Jump to content

aleeen

Recommended Posts

 

 

 

Znam ta crijeva od odvoda sam cistio bas nedavno i bila su zastopana, strgo sam i onu kapicu na kraju crijeva tak da je to ok. Jos mi je ostao onaj odvod od klime to namjeravam uskoro rjesiti isto.

Ja nisam ništa trgao niti skidao nego samo uzeo onaj alat sajlu za hvatanje na teško dostupnim mjestima i progurao kroz ta crijeva. Za klimu moraš skinuti onu srebrnu oblogu auspuha.

Grijače sam uzeo kod Anđelka i znam da su bili nešto super jeftini, ne znam više cijenu ali sam se iznenadio da dio za auto može biti tako jeftin kao i svjećice za Clia.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Ak mijenja zupcasti i sve raskapa nek vidi dal gdje slini ulje. Mozda je koji semering u banani.

Da to i mene brine, moram to naglasiti mehanicaru da provjeri sve brtve da ne slini mozda negdje i da po potrebi ode to jos dodatno kupiti i zamjeniti...

Link to comment
Share on other sites

Ak mijenja zupcasti i sve raskapa nek vidi dal gdje slini ulje. Mozda je koji semering u banani. Auto je star 15 godina. Ima po godistu cak i malo km. Nadamo se da su realni. Uglavnom pouceni iskustvom zamijenili bi lezaje na radilici jer na svakom drugom dci ju sa 200000 km imaju lufta.

A nes poso, kolko 20 sarafa, nova brtva i moment kljuc.

Koliko ta zamjena ležaja može koštati tj. koliko koštaju ležajevi a koliko posao? Što se događa ako se ne promjene i kako se manifestiraju loši ležajevi?

Link to comment
Share on other sites

Ja nisam ništa trgao niti skidao nego samo uzeo onaj alat sajlu za hvatanje na teško dostupnim mjestima i progurao kroz ta crijeva. Za klimu moraš skinuti onu srebrnu oblogu auspuha.

Grijače sam uzeo kod Anđelka i znam da su bili nešto super jeftini, ne znam više cijenu ali sam se iznenadio da dio za auto može biti tako jeftin kao i svjećice za Clia.

Ja sam strgo te gumene kapice na kraju crijeva da ima bolji protok i da se ne nakuplja vise unutra smece...

Mehanicar je uzimao te grijace u Inter Carsu, a oni imaju malo jace cijene tak da ne cudi...

Link to comment
Share on other sites

Ja sam strgo te gumene kapice na kraju crijeva da ima bolji protok i da se ne nakuplja vise unutra smece...

Mehanicar je uzimao te grijace u Inter Carsu, a oni imaju malo jace cijene tak da ne cudi...

Provjerio sa cijenu grijača. Bili su 70 kuna komad. 

Kako si izvadio ta crijeva? 

Link to comment
Share on other sites

Ne moras izvaditi. Sano skarama malo skrati da nemaju suzenje na kraju..

Link to comment
Share on other sites

Dignes haubu i sa desne strane kod suvozaca sam ruku zavuces unutra i skines sa nosaca to gumeno crijevo van, a sa ljeve strane treba skidati kuciste filtera zraka da bi pristupio do drugog crijeva.

Link to comment
Share on other sites

Kako doći do tog crijeva odozdola? 

Edit: prekomplicirano, lakše je proći sa sajlom kroz crijevo.

Koliko koštaju ti leteći i posao za izmjenu?

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-1.6-16v-oglas-25827658

Što ne valja s tim autom? Jeftiniji je cca 2 000 eura od drugih sličnih i ima 5 000 pregleda. Osim što ima "hrvatsku" opremu tj. najjadniju. Gledao sam ih po Švabiji i tamo toliko ili malo više koštaju noviji s puno više opreme. Koliko bi koštao uvoz takvog iz DE? Onako ugrubo tj. isplati li se to?

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Zato kaj je benzinac. A i treba pogledati auto mozda je bio karambol. A i nemora bit, covjek se zaduzio da kupi drugi auto i ovaj rjesava jer mu trebaju novci za vratiti.. tak ja planiram kupnju drugog auta jer mi treba za posao i nemogu 7 dana biti bez auta. Posudit od buraza 30-40000 kn, dodat ustedjevinu na banci, kupit noviji a onda rjesit svoj i dug burazu itd. Bolje neg kredit.

