Jump to content

aleeen

Recommended Posts

eto novi problem na vidiku...pretpostavljam da je neka oksidacija u pitanju...daljinsko oće pa neće...nekad uhvati s 10m nekad neće ni s metar pa hodam oko auta i manijakalo stišćem karticu pa otključa...baterija nova...na obe kartice ista stvar...di da tražim problem???

Link to comment
Share on other sites

Ako je na obje kartice ista stvar onda nekom logikom nije do kartice a do čega je to zna samo dragi Bog.

Ja za sada nemam problem sa elektronikom (iako sam imao problema) ali užasavam se pomisli da ću vjerojatno imati problema jer mnogo mnogo ljudi se žali upravo na elektroniku u renolu.

Sa samim motorom mislim da nikad neću imati ozbiljniji problem ali kažem elektronike se bojim ko vraga jer znam da je zeznuta  za naći kvar i skupa.

Link to comment
Share on other sites

Neki mi kažu da ništa ne diram upravo zato jer kažu da je to zeznuto skidati.Ja to sigurno nebi sam radio jer se nekuzim u to a mehaničar bi valjda to dobro napravio.Eto sad kad je zatoplilo opet pali ko metak pa mi se sad neda zezat s tim.Kad zahladi pošteno onda cu zaista morati to napraviti :)Para nikad dosta zato odgađam...Blaženi benzinci..


Bolje riješiti dok je toplije i majstoru je lakse raditi.
Prije 25g kad sam vozio prvi diesel onda sam naucio što znaci kad grijac ne radi. Bilo je -8°C ostavio auto na osamljenom parkiralištu. Frend me dovezao do auta i otisao. Ja sam se smrzo ko govno dok netko nije naišao da me odveze jer auto nije mogao upaliti zbog grijaca.
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Lino said:

 

Ja za sada nemam problem sa elektronikom (iako sam imao problema) ali užasavam se pomisli da ću vjerojatno imati problema jer mnogo mnogo ljudi se žali upravo na elektroniku u renolu.

Sa samim motorom mislim da nikad neću imati ozbiljniji problem ali kažem elektronike se bojim ko vraga jer znam da je zeznuta  za naći kvar i skupa.

Za elektroniku je bitno da je na suhom,obavezno pazi na odvode ispod šoferšajbe da su čisti i prohodni.Isto vrijedi za odvode ispod vrata i odvod kondenzata klime.

Link to comment
Share on other sites

Ajmo jos dva pitanja..gdje je senzor za daljinsko zakljucavanje i dal je to isti senzor koji prepoznaje dal je kljuc u kabini za keyless paljenje, ako nije gdje je taj drugi?

Link to comment
Share on other sites

ljudi moji, trebam hitnu pomoć, auto mi ne želi upaliti, a mislim, tj. siguran sam 100% da nije akumulator - svjetli zeleni indikator da je akumulator OK

priča ide ovako nekako, danas sam radio na njemu i negdje sam nešto shebo u koracima, ali ne znam di, i u panici sam laganoj

1) stavio sam zamjenski prekidač s vozačeve strane za staklo, stiglo iz kine, savršeno funkcionira

2) htio sam zamjeniti W5W žarulju na zadnjoj reg. tablici, lijeva strana, kako sam vadio sa šrafcigerom tu usranu malenu žaruljicu, napravio sam kratki spoj, pregorilo je osvjetljenje reg. tablice, kao i desna zadnja pozicija (žmigavac desni radi OK i normalno - čitao sam na drugom renault forumu da su u pitanju nekakvi osigurači, ali oni kod motora/akumulatora)

3) prije nego šta sam to pročitao, išao sam čačkati po osiguračima u kabini, njih sam vadio van, pregledao i opet vratio nazad, nijedan nije bio pregorio

4) kod motora, tj. akumulatora sa dva torx šarafa, skinuo sam plastični pokrov ispod kojeg su smješteni oni veliki osigurači, a prije toga maknuo bijeli kabel, široki, sa konektorom koji je uglavljen u plastično kućište, kao i mali konektor s dvije žice (plave boje)

5) plastični pokrov nisam uspio vratiti nazad, a kako sam gubio živce, pustio sam tako, bez plastičnog pokrova

6) kada sam pokušao više puta upaliti auto - zavergla i kroz sekundu se ugasi, znači zavrti i nestane kontakt - siguran sam da nije baterija, već sam nešto negdje razmrdao, ali nemam pojma ni di ni šta - nisam radio nikakve generalne preinake (sve vitalno vratio na svoje mjesto, barem koliko znam)

 na šta da obratim pažnju, jer je ovo baš gadna panična situacija (a opet mislim da nisam mogao baš nešto tako gadno uhebati)?

 HVALA!

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, mata73 said:

 


Bolje riješiti dok je toplije i majstoru je lakse raditi.
Prije 25g kad sam vozio prvi diesel onda sam naucio što znaci kad grijac ne radi. Bilo je -8°C ostavio auto na osamljenom parkiralištu. Frend me dovezao do auta i otisao. Ja sam se smrzo ko govno dok netko nije naišao da me odveze jer auto nije mogao upaliti zbog grijaca.

