Jump to content

aleeen

Recommended Posts

to je odvod kondenezata klime, a odvodi kišnice ispod brisača bi trebali biti u blatobranima i jedan centralno na sredini šajbe, baš se sjećam da sam ga jednom prijatelju prije par godina samo iščupao iz motornog prostora i voda je suknula van

 

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, samo molim kako se zove ova cijev, jucer u vozi mi pukla0-02-04-abf60613a766bee46674f8d3ca03c3edc9186baa9446d755332a2fcd8934ba8a_7d73040b.thumb.jpg.b18bc251f64a0737bfbf87b94597af1c.jpg?

Link to comment
Share on other sites

zove se skupacijevnemanaotpadima, nažalost...Pričekaj dat će ti kolege s dizelašima više podataka

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

najtraženija cijev na dci-ju i općenito na turbacima..

Link to comment
Share on other sites

zašto puca, dali zbog povećanih vibracija? Ako da zašto dolazi do istih? Ili je to ''normalno''?

Link to comment
Share on other sites

to domaće ili iz tokića ti pukne za godinu dana..

gore je kolega napisao, na otpade i uzmi original rabljenu sa čim novijeg auta.. karambola i slično

1 hour ago, gjur0 said:

1100kn kod Tokića  ?

 

Pa-pa regres ?

a čuj imaš auto koji troši 4-5 litre dizela pa nekad nekaj i krepa..

zamisli koliko si  već tih crijeva već uštedio pošto nisi vozio recimo benzinca koji troši od 8-10 litara benzina.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A tko zna koliko km ima auto :)

Ne pucaju ta crijeva baš odmah. Frendu na scenicu 2 78 kW puklo na cca 270 tkm. Do tada je valjda i uštedio nešto.

Link to comment
Share on other sites

To se da riješiti i običnim silikonskim ili metalnim crijevom/cijevi. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Slazem se..malo improvizacije ne skodi..ako prodje,prodje..  Nisu kocnice u pitanju.

Link to comment
Share on other sites

Moj frend je na meg2 isti takav improvizirao na sve moguce nacine i uvijek je nakon par dana izletilo, pogotovo kad ga je stisnuo po gasu..
Znaci ili novo crijevo ili polovno. Nije to crijevo za pranje stakla pa da nadostukas i improviziras.

Link to comment
Share on other sites

Zasto ne uzeti kod PAsarica i slicnih koji rade zamjenska crijeva , nikakvo stukanje ni krpanje , nego novo crijevo po mjeri?Pa ne rade od jucer ta crijeva, znaju da mora bit otporno na extremnu temperaturu, ulje , temperaturnu razliku i  cesta hladenja i grijanja.

2019. je godina , nemojte me zezat da se to nemre zamjensko napravit kak treba.

 

Link to comment
Share on other sites

Moje ima nekakav senzor na njemu...

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

A tko zna koliko km ima auto [emoji4]
Ne pucaju ta crijeva baš odmah. Frendu na scenicu 2 78 kW puklo na cca 270 tkm. Do tada je valjda i uštedio nešto.
Ima skoro 400 000km

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, gjur0 said:


Poslano sa mog Redmi Note 7

malo je off, čisto informativno, kakav je?

Link to comment
Share on other sites

malo je off, čisto informativno, kakav je?
Bolji mobitel za 1800kn nisam u životu imao, kamera odlična, baterija dva dana, fluidan, ekran odličan.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, gjur0 said:

Moje ima nekakav senzor na njemu...

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
 

Ima skoro 400 000km

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
 

Senzor tlaka. To komplicira situaciju. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ljudi, desni far je u pitanju, kratko svjetlo... imao xenon gore, pregorio, tehnički se bliži, stavio nazad h7 najobičniju halogenku, ne radi... zamjenio polaritet, 0 bodova, multimetrom mjerio... 0V daje... zamjenio polaritet, opet 0V... gledao osigurače u kabini, sve štima... sve žarulje ostale rade sasvim normalno... možda će znati neko napamet - postoji osigurač samo za desni far kratko svjetlo, a da je u kutiji kod akumulatora? to mi je malo čudno za povjerovati, budem sutra pogledao, ionako sam opet spalio onaj osigurač koji služi za dvije žarulje registracijske tablice + desna stražnja pozcicija... čitao sam na netu da se može raditi i o nekom modulu koji se nalazi u istoj kutiji kao osigurači...? ne vjerujem da je to otišlo, ali ko zna... možda kako je lagano pregarala žarulja od xenona, postajala sve ljubičastija, time i veći otpor, možda je izgorila taj modul... ali opet... i to mi je čudno, mislim da bi prije pregorio neki osigurač za taj strujni krug? nemam pojma, nisam pametan više

Link to comment
Share on other sites

pricas za kratko desno svjetlo ili desnu straznju poziciju + dvije w5w koje osvjetljavaju reg. tablicu? ako je ovo drugo onda znam, sa ovim prvim se nikad nisam susreo do sada

Edited by aleeen
Link to comment
Share on other sites

ček to imas original xenone pa je jedan pregorio, ili imas zamjensko nesto ? Jer ne kuzim kak bi samo gurno obicnu zarulju umjesto xenona.

Osigurac bi mogao postojati za recimo desno svjetlo i neznam osvjetljenje kilometarsata, obicno su ti osiguraci za 2 stvari .. to pricam za one u kabini ispod volana.

Te pogeldaj ak nisi.

 

Link to comment
Share on other sites

china xenon, pogledao osigurace u kabini, svi stimaju

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.