Jump to content

SCENIC IV - ESPACE V


M@tt

Recommended Posts

Pa ne blati čovjeku nitko temu, doslovno se u tri dana razvila priča:

grand scenic mi je premali za troje male djece,

grand scenic je na prodaju / kupujem espacea,

kupio espacea i motor se pokvario.. 

 

I nažalost za kolegu, ja isto mislim da se malo zaletio i nije mi to drago.. Kao ni činjenica da tako skupi Renault sa relativno malo km ima takvih skupih problema... 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ma ne blatimo ga, može se dogoditi svakome i na svakom vozilu (gle tam AMGa)

Šta je tu je, samo je rizičan za sada taj motor, iz uvoza, bez garancije...itd

A inače auto je miljama ispred konkurencije dizajnom...ostalo nisam probao

Sretno s popravkom, nadamo se da je ok

Link to comment
Share on other sites

Auto je na popravku od danas. Kada se slozi dobijem ga natrag i stvar rijesena. I drugi motori od 100 tisuca ode brtva ili nesto drugo. Svi se cude cim se nesto pokvari ko da je to nemoguce. 

Ne mjenja se motora ako je pregorila brtva motora. Vidjeti cemo sta je kvar jos tocno. Auto kuca je u pitanju, daju garanciju preko sebe. Nebih sluzbeno navodio da ne blatim ljude bezveze posto su za sada bili ok prema meni.

Espace je prostraniji i malo elegantniji od grand scenica. Razlika na zadnjoj klupi je poprilicna u sirini i prostranosti. Cak i treci red sjedala ima vise mjesta. Jaci motor, 4 control, full panorama su plus koji je lijepo imati.

Klasika stvar hrvatskoga naroda. Ako se nesto mjenja i pokvari se druga stvar, cude ko pura glisti i blate sve a nemaju nikakve veze sa time.

Matija: Koliko ti trosi scenic. Na prvu Espace 7,5-9l; Scenic 130ks manual prosjek 6,2 srednje voznje

Zadnja slika je najljepsa. Trebalo je odbaciti 30 tak km auto pa sam radi sigurnosti motora i da ne ostanem bez antifriza radije ga stavio na slepu koji me odmah i vratio doma pa nisam trebao taxiem. 

Scenic nije prodan jos

IMG_20190911_125050.jpg

IMG_20190911_125059.jpg

IMG_20190911_125122.jpg

IMG_20190911_125136.jpg

IMG_20190912_091442.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ah, znam koja autokuća je, oni često imaju Espaceove (a imaju i sad još jednog). Auto je stvarno bomba.

Da li mi se čini, ili volan nije crn, nego neki tamno smeđi?

Link to comment
Share on other sites

3 jednaka sjedala u 2 redu. 

Meni je espace i dalje odličan. Kad dođe ph2 onda bi mogao imati novaca za jednog :hahahe:

Link to comment
Share on other sites

Da, tamno smeđi je volan, kao i sve. Krasan je u Initialeu. Armatura u koži, prva liga.

Nemrem reć da mi je neki pojam ljepote, doduše ljepši mi je nego Grand Scenic. Od svih monovolumena Renaultovih mi je klasičan Scenic naj naj.
Kod ovog novog Espacea mi se sviđa što ima neku SUVovsku liniju.

Link to comment
Share on other sites

Ima li 3. red sjedala? I ako ima kakva su? Manja ili ista kao u 2. redu

Link to comment
Share on other sites

Pogleč petak 2 fotelje u gepeku, šire od sica u 2 redu. :)
Vidi kožno obložene bočnice gepeka za 3. red. :)
Ludilo.

Nego, za kaj su sve one tipkice na lijevoj strani gepeka?

Link to comment
Share on other sites

Ima treci red sjedala. To je bio isto glavni uvjet prilikom kupnje u slucaju da trebam koga povesti da sam ipak u mogucnosti ili ako se zalomi jos koje dijete :D:D:D

Grand scenic isto ima 7 sjedala kojeg imam.

Malo su uža sjedala u trecem redun nego u drugom ali solidno konforna. Isto su u full kozi. Nesto mozda malo bolja nego u scenicu(mozda jer je full koza). Plus je sto u espace odostraga ja mogu sjediti da ne nabijam sa koljenima dok u scenicu ima malo manje mjesta pa treba saviti noge u stranu. Kod trecega reda sjedala je ta mana sto su sjedala dosta nisko pa koljena su vam visoko tako da je to naporno za odrasle pa zabole noge ali izgura se za silu i par sto kilometara put :)

Volan je tamno smeđi. Vise bih volio da je crni kao i koza unutra ali je toliko tamno smeđe da vuce full na crno.