 

Dobro u Rijeci nikad nije minus 8 pa ja valjda necu imati takvih problema :)

Ako nemože upaliti na nuli onda nek ide k vragu i auto takav :)

Šalim se malo ,naravno znam da trebam promjeniti ali kažem nisam sad pri parama  a i za sada je toplo.pa pali iz prve.Nadam se iznadprosječnoj toploj zimi :)

12 hours ago, trigi said:

Za elektroniku je bitno da je na suhom,obavezno pazi na odvode ispod šoferšajbe da su čisti i prohodni.Isto vrijedi za odvode ispod vrata i odvod kondenzata klime.

Odvodi ispod šoferšajbe mi se čine prohodni iako mislim da nebi bilo loše skinut onu plastiku ispod brisača i to sve lijepo počistiti ali ja to necu sam dirati.

Za odvode ispod vrata nemam pojma u kakvom su stanju jer ni neznam di se to tocno nalazi ali uglavnom.jako pazim na cistocu opcenito cijelog auta pa nevjerujem da je nesto posebno zastropano.

A odvod kondenzata klime isto nemam pojma gdje se to nalazi ...

Jedini problem koji sada imam na autu je taj da kad je jaka kisa skuplja mi se voda u vratima od vozača.Tako nesto je ocito zacepljeno a neznam gdje?Dali je imao tko slican.problem?

Link to comment
Share on other sites

evo update, sada sam ponovno išao poskidati sve osigurače i vratiti ih na mjesto, evo dvije slike:

https://imgur.com/CnI2cAP
https://imgur.com/6BC8F44

evo i videa kako izgleda (i kako se čuje) greška kada pokušavam upaliti auto, kao da skroz poblesavi:

https://streamable.com/bb50i

p.s. onaj konektor sam vratio nazad, samo je jedan jedini koji se može odspojiti

Link to comment
Share on other sites

hah tesko je reci,vidao sam slicne simptome na meganima kad je aku preslab da zavergla. Ali onda se i osvjetljenje dimma i tak ..

 

dal si odspajao akumulator pa da nisi dobro  vratio kleme na oba pola?

Link to comment
Share on other sites

noup, akumulator uopce nisam dirao, kazu mi na forumu.hr da odspojim minus pol, pricekam 15ak min i spojim nazad, vjerojatno je ostai neki strujni krug otvoren

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, aleeen said:

2) htio sam zamjeniti W5W žarulju na zadnjoj reg. tablici, lijeva strana, kako sam vadio sa šrafcigerom tu usranu malenu žaruljicu, napravio sam kratki spoj, pregorilo je osvjetljenje reg. tablice, kao i desna zadnja pozicija (žmigavac desni radi OK i normalno - čitao sam na drugom renault forumu da su u pitanju nekakvi osigurači, ali oni kod motora/akumulatora)

3) prije nego šta sam to pročitao, išao sam čačkati po osiguračima u kabini, njih sam vadio van, pregledao i opet vratio nazad, nijedan nije bio pregorio

4) kod motora, tj. akumulatora sa dva torx šarafa, skinuo sam plastični pokrov ispod kojeg su smješteni oni veliki osigurači, a prije toga maknuo bijeli kabel, široki, sa konektorom koji je uglavljen u plastično kućište, kao i mali konektor s dvije žice (plave boje)

 

 na šta da obratim pažnju, jer je ovo baš gadna panična situacija (a opet mislim da nisam mogao baš nešto tako gadno uhebati)?

 HVALA!

Izmjena žaruljica i općenito popravci  oko struje rade se u beznaponskom stanju.

Provjeri ponovo konektore u fuse boxu u motornom prostoru,i tu si petljao dok je aku bio uključen.....hmmmmmmm

 

Link to comment
Share on other sites

alene, alene, lijepo ti rekoh na forum hr da vidiš bar s kablovima upalit ako nećeš novi akumulator.

Mala nada da su kleme klimave

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lino said:

Dobro u Rijeci nikad nije minus 8 pa ja valjda necu imati takvih problema :)

Ako nemože upaliti na nuli onda nek ide k vragu i auto takav :)

Šalim se malo ,naravno znam da trebam promjeniti ali kažem nisam sad pri parama  a i za sada je toplo.pa pali iz prve.Nadam se iznadprosječnoj toploj zimi :)

Odvodi ispod šoferšajbe mi se čine prohodni iako mislim da nebi bilo loše skinut onu plastiku ispod brisača i to sve lijepo počistiti ali ja to necu sam dirati.

Za odvode ispod vrata nemam pojma u kakvom su stanju jer ni neznam di se to tocno nalazi ali uglavnom.jako pazim na cistocu opcenito cijelog auta pa nevjerujem da je nesto posebno zastropano.

A odvod kondenzata klime isto nemam pojma gdje se to nalazi ...

Jedini problem koji sada imam na autu je taj da kad je jaka kisa skuplja mi se voda u vratima od vozača.Tako nesto je ocito zacepljeno a neznam gdje?Dali je imao tko slican.problem?

