Jump to content

aleeen

Recommended Posts

to mi je skupo i nema smisla, budem narucio sve, napravio pripremu malar bez montaze i odnio automehanicaru da sve to baci gore, ako mi uzme 200kn za to, ja sretan

Link to comment
Share on other sites

ljudi,

 tamo negdje tokom sljedeće sezone, kada bude bilo više love, namjeravam napraviti veliki servis, sam bi nabavio dijelove/materijal da me automehaničar ne odere i za to, a njemu bi platio samo za ruke... od oka, koliko može stajati potrebni dijelovi (npr. kupi ulje ili silux) + ruke automehaničara za sve to?

Link to comment
Share on other sites

p.s. kada se radi veliki servis, dali se i u mjenjaču mijenja ulje, ili se to po riječima jednog prodavača iz trgovine autodijelova, a kako su njemu rekli u ovlaštenom za mercedes, apsolutno nikad ne mijenja? :D

Link to comment
Share on other sites

treba mi i prekidač za vozačevo i suvozačevo staklo, strana vozača

moj prekidač je plave boje, i ima samo funkciju gore/dolje, bez impulsnog (na stražnjim vratima su kurble) i nigdje na ebayu ne pronalazim prekidač plave boje kao što je moj... na samom prekidaču nema renault oznake/broja, već na cijelom plastičnom kućištu, utoru, zato se i bojim da ne naručim nešto pa da mi ne radi

https://www.ebay.com/itm/RENAULT-MEGANE-II-MK2-2003-2009-DRIVER-SIDE-2-WAY-WINDOW-CONTROL-SWITCH-BUTTON/183466930727?hash=item2ab77b3227:g:Oh0AAOSw0RlbtMf~:rk:4:pf:0

https://www.ebay.com/itm/156018090-Renault-Megane-Genuine-VALEO-Driver-Side-Eletric-Window-Switch-Control/253714464437?hash=item3b128f7eb5:g:lt0AAOSwIDJbM2AH:rk:11:pf:0

evo, ovaj gornji čak ima i opciju impulsnog, dali bi to radilo na mom autu, koji by default tvorničke postavke to nikada nije imao? (ako bi ovo naručio i ako bi radilo, praktički sam dobio još jednu dodatnu opciju, koju ni nisam imao :D)

https://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-MEGANE-1-9-DCI-2005-FRONT-LEFT-SIDE-WINDOW-REGULATOR-BUTTONS-156018090/183505264781?epid=651010908&hash=item2ab9c4208d:g:3-YAAOSw-tlb00BV:rk:2:pf:1&frcectupt=true

(i ovaj je sivi prekidač!)

a onda pronalazim ovaj kod nas: https://www.njuskalo.hr/autoelektrika-elektronika/renault-megane-2-prekidaci-podizaca-stakla-3-vrata-8200107772-2005-oglas-24817236

(za enormnih 200,00kn) - i kako stoji u oglasu, za megana coupe-a je (znači, s troje vrata)

i opcije/nove kopije s ebaya:

https://www.ebay.co.uk/itm/8200107772-Master-Window-Control-Switch-Button-For-Renault-Megane-II-B5/332761827784?hash=item4d7a2689c8:g:GvwAAOSwYUdbNgaX:rk:1:pf:1&frcectupt=true

https://www.ebay.co.uk/itm/Electric-Window-Switch-Button-Driver-Control-For-Renault-Megane-II-8200107772/282884303746?epid=25022843466&hash=item41dd37eb82:g:K7UAAOSwAtlaqQ6m:rk:2:pf:1&frcectupt=true

https://www.ebay.co.uk/itm/New-Electric-Driver-Control-Window-Switch-8200107772-For-Renault-Megane-Laguna/142884530908?hash=item214494eadc:g:z-cAAOSw1r5bWtGx:rk:3:pf:1&frcectupt=true

Link to comment
Share on other sites

Mijenjaj ulje u mjenjaču. Trošak 300 kn i 15 min posla.

Svako ulje ima rok trajanja pa i ono u fritezi.

