Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

inace, zasto bi se limitira na dalmaciju... jedini razlog zbog kojeg bi netko iz dalmacije mozda odbia put u unutrasnjost na litnjim gumama je snig. s dobrim litnjim gumama (i sam na elantri ima bluresponse) nema frke. then again, ja i po snigu idem s litnjim, hehe... 

Od Šibenika prema Zagrebu zimi...nikad ne znas di ces naletit na snig ili jako niske temperature...di je opasno vozit se s ljetnim gumama. A i nije u redu prema drugima raditi guzve i voziti 20-30 km/h jer si na ljetnima pa ne mozes brze.

Kad bi ima neki bolji auto s kojim bi moga bez brige putovat okolo - mozda bi za njega i kupija zimski set jer bi sigurno pozelia otic svako malo negdi dalje ili na snig pa bi se taj zimski set isplatija. 

Link to comment
Share on other sites

Cjelogodišnje gume recimo kupuju Nizozemci jer tamo temperature zimi ne idu ispod nule, a ljeti ne idu iznad 25-30. Koliko čujem kod nas su polularnije u Dalmaciji nego u kontinentalnim krajevima, pa umjesto zimskih stave cjelogodišnje.

Nije samo kod Nizozemaca tako. Jako puno Njemaca (govorim sad za područje 68***, npr prostor između Kölna i Karlsruhe) se stalno vozi na cjelogodišnjim. Uglavnom se radi u GY Vector4Season. Zimi ide do -6, ali snijeg kad padne, kao da i nije pao jer nestane u roku par sati. Ljeti je uglavnom do 30st, prošla godina je doduše bila prilično vruča, ali inače je OK. Primjera radi, ja sam Logana kupio od bivšeg vlasnika na (potrošenim) cjelogodišnjim gumama (ali nije bio GY, bio je Nexen). A sad kad sam već spomenuo Nexen, podosta Njemaca se vozi sa tako non-brand-name/"Kineskim" gumama, rekao bih 2 od 10 auta ih imaju montirane.

 

Mi smo na pola puta između ekvatora i sjevernog pola, pa u ovoj maloj državici imamo mediteransku, planinsku i nizinsku klimu. Onaj tko putuje od Osijeka do Zadra/Splita/Dubrovnika može u jednom điru proći sve tri klime :) Krenem u 7h ujutro na -10 smrznut iz Zagreba, dođem u podne u Split na +18 i izađem u kratkim rukavima da bi se između Sv. Roka i Male Kapele probijao kroz sniježnu mećavu i vratio u kišni Zagreb. Koje gume uzeti? :D

Ja bih vozio one koje su po Zakonu određene za to razdoblje.
Ili stalno na zimskim gumama (pod uvjetom da živim u Slavoniji i radim do max 10-15.000 godišnje).

 

Nije direktno replika tebi Medo, samo iznosim svoje zapažanje i stav.

Link to comment
Share on other sites

Ljudi jako precenjujete ljetne gume i njihovu sposobnost na suhom hladnom a da ne pricam o mokrom uz veoma nisku temp ili poledicu...

Link to comment
Share on other sites

Ljudi jako precenjujete ljetne gume i njihovu sposobnost na suhom hladnom a da ne pricam o mokrom uz veoma nisku temp ili poledicu...

Toplo...hladno...suho...mokro - dok god je iznad nule moje Blueresponse ljetne gume drže zadovoljavajuce dobro. Vozim se iznadprosjecno "živo" i u ove burne hladne dane i auto se vozi ko da je +20 a ne malo iznad nule. Da se ne osjecam siguran odmah bi napravio nesto po tom pitanju pa makar morao kupiti nove 4 felge i 4 zimske gume. 

Po poledici i snijegu se ne vozim. A i posao mi je takve prirode da nemam sta ni odlaziti u firmu ako zapada snijeg ili poledi - tada i sluzbeni Crafteri ostaju na parkingu.