Konkretno kod ovog se isplati staviti plin i voziti jeftinije od di-zla..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mislim da si fulao topic, ovdje pricamo o meganeu II.

Ne znam gdje postaviti taj topic.

Zato kaj je benzinac. A i treba pogledati auto mozda je bio karambol. A i nemora bit, covjek se zaduzio da kupi drugi auto i ovaj rjesava jer mu trebaju novci za vratiti.. tak ja planiram kupnju drugog auta jer mi treba za posao i nemogu 7 dana biti bez auta. Posudit od buraza 30-40000 kn, dodat ustedjevinu na banci, kupit noviji a onda rjesit svoj i dug burazu itd. Bolje neg kredit.

Konkretno kod ovog se isplati staviti plin i voziti jeftinije od di-zla..

Ja gledam samo benzince kojih u Hrvatskoj ima valjda sveukupno 8 komada baš zbog plina i jeftine vožnje. Svaki dan 250 km pa se nakupi fina svota na razlici cijene goriva. Ali niti jedan koje gledam kod nas nema neku opremu dok ove što sam gledao u Švabiji svi imaju i cure za zabavu u opremi a koštaju manje. Čak imaju i karambol free ili tako nešto koje garantira da nije bio razbijen. Sad, koliko to vrijedi, nemam pojma.

Link to comment
Share on other sites

Veliko trziste gdje ima i ljudi i posla i love.. mi smo sirotinjska drzava. Sve sto se ovdje kupi to ti je dizel, novo ili rabljeno, svejedno. Onaj tko kupuje novog benzinca zna da se nebu puno vozio pa kupi golaca. Tak je bivsa vlasnica mog megsa stanovala na kvatricu a radila na bijenickoj. 5 km. Tu i tam more i u 9 godina skupila 78000 km.. Plinara je best opcija.. i ekoloski i ekonomski.

Al meni se ne ulaze u auto star 11 god. Uz to trebam veci auto zbog povecanog opsega posla. A nemogu dobiti sluzbeni nego vozim svoj i dobikem 2 kn/km..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ja ustvari trebam neki najbolje Grandtour zbog gepeka jer imam pčele pa da mogu natrpati par košnica ili dijelova i odvesti ih u tu neku vukojebinu vukojebine ili natrpati skije i stvari i otići u FRA na skijanje a da ne moram paziti kako ću složiti stvari ili još bolje da me ko pravog hrvata klošara gledaju na SLO granici i misle hoće li me vratiti zbog lonaca sa sarmom i gulašem. 

Zašto mi treba "stariji" auto? Zato što je već toliko star da na njemu malo gubim na cijeni a auto s 150 000 km je po meni novi auto. Sad za posao (svaki dan 250 km) vozim klitača koji će sljedeće godine biti punoljetan i stvarno mu ništa ne fali osim klime. Bila bi prevelika ludost kupiti novi auto i samo na cijeni izgubiti za doslovno par godina 10 ili više tisuća eura. Onda mi se ne isplati ići raditi. Zašto idem raditi tako daleko? Imam neke svoje računice s pčelama, prijevozom ljudi usput, radnim vremenom i svašta nešto. To bi uzeo takav neki auto i vozio ga do rashoda iako klitač ima 320 000 i ništa mu specijalno ne fali niti mislim da će se raspasti uskoro ali je eto, mali i nema klimu.

Isplati li se uvesti iz Švabije tako nekog Megana ili me dođe više nego u HR sa svim davanjima? Ovi "naši" stvarno nemaju nikakvu opremu.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Taj je ženi preružan iliti ona bi ljepšeg što je OK. Za tisuću dvije eura ni vamo ni tamo a čini mi se da u Grandtoura ipak stane više pogotovo te drvenarije za košnice. Moram baš vidjeti volumen gepeka.

Link to comment
Share on other sites

Scenic je visi a megane nizi ali dulji. Bolji je za terete manjih gabarita. A scenic za frizider. Iako scenic 3 ima manje mjesta od dvojke.

Link to comment
Share on other sites

Ak mijenja zupcasti i sve raskapa nek vidi dal gdje slini ulje. Mozda je koji semering u banani. Auto je star 15 godina. Ima po godistu cak i malo km. Nadamo se da su realni. Uglavnom pouceni iskustvom zamijenili bi lezaje na radilici jer na svakom drugom dci ju sa 200000 km imaju lufta.

