Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

Ja stvarno više ne znam ima li itko mozga? Koja kurčeva razlika u ubrzanju? To te brine? Šta voziš? Možda formulu da projektiraš spojler koji će ti po krugu donijeti bolje vrijeme od 0,1 sekunde? A ja se onda čudim kada kontemplirate o promjeni ulja u kočnicama svaka dva dana, mjeseca... Tako ti je svejedno došao do 100 km/h za 12.8, 12.5 ili 13.1 sekundi.

Link to comment
Share on other sites

po vremenu jeste svejedno.. isao ti ili 10 ili 15 sec. 

ali po otoporu na lezaje krajnice kuglu i slicno nije. 

nije isto kada imas 15 kg po tocku ili kada imas 20kg po tocku... nakaci sebi samo dvije kile na zglobove pa ces vidjeti za mjesec dana gdje ce ti koljena i zglobovi biti...

Link to comment
Share on other sites

Ako natovarim dva kg na zglobove baš će se puno promijeniti za mjesec dana  :blink:  Da je tako više nitko nebi bio živ.

Ako auto ima samo 1 000 kg kolika je razlika u opterećenju tog auta ako stavi na svaki kotač po 5 kg? Nevjerovatno je čime se vi zabavljate. 

 

Copy/paste s jednog drugog foruma...
 

"Jel "pila" 1.4 16V pa da je j**e 3 kile više?"

"Smršavi 3 kg i kompenziraj težinu felgi"

"Imaš auto koji je lijen ko krava tako da svejedno koje felge staviš, one od 5kg ili 15kg, je svejedno jer nećeš osjetiti nikakvu razliku."

 

 

Ja bi se više brinuo za potrošnju koja je opet zanemariva kada se gleda koliko spušiš na cijeni auta. 

Link to comment
Share on other sites

Sa 15" na 17" je itekako razlika ako se ide na 215/40-17, razlika u ubrzanju i nije bitna.. Bitna su promjene koje ce uslijediti na ovjesu (ne trenutno vec na npr.nakon 30tkm.) to ces saznati samo polako..

Druga stvar je cijena guma tu nema rasprave..

Trece bitna je kilaza i to nemoze shvatiti svatko pa stoga i ovakvi komentari su suvisni (kilaza na kotacu prilikom otpora kotrljanja je bitnija od tezine t.j.ukupne mase vozila!!!)..

Znaci 5kg.na samom kotacu tjece uveliko na otpor kotrljanja auta, stim itekako smanjuje snagu i povecava potrosnju (naravno nece sada pasti 30ks. i trositi 5l vise) ali potrosnju ce povecati sigurno a snagu smanjiti, ukoliko nekoga interesira imaju mjerni instrumenti ili "matematika" moze izracunati sve ali tko je bjezao sa satvoa fizike ovdje nece naucti/shvatiti pogotovo..

Link to comment
Share on other sites

Daj ti nama glupima onda izračunaj koliko to utječe 5 kg na svakom kotaču na otpor kotrljanja auta. Pišeš "(kilaza na kotacu prilikom otpora kotrljanja je bitnija od tezine t.j.ukupne mase vozila!!!)..". Tko to nije pazio na fizici? Kilaža, težina, masa... Valjda je veća masa i na kotaču ako je veća masa auta? Koji su to mjerni instrumenti? Statistički mjerni instrumenti?  :D 

Na mom Meganu su dozvoljene i felge od 15" ali i od 17". Misliš da nisu računali sve moguće otpore, sile...??? 

Link to comment
Share on other sites

potrošnja može ostati ista na 17 cola kao na 15 cola

to nije nikakav problem.

samo takva felga nekošta 500 kuna

Link to comment
Share on other sites

Dragi moj, nije isto da li imaš pomicnu i stacionarnu masu, najbolje ćeš sam sebi to objasnit tako da sjednes na bicikl i napravis krug, a onda ulij po 2dcl vode u svaku zracnicu, kad to napravis onda nam dođi predstaviti svoje rezultate... Ali u potpunosti se se slažem da je za svakodnevnu vožnju nebitno da li kotač ima 7 ili 8kg.... I težina kotača nema veze sa otporom kotrljanja, već sa tromosti...

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

Stavlja li on kotač od kamiona ili od proizvođača dozvoljenu dimenziju? Kakva pomična masa? Vozi li formulu ili Meganea starog 11 godina po RH cestama i to najvjerojatnije do 10 000 km godišnje?

Link to comment
Share on other sites

Ne znam što se događa, ali Hrc na svakoj temi si "antiprotivan". Kao da si zadužen biti kontra većine. Nhf.

Sent from my mobitel, debeli prsti sitna tipkovnica

Link to comment
Share on other sites

Nisam protiv svega (antiprotivan je oksimoron) nego mi na onu stvar idu takva picajzliranja ili bolje rečeno izdrkavanja. Brinete li o svom zdravlju toliko kao o komadu lima??

Link to comment
Share on other sites

Sve ste vi u pravu, ja glup nemam dalje komentara...

Ako je dozvoljena od proizvodzaca 17" felga na Megane Mk1 ja cu mu financirati gume i felge...Svoj Megane i njegov ne racunaj opet ispadas pametan..

Neka procita netko tko ima to auto koje gume pisu ( ne znam tocno poziciju) ali ima naljepnica na cepu rezervoara, stoku od vrata ili gdje drugdje koje su dozvoljene dimenzije i felge guma..