Odvode ispod šajbe pročisti sa žbicom od bicikla i zalijevaj vodom.

Odvodi ispod vrata se nalaze ispod vrata...?...sa čačkalicom ih pročisti.

Odvod klime je ispod auta pored zaštitnog lima od ispuha bliže suvozaču.

Link to comment
Share on other sites

znaci bas sam mu ujebo kevu, a?

ok, sada je ovaj onaj tipican zavrsni post:

a) sta bi moglo biti?
b) i koliko to kosta?

Link to comment
Share on other sites

On 19. 11. 2018. at 10:41, Vuco said:

Dobro, kod mene je da kad staneš bude na 800 i onda padne na ler od 700 nakon par sekundi (toliko ler i treba biti kod mene po manualu). Jesi odradio ono resetiranje klapne, da kompjuter zna di je početak i kraj ?

U jbt...nisam ni vidio ovo sto si napisao za resetiranje klapne :S

Može malo više informacija? Kako, šta ?

 

btw. još uvijek mi trokira. Nisam probavao nikakve aditive..

Edited by MegRi
Link to comment
Share on other sites

Ako se ne varam, to se službeno odradi preko Renault dijagnostike (mislim da je meni to majstor tako rekao nakon što je popravljao žice oko klapne). Nekako mi je ostalo u glavi da se isto postiže i sa micanjem - kleme sa akumulatora, ako se dobro sjećam to piše u manualu od Megana 2. Moram potražiti...

 

Link to comment
Share on other sites

bio je akumulator.

spojili na drugog dizelaša sa kablovima brodove, odmah kresnuo, napravio đir, ugasio-upalio auto i radi ka urica

...u kojem momentu sam sjebao fudbal, kada sam napravio kratki spoj? toliku snagu iz akumulatora su povukli ti mini kabelčići koji napajaju jednu žaruljicu od 5W?

drugo pitanje - ne radi mi desna pozicija, kao niti obe žaruljice za osvjetljenje reg. tabl. - čitao osigurač u prostoru motora, koliko je komplicirano sve to za poskidati, promjeniti i vratiti nazad gore? ima kakav youtube tutorial link?

Link to comment
Share on other sites

Ispraznio si aku čestim neuspješnim paljenjima motora,ako sada pali znači aku nije krepao samo ga treba napuniti do kraja.

Doći do osigurača u motornom prostoru nije jednostavno,treba skinuti aku,podnožje aku i otpojiti konektore u fuse boxu.Osigurači i releji stoje naopačke u kućištu pa trebaš izvaditi ploču sa osiguračima i promijeniti pregoreni.

https://www.youtube.com/results?search_query=renault+megane+2+fuse+box+removal

Link to comment
Share on other sites

dugo ti je trebalo da te uvjerimo da je akumulator :rtfm:

Sad ga lijepo napuni malom strujom na punjaču ili bolje odnesi nekom da ti ga revitalizira jer ovako si mu skratio vijek dobrano

Link to comment
Share on other sites

kolega mi je oteo show pa da se vratim na dolje postavljeno pitanje...ima li netko odgovor? :D

On 02. 12. 2018. at 21:25, jopa_22 said:

eto novi problem na vidiku...pretpostavljam da je neka oksidacija u pitanju...daljinsko oće pa neće...nekad uhvati s 10m nekad neće ni s metar pa hodam oko auta i manijakalo stišćem karticu pa otključa...baterija nova...na obe kartice ista stvar...di da tražim problem???

Link to comment
Share on other sites

recimo..., pogledaj pod sekciju uradi sam, popravak kartice megane 2. Neću stavit link, sam se potrudi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kod njega, vjerojatno, nije problem u kartici nego u prijemniku daljinskog otključavanja.Nemam tu nikakvih iskustava...

Link to comment
Share on other sites

Tako je mislio i moj šogor jer su mu obje kartice otkazale gotovo istovremeno, a nikada mu nisu padale. Jednostavno taj njihov ekološki kositar nakon nekoliko godina popusti i moš se hebat. Nisam nigdje na netu naišao da je prijemnik otkazao nekome, iako simptomi prvo vuku na to

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, frenchkey said:

recimo..., pogledaj pod sekciju uradi sam, popravak kartice megane 2. Neću stavit link, sam se potrudi

hehe potrudio sam se...na prvu mi se čini da to nije to...druga kartica gotovo nije ni korištena tako da mi je malo čudno da bi popustila i baš u isto vrijeme kad i ova...ne vjerujem u teorije zavjere u kojima mehanički popušta lem nakon 15 godina :D ali probat ću rastavit prelemit sve...mada ponavljam! kad radi radi i s metar i s deset kad ne radi ne radi ni na pola metra...ponekad se u vožnji zna javit signal da nema kartice ili kad ga palim me traži da ju stavim u utor al ga ignoriram i stisčem start dok ne odustane i upali :D informaciju za slabu bateriju nikad nije izbacio al sam ju promijenio svejedno tako da mi sad preostaje još samo rastavljanje i lemljenje.....

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.