Link to comment
Share on other sites

Kolko su ti stare gume (mislim na period koristenja ne dot datum) ?

Lako kad imas "predvidivo" al npr zaputis se na put kod tebe suho , izadjes iz nekog tunela i naletis na hladno i na poledicu a gume vec hladne i tvrde,

Tu ce se zimske gume "snaci" a letnje mozda i ne. Jbg imaju manje i resa i svega.

Ja imam problem skladistenja guma, pa opet "gutam" govno i u stanu od 30m2 nalazim mjesta zab4 kotaca cijelu godinu jer tu i tamo idem i u kontinent pa su mi neophodnne.

Ako ti pak stvarno zivot dozvoljava super. :)

Ja npr imam "problem" da cu morat mijenjat zimulje jer su prestare a ne jer ce se potrositi.. Dok letnje trosim dvogodisnje (Zimulje su mi skoro pa po zakonskom roku jer oko Ri vec na 20km stoji obaveza zimske opreme a ubedjivat se s pandurima i lancima...) a i kao sto rekoh ljente i ovako potrosim do pola u god dana a to je na donjem limitu da prolaze pod zimsku....

Uh koji problemi :D

Link to comment
Share on other sites

Od Šibenika prema Zagrebu zimi...nikad ne znas di ces naletit na snig ili jako niske temperature...di je opasno vozit se s ljetnim gumama. A i nije u redu prema drugima raditi guzve i voziti 20-30 km/h jer si na ljetnima pa ne mozes brze.

Kad bi ima neki bolji auto s kojim bi moga bez brige putovat okolo - mozda bi za njega i kupija zimski set jer bi sigurno pozelia otic svako malo negdi dalje ili na snig pa bi se taj zimski set isplatija. 

imas vec duze vrimena meteo.hr pa mozes pratit prognozu... ALI, ja sam prognozi unatoc i litnjim gumama unatoc (dapace svjesno) isa na snig. I viruj mi da na svojim litnjim gumama apsolutno nikome nisam radia guzvu, dapace, prije bi reka da su drugi (na zimskim) meni radili guzvu. evo, ne znam jesam li ovdje stavlja, ali eto kad vec govorimo o tome... https://sendvid.com/orni2ip4  imam nekih 10tak videa (sto foto, sto mob) voznje po snigu, sto otvorena, sto grad... 

Nije samo kod Nizozemaca tako. Jako puno Njemaca (govorim sad za područje 68***, npr prostor između Kölna i Karlsruhe) se stalno vozi na cjelogodišnjim. Uglavnom se radi u GY Vector4Season. Zimi ide do -6, ali snijeg kad padne, kao da i nije pao jer nestane u roku par sati. Ljeti je uglavnom do 30st, prošla godina je doduše bila prilično vruča, ali inače je OK. Primjera radi, ja sam Logana kupio od bivšeg vlasnika na (potrošenim) cjelogodišnjim gumama (ali nije bio GY, bio je Nexen). A sad kad sam već spomenuo Nexen, podosta Njemaca se vozi sa tako non-brand-name/"Kineskim" gumama, rekao bih 2 od 10 auta ih imaju montirane.

 

Ja bih vozio one koje su po Zakonu određene za to razdoblje.
Ili stalno na zimskim gumama (pod uvjetom da živim u Slavoniji i radim do max 10-15.000 godišnje).

S obzirom kako se svi "vataju" voznje po ogranicenju, doista ispada da ti za takve uvjete ne triba bolje od gole felge. Nexen i slicno je premija za voznju takvim nacinom. Svejedno to nije dobra guma, bas kao ni Sava (bilo koja sorta), pa se svejedno hrpa ljudi vozi na njima. Kad takav dodje na suvo, mokro, on jednostavno smeta. On moze bit po zakonskom p.s-u, ali smeta. Po zg sam po ogranicenju (i to kod kamera) vozia dok je na cesti bia snig. Zato mi ljudi koji kazu da im je nexen i slicna guma ok, po meni nisu meritorni govorit o voznji. 

zakon definira zimsku gumu ili litnju gumu s min. 4mm profila kao zimsku opremu. za litnje, lanci trebaju biti pripravni u portapaku. 

