Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

možda je do ceste,kolotrazi od kamiona u kombinaciji s skliskom i vlažnom cestom...

Link to comment
Share on other sites

Vjerujem da se radi o kolotrazima na cesti.

 

Na starom žučku sam zimske gume vozio u dimenziji 165/60/13, a ljetne u 195/45/15.

 

Svaki put kad bi se prebacio sa zimskih na ljetne trebalo bi mi nekoliko dana da se naviknem na taj osječaj i da počnem pravilno reagirati.

Ljetna guma bi na istim dijelovima ceste bacala auto lijevo desno dok zimska nebi ni osjetila. Jednostavno širina ljetne je bila taman tolika da je vozila po rubovima kolotraga pa me bacakala sa jednog na drugi rub

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

BRIDGESTONE B25

SAVA PERFECTA

GOODYEAR EFFIGRIP

FULDA ECOCONTROL

MICHELIN ENERGY S

 

Ja imao FULDU ecocontrol (165/65R14), bio sasvim zadovoljan.

Dobro je držala i nije bila bučna.

Pošto sam imao dobra iskustva s Fuldom prije 3 god sam uzeo zimske Fulda cristall control HP (ali 205/65R15).

Nakon 3 god u zavojima bruji ko traktor. Po snijegu slabo, a zaustavljanje koma. 

Čim pogledam kočnicu već se pali ABS

Link to comment
Share on other sites

Također imao fuldu na Atosu. Doduse 13 cola ali stvarno su dobre bile. Tihe,dobro po kisi drzale. Za preporuku.

Link to comment
Share on other sites

BRIDGESTONE B25

SAVA PERFECTA

GOODYEAR EFFIGRIP

FULDA ECOCONTROL

MICHELIN ENERGY S

B25 nisam probao, perfectu ne bi ni pod razno, effigrip taktak, radije bi uzeo duragrip, bar po onom što sam probao, ecocontrol i energy prebrzo postanu plastične i ne drže ništ, jedino što kad oplastičare onda se slabo troše, al tak tj nikak i ne drže. Pričam naravno o gumama na kojima sam se vozio u toj dimenziji iz naslova ili eventualno nešto manjim.

Moja preporuka ti ide za Kleber Dynaxer hp3 u 175/65 14, od tih ajmoreć budget guma, nekak su najbalnsiranije po voznim svojstvima i po suhom i po kiši, za svoj cjenovni rang su odlične. Vozio sam se na ujakovoj xsari s njima, tj na hp2 modelu, i kupio ih sebi prošlo ljeto (hp3) i prezadovoljan sam.

Link to comment
Share on other sites

BRIDGESTONE B25

SAVA PERFECTA

GOODYEAR EFFIGRIP

FULDA ECOCONTROL

MICHELIN ENERGY S

sava perfecta nula bodova po suhom još drž nedaj

po mokrom katastrofa, rađe onda kupi polovne gume.

Bridgestone B25 srednja žalost mogle bi biti puno bolje.

Fulda ecocontrol odlicna guma s obzirom koliko košta

najbolji omjer uloženo dobiveno.

Michelin energy odlicna guma malo preskupa

ali vrijedi svake kune.

imam ih 2 straga na twingu.

Preporucio bi nešto drugo sta nije na popisu

Vredstein t trac imam ih napred voze se cjele godine i nikakvih problema

niti na mokrom niti na suhom.

Link to comment
Share on other sites

Uniroyal Rain Expert

takoder preporucam.

vec ih 30tkm imam na autu.

nagla kocenja, brza voznja.

drze ko lude.

