Jump to content

Kvarovi i problemčići moje Lagune 3


wankel

Recommended Posts

Pozz ekipa !

Evo šta mi se desi maloprije . Tijekom jutra koristio auto sve ok , i baš kad sam mislio da parkiram auto u garažu , čujem "limeni"zvuk iz predjela motora i to baš se ono fino čuje. Auto radi izađem i prvo pogledam s vana nema ništa slegnem se do pred,desnog točka i čuje mi se zvuk jače nego kad stojim pred autom , hajde dignem haubu i slušam i imam osjećaj po zvuku da je negdje ili altenatora ili kompresora klime .Ugasim auto , gledam zavlačim ruku i nekako je zavučem do remenice što je kompresoru klime i ima na njoj kao mali limeni poklopac i na njemu kao neki vijak/matica . Kako sam zavukao ruku i dodirnuo ga osjetih pod prstima da se pomače taj poklopac mozda 2-3mm . HAjde ponovo upali auto i sad cu odmah i klimu upaliti da vidim šta će biti ako upalim klimu kontam ako je u kompresoru problem možda pokaže se i kako upali i auto i klimu taj "limeni" zvuk nestade sve ok klima radi motor radi normala . Ako je do toga da se taj limeni poklopac na remenici kompresora popustio tj.matica koja ga drži uz remenicu , da se i remenica možda popustila??? Doduše nisam mislio danas nigdje sa njim ići ali ujutro na posao pa kontam jeli i koliko je sigurno voziti tako. Postaviti ću i video koji sam ono na brzinu uspio snimiti pa dajte mišljenja 

limeni_zvuk.mp4

Link to comment
Share on other sites

baš tako...

imaš temu o popravku istoga, Megane III -- kvrckanje vrata (coupe) -- popravak no čekamo svi da brzi stavi slike, ja vjerujem da ću probati popraviti, neću kupovati novi...

 

 

Prebaciti s zadnjih vrata na prednja i privremeno rijesiti

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mislim da imas slican problem kao sto sam ja iskusio. Na samom kompresoru se potrosi osovina, i onda imas luft koji se cuje kad kompresor nije u pogonu, tj. kad kvacilo nije stisnuto na kompresoru. Potrebno je skinuti kompresor i vidjeti da li je to u pitanju. Jer koliko vidim sa videa, napinjac i remenice alternatora i radilice su ok.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da imas slican problem kao sto sam ja iskusio. Na samom kompresoru se potrosi osovina, i onda imas luft koji se cuje kad kompresor nije u pogonu, tj. kad kvacilo nije stisnuto na kompresoru. Potrebno je skinuti kompresor i vidjeti da li je to u pitanju. Jer koliko vidim sa videa, napinjac i remenice alternatora i radilice su ok.

Jesi li ti imao problema sto se tice rada vozila dok nisi to rijesio. Mislim jeli sigurno voziti ga jedno vrijeme dok ne skinem kompresor i repariram ga

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

I majstor kojem sam slao isto video rekao je da bi moglo biti do kvacila kompresora

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nisam, ali nisam dugo vozio tako, cim sam primijetio, narucio novi kompresor i zamijenio. Ovaj stari sam osposobio tako sto sam napravio piksnu koju sam montirao na osovinu. Tako da sad imam rezervni. ;)

Link to comment
Share on other sites

Nisam, ali nisam dugo vozio tako, cim sam primijetio, narucio novi kompresor i zamijenio. Ovaj stari sam osposobio tako sto sam napravio piksnu koju sam montirao na osovinu. Tako da sad imam rezervni. [emoji6]

Ako nije tajna koliko si platio nov kompresor i gdje si ga nabavio.

Ja danas pricao s jednom likom koji ima radnju u Sarajevu i koja se bavi reparacijom sustava klima uredjaja i on govorio kako u 8od10 kompresora u Laguni 3 dodje do "zakretanja" lezaja ( tako sam ga skontao) i da tu jedino rijesenje niv kompresor koji je kod njega cca 1.000KM ili ti 4.000HRK.

Narucio sam se u srijedu u servis da mi vide pa molim Boga da nije bas taj najvwci i najskuplji kvar

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

365€. Nissens, ja sam montirao, jos uvijek radi i hladi bez problema. S tim sto cu vjerovatno uskoro morati mijenjati cijev koja ide s kompresora, na sastavu guma/metal doslo je do korozije, ali godine i nemilosrdno soljenje su vjerovatno kumovali tome. 

http://www.ebay.de/itm/Kompressor-Klimaanlage-RENAULT-Nissens-89386-/121981233984?

Evo vidim da je pojeftinio:

http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-NISSENS-KLIMAKOMPRESSOR-KLIMAANLAGE-RENAULT-/322334844327?hash=item4b0ca765a7:g:KoMAAOSwiDFYMg3x

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

365€. Nissens, ja sam montirao, jos uvijek radi i hladi bez problema. S tim sto cu vjerovatno uskoro morati mijenjati cijev koja ide s kompresora, na sastavu guma/metal doslo je do korozije, ali godine i nemilosrdno soljenje su vjerovatno kumovali tome. 

http://www.ebay.de/itm/Kompressor-Klimaanlage-RENAULT-Nissens-89386-/121981233984?