Ljudi jako precenjujete ljetne gume i njihovu sposobnost na suhom hladnom a da ne pricam o mokrom uz veoma nisku temp ili poledicu...

nope, treba bit svjestan njihovih limita, i vozit u skladu s njima... prije bi reka da ljudi na zimskim guma znaju precjenit nadmoc tih guma nad litnjima, pa kad se precjene to bude pri vecoj brzini i s vecim posljedicama nego s litnjim gumama... 

Toplo...hladno...suho...mokro - dok god je iznad nule moje Blueresponse ljetne gume drže zadovoljavajuce dobro. Vozim se iznadprosjecno "živo" i u ove burne hladne dane i auto se vozi ko da je +20 a ne malo iznad nule. Da se ne osjecam siguran odmah bi napravio nesto po tom pitanju pa makar morao kupiti nove 4 felge i 4 zimske gume. 

Po poledici i snijegu se ne vozim. A i posao mi je takve prirode da nemam sta ni odlaziti u firmu ako zapada snijeg ili poledi - tada i sluzbeni Crafteri ostaju na parkingu.

slazem se... dunlop bluresponse je jedna od najboljih guma u toj kategoriji, dakle velicina tipicni kompakt - od 195/65/15 do 205/55/16... uvijek se moze ic na "sportske" varijante, ali ovo je tipicni touring koji tu svoju ulogu odradjuje iznimno dobro. 

poantu koju zelim istaknit, a koju masu ljudi ne shvaca je da je bitno u najcescim uvjetima imat najbolje gume... nemate svaki dan snig, a bome nemate svaki dan ni zestoke minuse, eto, bar ih nema u mene... a zimska guma, cjelogodisnja guma, su losije u tipicnim uvjetima (mojim) nego litnja... bolje imat kompromisnu gumu 1% vrimena, nego 99% posto vrimena, tim vise sto tih 99% vrimena su i brzine znatno vece...

Milos, da odma dopunim i na tvoj zadnji komentar - kazes da ti zimske jednostavno od kvragu od starosti, a ne zato sto su potrosene, a zivis u Rijeci koja ima ozbiljnije zimske uvjete (i okolica) od Dalmacije. Tvoj zakljucak vrijedi cak i u unutrasnjosti, zg, slavonija. E sad, ako vama ta guma nakon 2-3 sezone vise ne valja cak ni zimi kad bi tribala vridit, onda mozes zamislit koliko bi valjala u Dalmaciji. Jednom kupljena, mogla bi trajat 15-20 godina. nebi se nikad potrosila! U jednom trenu samo bi postala preplasticna i prelosa da bi se trosila, a tada je vrime za zamjenu. dakle, kupis set zimskih u dalmaciji, i onda ga bacis nakon sto su vidile 1-2tkm sniga, i to uvrh glave. makes no sense to me! sorry... 

Link to comment
Share on other sites

Sve super. Ali ljetnja guma nece krenuti nausponu na kojem ce zimska bez problema poci i proci. Pa ces vaditi lance iz gepeka na sred ceste, dok iz suprotnog smjera kamion s prikolicom klizi prema tvojoj traci. Hairy...

Link to comment
Share on other sites

meni je debelo s**nje... iz Bjelovara sam a živim u Splitu. putujem gore jednom mjesečno. Zimulje imam od 01.11., što znači da sam se 2 mjeseca na njima vozio na 10-20 stupnjeva u Splitu, a moram ih imati jer čim izađem iz majke Dalmacije bude oko nule... 

i onda po Splitu pjevaju ko pevaljka

Link to comment
Share on other sites

je to je mana, 

moje isto pjevaju po rijeci, al radje da one cvile nego da se ja na kakvoj nizbrdici nemogu zaustaviti. 

ili dok vozim na poledici.. a na poledici s ljetnim gumama neces stati nizbrdo sem na kakvu bankinu, a nesmijes imat lanac ako nema snega na cesti.