Kraj price!

Link to comment
Share on other sites

ima par ljudi megana i imaju 17 cola felge zvao sam ih rekli da moze bez problema ici i upisat ih ako si voljan financirat super :)

Link to comment
Share on other sites

Nije bit sto netko ima, t.j. montira i ima on, procitaj sto ti pise na toj naljepnici, ako necec imam ja prijatelja koji ima isti auta pa poslikam i stavim sliku ako pise tu 17ica ja tih kupujem to obecavam...

Link to comment
Share on other sites

Zaj3bi ti sve ovo stavi 19 i rolaj buraz. Ti imas svoj naum i to je to. :)

Link to comment
Share on other sites

Nemoj izlazit pokisnit ces.. :)

Zvao ja kolegu i procitao slijedece.. 175765-14, 185/55-15, 195/55-15

Ostao si bez guma i felgi, ali ako dodjes kada u Trogir moze pizza i pivo na moj racun.. ;)

Zivio!

Link to comment
Share on other sites

kolega ocito ima krive informacije jer su meni standard stoc 185/60/15


provjerit cu jos u ponedjeljak ako ih upisem navratit cu do trogira bar na picu ali mora biti dobra jer sam inace raido ko pica majstor :)

Link to comment
Share on other sites

Ja imam Megane Cuopea Ph2, '02. Tvornicki je gore 195/50/16, stavio sam 205/40/17. Uz potvrdu Renaulta HR da "ta dimenzija ne utjece na staticke ili dinamicke karakteristike vozila" nije bio potreban atest, samo upis u knjizicu pod napomenu. Opseg kotaca je ostao isti (razlika svega 0,3%, i to u minus), sirina neznatno veca (tih 10mm), masa unutar 200g po kotacu (vagao original 6.5J kotac s Dunlopom i ovu sad 7J Speedline Corsu s Pirrelijem). Kako su Dunlopi vec bili napol potroseni, vjerojatno isti kuki sto se mase tice.

Ubrzanje isto, krajnja brzina ista, udobnost ne kuzim razliku (jer je i u originalu bio tvrd za popizdit), potrosnja goriva ista. Dobije se na direktnosti upravljanja, gripu, ali isto tako i vise cupa volan iz ruku na uzduznim neravninama (kolotrazima). Gume su skuplje (doduse, svega 100tinjak kn vise po gumi u odnosu na 195/50/16), ima manje je lufta u slucaju sranja (citaj: 'udarne rupe').

Zimski set mi je 185/60/15, preporodim se kad god ga stavim. Uddooooobbbnoooooo :bigl: A i ne cupa volan iz ruku. Steta sto i drzanje ceste ode u qrac, ali kaj sad.

Edited by gremlyn
Link to comment
Share on other sites

Ne znam, ovi podaci su tocni i sa meganea 1.4-16v, 2000g.

Pizza u Mirkeca je samo takva.. Mmmmm... :D

Link to comment
Share on other sites

Ja imam Megane Cuopea Ph2, '02. Tvornicki je gore 195/50/16, stavio sam 205/40/17. Uz potvrdu Renaulta HR da "ta dimenzija ne utjece na staticke ili dinamicke karakteristike vozila" nije bio potreban atest, samo upis u knjizicu pod napomenu. Opseg kotaca je ostao isti (razlika svega 0,3%, i to u minus), sirina neznatno veca (tih 10mm), masa unutar 200g po kotacu (vagao original 6.5J kotac s Dunlopom i ovu sad 7J Speedline Corsu s 

Kako si dobio boldano? Meni nitko u servisu nije htio to napisati kada sam htio uzeti 215/45/17 jer je bila znatno jeftinija od 205/50/17. Jeble ih Renault dimenzije.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Ne znam, ovi podaci su tocni i sa meganea 1.4-16v, 2000g.

Pizza u Mirkeca je samo takva.. Mmmmm... :D

Vodi ga u Baletnu u Kaštela a ne u Mirkeca :-P

Link to comment
Share on other sites

Nisam protiv svega (antiprotivan je oksimoron) ...

Naravno da je oksimoron,French je antiprotivan stavio pod navodnike.Inače to je poštapalica iz jedne humoristične BiH serije iz 80-ih koliko se sjećam.

 

On:

Težina kotača je nebitna za običnu vožnju,za trkanje i stotinke je bitna.

Link to comment
Share on other sites

Fala pimpeku da se netko složio s jednostavnom konstatacijom iako se fizičari nebi složili za težinu pa bi stavili masu umjesto težine.
S čime se autor misli trkati? Zato sam ga i pitao misli li dobiti 0,1 sekundi po svakom krugu trke formule da mu je to od životne važnosti.
Svaka daljnja rasprava je bezpredmetna.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

U Baletnu bum vodil Hrc-a jer tamo inace idu "baletani" pa ce najbolje pristajat ambijentu..  :D 

Ma salim se, tam ima jedan Meganeta sa 17icama pa ce opet :taz:  na mene..

Ivane imenjace imas dobar odabir, "konoba" je prva liga i nije preskupa, za ekipu stvorena a ambijent palac gore!

Na provokacije nebum mu odgovaral jer jednog dana shvati kaj sam stel reci... Ak sam napisal lapus, se ipricavam, al skuzil je on to.. ;)

Necu editirat svaki postic kak on.. :D

Daj vi recite covjeku koje ce on gume stavit a mi cemo ovo za "stolom" raspravit.. :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.