Jump to content

aleeen

Recommended Posts

On 05. 12. 2018. at 2:31, aleeen said:

 

drugo pitanje - ne radi mi desna pozicija, kao niti obe žaruljice za osvjetljenje reg. tabl. - čitao osigurač u prostoru motora, koliko je komplicirano sve to za poskidati, promjeniti i vratiti nazad gore? ima kakav youtube tutorial link?

ista stvar se i meni dogodila prije par mj...bio sam skinuo aku i onaj plastični poklopac od osigurača,e sad kako nebi sve vadio ko šta je trigi rekao ,ja sam bio osigurač izvadio sa malim krivim špicangama..bilo je malo drž-nedaj ali je išlo...

Link to comment
Share on other sites

super, onda cu i ja sutra probati, koji je postupak step by step? skinem kleme, izvadim akumulator vani? i onda dolazim desno do nekog pokrova/plasticnog poklopca kojeg moram skinuti? kako si nasao tocno koji je osigurac u pitanju? to je onaj maleni, 7.5A ili su to oni full veliki? pliz javi da znam kad budem radio, da se ne gubim previse, hvala!

Link to comment
Share on other sites

On 14. 04. 2018. at 5:37, kralj said:

kako se dođe do osigurača ispod ove plastike,nigdje nevidim kopče kako bi se ta plastika skinula..jbg slike su slikane nogom,ali znate vi koji znate..

osig.jpeg

WhatsApp Image 2018-04-13 at 23.29.06.jpeg

e jbg nemam auto kod sebe da se prisjetim kako je sve išlo...ali sam našao od prije slike kad sam mjenjao

eto sad vidim da nisam vadio aku van,znači samo  poklopac od osigurača(koliko se sječam ima par skrivenih serafića tog poklopca,pa dobro provjeri),kad skineš taj poklopac dolaziš do osigurača koji su uvučeni ispod plastike ,tu će bit i nekog kablovinja,pa odštekaj i to i sad bi trebao dobro vidjeti osigurače ..shema je ispod poklopca...osigurač pozicije nije toliko uguran ispod plastike tako da nebi trebala bit frka s vađenjem...samo trebaš krive špicange ,čupaj pomalo i pazi da ga ne zdrobiš....sretno

Link to comment
Share on other sites

hvala, ovo je od pomoci, ide onaj maleni, obicni osigurac od 7.5A? sutra ujutro rano bacam se na posao

Link to comment
Share on other sites

jučer ujutro sam promjenio osigurač od 7.5A - jedan jedini koji je bio pregorio na ploči, od strane motora, prvo sam skinuo akumulator, onda njegovo postolje, a prije toga ECU, najviše sam se namučio da skužim kako ploču izvući iz plastičnog kućišta - podigao sa ravnim šrafcigerom plastične kopče i izvukao van - za prvi put mi je trebalo malo duže, ako to budem još 2-3 puta napravio, ići će sve kroz 10-15-ak minuta :)

hvala puno na pomoći!

2) 2.1.2017. - znači prije ravno dvije godine promjenio sam sva četiri grijača motora, bili su beru, našao sam tada u autokrešo 65kn komad od boscha - postoji kakva šansa da je koji od njih već sada banana? kako se ono ispituju multimetrom, ako je otpor prevelik, znači da ne griju? otpor mora biti ispod...?

a zašto to pitam

3) kad se već bavim zimskim radostima u autu, morao sam ga, a taj isti dan kada sam mijenjao osigurač od 7.5A i maknuo akumulator vani, ponovno paliti na kablove (ta spika mi nije jasna - ako šta drkam oko struje auta, izvadim aku van, vratim nazad i pokušam zaverglat, neće - a ako ne drkam ništa oko struje, vozim ga normalno, palim ujutro na hladno, pali kao da je baterija sasvim u redu) - pretpostavljam da su ovo i prvo lagani znaci da baterija nakon cca. četiri godine odlazi

 koji akumulator staviti unutra? sada je OEM renault iz ovlaštenog servisa, mislim da je s nekakvim popustom košta oko 600kn, možda malo manje, to je bivši vlasnik ugrađivao, a ne da mi se sada kopati po papirima...

autokrešo više ne prodaje akumulatore, nema više one fore gotovina + stari akumulator = 20% popusta?

http://ciak-auto.hr/akcijska-ponuda/?gclid=CjwKCAiAl7PgBRBWEiwAzFhmmgVjZ27r7UUWS1-v5s-SfhXXzG8F-HBUvlMk2aQNRCV3kDxGQC9CsxoCSSEQAvD_BwE

vidim da ciak u rijeci ima nekakav popust na 60Ah akumulator, kakvi su oni? šta preporučujete ili je to sve manje više isti drek?

