Jump to content

aleeen

Recommended Posts

Problem sa ventilatorom.
Ujutro se vozim na posel, sve ok. Sad palim auto, ventilator ne radi (niti na jednoj brzini) i kroz 15-20-30 min ce sam od sebe proraditi (na bilo kojoj brzini)
Najcesce se ne upali kad ostavim automatsku temperaturu, kad ostavim ventilator recimo da puše na 2/4 onda se rijeđe dogodi da ne radi.
Jel to problem u onom otporniku ili samom ventilatoru ? Tenks

Link to comment
Share on other sites

tesko je rec... meni je ventilator proradio sam od sebe nakon kaj mjesec dana nije radio i opet krepal nakon dva dana na mrtvo...

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

predlazem da doznas do cega ti je lakse doc, ventilatora ili otpornika, pa tak krenut... ima tema tu na forumu i filmica na yt

 

Edited by zac7654321
Link to comment
Share on other sites

teško je reći, meni se ventilator sam gasio nakon nekog vremena, samo jednostavno turn off... naručio kinesku kopiju novog ventilatora, razmontirao papučicu gasa i kočnicu sa ključem 13, radio sve naglavačke, izvukao ventilator vani, a kad ono komad drveta zabijen u pikse... stavio novi kineski ventilator čisto da zamjenim staru stvar sa novom :D u zelenom otporniku nikakav problem, ja imam isto od 1-4 potenciometar

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, aleeen said:

teško je reći, meni se ventilator sam gasio nakon nekog vremena, samo jednostavno turn off... naručio kinesku kopiju novog ventilatora, razmontirao papučicu gasa i kočnicu sa ključem 13, radio sve naglavačke, izvukao ventilator vani, a kad ono komad drveta zabijen u pikse... stavio novi kineski ventilator čisto da zamjenim staru stvar sa novom :D u zelenom otporniku nikakav problem, ja imam isto od 1-4 potenciometar

Imaš link  od ventilatora?

Kako te služi nakon nekog vremena? 

 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Vox2 said:

Imaš link  od ventilatora?

Kako te služi nakon nekog vremena? 

 

nemam, pogledaj na silux.hr - tamo sam ga kupio, za 30-ak eura, došao je iz slovenije za dva-tri radna dana, odlično, kao i OEM

Link to comment
Share on other sites

Da li su zadnji diskovi 240mm ili 270 , 78kw karavan. U čemu je razlika...kada unesem godinu ,model,mašinu,  2 velicine mi nudi... do čega ovisi 

?

Link to comment
Share on other sites

Nisam siguran da ga ima .. usporedno vozim oba pa mogu reci da 1.9 brze pocne grijat, ali to je i razumljivo buduci da je veci motor koji vise trosi.Nebih rekao da se radi o dodatnom grijacu, nit sam ga igdje vidio.

 

Meni se cini i da , valjda ovisno o opremi il cem vec ? , neki modeli bolje izoliraju vanjske - mirise.  Neznam jel to moguce ali na ovom karavanu 1.5 cesto izvana osjetim smrad starijih dizela ili od motora onaj dvotaktol il kaj ej vec, dok kod svog stvarno se ne sjecam kad mi je smrdilo unutra..

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima.

Imam megan II 1.9 dci.Kada je toplo iznad 5 c pali uvijek iz prve.

A evo danas je u Rijeci bilo 0 c ujutro i malo je verglao,oko 2,3 sekunde i onda upalio.Što bi to moglo biti ??

Dali su to grijači u pitanju ili nešto drugo,kompresija ili sto već??

Link to comment
Share on other sites

bas sam htio napisati osvrt na svog u ovoj godini, i kak mi isto vergla kod prvog paljenja jedno sekundu - dvije, ali kod mene apsolutno neovisno dal je kod danas -5 ujutro ili  + 30 po ljeti .. jednako dugo vergla kod prvog. Pretpostavljam da je kod mene do anlasera, al sam cuo da je komplicirano za doc do njega kod 1.9

 

ovo kaj je tebi vjerujem da su grijaci, s tim da mozda i kompresija nije najbolja jer da je on samo na kompresiju na 0 stupnjava bi trebao upaliti ok.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eto kažem kad je toplije uvijek pali iz prve bez ikakvih problema ali kad ovako malo zazimi oko ispod 5 c odmah vergla koju sekundu.Baš me zanima kako će sutra ujutro jer bi moglo biti i malo ispod 0 c.Nadam se da su grijači u pitanju a da nije nesto ozbiljnije.Morat cu posjetit mehaničara ali znam da će me ogulit pa mi se baš i neda...Valjda mu ništa neće biti ako malo vergla ali živcira me to :)

Inače koliko koštaju grijači i dali je to problem zamjeniti??

Link to comment
Share on other sites

Gdje je senzor za rikverc na Meganu 2 Sedan 1.6 16V iz 2008-e ? PH2 je to. Kod prednjeg lijevog kotača ili negdje kod ručice mjenjača ?

Neće mi paliti stražnja svijetla kad metnem u rikverc, moram ga baš nabit u rikverc da uhvati (i to najčešće ne iz prve).

