Jump to content

aleeen

Recommended Posts

opet intervencija jucer, mozda najgora do sada, jucer u samom centru rijeke stojim na semaforu, dode zeleno, kvacilo, nece u prvu, gledam koji je vrag, nece ni u drugu, trecu, cetvrtu... ide samo u petu i rikverc smooth, ostalo blokirano... nazovem automehanicara, kaze mi da pogledam sajle, one dvije koje se vide od gore, i da nije kuglicni lezaj se potrosio od jedne ili ispao van, kada sam bolje skuzio, kuglica je bila i dalje nabijena unutra, malo sam prstima cackao i na kraju mi je plasticnio dio se skroz odvojio, kao da se odvojio taj plasticni obruc/istrunuo... i onda sam probao micati rucicu mjenjaca i tada je isao samo u petu i rikverc, nekako sam nabio opet jedno uz drugo nazad, i onda vise nije htio ni u jednu, u tom trenutku dosao je slep i stavio auto gore, kod njega u garazu i pogledat ce u ponedjeljak, kaze da je radio u renault ovlastenom i da se ovo do sada nikada nije njemu desilo, nadam se samo da nije kvacilo ili jos gore mjenjac - i jedan i drugi su skroz normalno funkcionirali svih ovih dana, ovo se samo najednom desilu, na kratkom stajanju na semaforu, o cemu bi moglo biti rijec? p.s. uspio sam na jedvite jade krenuti iz pete pa onda kasnije rikverc i parkirati ga lijepo da nije nasred ceste, da ne pricam koliko je kvacilo smrdilo

p.p.s. sada mi jedino jedna stvar pada na pamet, a to je da se greska electronic fault i zuti kljuc upalila i ugasila nakratko i to dan prije

Link to comment
Share on other sites

On 08. 01. 2019. at 15:02, jopa_22 said:

Mozda pitanje nije fer prema forumu ali dal postoji kakva grupa na facebooku vezana uz renault, cini mi se da je ovdje aktivno al realno aktivno 20-50 ljudi koji sudjeluju u rjesavanju problema, davanju savjeta ili opcenito debati...ali ni oni nisu aktivni uvijek pa se na odgovor nerjetko ceka po par tjedana...a ja bi kao i svi ostali svoj problem zelio rjesiti odmah... Hvala

Ako želiš bržu raspravu i više odgovora u kraćem vremenu preporučam ti da čitaš strane forume (engleski, francuski...) ili da pronađeš najbližeg mehaničara. Ovo je jedan od aktivnijih domaćih foruma koje sam pratio o automobilima.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ma znam, pripisujem to nedostatku aktivnosti na socijalnim mrežama koje su druge forume dotukle...a mehaničare da ne spominjem...doneseš problem...doneseš rješenje i dijelove i opet skupiš auto koji nije složen do kraja

Link to comment
Share on other sites

kaže jučer nakon 2satnog parkinga na uzbrdici "top up oil" na boardu compu.

stanem sa strane, ulje na šipci na donjoj granici (mjenjano ulje prije mjesec dana - od tada pređeno nekih 1700km)

parkiram ispred zgrade na ravnome i nakon 2 sata nema poruke...nadolijem ulja do sredine šipke.

 

nikad nije potrošija ulje..

 

Link to comment
Share on other sites

Sto hoces reci, nikad nije pa nece ni sad ili nikad prije nije potrosio ulje auto ali sad je u 1700km ? Na toj kilometrazi nikako auto nebi smio pojest litru ulja, pogotovo novog.

ne curi nigdje ne dimi pojacano?

Link to comment
Share on other sites

ma ne kažem ništa, nego mi je čudno. Ulje je mijenjao majstor koji mi inače radi na autu.

Ništa, od sada pozorno pratim pa ćemo vidjeti...inače bih svako toliko bacio oko, ali uvik je bilo u razini normalnoga...možda bi u 8-9000km nadolio 2-3 dcl maksimalno

Link to comment
Share on other sites

danas u brdu na Svilnom (Rijeka), oko 2 km dobrog brda, na zadnjih 300m zatrokirao i počeo gubit snagu, iz 5. do vrha brda završio u 2. i mislio da neće ni izgurat, radio teško i blicala je lampica za plinove, ništa drugo. Došao do Kukuljanova, auto u leru radi na tri cilindra, ugasio ga upalio i sve normalno, nema lampice, nema poruke, radi mirno. Prije par mjeseci mi riknula bobina na prvom cilindru al nisam mijenjao i na 4. pa sam pretpostavio da bi ta mogla radit problem i danas sam stavio novu. Nisam ga testirao ponovno na istom brdu ali ostatak rijeke je odvozio normalno. Zanima me dal sam na dobrom tragu i šta bi još moglo bit posrijedi. Plus grana mi ima pukotinu pa je smjesa bogatija.

Link to comment
Share on other sites

koja je to lampica za plinove, kaj benzinac to ima?

možda ti je koš kontakt nekog O2 senzora dole na auspuhu iza katalizatora..

Link to comment
Share on other sites

Tzv check engine light, al se nije palio service, vidis o kontaktu nisam.razmisljao ali bacao je gresku katalizatora nikad lambde. Ali ne bi ga to dovelo da radi na tri cilindra il se varam?