Link to comment
Share on other sites

Uniroyal Rain Expert

Preporucujem vozim se na njima vec 1000km stvarno dobra guma drzi po suhom a i mokrom
Link to comment
Share on other sites

Taj uniroya ili michelin. Po meni jedan od bitnijih uvjeta je što kraći put kočenja. Lako ja probavim to što neka guma može 10 km brže u zavoj, jednostavno vozim 10 km sporije, ali kad treba stati 2m čine razliku od više desetaka tisuća kuna

Tapatalk & SwiftKey bez naočala

Link to comment
Share on other sites

Uzmi u obzir da uniroyal rain expert ima veliku razinu buke. Bar u dimenziji 195 65 15. Ja ih na meganeu imao. Bile su bucne. Meni je to osobno smetalo. I brzo se trose. To je znak da je guma kvalitetna. Uzmi u obzir continental. Imam ecocontact 2 na corsi vec 5 godina. Nemaju km doduse ali nisu ni plasticne postale. Imao na meganu tvornicke conti ecocontact 1 i bile su odlicne. Mislim da su tu negdje u cijeni

Link to comment
Share on other sites

Za Rainexpert sam cuo dosta preporuka, nisam ju vozio.

Od mene topla preporuka za Fuldu EcoControl. Odlicna cijena za takvu gumu.

Sa Perfectom nisam bas bio zadovoljan. Za neke ekstra penzionerske voznje je Ok.

Link to comment
Share on other sites

Nakon vise premium brandova, sto na motoru sto na autu za inat sam uzeo savu perfectu proizvedenu u turskoj prije mjesec dana 14- te godine. Buduci cu je voziti oko godinu i pol dana i dosta po makadamu, znaci morala je biti jeftina i izdrzljiva da mi nije zao. Prvi dojam na suhom moze potvrditi kolega Borny kojeg sam provozao po Sljemenu i to stvarno na noz da se skinu dlacice i crte za sada je polozila test, cekamo kisu, blato i makadam.

Link to comment
Share on other sites

Kaj tražiš od gume? Ja sam isto tražio u toj dimenziji i ispala su 4 favorita, krenuvši od najpovoljnije:

Fulda Ecocontrol

Bf Goodrich g-grip

Dunlop Street response 2

Goodyear efficentGrip compact

Uzet ću Dunlop, u unikomercu 360 kuna po gumi na rate, za keš nešto manje.

Link to comment
Share on other sites

Znam da ih neću moći upisati u knjižicu. Imam tu blesavu dimenziju guma koja je skoro 200 kn skuplja po komadu.

Primjerice na gume.com.hr

Dunlop BluResponse  205/60R16 dođe  828kn x 4 =3312kn a

205/55 R15 dođe 645kn x 4 = 2580kn, znači na 4 gume preko 700kn razlike...

Tehnički mi je zimi tak da s time nebi smio imati problema.

Gledam prema kalkulatoru razlika je 3,14% , a max odstupanje piše da je 2,5% 

Znači brzinomjer će pokazivati da se vozim 96,86 umjesto recimo 100km/h, isto tako ako napravim 

50 000km na brojčaniku će biti 51570.

Niža guma ima manji promjer za 20mm, znači auto je niži 1cm, kaj mi i odgovara jer mi je dost visoki :)

Ima još kakve razlike ili koji razlog da ih ne stavim??

I kakva su iskustva s tim dunlopom?

prema ocjenama nije loša (gorivo:B, zaustavljanje na kiši A)

 

hvala

Link to comment
Share on other sites

Imao sam i ja tu rijetku dimenziju i nakon prve izmjene guma negdje na 60 000 km sam stavio nove 205/55/16 i od onda do sada na oko 150 000 Km vozim na toj dimenziji...nikakvih problema, ni na tehnickom ni u voznji...Dunlop sam imao kao prvu ugradnju i jako dugo su trajale, zatim Bridgestone koje su jako kratko trajale, a sada sam na novim Michelin pa cemo vidjeti.

Link to comment
Share on other sites

Ovako iz glave... Manja nosivost, manja udobnost, bolje bocno vodjenje pneumatika (minimalno). Ne znam zasto je na Fluenceu ta dimenzija kada je na Meganeu III 205/55 16..

Link to comment
Share on other sites

Ovako iz glave... Manja nosivost, manja udobnost, bolje bocno vodjenje pneumatika (minimalno). Ne znam zasto je na Fluenceu ta dimenzija kada je na Meganeu III 205/55 16..

 

 

Vjerujem da razlika ima, ali u svakodnevnoj upotrebi nece ni primjetiti te razlike.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.