 

Wifi, poredis jeftine gume s svojim dobrim ljentima. i ubedjujes sebe i sve oko sebe kako su one bolje od zimskih.. 

ja imam Michelin Alpin za zimu

http://www.total911.com/wp-content/uploads/2013/11/Alpin-A4-Tread-Closeup.jpg

a ljeti continental ContiSportContact

continental-contisportcontact3contiseals

obe spadaju u dobre gume, kako uopce mozes porediti ljetnu karkasu s zimskom i ubedjivat da ljetna jdnako dobro izbacuje npr snijeg.

i onda kao konto takvih kao ti, i onih koji slusaju takve savjete da dobra ljetna drzi super i po snegu dodje do ovakvih situacija...

 

zimus tj 6tog kad je opet napadao snijeg na AC, jedan trak je bio ociscen, ja sam zaobilazio u onom neociscenom, prolazim pored "kolone" od 5 vozila zaobilazim ih s 90, i pored svih tragova utabanih na tom dijelu pratim svoj pravac, a kolona jedva vozi s 50 i vidim tipa kako leluja po cesti, pogledam kolko sam uspio (i zena potvrdi) da tip vozi na sportskim ljentim gumama... nikakva uzrdica/nizbrdica nije bila a vjetra je jedva bilo..

 

bdx02n0.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Sve super. Ali ljetnja guma nece krenuti nausponu na kojem ce zimska bez problema poci i proci. Pa ces vaditi lance iz gepeka na sred ceste, dok iz suprotnog smjera kamion s prikolicom klizi prema tvojoj traci. Hairy...

da, i to je zapravo najveca mana... ALI, ako dodjes na uspon i imas odredjenu brzinu, mozes je odrzat... to pogotovo vridi ako nemas usrani asr, ili ga bar mozes iskljucit... 

jednom sam samo mora stavljat lance, i tom prilikom nikog, cak ni one na zimskim nisu pustali dalje bez njih... tad i nikad vise, a vozia sam se po snigu, i vozim sto vise mogu - jednostavno volim tu podlogu... 

meni je debelo s**nje... iz Bjelovara sam a živim u Splitu. putujem gore jednom mjesečno. Zimulje imam od 01.11., što znači da sam se 2 mjeseca na njima vozio na 10-20 stupnjeva u Splitu, a moram ih imati jer čim izađem iz majke Dalmacije bude oko nule... 

i onda po Splitu pjevaju ko pevaljka

upravo o tome pricam... odes jednom u 30 dana, na dan-dva-tri do Bjelovara... znaci u najboljem slucaju 90% vrimena si na gumama koje cvile i cice, drze losije od litnjih, a samo kako bi eventualno, i to ako zapada snig, ima tu prednost pred litnjim tih par dana misecno... s druge strane, svakodnevno ti je kocenje i handling u splitu na tim gumama losiji... realno, ako imas dva seta, jednom misecno namontiras zimske kad ides gore, ostatak na litnjima... potrosit ce se NIKAD... 

Link to comment
Share on other sites

je to je mana, 

moje isto pjevaju po rijeci, al radje da one cvile nego da se ja na kakvoj nizbrdici nemogu zaustaviti. 

ili dok vozim na poledici.. a na poledici s ljetnim gumama neces stati nizbrdo sem na kakvu bankinu, a nesmijes imat lanac ako nema snega na cesti.