Link to comment
Share on other sites

Otpor grijača je oko 0,9 ohma ali na tako malom otporu računaj i na otpor kablova multimetra.

 

Link to comment
Share on other sites

ljudi koji se kuze u elektriku, 

dobio sam china xenone, montirao ih, desni far rado super, medutim, postoji problem s lijevim farom. svaki put kada upalim svjetla na autu, cuje se buzzing zvuk iz kutije u kojoj su osiguraci u prostoru motora (ispocetka sam mislio da se buzz pojavljuje iz ballasta, ali nije, nego bas kutije osiguraca, ispod plastike), i tako sigurno 20-30, prije nego sta se zarulja normalno upali... iz jos 30-tog puta zarulja se upali i tada funkcionira normalno i stabilno, s time da se ne pojavljuje taj buzzing sound uopce kad se lijepo upali zarulja, preopterecenost inatalacije, osiguraca? tada bi i desni far stekao? vjerovatno defektna zarulja ili ballast?

Link to comment
Share on other sites

Pastor 2kg u gepeku i nemaš problema... :bigl:

Btw, možda ti Miloš može pomoći, on je doktorirao xenone u megane 2

Link to comment
Share on other sites

to i meni palo na pamet, kao prva, logična i najjednostavnija opcija trenutno (koliko god je to moguće kada je u pitanju bilo kakav posao sa farovima megana 2)

Link to comment
Share on other sites

našao sam grešku, uopće nije bila stvar u ballastima - oni su 100% ispravni, kada sam gurao žarulju u ležaj lijevoj faza, fizički sam pritisnuo elektrodu na staklo (znači taj vršak mali je dodirivao baš stjenku žarulje, tj. staklo)

d2_compared.jpg

koje je objašnjenje zašto se to dešavalo? kratki spoj ili?

Link to comment
Share on other sites

tek sada nakon sta sam maknuo obicnu halogenku i stavio xenon vidim koliko je projektor desnog fara u banani, ne znam dal ima snagu intenzitets koju baca na cestu od kakvih 15-20%, tako da lijevi far i pokriva desno podrucje, da nije tako jak, trebalo bi oba zamjeniti

Link to comment
Share on other sites

tak ja kad sjednom u megana 2 s "obicnim" svjetlima i sa standardno matiranim farovima,  po mraku pa u svog prvo gledam da nije koja zarulja zgorela.

Link to comment
Share on other sites

katastrofa, kada putujem navečer duže relacije, izbije mi oči van, mislim da je tomos u 80.-tim imao jači intenzitet

Link to comment
Share on other sites

Ekipa pozdrav,

evo 10ak dana muku mučim sa Meganom. Naime, jedno jutro se upalila lampica servisa sa porukom "Check injection", a nedugo nakon i lampica motora sa porukom "Check emission"...

Auto normalno pali i normalno vozi.. promijenjen je senzor bregaste, ali bez efekta. Jel imao itko slična iskustva?

Link to comment
Share on other sites

vezano za onu grešku i gdje dire govori da je najvjerovatnije regulator tlaka goriva ili kako već... pošto mi ta greška injection fault lagano ide na živce, a meni se ne da već kod trećeg majstora koji bi MI MOOOŽDA mogao točno dijagnosticirati kvar (znači u tom momentu bacam ravno 100€ samo na dijagnostike ljudi koji mi ne znaju reći šta je u banani), razmišljao sam da taj regulator tlaka zamjenim na blef, igram na slijepo - e sada, dali se može do njega doći s gornje strane i koliko je zeznuto demontaža/montaža? cijena novog i cijena polovnog komada?

Link to comment
Share on other sites

Novi regulator ti je cca750kn. Mislim da je to malo previse da ga ides mjenjat na blef.
Nisam citao sve gore, al predpostavljam da ti se pali lampica na punom gasu ili?
Postoji mogucnost da je do regulatora, sezora tlaka, same VT pumpe i u krajnjom slucaju injektorima.
Koje kodove gresaka ispisuje auto? Kako se ponasa tlak raila u leru/voznji/punom gasu/trenutku paljenja lampice?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.