Postoji i verzija initiale pariz dvobojna koza ta mi se nikako nije sviđala

Tipke u gepeku su za preklapanje sjedala. Ima ih ukupno sest. Svako sjedalo posebno preklapanje drugi i treci red ili sve odjednom. Ista situacija je i u scenicu. Jako dobra stvar. Konkurencija je toliko banana da recimo njemci to i danas jos nemaju. 

Mozda kod nekih modela postoji u ludim opremema ali ovo je standard u scenicu, espace.. za druge modele renaulta neznam jer nisam gledao nikada

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, mario #8 said:

Pogleč petak 2 fotelje u gepeku, šire od sica u 2 redu. :)
Vidi kožno obložene bočnice gepeka za 3. red. :)
Ludilo.

Nego, za kaj su sve one tipkice na lijevoj strani gepeka?

Automatsko tj. električno spuštanje svakog zasebnog sjedala u 2. i 3. redu?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ček, električno preklapanje svih siceva u 2. i 3. redu? Tj. preklapanje njihovih naslona u ravnu podnicu? Bolesno. Je.. me pas ak sam znao da to postoji.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, mario #8 said:

Ček, električno preklapanje svih siceva u 2. i 3. redu? Tj. preklapanje njihovih naslona u ravnu podnicu? Bolesno. Je.. me pas ak sam znao da to postoji.

Samo za tebe

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, fabi said:

Samo za tebe

Živcira me što nema obrnuti sistem, da ih vrati. Jer realno, puno je praktičnije ih spustiti ručno, a kad ih podižeš nazad, zahtjeva više čučanja i namještanja (first world problems ? )

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, fabi said:

Ovo je više prezentabilno

 

Ne brini, pustio sam si video u nazad. Sad mi je lakše 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Aha, čista mehanika i samo spuštanje. Ajde, plus nešto elektronike za pokretanje mehanizma.

Baš se pitao di stanu svi ti elektromotori u svaki sic.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, mario #8 said:

Aha, čista mehanika i samo spuštanje. Ajde, plus nešto elektronike za pokretanje mehanizma.

Baš se pitao di stanu svi ti elektromotori u svaki sic.

Negdje sam vidio da su to napravili iz razloga da elektromotor ne pričepi nekoga (prvenstveno djecu). Ima tu sigurnosnih načina, ali definitivno neisplativo, pogotovo za nešto što se koristi max 5 puta godišnje.

Link to comment
Share on other sites

Sad mi je već krivo offa, al da još napišem.

Ma lako se napravi da bude sigurno za djecu. Čim elektro motor osjeti i najmanji otpor, staje. Nema šanse da bi se ikako išta moglo desiti. Također, dok senzor u sicu osjeti nekoga na njemu isto ne radi nikakvu radnju.

Mislim da je logično zašto nema elektro varijante, tko bi to platio. Renault sigurno ne. A kupac jedan od 10000.

Sve jasno sad. Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Kada bude gotov popravak onda cu ga detaljnjije poslikati i posnjimiti. Ima panoramu sa siberom i zavjesom sve na gumb i to radi sve dobro. Kako je kod tebe Matija na scenicu. 

A za dijelove na espace da ne govorim koliko su skupi. Valeo prednji jedan far 6700kn sa popustom. Zadnja lampa veca 1400, manja 1100 kn samo za jednu stranu. 

Sve mi se cini da kasnije ako se to bude tu i tamo kvarilo da cu se skomplati sa mehanicarom pa cemo biti najbolji prijatelji ko sta se kaze za vozace koji voze Alfe :)

Link to comment
Share on other sites

Ja imam panoramu jednodjelnu preko cijele duzine krova (odnosno stakleni krov) i ispod pokrov u bez boji (zavjesu) elektronski pokretan.

Ti imas dvodjelno upravo zbog toga sibera....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Antunhr said:

 

A za dijelove na espace da ne govorim koliko su skupi. Valeo prednji jedan far 6700kn sa popustom. Zadnja lampa veca 1400, manja 1100 kn samo za jednu stranu. 

 

Frend na novom i30N mijenjao prednji far 14700kn ,da te utješim ? ? , naravno na reklamaciju tj garanciju je išlo ... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Frend na novom i30N mijenjao prednji far 14700kn ,da te utješim [emoji2] [emoji14] , naravno na reklamaciju tj garanciju je išlo ... 


Led? Strasna cijena za jedan far


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Uredno već godinama oni LED i laser farovi na Audijima i BMW-ima koštaju po 20, 30 tisuća kuna komad. :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.