Link to comment
Share on other sites

dali je oderotina koze 1100kn ruke za zamjenu mjenjaca, znaci posao i novo ulje ukljuceno u cijenu?

Link to comment
Share on other sites

On 16. 01. 2019. at 20:54, jopa_22 said:

danas u brdu na Svilnom (Rijeka), oko 2 km dobrog brda, na zadnjih 300m zatrokirao i počeo gubit snagu, iz 5. do vrha brda završio u 2. i mislio da neće ni izgurat, radio teško i blicala je lampica za plinove, ništa drugo. Došao do Kukuljanova, auto u leru radi na tri cilindra, ugasio ga upalio i sve normalno, nema lampice, nema poruke, radi mirno. Prije par mjeseci mi riknula bobina na prvom cilindru al nisam mijenjao i na 4. pa sam pretpostavio da bi ta mogla radit problem i danas sam stavio novu. Nisam ga testirao ponovno na istom brdu ali ostatak rijeke je odvozio normalno. Zanima me dal sam na dobrom tragu i šta bi još moglo bit posrijedi. Plus grana mi ima pukotinu pa je smjesa bogatija.

Da nastavim, vozio opet istu rutu i opet ista stvar...al ovaj put sam smanjio gas a ne spustao u nizu i izvezao je ok, probao stisnut par puta gas al odmah pocne trokirat, isto ja plin i benzin, lampica nije blicala vjerojatno jer sam skuzio kud to ide i reagirao...pretpostavljam da je do nekog od senzora koji kontrolira gorivo, mozda do klapne? Ideje?

Link to comment
Share on other sites

Jos da dodam i ovo, na povratku s kukuljanova ukljucujem se na autoput i vidim da se kazaljka temperature nastavlja dizat do jedne crtice iza polovice, i onda padne na normalu, to isto prije nisam primjetio pa sad sumnjam i na senzor temperature, a koliko znam on ce se pokazat i na potrosnji koja se povecala, a mozda i na nekim drugim poljima, koji su simptomi termostata jer njega nebi volio mijenjat na blef...

Link to comment
Share on other sites

Eto nastavljam razgovor sam sa sobom, primjetio sam da se u voznji po autoputu temperatura digne opet do prve crte preko sredine i onda padne na normalu (pretpostavljam ventilator) nikad u gradskoj voznji nikad na semaforu ili slicno sto mi se desavalo kod starog auta kad je termostat poceo otkazivat. Promijenit cu senzor temperature u nadi da je problem u njemu. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav forumašima!

Pred koji mjesec sam kupio Megane Grandtour 2006 god 1.5 dci.
Neki dan sam uspio ostati bez goriva a da mi je kazaljka bila iznad onog crvenog polja i lampica rezerve nije svijetlila. Djelomično je(naravno) i moja krivica što nisam pratio kolko km sam napravio s tankom.
Pitanje bi bilo da li je netko imao takav slučaj i koliko bi bila cijena popravka(plovak pretpostavljam)?

Unaprijed zahvaljujem na konstruktivnim odgovorima.

Lp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dali netko zna kako se mjenja zmigavac (prednji) na megane2 , dali se moze kroz rupu ili se moze skinuti ona plastika dolje kod kotaca pa onda zamjeniti?

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Evo slike s torquea na kojoj se vide moje dvije lambde...koliko sam citao nebi se smjele ponasat isto a moje upravo to rade...majstor za auspuh provjerio katalizator i kaze dobar je dakle mora bit do struje....da gledam jos nesto...koja mi je bitnija od ove dvije prva ili drug

SAVE_20190225_095221.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Meni jedna ide gore dolje, a druga je više kao ravna linija na 0.45V (neka sredina). Vidi kad stisneš gas do daske (ili kompletno pustiš gas da injektori budu u cut-off-u, a to je na Meganu 2 iznad 1800rpm-a).

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Vuco said:

Meni jedna ide gore dolje, a druga je više kao ravna linija na 0.45V (neka sredina). Vidi kad stisneš gas do daske (ili kompletno pustiš gas da injektori budu u cut-off-u, a to je na Meganu 2 iznad 1800rpm-a).

Sta gledam s tim? Vozio sam se nekih 10km, kad je u leru onda prva skace ko gore a druga je relativno mirna na nekih 0.6 kad je gasa onda je kao gore na slici a kad se spustam i nema goriva obje su na nuli

Link to comment
Share on other sites

Kad je gas do daske, prva treba biti zakucana na 0.9V-1V (ako držiš 10 sekundi gas do daske, bit će ravna crta gore). Kad je u cut-off-u treba prva biti na 0V (ravna crta dolje). Opet ovisi o duljini cut-off-a.

Kad si u leru, mora ići gore-dolje.

Ovo moje gore opisano znači da lamda dobro radi, da u ubrzanju ima dovoljno benzina uvijek (air to fuel ratio uvijek bude niski kad ubrzavaš naglo), a u cut-off-u da ne cure injektori.

Link to comment
Share on other sites

Ok, tako testiram prvu koliko sam skuzio, a sta je s ovom iza katalizatora? Ona bi uvijek trebala bit skulirana?

Link to comment
Share on other sites

Koliko sam shvatio da, trebala bi biti više manje ravna vrijednost kad god je auto u leru/kruzanju/malom opterećenju. Odnosno kada je u closed loop-u auto (prva lambda šeće između 0-1V).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.