nova klijesta su oko 1000 kn a repariraju se za 200 kn..
Nemoj stavljat rabljena.

Baš sam reparirao zadnja kliješta,  koštalo 380kn, bila je puknuta vanjska gumica, meh.je rekao da je set gumica oko 90kn, vremenski je trajalo blizu 2h.

Inače za reparaciju (baš koji se bave reparacijama) uzimaju oko 300-350kn po komadu, al s tim da im doneseš (a i opet ovisi kolko imaju posla, nekad je gotovo za par sati, a nekad se mora čekat jedan dan, mada ima pojedinaca di nude reparirana kliješta a ti im daš svoja) kliješta, doduše, ima nekih autoservisa koji rade to na licu mjesta, dofuraš auto, skinu kliješta i zamjene gumice, a posla cca oko 1.5h.

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

Bio i ja jutros kod moga rastavio i očistio ih sve izgledalo kao novo ali kad zategneš ručnu taj desni kotač neće blokirati baš. Naručio sam si nova, sa mojim popustom i povratom starih ispadne me 400 kn. Dok bi za komplet set sa klipićom dao 100 kn pa mehaničaru za posao dodem skoro na isto. Samo gubim vrijeme ali eto morao sam se uvjeriti dali se može išta napraviti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Imao sam i ja nekad sličan problem na megane 3 sa ručnom kočnicom na tehničkom. Mijenjao sam diskove i pločice i nakon par dana me rušili na tehničkom. Morao sam sa autom hitno na put, pa smo stavili novu čeljust, ali pomaka nije bilo, a tehnički sam nekako prošao na knap. Na kraju je problem bio u sajli. Vjerojatno nisam ni trebao mijenjati čeljust nego samo sajlu.

Link to comment
Share on other sites

On 23. 07. 2019. at 14:54, homer said:

Tu stranicu i ja škicam vec neko vrijeme i razmišljam za rsa uzet oem diskove i plocice, ali su mi sumnjivo jeftini. Makar ide preko paypala, pa vjerujem da ne bi trebalo biti problema. 

Ja sam naručivao od tamo par puta, uglavnom filtere. Dođe za par dana. Ako imaš firmu koja je u registrirana u VIES-u možeš direktno kupiti bez PDV-a od njih, pa te ispadne još jeftinije.

Sve što je došlo je originalno Renault i bilo je dobro zapakirano. Neka kurirska služba dofura, mislim da je GLS. Uglavnom, dobra iskustva.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

To treba dobro dijagnosticirati. I staviti federe na celjusti. Ima na ebayu za par $

e15a9089ade3d22b065ceb7d33f5fbea.jpg

Link to comment
Share on other sites

A joj, reći ću ja njemu sutra kad odem da pogleda i tu sajlu još malo da nebi i meni bilo tako. Nije baš ni jeftina sajla koliko vidim. Prvi put kad nisam prošao pisalo je da lijevo koči 1500 nm a desno nešto manje od 1000 nm, kad je zategnuo sajlu lijevo je skočilo na 2000 nm a lijevo ostalo isto ili se čak smanjilo. Uglavno od razlike od 36% došlo na 60%

Link to comment
Share on other sites

Stavili nova kliješta, probamo na bijelom putu  zategnut ručnu i kotač ne blokira. Naravno, bačene pare za kliješta. Stavio šajbu ispod kraja sajla i sad blokira kotač.  Unatoč dobrom vizualnom stanju sajle ona se ipak rastegla. Nadam se da ću danas proć jer mi se ne daje sad i za sajle još 300-400 kn. 

Link to comment
Share on other sites

mislim da je Smuchac tu na forumu imao problema sa sajlama čak i novim. A onda je naručio ATE sajlu i problemi nestali. 

federi pomažu, ali treba razraditi i podmazati tu osovinu pa onda čak i ne trebaju, i manžeticu promijeniti

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Badava to ako je sajla rastegnuta i hrđava u bužiru...
Sajle su potrošni materijal.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nije sa sa sajlama zahebavati, meni je na ex i30 počela zahebavat kad je auto imao oko 190 tkm, isto zamijenili sve, a na kraju bila sajla. Nije mi otpuštala kotač i grijao mi se, prilično zahebano, isto trebao ići na duži put i ostao i30 parkiran, vozio je Getz od žene. 

Link to comment
Share on other sites

Tehnički jedva prošao, navukao mi je valjda nekako da mi ostane ispod 30% razlike. Malo malo bolje je bilo ali niš posebno. Mjenjat ću sajle na idućem servisu. Dosta mi je i mehaničara i tehničkog i svega, izgubio sam dane i sate. Ate sajla mi je 170 kn sa popustom, trw 140 kn.