Ovo je ulje mjenjača nakon 90.000 km

111d9d7a1a1c35f0e9173a0ae49e724c.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je nakon 100 kkm ulje iz mjenjača bilo čisto i žuto pa imam osjećaj da sam bezveze mijenjao.:nezna:

Link to comment
Share on other sites

On 04. 11. 2018. at 21:35, aleeen said:

ljudi,

 tamo negdje tokom sljedeće sezone, kada bude bilo više love, namjeravam napraviti veliki servis, sam bi nabavio dijelove/materijal da me automehaničar ne odere i za to, a njemu bi platio samo za ruke... od oka, koliko može stajati potrebni dijelovi (npr. kupi ulje ili silux) + ruke automehaničara za sve to?

molim vas pomoć oko ovoga - koliko bi me cijela ova priča mogla cca. ispasti? ili da riskiram motor?

Link to comment
Share on other sites

Jucer se pokrenulo a danas se zavrsilo nesto na mom meganu , prvi put ovo vidim na dvojkama opcenito.

Narucio amortizere, original ispao najjeftiniji.

Skicam alu felge za zimski set, ima nekih 17ica koje mi se svidaju ali klasika cijene su takve da zgoris ko baklja, ako dolaze s iole pristojnim gumama..a u garazi imam 15ice na dot17 gumama.

 

IMG_20181110_222228.jpg

Link to comment
Share on other sites

Čiščenje DPF-a ? :D

Ljubomoran sam na ovaj srednji ekrančić , unutrašnjost izgleda odmah bolje i modernije . Šteta što su u slabijim opremama škrtarili s tim ekrančićima.

Koliko se sjećam Golf 4 je već u boljim opremama imao takve grafičke ekrane na instrument tabli , i ispisivao dosta informacija... a on bi trebao generacijski biti s meganeom 1 ?

 

Link to comment
Share on other sites

Hej ekipa, da pitam nešto. :)

Megane II, kada ga vozim nekako "trokira", poskakuje. Najviše se to događa kod niskih okretaja (ispod 2000 ili pak na semaforu kod stajanja). Iskreno, nemam pojma kako to opisati bolje...

Mislio sam da je to do našeg lijepog benzina, ali očito nije. Promijenio i isprobao sam sve benzinske u okolici...

Dali znate u čemu bi mogao biti problem? 

Link to comment
Share on other sites

Rekao bih nesto sa strujuom ,bobine pretpostavljam. Iako se one ne manifestiraju bas tak, tj bar meni nisu, ili je problem krivo opisan,
 

On 12. 11. 2018. at 21:10, bob the biker said:

Čiščenje DPF-a ? :D

Ljubomoran sam na ovaj srednji ekrančić , unutrašnjost izgleda odmah bolje i modernije . Šteta što su u slabijim opremama škrtarili s tim ekrančićima.

Koliko se sjećam Golf 4 je već u boljim opremama imao takve grafičke ekrane na instrument tabli , i ispisivao dosta informacija... a on bi trebao generacijski biti s meganeom 1 ?

Ciscenje DPFa allright. Nisam ni znao da ga imam da pravo kazem, nista nije upucivalo na to (uputstva, servisna , nikakva oznaka nigdje).Malo je smrduckalo iz auspuha , malo ej krckalo odispod kao da se peku kokice, i tak obavio on svoje.

Ekrancic je dobar da, obicno ide onaj najslabiji koji pokazuje da su NEKA vrata na autu otvorena, pa onaj prosireni koji pokazuje tocno koja su , i onda ovaj  skroz prosireni sa vise informacija :)

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

bas me zanima ishod... nadam se da ces nas obavijestit kad i ako rijesis enigmu

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 14. 11. 2018. at 13:53, MegRi said:

Hej ekipa, da pitam nešto. :)

Megane II, kada ga vozim nekako "trokira", poskakuje. Najviše se to događa kod niskih okretaja (ispod 2000 ili pak na semaforu kod stajanja). Iskreno, nemam pojma kako to opisati bolje...

Mislio sam da je to do našeg lijepog benzina, ali očito nije. Promijenio i isprobao sam sve benzinske u okolici...

Dali znate u čemu bi mogao biti problem? 

To hoće biti zbog klapne gasa koja bude puna čađe, crnog.... Na mom cliu valjda nikada nije čišćena i isto je zezala, auto je uvijek malo "cuknuo" oko 2.5krpm... Daj mehi da počisti, ne košta skoro ništa, traje jako kratko.

Kolega @homer zna osjećaj takvog problema :D 

Link to comment
Share on other sites

Haha meni nije cukao ništa, samo je ostala otvorena klapna jer se nakupi sloj tih govana od naseg vrhunskog goriva. I onda ti 300ks počne ubrzavat sam od sebe, veselo. Počišćena klapna i sve 5.

