Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Nije svačiji džep iste dubine, nismo svi iste visine, težine itd i svačiji izbor treba poštovati. Diskusija je sasvim ok i potrebna ali možemo se složiti i da se ne slažemo. Nametnuti svoje mišljenje nekomu nije uvijek pametno. 

@frenchkey kod auta traži izgled, netko drugi praktičnost i niske cijene održavanja. Saslušati mišljenje, probati auto, probati nešto novo, zašto ne. Forum je valjda za to. 

37 minutes ago, pere said:

Kaj ti vozis John Deer-a???

Kabrijoletić ima skupe gumice. 😪

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, direstraits said:

Nije svačiji džep iste dubine, nismo svi iste visine, težine itd i svačiji izbor treba poštovati. Diskusija je sasvim ok i potrebna ali možemo se složiti i da se ne slažemo. Nametnuti svoje mišljenje nekomu nije uvijek pametno. 

@frenchkey kod auta traži izgled, netko drugi praktičnost i niske cijene održavanja. Saslušati mišljenje, probati auto, probati nešto novo, zašto ne. Forum je valjda za to. 

 

Daj se uneozbilji.

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, filipbabok said:

Uvijek i jedino Prius, za te novce i 3. generacija. 

Udoban, velik, mali potrošač goriva i nikakav potrošač dijelova. Održavanje nula jer je napravljen tako.

Uvijek preporučujem Prius jer ga imam i sam, i tkogod nam dođe u radionicu s Priusom veli da se ne može zamisliti da vozi išta drugo.

 

2010 s 250-300 tkm je 10-12 tisuća eura. Hm..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, dado_sk said:

2010 s 250-300 tkm je 10-12 tisuća eura. Hm..

S razlogom.

Iako, prije 4god sam mogao točno takav kupiti za 6t. I onda se nećkam hoću-neću i etogasad.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, frenchkey said:

Prije nego se tema skroz zasere, neki prijedlog za rabljeni kompakt do 9,10 tisuca ojra. Dizlo, ali nije uvjet

Potpisujem prijedlog @filipbabok za Prius, makar dugo već nisam bio na oglasima i ne znam kako se danas cijene auta kreću. Prije par godina si ga mogao razmjerno jeftino kupiti jer je to bila teška egzotika kod nas, a sad kad hibridi iskaču iz paštete i našem su narodu postali relativno normalni, čak i poželjni proizvodi, vjerujem da su cijene skočile.

Ako kupuješ razumom moj prijedlog bi bio nešto iz Japana/Koreje, da je benzinac atmosferac indirektaš, po mogućnosti razvod na lanac i pumpu vode na remen, da je sve lako dostupno i da ga može održavati prosječan majstor/sam ako imaš volje i znanja, to bi u teoriji trebao biti neki recept za pouzdan auto (Auris, Civic, Cee'd, I30...)

Ako kupuješ srcem kupi ono što ti se sviđa pa šta bude, ionako je kupnja rabljenog lutrija, a ako voliš aute teško je voziti nešto što je razuman izbor ako ti se jednostavno ne sviđa.

Par europskih prijedloga: Volvo C30 1.6 benzin ili 1.6 hdi, Focus 2/3, naravno Megane 3, Pug 308, trebalo bi se sve dati naći u vrlo dobrom stanju bez ulaganja za te novce

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, DarioSafrane said:

Prije par godina si ga mogao razmjerno jeftino kupiti

Svim autima su cijene skočile, samo tesla spušta jer ih niko više ne kupuje. 

Link to comment
Share on other sites

Ok, Prius otpada. Jer kad kazem 9 do 10 soma eura iskaču prijedlozi od 11, 12.
Znaci treba tratit nesto od 7 do 8 da bi se pokrilo s 10 €
Auto je za kcer i njezinog muža, a oni su ekipa koja bi i nakovanj pokvarila

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Neki sandero? Ako nisu gadljivi i previsoki?

45 minutes ago, frenchkey said:

oni su ekipa koja bi i nakovanj pokvarila

Ono nije šta su moji ali volim ih jako 🤪

Link to comment
Share on other sites

zet ima 2 metra. Trenutno koriste mog starog megana koji je postao ruina od auta, muka mi ga gledat kad odem do njih. Mislim da ga je oprao jedino pred tehnički, kao izvana tako i iznutra.

Enivej, kukaju da im puno troši po gradu. Njegova obitelj je vozila uvijek Fordove i nekako mu se najviše sviđa Foki 1,5 tdci

i ne manje važno, imaju dvoje djece, treže na putu. Čak im pada na pamet auto s tri isofixa pozadi, ali to su autobusi tipa S-max i slično pa je preveliko

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, borny said:

Sad braniš svoju stranu, ali mogu ti reći da nije crno-bijelo. Možemo se i ti i ja patiti sa Cliačima, ali znamo da ima boljih i prilagođenijih auteka za naše trenutne potrebe. Ne kažem da se ne može, ali zašto se patiti? Meni je toga dosta.

Bemu miša pa ti bar znaš koliko puta sam iz novog, a ponekad i luksuznog auta sjeo u svoj Clio i odvezao se doma pa nisam osjetio potrebu uzeti novi auto iako sam to mogao učiniti puno puta po cijenama i uvjetima kakve ostatak ekipe može samo sanjati. Imao sam želje u par navrata ali to je bio impuls.

