Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

31 minutes ago, mata73 said:

 

Za takve ćelave i jake je BMW

Možda. Ali kako mi živcii ne valjaju još ću ga ogrebati. I šta onda? Diži kredit i ode pola mirovine na ratu. Ovako se nadam golf ima kasko pa ako je službeni i malo ogrebem,ti složi priču u firmi kao " jbg slučajno". Ako im je stalo do tebe ,pregrmjeti će 😂😂

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Mogu iz prve ruke reći da je VW počeo odlaziti u krasan klinac s kvalitetom u vrijeme izlaska Golfa 7.5 GTI tamo negdje krajem 2017-početkom 2018.. Tada smo prvi puta primjetili škripave plastike i škripave ručke za vrata da ne nabrajam dalje. Svaki novi model iz VW koncerna je bio takav. Strujići pogotovo. e-Golf je premium auto naspram ID.3

Audiji unatrag 4 godine (oni sa hrpom ekrana po dashboardu na koje se GenZ samozadovoljavaju) su mi neprepoznatiljivi u odnosu na one ranije. Gubi mi se onaj neki "premium" odnosno bar privid tog premiuma. Nisu baš nešto poskupili u koroni. Očito im ne ide...

Sve više marki ima problema s korozijom podvozja od Dacije do Toyote. Kvaliteta je drek a auti nikad skuplji slično kao na početku milenija samo još gore. Tada si bar mogao uzeti nešto kosooko pouzdano ali su dijelovi za njih koštali.....

Ybga, nove generacije žele mijenjati aute na leasing. Ne misle ih voziti 7-15 godina kao mi. Zašto onda raditi aute koji traju?

9 hours ago, dado_sk said:

Trebalo bi ong Piculu,Resslera ili Šuicu stisnuti u EU da izglasaju redovitu promjenu ulja. Jbt ako imaju savjesti i karaktera napravili bi to jer sav taj ubijen i izvožen otpad nama završi. I onda Muko moja ajmo na forum tko i žicaj tko zna gdje ima jeftinija turbina,leteći, zamašnjaci i ostalo. 🤮

A ko da bi ti imao savjesti da ti sad netko ponudi 20.000€ za tvoj auto. Još bi ga odveo na janjetinu.

Recimo da neki švabo ima Rent-a-car sa 3500 vozila. Neka preskoči jednu ili dvije izmjene ulja i filtera na njima koje koštaju 200€ po vozilu to je 700.000€ njemu u džepu. Taj švabo bi morao imati jako puno savjesti da ispljune 700.000€ za te servise da bi mi 'rvati imali pouzdanije rabljene aute :D   Da mi je vidjet u obrnutoj situaciji 'rvatinu koja bi tako nešto učinila :D :D

Umjesto toga, neki EjAj je progutao Exabajte podataka i mudro ispljunuo da 'rvati kupuju sve što im se ponudi :D   I tako Hrvatko sav sretan kupi rent-a-car iz Dojčlanda "od prvog vlasnika" "unfall frei" koji je vozio 50.000km na jednom ulju. Neće on primjetiti da taj auto vozi k'o da ima 175.000km a ne 75.000km jer nema pojma kako taj auto treba voziti. On je već zavrtio rundu-dvije u lokalnom kafiću i ispričao lavinu lovačkih kako taj auto ide...

  • Like 5
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Posto vidim da vecina place zaono za alkohol... Lhudi moji, norvezani piju vise vina od istrijana, a o.zestici da nepricamo... Samo se ne cuga pred trgovinom nego doma, druzenja k tako to... 

Baja za staklo se najcesce prazni od svih i uvijek se preljeva. 

@Med0 svaka ti cas na postu. Svaka je na mjestu

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Med0 said:

Recimo da neki švabo ima Rent-a-car sa 3500 vozila. Neka preskoči jednu ili dvije izmjene ulja i filtera na njima koje koštaju 200€ po vozilu to je 700.000€ njemu u džepu. Taj švabo bi morao imati jako puno savjesti da ispljune 700.000€ za te servise da bi mi 'rvati imali pouzdanije rabljene aute :D   Da mi je vidjet u obrnutoj situaciji 'rvatinu koja bi tako nešto učinila :D :D

Onda mi nema smisla zvati Piculu i Šuicu.  Još sam i onog Sinčiča te Resslera htio kontaktirati. 😂😂

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

@dado sk zadnjih dana postovi su ti krajnje komični. Cepam se od smeha 😆

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jel ja to dobro vidim, da bih mogao tražiti za Captura više nego smo ga platili prije tri godine?

