Jump to content

Raznolika kratka pitanja


Tanatos

Recommended Posts

Jesu li sređeni leteći ležajevi na K9K mašinama iz 2013. godine? Auto je bio servisiran prema uputama, dakle katastrofalnih 30.000 između izmjena ulja.

Link to comment
Share on other sites

Jesu li sređeni leteći ležajevi na K9K mašinama iz 2013. godine? Auto je bio servisiran prema uputama, dakle katastrofalnih 30.000 između izmjena ulja.

Da.

Imaju pojačane gornje i nema problema.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sad malo čitam da ipak ovaj elektroventil može uzrokovat otežano paljenje, pogotovo ak zašteka u otvorenom položaju. Poveća se vanjska temperatura, benzinske pare isparavaju i kroz otvoren ventil se nakupe u usisu (ventil bi trebao biti zatvoren kad je auto ugašen). Pa onda valjda kod paljenja kroz usis posauga benzinske pare (verglanje na prazno) i kresne. Ima logike :)
.

mene isto tako zajebavalo paljenje, ali je dijagnostiga pokazala gresku GMT. doduse kod mene je problem bilo kisno vrijeme, dakle 2 mjeseca niti jednom ne zeza, padne prva kisa, drugi dan vergla i ne pali. stavio novi gmt, usput stavio i nove svijecice i nema vise problema.

valjda nije i kod mene elektroventil problem :D

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ekipa...

2.0 dci 150 ks, znači onaj donji krug po kojem se okreće remen, počeo mi je kuckati, kao da ima lufta.... Kaj bi to moglo biti? Neki ležaj možda?

Link to comment
Share on other sites

GMT (TDC) senzor sam preventivno očistio i onda, kad se konačno meni to jednom dogodilo, stavio sam novi. Jako su slični simptomi kod paljenja, ali očito nije bilo to.

Žena zna formulu, ali neće otkrit :D
Sad čekam njen feedback (elektroventil promijenjen u subotu, resetirao grešku i nema je više). Odveze se na posao i nakon cijelog dana na sunčini, kad ide doma, ima problema s paljenjem. Testirao sam u subotu i nedjelju i sve super, totalno drugačije se ponaša od starog (pratim na dijagnostici).

Inače, spominjala je da je i pištolj na bengi klikao prilikom dotakanja na manje od pola rezervoara pa se izgleda i tlak u rezervoaru poremetio.

Čitao sam prije o tome, dok još nisam imao problem, no izgledalo je poprilično bezazleno i nepotrebno. A gle kakva sranja može napravit: 
https://www.youtube.com/watch?v=OCysnjcrZ6w

Edited by ThePornstar
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ekipa...

2.0 dci 150 ks, znači onaj donji krug po kojem se okreće remen, počeo mi je kuckati, kao da ima lufta.... Kaj bi to moglo biti? Neki ležaj možda?

:vidiga:

Sori nasmijao si me :dobroje:

Bit će remenica radilice po opisu, Odi mehanicaru da ti je promjeni i usput prekontrolira ostalo kad već bude ispod auta

Link to comment
Share on other sites

Laci samo se sjeti sebe kako si opisivao mindzu kad si bio neiskusan u terminologiji :D

 

Link to comment
Share on other sites

:vidiga:

Sori nasmijao si me :dobroje:

Bit će remenica radilice po opisu, Odi mehanicaru da ti je promjeni i usput prekontrolira ostalo kad već bude ispod auta

:wavey:nema potrebe za ispriku :yeah:

iskreno ne baratam baš točno i ispravno mehaničkim pojmovima, pa onda bolje to i pokažem nego da koristim neku terminologiju kojom ne znam baratati...

najbitnije je da sam ja uspješno objasnio kaj mi kvrcka :yeah:

uglavnom, trenutno mi je meho na moru, pa molim info, mogu li se još par stotina km voziti s takvom dok se meho ne vrati, ili da tražim drugoga?

 

Link to comment
Share on other sites

ja sam vozio nekih 1000km sigurno tako, ali nije preporucljivo, kako se napinje ljevo desno, moze remen spasti i onda si u problmima, a moze biti i vece stete, sama remenica se nemoze raspasti ali opet. meni je bas lupala i u voznji dok sam je zamjenio :D (bio na putu a nije mi se dalo tamo rastavljat)

Link to comment
Share on other sites

Isto pitanje za motore iz 2012.g.?

Važi za sve k9k motor 110ks

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Imam jedan jako čudan problem s vozilicom iz profila.
Kad je vani vruće i kad auto odstoji 10+ sati, vergla normalno, ali ne pali. Kao da ne dobiva gorivo (pumpa odzuji). Prvo sam očistio TDC (GMT) senzor i dogodilo se još jednom. Zatim sam kupio komplet novi senzor i bilo je ok neko vrijeme. Ovaj tjedan opet zajebava. Na hladno pali odlično, kad je ugašen par minuta opet odlično i onda opet kad odstoji par sati i kad je vani vruće - zajebava (ne svaki put).

Greški na dijagnostici nema nikakvih, osim elektromagnetskog ventila kutije s aktivnim ugljenom, koji ne radi kak treba. I prošle godine sam imao isti problem s njim, ali je auto palio uvijek normalno. Navodno je ventil (prema dijagnostici) ostao u otvorenom položaju.

Njagore je što se to događa curi pa u tom trenu nisam kod auta da mogu nešto isprobati. Mogu samo čačkat i čekat sljedeći dan da čut iskustvo.
Napon akumulatora (kad dođe doma) pri stajanju, paljenju i radu je normalan (kao i kad puni akumulator). Svjećice nisu, pumpa nije, bobine i kablovi nisu. Kad upali, nema nikakvih lampica.
 