Evo vidim da je pojeftinio:

http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-NISSENS-KLIMAKOMPRESSOR-KLIMAANLAGE-RENAULT-/322334844327?hash=item4b0ca765a7:g:KoMAAOSwiDFYMg3x

Hvala ti na info. Sad samo da ne bude potrebe jer financijski sam suh ko barut. Malo cu da istrazim po ovim nasim veleprodajama u BIH dali se ista moze naci a vidjeti cu i u AHC Zagreb imaju li oni kako se kod njih krecu cijene jer uzimao sam prije u njih sebi robe i dobre su mi cijene davali u odnosu na cijene u BiH

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ima i neki Teamec za oko 300€, cisto da znas kako se krecu cijene. Marza na tim dijelovima je jako velika.

Link to comment
Share on other sites

Pozz ekipa !

Evo šta mi se desi maloprije . Tijekom jutra koristio auto sve ok , i baš kad sam mislio da parkiram auto u garažu , čujem "limeni"zvuk iz predjela motora i to baš se ono fino čuje. Auto radi izađem i prvo pogledam s vana nema ništa slegnem se do pred,desnog točka i čuje mi se zvuk jače nego kad stojim pred autom , hajde dignem haubu i slušam i imam osjećaj po zvuku da je negdje ili altenatora ili kompresora klime .Ugasim auto , gledam zavlačim ruku i nekako je zavučem do remenice što je kompresoru klime i ima na njoj kao mali limeni poklopac i na njemu kao neki vijak/matica . Kako sam zavukao ruku i dodirnuo ga osjetih pod prstima da se pomače taj poklopac mozda 2-3mm . HAjde ponovo upali auto i sad cu odmah i klimu upaliti da vidim šta će biti ako upalim klimu kontam ako je u kompresoru problem možda pokaže se i kako upali i auto i klimu taj "limeni" zvuk nestade sve ok klima radi motor radi normala . Ako je do toga da se taj limeni poklopac na remenici kompresora popustio tj.matica koja ga drži uz remenicu , da se i remenica možda popustila??? Doduše nisam mislio danas nigdje sa njim ići ali ujutro na posao pa kontam jeli i koliko je sigurno voziti tako. Postaviti ću i video koji sam ono na brzinu uspio snimiti pa dajte mišljenja 

limeni_zvuk.mp4

Da li je motorni prostor pran skoro?

Link to comment
Share on other sites

Da li je motorni prostor pran skoro?

Nije vode vidio od kad je u mene evo tocno godina dana. Jesam ja auto prao u samousluznoj praonici dan prije al motor nije diran nikako.

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo da vam javim . Popravak 20KM ili ti 80HRK !!!!

Kompresor OK , kvacilo OK samo promjenjene dvije podloške što dodju u kvacilu kako sam skontao. Umjesto 2 podloske od 0.5mm , stavljena 1 od 1.5mm sve očišćeno polirano i sad radi ko Singerica

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pitanjce, na ifno ekranu kada se ugasi navigacija/radio ostane vrijeme I temperatura koju mi pokazuje trenutno u F a volio bih u C celsius. Kako to promijeniti?

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne bih ti znao reci. Bas sam malo "šupao" i po navigaciji i po radiu al nisam uspio naci.

U mene je na C al kako neznam

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Prije 15-ak dana idem s posla, a klima se ne pali. Puše normalan zrak, a ne hladan. Slijedeće vožnje normalno radi. Prije par dana na servisu rekao im da provjere plin, kažu da je u redu. Jučer i jutros žena vozila, a klima uopće nije radila. Čudno mi je to što uglavnom radi, a ponekad ne radi. A možda od jučer neće radit više nikako. Pošto je danas praznik, servisi ne rade, ima li ko ideju kako da upogonim klimu, da se dica se skuhaju u autu?

Link to comment
Share on other sites

Laguna 3 u poslednje vreme ima dosta problema sa klimom. Najcesci razlog je u hladnjaku klime koji postane porozan. Slican problem je registrovan i kod jednog Latitude koji je 2013 godiste.

Naravno da u konkretnom slucaju ne mora to da bude slucaj, vec jednostavno nedostatak plina i ulja ne dozvoljava startovanje. U toj varijanti jedino moze presostat da se prespoji kratko, ali je u tom slucaju to precica za unistavanje kompresora.

Link to comment
Share on other sites

Laguna 3 u poslednje vreme ima dosta problema sa klimom. Najcesci razlog je u hladnjaku klime koji postane porozan. Slican problem je registrovan i kod jednog Latitude koji je 2013 godiste.

Naravno da u konkretnom slucaju ne mora to da bude slucaj, vec jednostavno nedostatak plina i ulja ne dozvoljava startovanje. U toj varijanti jedino moze presostat da se prespoji kratko, ali je u tom slucaju to precica za unistavanje kompresora.

Bolje hladnjak nego kompresor

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,

Primjetio sam da mi tempomat ne radi. Tipka za tempomat/speed limiter svjetli po noci ali se nista ne događa s njom kod stiskanja bilo koje opcije, niti se sta događa na displayu. Jel moguće da je tipka otišla ili nešto drugo? Nisam nigdje našao da postoji osigurač za to.

Jel netko imas slicnih problema? 

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,

Primjetio sam da mi tempomat ne radi. Tipka za tempomat/speed limiter svjetli po noci ali se nista ne događa s njom kod stiskanja bilo koje opcije, niti se sta događa na displayu. Jel moguće da je tipka otišla ili nešto drugo? Nisam nigdje našao da postoji osigurač za to.

Jel netko imas slicnih problema? 

Može biti svašta,bez CLIP-a nemožeš ništa utvrditi.

Link to comment
Share on other sites

Provjeri prekidače na pedalama kočnice i kvačila. 

Ako se ne upali kontrolna lampica na instr.ploči nije do prekidača pedala.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.