 

Ako ti stvarno nije tih par kuna problem bolje zamijeniti sve semeringe, nije neka invasticija ali ako propusti ulje opet mora zupčasti dolje. I ne znam da li bi se ostali složili s menom ali nek majstor pogleda malo i remenice. npr moja remenica alternatora je počala već lagano pucati. A sada mi je malo i žao zašto nisam mijenjao i remenicu klime.

Link to comment
Share on other sites

Ja ustvari trebam neki najbolje Grandtour zbog gepeka jer imam pčele pa da mogu natrpati par košnica ili dijelova i odvesti ih u tu neku vukojebinu vukojebine ili natrpati skije i stvari i otići u FRA na skijanje a da ne moram paziti kako ću složiti stvari ili još bolje da me ko pravog hrvata klošara gledaju na SLO granici i misle hoće li me vratiti zbog lonaca sa sarmom i gulašem. 

Zašto mi treba "stariji" auto? Zato što je već toliko star da na njemu malo gubim na cijeni a auto s 150 000 km je po meni novi auto. Sad za posao (svaki dan 250 km) vozim klitača koji će sljedeće godine biti punoljetan i stvarno mu ništa ne fali osim klime. Bila bi prevelika ludost kupiti novi auto i samo na cijeni izgubiti za doslovno par godina 10 ili više tisuća eura. Onda mi se ne isplati ići raditi. Zašto idem raditi tako daleko? Imam neke svoje računice s pčelama, prijevozom ljudi usput, radnim vremenom i svašta nešto. To bi uzeo takav neki auto i vozio ga do rashoda iako klitač ima 320 000 i ništa mu specijalno ne fali niti mislim da će se raspasti uskoro ali je eto, mali i nema klimu.

Isplati li se uvesti iz Švabije tako nekog Megana ili me dođe više nego u HR sa svim davanjima? Ovi "naši" stvarno nemaju nikakvu opremu.

Mora da pcele nose puno meda kad tuces takvu kilometrazu svaki dan [emoji3]

Ako ti stvarno nije tih par kuna problem bolje zamijeniti sve semeringe, nije neka invasticija ali ako propusti ulje opet mora zupčasti dolje. I ne znam da li bi se ostali složili s menom ali nek majstor pogleda malo i remenice. npr moja remenica alternatora je počala već lagano pucati. A sada mi je malo i žao zašto nisam mijenjao i remenicu klime.

Ma nije mi lova uopce problem pogotovo kad kupujem dijelove za servis. Pitat cu Anđelka da mi da ponudu za sve semeringe koje moze naci za moj auto. Ja sam mislio da set kanalnog remena ukljucuje i remenice alternatora i klime? Budem ga bas pitao i za to, ako ne ukljucuje onda cu mu rec i da to naruci.

Link to comment
Share on other sites

Ne, dobijes lezajeve tojest spanere. Remenica radilice i alternatora su skupe..

Obavezno novi semering radilice a i na bregastoj provjeri..

Onaj sa strane getribe bus nijenjal kad i kuplung .

Link to comment
Share on other sites

Ja na cliu već 2x imal veliki servis i nitko od majstora nije spominjal da treba bilo kaj od toga nabrojenoga. Prvi put je čak u ovlaštenom rađeno.

Link to comment
Share on other sites

Treba ak dobije luft remenica.. moja je jos ok.. kod dizela odlaze prije..

Link to comment
Share on other sites

Ima Auto Krešo 40 posto popusta mislim sljedeći tjedan za dijelove za veliki servis.

Remenica kanalnog remena ti je 800 kuna s 30 posto popusta. Više nego set zupčastog.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Dobio sam i ostatak ponude:

Za ostalo nudim sljedeće, ali za remenicu alternatora nema druge nego vidjeti koja je točno gore, jer tu Renault ima svega i svačega pa ako je ikako moguće poslikati alternator i ono što piše na njemu te čak i na remenici kada se skine zaštitni poklopac.

