Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

prema navedenom motoru i cijeni, rekao bi oko 2014-5-6

Link to comment
Share on other sites

1 mjesec 2016 kaže. Nisam do kraja provjerio.
I ja bih radije meg 3, a ovdje me odbija visoka km. Mozda ima jos koju tisucu gore. Od zadnje registriranog servisa je malo presao, a do tog se i mogu vratiti km bez da se primjeti

Link to comment
Share on other sites

On 13. 03. 2023. at 10:27, frenchkey said:

Također ima adblue, a pug i citroen su imali skupe kvarove i izmjenu tih rezervoara, no mozda je to vec odrađeno.

Tata je prije koji tjedan pokušao zamijeniti spremnik (spremnik i pumpa) Adblue na 2008 1.6 73kW.  Novi cca 1000€ i nije bilo za kupit nego rabljeni (?). Alternativa je isključiti AdBlue (cca 250€ ) dovod. Sad je to riješeno na ovaj drugi način i zasad vozi bez problema.

Link to comment
Share on other sites

I to je super dok se NOx ne počne mjeriti, a onda vraćaj nazad adblue

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ljudi kupuju aute koje realno ne mogu financijski održavati.
Iznad svojih mogucnosti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Iako ima tih slucajeva, u ovom slucajevu fakin dpfa i adblua, dosta proizvodaca je implementiralo KATASTROFALNO lose te sklopove, ono za zatvor lose tko je to pustio u prodaju.

Mozes reci da ljudi en mogu odrzavat auto da je to iznimka, al ovo da velik broj nekih motora bude zahvacen kvarom nekog sklopa, odnosno periferije u ovom slucaju ali periferije koja utjece na rad motora i ispuha, e to je veci problem.

Ne kazem da bih ja to radio, pa imao sam priliku i uvjeravao me netko da maknem dpf pa sam ga ocistio i sve 5 , al razumijem i vlasnike PSA grupacije auta gdje se to s**nje kvari na par godina starim autima.

Sto i kako ce biti u buducnosti oko mjerenja ostaje za vidjeti.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, ivan.martinko said:

Ljudi kupuju aute koje realno ne mogu financijski održavati.
Iznad svojih mogucnosti.

Što to znači konkretno? Kada kupuješ novi auto, imaš samo periode velikog i malog servisa, to svi mogu priuštiti.

Kriva je regulativa. Primjerice, ako na 97 od 100 motora odu dizne u prvih 200 tis km, onda se treba natjerati proizvođača/prodavača da stavi i te dizne u plan održavanja.

A to još nisam vidio.

Ostalo da i ne spominjem.

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, filipbabok said:

stavi i te dizne u plan održavanja

Natjerati? Teško. Tu je velika lova. Ljudima izgore automobili i proizvođač jedva da se udostoji pozvati vlasnike na zamjenu dijelova koji uzrokuju požar. Proizvođači gledaju da krajnji korisnik plati što je moguće više. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, filipbabok said:

Što to znači konkretno? Kada kupuješ novi auto, imaš samo periode velikog i malog servisa, to svi mogu priuštiti.

Kriva je regulativa. Primjerice, ako na 97 od 100 motora odu dizne u prvih 200 tis km, onda se treba natjerati proizvođača/prodavača da stavi i te dizne u plan održavanja.

A to još nisam vidio.

Ostalo da i ne spominjem.

Pretpostavljam da se tu misli na rabljene aute.

Lako je kupiti neki auto za +20k eur na kredu i odreci se trecine place. Ruzno je dok dodje vrijeme za zamjenu diskova, guma, dijelova ovjesa. Da ne pricam o kvarovima. Dok se predje s clia na neki premium, pojedini dijelovi su i do 5 puta skuplji.  Dok neko ima par sto eura za nove gume pa malo stisne taj mjesec je jos ok, al dok ti treba 800€, e to nije svakom zabavno. O problemima s diznama, dpf-ovima, diffovima i slicno da ne govorim.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne, ne, baš sam o novim autima govorio. Svi pri kupnji novoga imaju kakti male troškove održavanja, ulje na 30tkm i slično. I to kao do u beskonačno kilometara.

Ljudi dobiju dojam da će auto samo zbog hrđe (ili zato što im auto dosadi) prodati dalje tamo na 150-200 tkm.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, pere said:

Dok se predje s clia na neki premium, pojedini dijelovi su i do 5 puta skuplji.  