 

Wifi, poredis jeftine gume s svojim dobrim ljentima. i ubedjujes sebe i sve oko sebe kako su one bolje od zimskih.. 

ja imam Michelin Alpin za zimu

http://www.total911.com/wp-content/uploads/2013/11/Alpin-A4-Tread-Closeup.jpg

a ljeti continental ContiSportContact

obe spadaju u dobre gume, kako uopce mozes porediti ljetnu karkasu s zimskom i ubedjivat da ljetna jdnako dobro izbacuje npr snijeg.

i onda kao konto takvih kao ti, i onih koji slusaju takve savjete da dobra ljetna drzi super i po snegu dodje do ovakvih situacija...

zimus tj 6tog kad je opet napadao snijeg na AC, jedan trak je bio ociscen, ja sam zaobilazio u onom neociscenom, prolazim pored "kolone" od 5 vozila zaobilazim ih s 90, i pored svih tragova utabanih na tom dijelu pratim svoj pravac, a kolona jedva vozi s 50 i vidim tipa kako leluja po cesti, pogledam kolko sam uspio (i zena potvrdi) da tip vozi na sportskim ljentim gumama... nikakva uzrdica/nizbrdica nije bila a vjetra je jedva bilo..

unatoc cilom tom cviljenju zimskih, opet ces se nac u situaciji da ces ih minjat prije nego se potrose... i opet ces realno bit u losijoj poziciji s takvim gumama kad je suho ili mokro (a dovoljno toplo)... ali istina, ako naletis na led sa 90, to ce bit presudno... poanta bi bila da netko s litnjim na taj led nece naletit s 90 vec s manje jer zna da su mu gume s**nje u takvim uvjetima... 

pa usporedjujem ih upravo zato sto se uvijek u ovakvim raspravama govori - bolje zimska sava nego litnji continental/dunlop/nastavi niz... da, bolji je po snigu, bolji je mozda na ledu, ali po mokrom je dokazano s**nje, a ni na suvom nije nista bolji. a i praksa pokazuje, cak i na skupljim autima, da se liti vozi na boljim gumama, a za zimu se stavljaju u 50% slucajeva tek osrednje... ja sam svakako za to da se koriste dva seta, da ne bude dileme, ali samo u krajevima gdje ta zimske nece 90% vrimena pivat kroz zavoje, vec ce dok do izrazaja. inace, koji je smisao. to je kao da stavljam gume za blato, duboki 2-3cm profili samo zato jer ako pada kisa, i dodjes na travu mozes uletit u blato... to sto ces vecinu vrimena bit na asfaltu, a tamo ce te gume brujat, i bit apsolutna katastrofa, to nije bitno... 

pa ne izbacuju snig kako triba - dapace, gume koje su orjentirane na "sport", u pravilu su puni blokovi bez hrpe poprecnih utora, samim time i dosta lose. Ali eto, guma koja je po splitskom asfaltu toliko "dobra" da mi od esp lampice radi bozicno drvce (bridgestone ep150) se na snigu pokazala sasvim solidnom, dapace, esp se manje palia na snigu nego po splitu... 

ne znam sto bi ti reka, ja sam na litnjim gumama u povratku, po utabanom i sledjenom snigu izmedju tusilovica i slunja prosa redom 3 terenca s pogonom 4x4, zimskim gumama, a pritom mi nitko nije bia iza, dakle, nitko nije isa brze... isto tako sam u par dana po zg, naisa na hrpetinu ljudi na zimskim gumama koji se jednostavno boje vozit po snigu. ok, njihovo pravo izic na snig, ali ocito je da se tamo ne osjecaju ugodno i voze kilavo. ono sto me najvise smeta je generaliziranje - uvik su za guzve krivi ovi na litnjim, uvik su po snigu problem ovi s litnjim, a to je bull shit! odgovorni su vozaci koji se useru ko grlice pa unatoc zimskim gumama, cudima elektronike i sto vec ne nisu u stanju normalno vozit. 

nitko, pa ni ja ne kazem da zimska guma nema svoje prednosti, najvise na snigu i ledu, ali glavna kocnica i generator guzvi po snigu su vozaci. inace bi sve bilo bajno i krasno kad je suvo ili kisno, a znas da nije... 