- Sintetičko motorno ulje:

ELF EVO900FT 5W40

5L = 194,00 Kn/5L (ima za odmah)

1L =   43,00 Kn/1L (ima za odmah)

- Brtva čepa kartera, OE broj 110265505R:

SASIC 1640540 = 3,00 Kn/1kom (ima az odmah)

- Filter ulja, OE broj 8200768927:

RENAULT Original 8200768927 = 40,00 Kn/1kom (ima za odmah)

- Filter goriva, OE broj 7701478972:

RENAULT Original 7701478972 = 71,00 Kn/1kom (ima za odmah)

- Leteći ležajevi radilice, OE broj 7711130061:

KOLBENSCHMIDT 77752600 = 85,00 Kn/set (uvoz - rok 1-2 radna dana)

• ovdje trenutno nema opcije u originalu pa nudim ono što sam do sada prodavao unazad 5-6 godina.

- Brtva kartera, OE broj 8200202199:

RENAULT Original 8200202199 = 145,00 Kn/1kom (uvoz - rok 5-7 radnih dana)

CORTECO 023717P = 35,00 Kn/1kom (uvoz - rok 5-7 radnih dana)

- Ulje mjenjača, ide 2,1L:

ELF TRANSELF NFJ 75W80 1L = 52,00 x 3 = 156,00 Kn/3L (ima za odmah)

- Simering bregaste osovine, OE broj 7703087192:

CORTECO (12015425) 25x42x7 BAVISLRDX7 = 25,00 Kn/1kom (ima za odmah)

• ovdje nemam opciju u originalnom pakiranju

- Simering radilice, prednji/ulazi, OE broj 135109470R:

RENAULT Original 135109470R = 50,00 Kn/1kom (uvoz - rok 5-7 radnih dana)

CORTECO (12018755) 42x54x6 BAVISLRDX7 = 32,00 Kn/1kom (uvoz - rok 5-7 radnih dana)

- Simering radilice, stražnji/izlaz, OE broj 122797403R:

RENAULT Original 122797403R = 195,00 Kn/1kom (uvoz - rok 5-7 radnih dana)

CORTECO (20018246) 85x105x6,8/11 BAVISLSFRS = 63,00 Kn/1kom (uvoz - rok 5-7 radnih dana)

- Remenica radilice, OE broj 8200523072:

RENAULT Original 8200523072 = 800,00 Kn/1kom (uvoz - rok 5-7 radnih dana)

- Vijak remenice radilice, OE broj 8200608653:

RENAULT Original 8200608653 = 70,00 Kn/1kom (uvoz - rok 5-7 radnih dana)

- Remenica kompresora klime, OE broj (nema ga, ne prodaje se odvojeno):

DELPHI 0165009/0 = 550,00 Kn/1kom (uvoz - rok cca 5-7 radnih dana od danas)

• za ovu remenicu mi morate javiti najkasnije do sutra, jer to mi je kod 

sasvim drugoga dobavljača kod kojeg mi narudžba ide sutra, a sljedeća

tek kroz 2 tjedna opet, tako da bi se to onda moglo duže čekati.

I nema tu original, jer se prodaje samo cijeli kompresor, a DELPHI je jedan

od proizvođača koji je radio te kompresore za Renaulta pa je to i jedino

što mogu ponuditi.

Dakle, za ovo mi je bitno javiti najkasnije sutra do 14h, dok za ostalo nije

problem, s obzirom da ide od drugog dobavljača.

To je to. Ove brtve i semeringe uzimam sigurno to nije neka velika lova u pitanju jedino me muci sto nema OEM semering bregaste osovine nego taj CORTECO za 25kn, ne znam kakav je i da li valja? Imate iskustva sa njime, da li je slicno kao original? Mogu eventualno potrazit original po ovlastenim servisima ali ako Anđelko ne moze dobiti od tvornice onda valjda ne mogu ni ovlasteni? Onda ova ulja i filtere uzimam sve isto nije skupo mada znam da AK ima sada dosta jeftina ulja al me to ne dira previse jer mi se neda trcati vamo-tamo za par kuna.

E sad ovi leteci lezajevi KOLBENSCHMIDT set 85kn stvarno su jeftini ali to nije original pa ne znam kakvi su i da li to valja? Po imenu bi rekao da je to nesto njemacko. Kaze da nema orginala i da ove prodaje vec zadnjih 5-6 godina, sto mislite?

Ove remenice su dosta paprene po cijeni s obzirom na druge dijelove... remenica kompresora klime dolazi u kompletu sa kompresorom za 550kn, to i nije tako skupo s obzirom da onda imam i novi kompresor. Remenica radilice je 800kn, a vjerojatno je onda i remenica alternatora oko 800kn ili?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.