Kaj nije za sve aute ulje 5€/l? Ili set kvačila 80€? Pitam za prijatelja, kaže da ide na nešto modernije :bigl:

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, ivan.martinko said:

Ljudi kupuju aute koje realno ne mogu financijski održavati.
Iznad svojih mogucnosti.

Damn right.

Počne tako što se nabrijavaju se na nove aute i počnu tražiti razloge zašto im njihov trenutni auto nije dobar. U jednom trenutku prevagne kada ih njihov auto dovoljno isfrustrira, a čist, uglancan novi auto u salonu zamiriši, dashboard mu zasvijetli sa 10-13" ekranima i onda.... "samo ovdje potpišite" ;)

Ybga, život te izmrcvari, naradiš se k'o pas i onda si kao u reklami za šampon kažeš: "jer ja to zaslužujem" :D

I onda se imaš ime za pohvaliti osim sa stanjem tekućeg kada sjedne rata za auto.

Sve je to normalno. Sve je to život. Ako je nekome bolje u životu s kreditom i novim autom tko smo mi da tu išta sudimo...

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Sad braniš svoju stranu, ali mogu ti reći da nije crno-bijelo. Možemo se i ti i ja patiti sa Cliačima, ali znamo da ima boljih i prilagođenijih auteka za naše trenutne potrebe. Ne kažem da se ne može, ali zašto se patiti? Meni je toga dosta.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, pere said:

dok ti treba 800€,

1.000€ za dvije stražnje gume? 🤓

I 600€ za dvije prednje. 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, borny said:

Sad braniš svoju stranu, ali mogu ti reći da nije crno-bijelo. Možemo se i ti i ja patiti sa Cliačima, ali znamo da ima boljih i prilagođenijih auteka za naše trenutne potrebe. Ne kažem da se ne može, ali zašto se patiti? Meni je toga dosta.

slažem se, pogotovo kaj se ne mora ici u krajnosti, između clia 2 i novog auta za 30-40k eura na kredit, ima jako puno mogućnosti za boljim, većim i sigurnijim autom od 10-20k eura (možda i bez kredita)

ako netko ugrožava normalno financijsko funkcioniranje obitelji kupovinom auta, naravno da treba ostati na trenutnom (bilo kojem) starijem autu, to se valjda podrazumijeva

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Iz krajnosti u krajnost...svakom svoje, uostalom što tebe opterećuje nečiji novi auto...sam plaća, sam vozi, ja ću prije uzeti novi nego polovni ako mogu, i to je moja filozofija.

Kakvih gluposti se da pročitat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Prije nego se tema skroz zasere, neki prijedlog za rabljeni kompakt do 9,10 tisuca ojra. Dizlo, ali nije uvjet

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Uvijek i jedino Prius, za te novce i 3. generacija. 

Udoban, velik, mali potrošač goriva i nikakav potrošač dijelova. Održavanje nula jer je napravljen tako.

Uvijek preporučujem Prius jer ga imam i sam, i tkogod nam dođe u radionicu s Priusom veli da se ne može zamisliti da vozi išta drugo.

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, direstraits said:

1.000€ za dvije stražnje gume? 🤓

I 600€ za dvije prednje. 

Kaj ti vozis John Deer-a??? :zubo:

Al zato uvijek ima alternativa. Gume cije ime se ne da ni procitati imaju i price tag kojem fali prva znamenka. Jest da je malo riskantno al to nije vazno. :plazi:

4 minutes ago, filipbabok said:

Uvijek i jedino Prius, za te novce i 3. generacija. 

Udoban, velik, mali potrošač goriva i nikakav potrošač dijelova. Održavanje nula jer je napravljen tako.

Uvijek preporučujem Prius jer ga imam i sam, i tkogod nam dođe u radionicu s Priusom veli da se ne može zamisliti da vozi išta drugo.

 

Ovo napravis prije ili poslije kaj to velis? :D

Mr Rogers Clown GIF

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Uvijek i jedino Prius, za te novce i 3. generacija. 
Udoban, velik, mali potrošač goriva i nikakav potrošač dijelova. Održavanje nula jer je napravljen tako.
Uvijek preporučujem Prius jer ga imam i sam, i tkogod nam dođe u radionicu s Priusom veli da se ne može zamisliti da vozi išta drugo.
 
Nisam o njemu razmisljao, mada bi se mojoj kceri svidio, jer je "ekoloski"
Ja se u njemu ne bih mogao vidjeti. Vanjski izgled mi nije legao
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.