Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Stavi mobitel s vanjske strane pa snimi, kod ležaja amortizera i vidi jel se čuje jače.. moguće da je ležaj..

Ovako, s ove snimke ispada ko da je u kabini zvuk proizveden..

Link to comment
Share on other sites

Spone stabilizatora. 
Spone stabilizatora lupkaju preko neravnina pri malim brzinama i čuju se dosta tiše.. ne vjerujem da to ne bi čuo ranije..

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Spone se drugačije čuju, npr dok na mjestu ljuljaš auto ili na malim brzinama dok se auto ljulja. 

Link to comment
Share on other sites

Cuje se 3 puta na videu... kako motam volan... Sve jace i jace... Ko da se nešto našpanava ko opruge... Mjenjao sam amortizere pa ko da su decki malo neš pojebali...

Link to comment
Share on other sites

Cuje se 3 puta na videu... kako motam volan... Sve jace i jace... Ko da se nešto našpanava ko opruge... Mjenjao sam amortizere pa ko da su decki malo neš pojebali...
Ehe, a kad je to mijenjano? Mislim da imas barem godinu dana garanciju na same radove ako je u ovlaštenom servisu..

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, tomidix said:

Ehe, a kad je to mijenjano? Mislim da imas barem godinu dana garanciju na same radove ako je u ovlaštenom servisu..

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
 

Gle problem je što je to meni nekad znalo puknit i prije tog. Doduše ne toliko. No ponavljam isti takav zvuk se cuje i od iza. To je ono što meni nije jasno.  Ja neznam kako to ispravno isprovocirat da mogu to prikazat u ovlaštenom. Ljuljane auta ništa ne proizvodi. On cim se tak nakrene nešto puca.

Link to comment
Share on other sites

Dok motaš volan na mjestu jedino što je tada opterećeno i giba se su ležajevi amortizera, letva, stup i križ volana. Ja ne bi tražio dalje od toga. 

Može bit još jedino mehaniza elektroservo volana.

Na M3 se zna čuti zavojnica volana ali to se baš čuje da dolazi iz obruča volana

Zavojnica volana se ne čuje tako, nego kao neka mala opruga koja se rasteže/nateže

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav decki, jel mijenjao tko ulje i filter ulja cesce u ovlastenom servisu a da mu je vozilo u garanciji? Pitam jer su mi rekli da se kao ne smije prije vremena, zbog garancije

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Laky said:

Pozdrav decki, jel mijenjao tko ulje i filter ulja cesce u ovlastenom servisu a da mu je vozilo u garanciji? Pitam jer su mi rekli da se kao ne smije prije vremena, zbog garancije

pozdrav Laky,

ja sam mijenjao ulje i filter ulja u ovlaštenom češće (prije predviđenih 30 tisuća km)

nije bio nikakav problem s jamstvom i ne bi smjelo biti dok ulje odgovara specifikacijama

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Smije se kada ti hoces prije roka, poslije ne, uostalom pa na tome zarađuju...druga je prica ako si iskamcio neku akciju pa imas neke dzabe servise, e tu mijenjaju po psu, nema prije😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

Evo kazu decki da moze prije ali moraju napisati da se lampica za kvalitetu ulja upalila, ne znam zasto, ali presao sam skoro 15k kilometara, i imam jos 5 mjeseci do redovnog i zelim ga ipak sad napraviti

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Novi dan nova glupost... Poceo trest prilikom otpuštanja kvačila.... Nešto sam čitao već o tome... Al ću ga u Savu nagurat... Više mi dost toga to je normalno na renolu...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Ma svašta sam pročitao, da treba malo spalit lamelu da drlog se nahvata pa bude opet dobro, imao je šogor clia kojem se to dešavalo pa sam mu odma rekao da nevalja kvačilo... na kraju je prošao još 120 iljada bez ikakvih problema... ma živcira to podrhtavanje... meni to prije vuće na neki nosač motora... al više od tih teorija....

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

 

Znam da je netko pisao ali nikak da nađem pa eto našao.

"Ponekad mi se desi da kod kretanja, u prvoj, auto zadrhti... ne znam kak da opišem, na trenutak zatrokira. Kao da ne znaš voziti ili prvi puta sjedneš u auto. Nekad kad je zagrijan, nekad kad je hladan, brijem da uopće nema pravila.

Naravno da ovlašteni ništa ne primjećuje a meni nekak smrdi da je problem u kuplungu... netko možda ima sličan problem da ga je negdje riješio?

 

1.6 dci, 130 ks, cca. 40.000 km..."

 

 

moj je 1.6 dci 130 ks 48.000 km.... 

 

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Imao sam identičnu stvar na Megane 3, 1.5 dci 90 ks. Problem je trajao nekih godinu dana, a riješio sam ga tako što sam prodao auto 😊

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Ma to je sigurno kuplung. Meni se na mojoj drlji (Clio 2 dci) to dešava uglavnom kada je hladan. Ali moja drlja ima već 230 hiljada sa original kuplungom tak da je to normalno...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.