Link to comment
Share on other sites

Eto kažem kad je toplije uvijek pali iz prve bez ikakvih problema ali kad ovako malo zazimi oko ispod 5 c odmah vergla koju sekundu.Baš me zanima kako će sutra ujutro jer bi moglo biti i malo ispod 0 c.Nadam se da su grijači u pitanju a da nije nesto ozbiljnije.Morat cu posjetit mehaničara ali znam da će me ogulit pa mi se baš i neda...Valjda mu ništa neće biti ako malo vergla ali živcira me to [emoji4]
Inače koliko koštaju grijači i dali je to problem zamjeniti??
Svakako grijače provjeri i dobro ih je sve promjeniti. Osoba koja ide na puku silu odvrtat grijač isti može slomiti a onda nastaju muke i troškovi. Prepusti nekome tko zna štl radi. Grijači se kreću od 70-100 kn/kom
Link to comment
Share on other sites

kak je najbolje skidati grijače? na hladno pošpricati spoj glave i grijača gdje se uvrće sa wd-40 i pričekati pol sata i onda gedoricu il kaj već ide i odvrtati?

Link to comment
Share on other sites

Ima puno boljih sprejeva za to kao i za skidanje dizni.
Najbolje na hladno jer će u protivnom ispariti brzo. Dobro natopiti i ostaviti par sati, najbolje preko noći.
Npra za ovaj znam da radi dobro.



  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

kak je najbolje skidati grijače? na hladno pošpricati spoj glave i grijača gdje se uvrće sa wd-40 i pričekati pol sata i onda gedoricu il kaj već ide i odvrtati?

Za grijac treba u biti dulji cjevasti kljuc ili nastavak, ne znam dal ima tak duboka gedora i tak tanka. U biti kljuc kao za svjecice al manji, 10, 11.Kaj se tice odvrtanja dosta delikatan i jeben posao. Ako je auto u godinama a oni originalni i svakako posao za majstora ili nekog tko je radio. U pravilu se odvrce/okrece po pol kruga i nazad zavrce. Da se pomalo cisti navoj. Navoj je svakako dobro kasnije procistiti sa ureznicom ili na grijacu starom zafleksati okomito zlijeb da spena ima kamo proci.

Kaj se tice posla bez spreja, svakako je najbolje na sto toplije/vruce, ali kako je mata spomenuo, sprej u tom slucaju brze ispari. Ili na taj nacin pa dosprejavati i prije otvrtanja i kad se krene odvrati sprejati dodatno da curi u navoj, ili kako je mata rekao zaliti preko noci da odstoji.

Ovo su dakle najekstremnije situacije gdje bi imalo siledijskim postupkom grijac puknuo, dakle najdelikatnija situacija. Ako nisu zapekli onda je sve lagano i svejedno.

 

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako vam ide njemački, dečki su ok... ako i ne ide, sve se kuži :)

Imali su i jednu epizodu gdje im je jedan pukao p asu to nekim alatom vadili, a bilo je i zapečenih injektora na čini mi se HDIu. Isto zeznuto za vaditi.

 

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, ivan.martinko said:

kak je najbolje skidati grijače? na hladno pošpricati spoj glave i grijača gdje se uvrće sa wd-40 i pričekati pol sata i onda gedoricu il kaj već ide i odvrtati?

Ja sam ih lani skidao na svom,tada 105 kkm i 10 godina starom dci.Dva su išla lagano a dva teško.Ove koji su išli teško oprezno sam odvrnuo pola kruga i našpricao odvijač sprejom.Zatim sam ih zavrtao/odvrtao tih pola kruga više puta zajedno sa špricanjem odvijačom.Nakon nekoliko minuta išli su lagano van.Motor je bio topao.

Koristio sam cjevasti ključ 10 a na drugu stranu ključa sam nataknuo gedoru pa nastavak i polugu jer je dosta duboko.Mislim da sam morao malo brusiti cjevasti ključ stranu 11 da gedora upadne.

Kod ubacivanja novih sam odvijačem oprao navoje u glavi i ušarafio nove grijače bez masnih dodataka na navojima i stegnuo prema osjećaju (ne prejako).

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, mata73 said:

Ima puno boljih sprejeva za to kao i za skidanje dizni.
Najbolje na hladno jer će u protivnom ispariti brzo. Dobro natopiti i ostaviti par sati, najbolje preko noći.
Npra za ovaj znam da radi dobro.
 

 

 

Taj je provjeren i za skidanje zapečenih grijača i dizni? Jer u opisu veli za hrđu, a to nije baš isto.

Link to comment
Share on other sites

On 01. 12. 2018. at 9:38, mata73 said:
On 29. 11. 2018. at 20:41, Lino said:
Eto kažem kad je toplije uvijek pali iz prve bez ikakvih problema ali kad ovako malo zazimi oko ispod 5 c odmah vergla koju sekundu.Baš me zanima kako će sutra ujutro jer bi moglo biti i malo ispod 0 c.Nadam se da su grijači u pitanju a da nije nesto ozbiljnije.Morat cu posjetit mehaničara ali znam da će me ogulit pa mi se baš i neda...Valjda mu ništa neće biti ako malo vergla ali živcira me to emoji4.png
Inače koliko koštaju grijači i dali je to problem zamjeniti??

Svakako grijače provjeri i dobro ih je sve promjeniti. Osoba koja ide na puku silu odvrtat grijač isti može slomiti a onda nastaju muke i troškovi. Prepusti nekome tko zna štl radi. Grijači se kreću od 70-100 kn/kom

Neki mi kažu da ništa ne diram upravo zato jer kažu da je to zeznuto skidati.Ja to sigurno nebi sam radio jer se nekuzim u to a mehaničar bi valjda to dobro napravio.Eto sad kad je zatoplilo opet pali ko metak pa mi se sad neda zezat s tim.Kad zahladi pošteno onda cu zaista morati to napraviti :)Para nikad dosta zato odgađam...Blaženi benzinci..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.