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-captur?yearManufactured[min]=2020&yearManufactured[max]=2020&fuelTypeId=600 

Sa 12kkm na satu i dosta opreme, bio bi ispred svih ovih ponuđenih 🤨.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Samo kaj ti to nije više, nego dosta manje, jer je vrijednost novca pala. Par godina inflacije od 10-11% ti tih 20k eura više nije ni blizu toliko...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, AllesGut said:

Samo kaj ti to nije više, nego dosta manje, jer je vrijednost novca pala. Par godina inflacije od 10-11% ti tih 20k eura više nije ni blizu toliko...

Sve to stoji, ali ako gledam kompletan trošak, da je kupljen beskamatno, da mogu dobiti dobar povrat i da teoretski mogu dodati nekih 80-100kkn i napraviti upgrade na tipa:

https://www.njuskalo.hr/novi-auti/ford-kuga-st-line-edt-1.5-ecoboos-150-ks-akcija-232.988.00-oglas-38664948

ili

https://www.njuskalo.hr/novi-auti/renault-austral-mild-hybrid-140-vozilo-isporuka-odmah-oglas-40024157

Treba nam 'veći auto' (TM) kada idemo nekud dalje, a meni se Focus baš ne mijenja, jer ne mogu naći ništa novo da je slično za voziti i da straga nije polukruta osovina, a da ima nešto više ks/Nm 🤨 (A da ne počinje od 280kkn). Pošto mene realno Focus fully zadovoljava, a jedini problem je što klinci nemaju kud s nogama, razmatram ovu opciju.

Edited by Raven
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Knopfleru, pa i mi rvati smo red, white and blue.

Elem, da se vratimo na temu, koliko-toliko.

Nije to sa uljem i intervalima novina, evo jedan primjer.

Recimo da se motor određene snage može napraviti da troši 7 litara. Ima dobru termičku i mehaničku rezervu, možeš malo produljiti intervale ulja, i taj će motor doći do 500tkm.

E, a neki su pametni, prave full-mega ekološke motore koji troše 6 litara, ne smiju se preskočiti intervali nimalo, imaju posebno ulje, svašta nešto i dolaze do 200tkm.

E sad, što kažu crna metalurgija i majstori za izlijevanke blokova i glava - koji je motor eco-friendly?

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Jel bi bilo pametno kupiti polovnjak od Luke Modrića? Taj je bar na servisu. Vozio se nije. Stalno je negdje ili igra ili karantena. Kakve sam sreće,on bi meni prodao auto na kojem se iživljavao nećak ili neko i opet k...čina 😂😂😂

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Zapravo previše razbijamo glavu o vrijednosti novca 'nekad' i 'sada', bilo pa prošlo, nema natrag.

Ono što ja gledam je trenutno stanje i što mogu napraviti s tim što imam. Ako mogu za dodatnih 80kkn (10-11k€, ako je nekome lakše) napraviti upgrade na broj veći, novi auto (Kugu). Jel falim nekako sa tom matematikom?

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Raven said:

Zapravo previše razbijamo glavu o vrijednosti novca 'nekad' i 'sada', bilo pa prošlo, nema natrag.

Ono što ja gledam je trenutno stanje i što mogu napraviti s tim što imam. Ako mogu za dodatnih 80kkn (10-11k€, ako je nekome lakše) napraviti upgrade na broj veći, novi auto (Kugu). Jel falim nekako sa tom matematikom?

Ako uspiješ prodati auto po traženoj cijeni i kuputi novi kakav želiš uz doplatu od 10-11k nisi fulao ništa, sve štima, samo se obavezno raspitaj za taj Ecoboost jel to složeno kako treba, jesu revidirane glave itd jer znam da su imali dosta problema sa gubitkom vode

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, ivan.martinko said:

Ekonomski ili ekološki friendly?

Bas to. Nekadasnjih 20000€ sad vrijedi 15000€.

khm 7 khm

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Raven said:

Zapravo previše razbijamo glavu o vrijednosti novca 'nekad' i 'sada', bilo pa prošlo, nema natrag.

Ono što ja gledam je trenutno stanje i što mogu napraviti s tim što imam. Ako mogu za dodatnih 80kkn (10-11k€, ako je nekome lakše) napraviti upgrade na broj veći, novi auto (Kugu). Jel falim nekako sa tom matematikom?

Khm, khm, "veći"...?

Jesi sjeo unutra, smjestio svoje najdraže, utovario stvari koje inače utovaraš...?

Imam sad auto koji je izvana veći od prethodnog za sigurno 10-ak cm a iznutra manji, skučeniji...

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, filipbabok said:

Khm, khm, "veći"...?

Jesi sjeo unutra, smjestio svoje najdraže, utovario stvari koje inače utovaraš...?