Ima netko kakvu ideju / iskustvo, što bi moglo biti? Što da provjeravam?

Problem je bio u ovom elektroventilu. Zamijenjen je i auto po vrućinama sad opet pali normalno :)

Link to comment
Share on other sites

daj neki link, sliku, gdje je pozicioniran i čemu služi taj elektroventil? pitam zato jer ih ima više :D

Link to comment
Share on other sites

tnx! izgleda da je kod mene GMT bio problem jer auto pali bez greske, a vani je kišovito. do sada svaki put zezao na samu pomisao kiše :Dš

Link to comment
Share on other sites

Problem je bio u ovom elektroventilu. Zamijenjen je i auto po vrućinama sad opet pali normalno :)

bilo bi uredu i predstaviti novu vozilicu? :D

Link to comment
Share on other sites

bilo bi uredu i predstaviti novu vozilicu? :D

Haha, nije moja, ženina je! :D

Link to comment
Share on other sites

Što god da je uzela, nije bolje od Clia :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Bogami, nakon toga je sjela u Clia i rekla kak ga ne čuje i kak joj je mjenjač ugodniji za šaltanje :D
I fakat, nakon toga sam i ja skužio koliko je Clio zapravo dobar auto :)

Radi se o Nissan Jukeu (DCi 110), 2013, koji prede ko Iveco kamiončić. Ima svoje vrline, naravno, ali još se mora dokazivati :)
O izgledu nećemo :D

Link to comment
Share on other sites

Problem je bio u ovom elektroventilu. Zamijenjen je i auto po vrućinama sad opet pali normalno :)

Hmm, slični problem imam i ja, čim dođu vrućine, belaja.. S tim da kod mene normalno upali, al nije na prvi zub, neg onak malo teže zavergla al upali, naravno dok su niže temperature, onda pali na prvu, a da ne pričam dok je vani ispod nule, pali ko mina (aku. je star malo više od godinu dana)..

 

 

Nego, jel zna u čem je kvaka, zeza me nekaj putni komp.. Dok auto natankam, ne pokazuje mi stvarno stanje preostale kilometraže do rezerve; npr. natankam do čepa, prvo piše 740km, pa počne rasto do 900km, pa počne padat.. Nekad zna dodavat km umjesto odbrojavat, npr. umjesto da piše 740, on polako za jedan podiže km, pa napiše, 741 itd..

Jel imao ko slučaj s tim?

Link to comment
Share on other sites

ja sam vozio nekih 1000km sigurno tako, ali nije preporucljivo, kako se napinje ljevo desno, moze remen spasti i onda si u problmima, a moze biti i vece stete, sama remenica se nemoze raspasti ali opet. meni je bas lupala i u voznji dok sam je zamjenio :D (bio na putu a nije mi se dalo tamo rastavljat)

i evo ga, danas bi ju trebao zamjeniti...

malo me iznenadilo da dođe cca 2000 kn... :jez:

Link to comment
Share on other sites

Nedaj tolko.. 550kn sam ju platio.. Remen je jos 100+-20

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hmm, slični problem imam i ja, čim dođu vrućine, belaja.. S tim da kod mene normalno upali, al nije na prvi zub, neg onak malo teže zavergla al upali, naravno dok su niže temperature, onda pali na prvu, a da ne pričam dok je vani ispod nule, pali ko mina (aku. je star malo više od godinu dana)..

 

 

Nego, jel zna u čem je kvaka, zeza me nekaj putni komp.. Dok auto natankam, ne pokazuje mi stvarno stanje preostale kilometraže do rezerve; npr. natankam do čepa, prvo piše 740km, pa počne rasto do 900km, pa počne padat.. Nekad zna dodavat km umjesto odbrojavat, npr. umjesto da piše 740, on polako za jedan podiže km, pa napiše, 741 itd..

Jel imao ko slučaj s tim?

Ovo gornje bi mogli bit simptomi TDC (GMT) senzora pa ga probaj očistiti / lagano pošmirlgati. Kad ga izvadiš, probaj ga prislonit na hubu. Ak ne osjetiš da magnet "lovi", očisti ga pa bi nakon toga trebao loviti. Ako to ne pomogne, preporučam da ga spojiš na dijagnostiku, ali ne na neki generički OBD reader.
Sam senzor također nije skup, samo treba paziti na orijentaciju konektora jer ih ima s konektorom s lijeve i s desne strane. I problem je što dijagnostika nekad ne pokaže da je problem u tom senzoru. 

Ovo drugo bi po meni mogao bit plovak u rezervoaru. Procjena preostale kilomtraže bi trebala odgovarati tvojoj prosječnoj potrošnji * preostaloj količini goriva u rezervoaru. 

Link to comment
Share on other sites

Bogami, nakon toga je sjela u Clia i rekla kak ga ne čuje i kak joj je mjenjač ugodniji za šaltanje :D
I fakat, nakon toga sam i ja skužio koliko je Clio zapravo dobar auto :)

Radi se o Nissan Jukeu (DCi 110), 2013, koji prede ko Iveco kamiončić. Ima svoje vrline, naravno, ali još se mora dokazivati :)
O izgledu nećemo :D

vidio sam na fejsu objavu od Zdele :D i mimoišli smo se u centru to isto popodne, ne samo da prede ko Iveco, nego i podsjeća na Iveca haha :p

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.