Svatko radi, kupuje i vozi misli da treba i ja to poštujem. Svi komentiramo kako je netko dobro prošao kao i kada se netko zeznuo, te više-manje neuspješno pokušavamo nešto naučiti iz toga jer smo robovi naših uvjerenja i želje za komforom.

Ako se patiš onda svakako trebaš drugi auto.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, frenchkey said:

imaju dvoje djece, treže na putu

Grand Scenic 3 1.5 dci 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, frenchkey said:

zet ima 2 metra. Trenutno koriste mog starog megana koji je postao ruina od auta, muka mi ga gledat kad odem do njih. Mislim da ga je oprao jedino pred tehnički, kao izvana tako i iznutra.

Enivej, kukaju da im puno troši po gradu. Njegova obitelj je vozila uvijek Fordove i nekako mu se najviše sviđa Foki 1,5 tdci

i ne manje važno, imaju dvoje djece, treže na putu. Čak im pada na pamet auto s tri isofixa pozadi, ali to su autobusi tipa S-max i slično pa je preveliko

Meni se čini da je zet zaslužio plesku. 400 000 ga se volilo i pazilo..tužno je ovo što čitam

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

zet ima 2 metra. Trenutno koriste mog starog megana koji je postao ruina od auta, muka mi ga gledat kad odem do njih. Mislim da ga je oprao jedino pred tehnički, kao izvana tako i iznutra.

Enivej, kukaju da im puno troši po gradu. Njegova obitelj je vozila uvijek Fordove i nekako mu se najviše sviđa Foki 1,5 tdci

i ne manje važno, imaju dvoje djece, treže na putu. Čak im pada na pamet auto s tri isofixa pozadi, ali to su autobusi tipa S-max i slično pa je preveliko

Troje djece, tata dvometraš, zvuči kao da im treba neki manji MPV, Grand Scenic ili Picasso možda? Nekako bi im kompakt mogao biti tijesan, pogotovo kad djeca počnu rasti, a i silne stvari kad se negdje ide, teško to kompakt može progutati, za to je MPV dušu dao, pa makar i trošio pola litre više zbog aerodinamike

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, ali ima 246000 km a ne 146000 km..

Bose na obicnim 15" celicnjacama i sparco ratkapama iz interspara..

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, frenchkey said:

Izgleda dobro, dobra godina (zadnja) i ok kilometraža (ako je stvarna), a po oglasu je od 2017 god u RH pa možeš na tehničkom utvrdit, ima opreme jako puno, rekao bih skoro sve osim panorame, sjedala takva idu samo u zadnje dvije godine proizvodnje i meni osobno predobro izgledaju, u odnosu na ostale što su stavljali pola koža pola tkanina...

Obrati pozornost na zubčasti jer sigurno nije mjenjan, interval je 150tkm ili 6 godina.

Rega je stara sigurno 5 godina, sto odgovara ovome da je 2017 regan kod nas.

Gume su dot iz 2017, vidi se na slikama, znači zamjena pod hitno.

Izgleda da  je vožen od uvoza bez većih ulaganja i sad bi trebalo neke novce ubacit u njega, pa su se odlučili za prodaju

Zanimljivo je da mu je kožni dio bočnice na vozačevom sjedalu čitav, tj. nije ispucao, inače je na svima ispucan

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@frenchkey stekao sam dojam da tražiš nešto po svom guštu a njima da je svejedno. Ja bih uzeo u obzir Kangooa. Prostora i za dvometraša i troje djece na stražnjim sjedalima. Da ne spominjem prtljažnik. Provjereno stane traktorski cirkular 1x1x1 m bez preklapanja sjedala. Od opcija obavezno avionske pretince a sasvim su dovoljna i jedna stražnja klizna vrata. U to sam se uvjerio jer su moja lijeva na kojima sam u vrijeme kupovine inzistirao u jednom trenutku prestala funkcionirati a nisam uspio naći rješenje neko duže vrijeme. I kada sam ih popravio nitko se od troje djece njima nije koristio jer su navikli izlaziti na desna. Da sad imam novaca za novi obiteljski auto ne bih razmišljao niti sekunde. Toliko je dobar.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Da, ali ima 246000 km a ne 146000 km..

Bose na obicnim 15" celicnjacama i sparco ratkapama iz interspara..
Vjerojatno je na zimskim celicnim felgama, a za km, ti to onako od oka ili imas neka saznanja?
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Tim Bose Scenicovima crkavaju alternatori i autoradiji nakon 5-6 godina, a imali su mušica s ventilacijom koje iskusnjara riješi dok se drugi muče i ne znaju popraviti pa strgaju svašta. Zaboravio sam detalje. Ovjes lupa na poprečnim pukotinama kao i na svakom Renaultu.

Bose head unit mislim dođe oko 500€ za Scenica kod koncesionara.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno je na zimskim celicnim felgama, a za km, ti to onako od oka ili imas neka saznanja?
Od oka, ali treba provjeriti jel bio sluzbeni ili privatni. Ak je bio sluzbeni onda ima vise km..
Mislim na svakom autu u "salonima" su skinuti km, samo je pitanje koliko a ne jesu li ili nisu realni.
  • Haha 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.