Link to comment
Share on other sites

On 16. 11. 2018. at 10:10, majki2901 said:

To hoće biti zbog klapne gasa koja bude puna čađe, crnog.... Na mom cliu valjda nikada nije čišćena i isto je zezala, auto je uvijek malo "cuknuo" oko 2.5krpm... Daj mehi da počisti, ne košta skoro ništa, traje jako kratko.

Kolega @homer zna osjećaj takvog problema :D 

 

On 16. 11. 2018. at 10:17, homer said:

Haha meni nije cukao ništa, samo je ostala otvorena klapna jer se nakupi sloj tih govana od naseg vrhunskog goriva. I onda ti 300ks počne ubrzavat sam od sebe, veselo. Počišćena klapna i sve 5.

 

Evo da napravim update.

Pročistio klapnu (sad je ko bebina guza :D), cukanje je puno bolje, ali opet ponekad se malo osjeti.

Jedino uz sve to što sam još primijetio je da mi je sada minimum dosta veći nego što je bio. 

Npr. kada vozim (motor je na radnoj temp.) i stanem na parking, meni je min na oko 1000 o/min, te nakon nekoliko sekundi se spusti na cca 800 o/min.

To iskreno nisam prije uopće primijetio niti imao..

 

Ako ima još kakvih prijedloga ili ideja, tu sam :)

Link to comment
Share on other sites

Dobro, kod mene je da kad staneš bude na 800 i onda padne na ler od 700 nakon par sekundi (toliko ler i treba biti kod mene po manualu). Jesi odradio ono resetiranje klapne, da kompjuter zna di je početak i kraj ?

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, MegRi said:

 

 

Evo da napravim update.

Pročistio klapnu (sad je ko bebina guza :D), cukanje je puno bolje, ali opet ponekad se malo osjeti.

Jedino uz sve to što sam još primijetio je da mi je sada minimum dosta veći nego što je bio. 

Npr. kada vozim (motor je na radnoj temp.) i stanem na parking, meni je min na oko 1000 o/min, te nakon nekoliko sekundi se spusti na cca 800 o/min.

To iskreno nisam prije uopće primijetio niti imao..

 

Ako ima još kakvih prijedloga ili ideja, tu sam :)

Ovo sa 1000 i nakon nekoliko sekundi na 800 je i meni na novoj škodi, ali se dogodi unutar 2 sekunde.

Možda aditiv za pročistiti dizne, koristio sam na cliu, činilo mi nakon toga da auto bolje vozi, ali možda i placebo efekt bio....

Link to comment
Share on other sites

modus 1.4. 16v isto drzi okretaje na soma par sek nakon stajanja pa padnu na 750-800 (3 kvadratica)... to je navodno normalno... bar su mi tak rekli

 

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, majki2901 said:

Ovo sa 1000 i nakon nekoliko sekundi na 800 je i meni na novoj škodi, ali se dogodi unutar 2 sekunde.

Možda aditiv za pročistiti dizne, koristio sam na cliu, činilo mi nakon toga da auto bolje vozi, ali možda i placebo efekt bio....

Nije mi jasno kako to prije nisam primijetio hahah

Link to comment
Share on other sites

LM aditiv sam u megane stavljao svakih 5,6 tkm i još su origigi dizne, nikad čišćene

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, frenchkey said:

LM aditiv sam u megane stavljao svakih 5,6 tkm i još su origigi dizne, nikad čišćene

i ja bi probao sa nekim aditivom za pročišćavanje dizni i cijelog tog sistema, kako se zove točno proizvod od liqui mollyja?

p.s. što se tiče onog mog problema oko injection faulta, uradio i na drugoj dijagnostiku, pošto ono nije bilo precizno... baca ista očitovanja, tj. greške vani, razvod tlaka, maksimum, bla bla... regulator tlaka goriva bla bla... lik mi je uglavnom rekao da idem kod bosch majstora koji se samo bavi diznama i pumpama i da mi ga on stavi na svoju dijagnostiku te da će on bolje znat dijagnosticirati kvar... eto, nisam pametan, to će biti treća dijagnostika na koju ću ići, ali ne pada mi napamet da idem "slijepo" mijenjati dizne ili bilo šta drugo "ovo bi možda moglo da bude", bez kvalitetnog dijagnosticiranja kvara, eto...

Link to comment
Share on other sites

ima na INA pumpama ne možeš faliti, jedan za diesele, 2 za benzin ovisno je karb ili injection

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.