Nova kliješta imaju onaj feder na polugici što je rekao kolega @ivan.martinko da se mogu kupiti na ebayu.

Morat ću i novu letvu na jesen jer me malo iritira to lupkanje po rupama al ajde preživit ću

Link to comment
Share on other sites

I mene rusili na tehnickom jucer bas zbog rucne zadnji lijevi kotac. Ide preko 40% onih njihovih mjerenja. U utorak sam  narucen za servis pa cu vidjet kako ce moja epizoda s tim proci

Link to comment
Share on other sites

Razradite si celjusti. Silikonsko ulje i pospricat sve.. par puta napumpat da izadje klip i onda ga vrtiti u desno i uguravati unutra. Sam klip moze se namazati tekucim sapunom. Tako 5-6 puta. Ja sam ga tak razradio da od stanja da je blokao kotac i pregrijavao se sad radi super i na tehnickom je razlika lijeva desna bila 5%.
Najvaznije je upotrebljavati rucnu. Znaci kad god negdje stanes povuci, treba il ne treba. Tak rucna ostaje aktivna i nebude zacvikala lako. Ak rijetko koristis rucnu, ona s vremenom sve losije radi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

meni je tako cvikala prednja čeljust na meganu. Majstor je skinuo sve, klip izvadio na pritisak zraka, očistio iznutra. obrisao klip, nije trebalo polirati, namazao nekom Wurth masti baš za to, razradio sve ostalo što je trebalo, nove pločice i teraj.

Na scenicu za sada nema problema, ručna se uvijek sama zateže

Link to comment
Share on other sites

@ivan.martinko vecinom ti je problem u samim gumicama i oksidaciji ispod nje, a tada ovo sta si ti napisao je kratkotrajno ili uopce nepomaze.

Takve stvari se trebaju obaviti kako je @frenchkey napisao. Raskopati, dobro ocistiti, provjeriti klipic, staviti nove gumice i sloziti. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

a budem vidio, zasad radi, ak počne opet štekat, rastavit ću ju..makar mislim da kod mene nije bio slučaj u klipu i cilindru, on je lagano išao unutra i nije bilo razlike u nožnoj kočnici nego samo ručnoj.. nego onaj sustav baš od ručne je bio zahrđao.. otraga sa stražnje strane čeljusti.. neznam što tamo ima ali ima neka opruga unutra, osovinica itd..

Link to comment
Share on other sites

A rucna je druga opet stvar, ali i na njima je slican problem. Gumice se napuhnu(tada nije problem) zamjene se i to je to, al kad osovina od rucne zahrda/istrune onda je problem. Druge nema za kupiti(barem ja nisam nasao), a stara ako je previse ostecena, nakon zamjene gumica procuri na toj osovini. Tako da budes spreman na ovo ako se upustis kad u to.

Link to comment
Share on other sites

On 26. 07. 2019. at 12:36, ivan.martinko said:

a budem vidio, zasad radi, ak počne opet štekat, rastavit ću ju..makar mislim da kod mene nije bio slučaj u klipu i cilindru, on je lagano išao unutra i nije bilo razlike u nožnoj kočnici nego samo ručnoj.. nego onaj sustav baš od ručne je bio zahrđao.. otraga sa stražnje strane čeljusti.. neznam što tamo ima ali ima neka opruga unutra, osovinica itd..

Opruga ide s vanjske strane, ali na meganima dolazi serijski, zato pocnu stekat rucne. Sa tom oprugom je puno bolje.

Link to comment
Share on other sites

On 25. 07. 2019. at 23:00, punkrockos said:

I mene rusili na tehnickom jucer bas zbog rucne zadnji lijevi kotac. Ide preko 40% onih njihovih mjerenja. U utorak sam  narucen za servis pa cu vidjet kako ce moja epizoda s tim proci

Evo da dam update. Meni isto bio problem u klijestima, bila totalno blokirana. Majstor razradio ali kaze ako se bude ponovilo da moraju nova. Prosao na tehnickom danas ko keks. Inace i na noznoj osjetim razliku veliku sad, sad koci onako kako treba. Btw cuo mi se kod voznje ravno konstantno neki zvuk "c c c c". I to je sad nestalo, znaci iz tih blokanih klijesta dolazilo

Link to comment
Share on other sites

Da li je netko mjenjao katalizator na 1.6? Kad upalim auto zvuči kao stojadin dok se malo ne zagrije. Koji univerzalni staviti? Neka iskustva?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.