Link to comment
Share on other sites

- uvik su za guzve krivi ovi na litnjim, uvik su po snigu problem ovi s litnjim, a to je bull shit! odgovorni su vozaci koji se useru ko grlice pa unatoc zimskim gumama, cudima elektronike i sto vec ne nisu u stanju normalno vozit. 

nitko, pa ni ja ne kazem da zimska guma nema svoje prednosti, najvise na snigu i ledu, ali glavna kocnica i generator guzvi po snigu su vozaci. inace bi sve bilo bajno i krasno kad je suvo ili kisno, a znas da nije... 

S ovim se potpuno slazem. Vecina nezna vozit po snegu... I useru se i onda rade jos veca sranja.

Imao sam s**nje da je tip izletio ispred mene i ako sam ocito bio i brzi i obilazio a iza mene nikog jos dugo u obilaznoj da bi on jedno 5 minuta zaobilazio 3 auta i 3 ili 4 puta skoro lupio ovog pored sebe kojeg je kao zaobilazio. (Na zimskim gumama inace :D ) i na kraju nekako zaobisao i onda se polako sklonio...

Ono sto ja hocu naglasit je da ti mozda znas voziti po snegu s ljetnim (a i s zimskim) al kad das nekom ko nema blage ipak ce bit sigurniji na zimskim gumama (ne najjeftinijima)

Link to comment
Share on other sites

S ovim se potpuno slazem. Vecina nezna vozit po snegu... I useru se i onda rade jos veca sranja.

 

Imao sam s**nje da je tip izletio ispred mene i ako sam ocito bio i brzi i obilazio a iza mene nikog jos dugo u obilaznoj da bi on jedno 5 minuta zaobilazio 3 auta i 3 ili 4 puta skoro lupio ovog pored sebe kojeg je kao zaobilazio. (Na zimskim gumama inace :D ) i na kraju nekako zaobisao i onda se polako sklonio...

 

Ono sto ja hocu naglasit je da ti mozda znas voziti po snegu s ljetnim (a i s zimskim) al kad das nekom ko nema blage ipak ce bit sigurniji na zimskim gumama (ne najjeftinijima)

pa to i govorim... na zimskim cemo SVI, ukljucujuci i mene, bit sigurniji na snigu... ali netko tko na suvom zivi u strahu za zivu glavu svaki put kad sidne za volan, definitivno nije materijal koji bi uopce triba izlazit na cestu kad je snig... smetnja su, opasni su po sebe i okolinu, i do izrazaja prenaglaseno dolaze sve njihove mane koje su eventualno po suvom skrivene "pazljivom voznjom po ogranicenjima i osudjivanjem ovih divljaka koji jure"... to na snigu ne prolazi jer se vidi da nemaju tri ciste... a nema te gume koja im u tome moze pomoc... moze im eventualno spasit glavurdu, ali svejedno ce ih drugi slat u 3pm jer stvaraju guzvu... 

Link to comment
Share on other sites

Gume kupujem da se sigurno i bezbrižno vozim, a ne zato da ih potrošim prije nego postanu plastične.

Link to comment
Share on other sites

Kolko su ti stare gume (mislim na period koristenja ne dot datum) ?

Lako kad imas "predvidivo" al npr zaputis se na put kod tebe suho , izadjes iz nekog tunela i naletis na hladno i na poledicu a gume vec hladne i tvrde,

Tu ce se zimske gume "snaci" a letnje mozda i ne.

Ne znam koliko km su presle...dobio sam ih s ovim Megančetom...bile su kao nove a ja sam odvozio 10kkm odkad je auto kod mene. Dakle...gume cca 15kkm prešle...jos ce 10kkm po mojoj procjeni. Kupit cu opet iste.

Zato i kažem, da imam auto koji je sposoban i siguran za putovanja i da moram i jedan jedini put zimi otici u Zg ili negde dalje - imao bih i zimske gume ili jos bolje komplet zimski set na celicnim ili manjim/užim alu felgama. No way da bih se uputio na ljetnim gumama tamo gdje me moze uloviti snijeg.

