Jump to content

aleeen

Recommended Posts

Hvala ljudi na savjetima!

Dijagnostika u ovlaštenom kaže nekakav defazer (nemam sad pri ruci ispis) koji javlja grešku, ali auto ispravno radi. Navedeni dio košta oko 900 i nešto kuna,a ne čini razliku. Pokušati ćemo sa novim svječicama plus aditiv ili rezanje žičice koja ide na tablu :)

Link to comment
Share on other sites

A koje ulje se moze karakterizirati neodgovarajucim? Ak je gradacija ok i ima rn norme, trebalo bi odgovarati..

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, kristijan1710 said:

Novi regulator ti je cca750kn. Mislim da je to malo previse da ga ides mjenjat na blef.
Nisam citao sve gore, al predpostavljam da ti se pali lampica na punom gasu ili?
Postoji mogucnost da je do regulatora, sezora tlaka, same VT pumpe i u krajnjom slucaju injektorima.
Koje kodove gresaka ispisuje auto? Kako se ponasa tlak raila u leru/voznji/punom gasu/trenutku paljenja lampice?

čitanje memorije grešaka : DCM1-2

P0089DA funckija regulacije tlaka u razvodu: veliki protok niži od minimalnog - prisutno

P0087DB funkcija brzine protoka: struja velikog protoka > maksimum - prisutno

P008945 funkcija reuglacije tlaka u razvodu: na maksimalnoj granici - prisutno

P01060 ciklus za učenje brizgaljke nije proveden - prisutno "

P.S. napravio sam i kod drugog lika po drugi put dijagnostiku, lik kaže da to nema veze sa diznama,... i pošalje me kod trećeg lika koji se bavi bosch pumpama i diznama koji bi mi mogao točno dijagnosticirati kvar mrgreen1.gif

Link to comment
Share on other sites

Lijepo su danas iscimali Renoli mene i zenu

 

prvo ja ujutro na -5 idem na posao, upali bolje nego kaj pali na +25 ali cim je upalio javi gresku "top up oil level"

ja se usro pa di je ulje , jucer isli 300km u liku i nazad, vozio 150-170, al nije to sad neki napor za motor u sestoj, inace mi ne potrosi ni deci na 12 000km  Reko koji vrag ?

vozio ko po jajima do posla, reko ma nema sanse

izadem van, probam na sipku , ne vidim oznaku min i max ali ulje je izmedu dva zareza na vrhu ovih "viseg" zareza. Reko ko je lud

odem u auto, stisnem kao da cu upalit , pise oil ok i sve crtice

 

zena mi salje sliku iz clia, veli kak se vozila pali se i gasi ona oznaka grijača

 

Francuski šarm ?

Link to comment
Share on other sites

@ aleen: Ovako brzinski, map senzor.
@ hrvoje: ako ti je auto na nizbrdici ležalo tj nagnuto,ništa čudno. :dobroje:

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

sad imam dva mišljenja; map senzor ili regulator tlaka u railu, kako da provjerim šta je šta?

Link to comment
Share on other sites

Map senzor? Koja greska od ovih navedenih upucuje na map senzor? Sve su greske povezane s tlakom raila.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 27. 12. 2018. at 19:06, Smuchac said:

@ aleen: Ovako brzinski, map senzor.
@ hrvoje: ako ti je auto na nizbrdici ležalo tj nagnuto,ništa čudno. :dobroje:

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk
 

Nije do tog, uvijek se parkiram na istom parkingu, nizbrdica je ali takva da kad stisnes kuplung ono puzevim korakom krene klizit auto.

Danas paljenje novo jutarnje, ulje na broju, sve crtice.

 

Nego, na jednom drugom autu kojeg znam ima jedan drugi problem, pa da cujem strucnjake za megana 2 di da se krene prvo :)

kvout

 

megane 2 2006 78kw motor , 6 brzinski

auto na hladno pali ok . nije ono iste sekude ali klasicno za taj 78kw s malom zadrskom upali. Nakon sto se auto provoza  , zagrije, kad se ugasi i opet upali, treba mu dobre 2 sekunde verglanja.

U voznji sve normalno, rekao bih da jako dobro vuce, vrti se u okretaje bez problema , nikakve greske ne prijavljuje.
Radi mirno.
Ne dimi.

