Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

Ma pitam jer sam se zaletio sa kupovinom kupona za zamjenu i balansiranje koji mi na kraju ne treba, pa reko da ne propadne.

Treba netko? :D

Zamjena i balans 79kn u Garden Mallu :)

Link to comment
Share on other sites

Naprvi ti to i stavi na taj stalak, nece im biti nista.. Meni zimure budu po par godina jos nisu na stalku i kada se sjetim okrenem ih (mozda 2xmjesecno) i nisu nikada tresle.. Provjerim tlak prije skidanja sa auta i prije montaze a auto, znaju ponekad malo popustiti ali napumpam ih koliko treba i sve pet..

Link to comment
Share on other sites

Ja i stari nikad nismo gume vozili na novo balansiranje kod promjene seta. Uvijek smo imali sve kotace na posebnim felgama. Gume rotirali naprijed nazad, po 5 godina, nisu tresle, nisu bile nepravilno istrosene.

Vjerujem da bi se trebale balansirati, ali ne radim to jer kao sto sam napisao nisam nikad imao problem.

Danas sam stavio zimski setup, skinuo Conti SC5, presao sam 15 tkm na njima i mogu reci da sam jako zadovoljan kako izgledaju, o performansama ne treba pisati. Vjerujem da ce me izdrzati 50 tkm, 3 sezone. Time sam zadovoljan, auto je spusteni, to takodjer uzimam u obzir.

Edited by njambrosic
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo dečki zanima me vaše mišljenje... Tražim zimske gume za twingo 165/70/13... Izbor je pao na dve gume, sava S3 (310 kn po kom) ili Nokian W+ (330 kn po kom). Auto je vožen samo po gradu tako da zbilja ne treba biti ništa posebno...
E sad pošto nisam neki ljubitelj save zanima me kakva je guma taj Nokian?? Imate kakva iskustva??

Link to comment
Share on other sites

Evo dečki zanima me vaše mišljenje... Tražim zimske gume za twingo 165/70/13... Izbor je pao na dve gume, sava S3 (310 kn po kom) ili Nokian W+ (330 kn po kom). Auto je vožen samo po gradu tako da zbilja ne treba biti ništa posebno...

E sad pošto nisam neki ljubitelj save zanima me kakva je guma taj Nokian?? Imate kakva iskustva??

Bolja od Save. Toplo bi preporučio Dunlop Winterresponse2, jedina bolja zimska guma (a i skuplja) je Continental ContiWintercontact.

Link to comment
Share on other sites

Sava ti je bolja od te, gsrantiram mada i Nokian nije los. Sava nek ti bude prvi ixnor ako imas ljetni set ako nemas ave sruge ce ti biti bolje jer ce dulje trajat.. Continental sto navodi kolega je extra guma ako mozes cjenovno podnijet!

Link to comment
Share on other sites

imam tu dimenziju save s3 na corsi(165/70/13), kupljena u isto vrijeme kad i michelin alpin na renola(195/65/15), po snijegu neusporedivo bolja od michelina na meganu, možda dijelom i zbog toga jer je uža, čak i po ledu mi djeluje stabilnije

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

odmah da se izvinim nisam znao kako da nazovem temu...naime pre par dana stavio nove zimske(henkok) gume na auto i sve ok,ali ovih dana ujutro stegne mraz pa bilo i magle pa se stvori ona prozirna poledica na putu,maltene cist mraz,ali klizavo,i tu za mene počinje problem kola pri vožnji se zanose levo desno ne mnogo ali dosta primetno bez obzira kojom brzinom vozim.kada naglo zakocim abs radi ok i kola staju bez problema i zanošenja,ali tokom vožnje užasan osećaj kao da će svaki čas da prokliza,po suvom sve ok na većim minusevima isto,gume super mekane(zato sam ih i kupio).gume prednje naduvane na 2,4bar a zadnje na 2,2bar.točkovi ok sve izbalansirano,ništa otpušteno....dali je to normalno ako je malo klizavo nemam pojma ali nebih rekao,ujedno to je i moje pitanje ako neko zna.pozdrav

Link to comment
Share on other sites

odmah da se izvinim nisam znao kako da nazovem temu...naime pre par dana stavio nove zimske(henkok) gume na auto i sve ok,ali ovih dana ujutro stegne mraz pa bilo i magle pa se stvori ona prozirna poledica na putu,maltene cist mraz,ali klizavo,i tu za mene počinje problem kola pri vožnji se zanose levo desno ne mnogo ali dosta primetno bez obzira kojom brzinom vozim.kada naglo zakocim abs radi ok i kola staju bez problema i zanošenja,ali tokom vožnje užasan osećaj kao da će svaki čas da prokliza,po suvom sve ok na većim minusevima isto,gume super mekane(zato sam ih i kupio).gume prednje naduvane na 2,4bar a zadnje na 2,2bar.točkovi ok sve izbalansirano,ništa otpušteno....dali je to normalno ako je malo klizavo nemam pojma ali nebih rekao,ujedno to je i moje pitanje ako neko zna.pozdrav

Ako je veca brzina, takvo ponasanje je normalno.

Bas sam imao neko jutro slicnu situaciju preko jednog zagrebackog mosta :D

Link to comment
Share on other sites

na poledici i ledu niti zimske gume ne pomažu previše, samo opreznija i sporija vožnja

Link to comment
Share on other sites

sve je to ok,ali jeste li imali osećaj da volan držite pravo a auto kao da izmiče malo levo ili desno...

Link to comment
Share on other sites

sve je to ok,ali jeste li imali osećaj da volan držite pravo a auto kao da izmiče malo levo ili desno...

 

ne

ali kod mjenjana trake, da

Link to comment
Share on other sites

da,kod mennjanja trake,ali ja idem pravo i svejedno dali vozim 40 ili 90 kmh.naravno nije celo vreme ali sa vremena na vreme osećaj je baš kao da će da prokliza

Link to comment
Share on other sites

da,kod mennjanja trake,ali ja idem pravo i svejedno dali vozim 40 ili 90 kmh.naravno nije celo vreme ali sa vremena na vreme osećaj je baš kao da će da prokliza

da nije vulkanizer zamijenio smjer rotacije gume slučajno prilikom postavljanja na felgu?

Link to comment
Share on other sites

da,kod mennjanja trake,ali ja idem pravo i svejedno dali vozim 40 ili 90 kmh.naravno nije celo vreme ali sa vremena na vreme osećaj je baš kao da će da prokliza

 

ja se krenem prestrojavat desno, okrenem volan u desno, a auto nastavi ravno, reko dobro, idemo onda kak ti hoces :D :D

Link to comment
Share on other sites

ok da neide kak ja oću ako skrećem il krivudam,ali ako idem pravo taman i 100 na sat nebi smeo da zanosi...bar ja mislim...

Link to comment
Share on other sites

Ovo što navodiš mogu biti da su otišle spone letve volana ili krajnici. Tako se onda auto ponaša, kao da leluja, tj. sa zakašnjenjem reagira na volan i kad ideš ravno uvjek je potrebna korekcija volanom. Kao na starim FAP-ovima.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.