Ne svojom krivicom imao sam slucaj di sam morao voziti auto od starog na ljetnim po neociscenom autoputu (jbg...neocekiclvano...vozili staru u Zg u bolnicu) i ne zelim si to nikad vise. Vozio sam se i sa R5 Gte preklani par dana po mjestu kad je pao snijeg ali vise iz zezancije nego iz potrebe i manjim brzinama. Nije to to...

Inace...u Dalmaciji vecina ljudi s "obicnim" manjim autima imaju jedan set guma...i to u 95% slucajeva ljetne. Neki su bili pametni pa su probali umjesto ljetnih guma drzati zimske gume cijelu godinu i to je ljeti jako opasno a i ripne naočigled "nestaju" tako da ispada malo skup sport svake godine kupovati nove zimulje. 

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Gume kupujem da se sigurno i bezbrižno vozim, a ne zato da ih potrošim prije nego postanu plastične.

al opet nije lose potrositi (nekazem do zica) a ne da ti samo stoje za ukras i da potrosis 1mm :D

Link to comment
Share on other sites

Kakve vi to zimulje imate da škripe i cvile po toplom? Ove moje ni zvuka da puste.

Sad će wifi reći da nisam normalan, ali ja ih već godinama zimi vozam po Splitu, gdje naprave 95% kilometara. Ali za onaj ostatak od 5% koji se odvozi u pravim zimskim uvjetima ne želim ni najmanje riskirati. Zato mi nije ni teško ni skupo imati dva seta guma.

Link to comment
Share on other sites

Sto vise citam ovog wifija sve mi se cini da mi je brat blizanac :D 

Mali update bf goodrich winter jos se ne daju isprovocirati sad vec na podosta niskim nocnim temp.

Link to comment
Share on other sites

Filozofirate previse. Ja sam isprobao zimsku usvim uvjetima i zimska koja nije srot je bolja od ljetne u svemu. Kisa, led, snijeg nema te ljetne koja ce do +cca 8-10 stupnjeva bit bolja. Iznad tih temp. jes svakako bolja ljetna i zao mi je trositi zimske ali da ih sad malo malo rotiram nema smisla. Tko vozi otvorenom cestom vise ce trosit zimske, pogotovo na visim temp. Zna se kad se stavljaju ljetne, kad zimske i amen. Kako je u Dalmaciji pojma nemam ali ako je zakon takav, treba se toga pridrzavat. A nikoga nije spasila ni najbolja ljetna ni najbolja zimska ako je lud. Evo ja sa svojom top zimskom sam sad mogao proklizat xx puta. Danas je klizavo jako. Isto tako sam za par sati stavio ljetnu gumu na jedsn tocak jer sam zimsku felgu nosio na ravnanje. Bila je kisa i auto je vrtio ko blesav. A temp je bila 10. Tako da tko kaze da je tu ljetna bolja pojma nema.

Link to comment
Share on other sites

Evo nakon ovog snijega mogu reć da ako tko kupuje Dunlop winter response 2  (185/60R15) neće pogriješiti,guma se odlično ponaša na suhom snijegu ,na mokrom asfaltu te na mokrom snijegu,drži u zavoju i sve u svemu moja preporuka

Šta sam ti ja napisao, vrhunska zimska guma za B i eventualno C segment. Ja sam s Yarisom zapao u skoro 30 cm snijega i uspio se izvući, premda je Yaris-ov prednji spojler dosta nisko postavljen (služio mi kao ralica :)). Ljudi koji su na tom mjestu bili s terencima su se čudili kako sam uopće uspio izaći.

Link to comment
Share on other sites

Opet Wifi o ljetnim gumama i snijegu. Čovječe, ako se voziš po snijegu s ljetnim gumama (bez lanaca) ugrožavaš sebi i drugima život, ne znam kako ti to nije jasno. Miloš-e ne postoji DOT datum proizvodnje gume. DOT je oznaka zadovoljavanja kriterija američkog "department of transportation", a datum proizvodnje se nalazi do spomenute oznake.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.