Sto bi to bilo ? Vlasnica kaze da je tak vec duze vrijeme , da uvijek tako pali, nije se dogodilo da nece upaliti, i da pali na velikim zimama iz prve.


Ako pretpostavim da je anlaser ok - jer auto dobro anlasa samo nece sastavit - sto bi moglo biti ? Netko rece kompresija ali kako kompresija kad inace dobro pali i dobro ide.

Cini mi se logicno da auto kad je zagrijan kod paljenja ne dobije gorivo na vrijeme , zato ne sastavi. Ali gdje odkud ?

 

 

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Ako ima pumpicu u motornom prostoru prije palenja na toplo pokušati napumpati gorivo. Ovo bi moglo usmjeriti potragu za kvarom.

Link to comment
Share on other sites

Mogu joj to pokusati , sure. Mozda nisam naglasio dovoljno da to kad je topli, paljenje je , bar ovak meni po osjetu, kao na timer , nakon cca 2.5 sekunde verglanja upali, nema tu nekad prije nekad kasnije, sto bi se dogadalo da gorivo "bjezi" . Ali probat cemo to cisto da eliminiramo ako nije.

Link to comment
Share on other sites

Ako nakon pumpanja upali odmah onda znači da se gorivo vraća u rezervar.
Pošto se to dešava dok je motor topao treba tražiti na mjestima koja su podložna diletaciji.

Link to comment
Share on other sites

Zadnja desna pozicija mi ne radi (štop svjetlo radi).
Kad zamjenim sklop svjetla u lijevu stranu sve radi. Kad taj sa lijeve strane prebacim na desnu opet ne radi pozicija.

Osiguraci kraj nogu su okej. Jel trebam gledati one kod akumulatora ili ?

Problem je bil kaj mi je prekidalo na masi, isel prckat po konektoru danas sa pincetom (kontakt mi bil ukljucen), iskra i od onda ne dela to :/

Ideje ?

Link to comment
Share on other sites

Da.
Sretna Nova svima :)

Rastavil sam tu kutiju, svi osiguraci okej. Na istoj žarulji radi stop svjetlo, ne radi pozicija.
Ocito nekaj u zici ne valja.
Idem elektricaru dr. tjedan
Link to comment
Share on other sites

On 27. 12. 2018. at 17:33, frenchkey said:

uvijek je bilo to ulje? Prvi si vlasnik?

Drugi vlasnik ima dvije godine i kusur..od tada sam 3 puta mijenjao ulje, uvijek ELFovo, istih svojstava, kao i kod prethodnika. Auto vozi normalno, guram tako do tehničkog jer sumnjam da ću ga proći upaljenih lampica na tabli.

pitanje -Zamjena svjećica na Meganu 2 1.6 16V - kolika je filozofija? Neda mi se u majstora ostavljati auto 2-3 dana radi toga..

Link to comment
Share on other sites

Na scenicu nije neki problem, ključ 10 za skinuti bobinu, a onda klasični ključ 16 za svjećice. Nakon dva kruga ispuhati sve oko svjećice da ne upadne smeće u cilindar i to je to

Link to comment
Share on other sites

ista stvar na megane 2 i scenic 2 i megane 3, identičan motor.. 1.4 ili 1.6 16v. bobine iste sve isto, čak su i svječice po katalogu iste za 1.4 i 1.6 motor.. 

Link to comment
Share on other sites

Mozda pitanje nije fer prema forumu ali dal postoji kakva grupa na facebooku vezana uz renault, cini mi se da je ovdje aktivno al realno aktivno 20-50 ljudi koji sudjeluju u rjesavanju problema, davanju savjeta ili opcenito debati...ali ni oni nisu aktivni uvijek pa se na odgovor nerjetko ceka po par tjedana...a ja bi kao i svi ostali svoj problem zelio rjesiti odmah... Hvala

Link to comment
Share on other sites

On 08. 01. 2019. at 15:02, jopa_22 said:

Mozda pitanje nije fer prema forumu ali dal postoji kakva grupa na facebooku vezana uz renault, cini mi se da je ovdje aktivno al realno aktivno 20-50 ljudi koji sudjeluju u rjesavanju problema, davanju savjeta ili opcenito debati...ali ni oni nisu aktivni uvijek pa se na odgovor nerjetko ceka po par tjedana...a ja bi kao i svi ostali svoj problem zelio rjesiti odmah... Hvala

Postoji grupa za ljubitelje Renaulta i oglasnik također. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.