Imam sad auto koji je izvana veći od prethodnog za sigurno 10-ak cm a iznutra manji, skučeniji...

Da, isprobano, broj veći od Captura def. A iako se nalazi na istoj platformi kao aktualni Focus (koji je opet dosta veci od Mk3, kojeg imam i koji je kriminalno slab po pitanju prostora na stražnjoj klupi). Sjedi se povišeno, i stražnja klupa je podignuta dosta iza i iznad u odnosu na Focusa gdje se ipak sjedi unutar medjuosovinskog razmaka. Nešto manje gepeka nego moj karavan, ali već neko vrijeme ne idu kolica s nama, pa nije bitno :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, MilosB said:

@AllesGut pa kako je inflacija 10% ako je vrijednost novca pala na manje od 50%.. inflacija je onda preko 30%  godisnje.. 

Aha, isto mislimo, sve 5 👍

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Raven said:

Zapravo previše razbijamo glavu o vrijednosti novca 'nekad' i 'sada', bilo pa prošlo, nema natrag.

Ono što ja gledam je trenutno stanje i što mogu napraviti s tim što imam. Ako mogu za dodatnih 80kkn (10-11k€, ako je nekome lakše) napraviti upgrade na broj veći, novi auto (Kugu). Jel falim nekako sa tom matematikom?

Ako imas 10-11k€ i mozes napraviti to zasto ne? I ako ti tako sto treba, ili te veseli, ili zelis. Mislim vrijednost novaca je jedna stvar, vrijednost stvari je druga stvar.

Ja sam godinu dana ranije vratio Corollu i zamjenio za novu. Sve u svemu prica je takva da imam sada karavana (sto u biti nisam htio, ali je jefitniji od HB u leasingu) i da su oko 5000€ skinuli sa cijene jer toliko vise vrijedi Hatch kojeg sam imao nego sto mu je vrijednost koja treba za otkup iz leasinga i na kraju mi je rata skora za 20% manja kada se sve zbroji i oduzme. Dakle placam 20% manje za novi auto, sa vise opreme i skuplji. Vrijednost novca, vrijednost automobila, vrijednost neceg treceg, ali izvukao sam super.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

On 10. 08. 2023. at 8:35, AllesGut said:

Samo kaj ti to nije više, nego dosta manje, jer je vrijednost novca pala. Par godina inflacije od 10-11% ti tih 20k eura više nije ni blizu toliko...

Dacia Duster 1.3 TCe Prestige je koštala 16.800€ u 2019. godini. Zbog inflacije danas bi to bilo ~20.300€. Međutim taj auto s tom opremom danas košta ~25.000€. Znači nije samo inflacija. To je samo jedan primjer. Ima ih puno.

Postoje kalkulatori, postoje podaci. Inflacija je IMO prenapuhana kako bi se prikrilo dizanje cijena.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dosta dobar taj rabljeni o kojem pišete. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, WeirdFish said:

Ja sam mislio da je ovo auto forum 😆

A,čuj,160 stranica ove teme je potpuno isto. 

"Da li tko zna ovaj auto"?pretežno nitko

"Šta odlazi ovim autima"?. Kao i svim, turbine,zamašnjaci,dizne i loš interval servisa. 

"Šta pripaziti kod ovih auta"? Ništa,svi rabljeni su nužno zlo. 

  • Like 5
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dado_sk said:

A,čuj,160 stranica ove teme je potpuno isto. 

"Da li tko zna ovaj auto"?pretežno nitko

"Šta odlazi ovim autima"?. Kao i svim, turbine,zamašnjaci,dizne i loš interval servisa. 

"Šta pripaziti kod ovih auta"? Ništa,svi rabljeni su nužno zlo. 

Ne pišem u tome tonu.

Neke aute znam dost dobro, znam što odlazi osim ovoga što si naveo a i ne smatram da su svi rabljeni nužno zlo.

Link to comment
Share on other sites

Da, neki su zlo koje ni neprijatelju ne zelis, neke bi dao svojoj svekrvi, a neke ces uz upozorenje preporuciti i prijatelju. Ne mislim tu samo na polovne nego i nove..

Jbt Alfisti 2 puta slave..  piju kad kupe auto od tuge, i kad ga prodaju od srece 

Link to comment
Share on other sites

Kad smo kod Talijana,mogu ti reći da mi je Fiat Stilo jtd 85 kW 3p bio najbolji auto koji sam imao. Uvoz Italija,skinuti km i nikakva servisna povijest  ( bar za koju ja znam ) ,ali kako mi se ponašao u 5 god koliko sam ga imao nikad nijedan mi nije tako dobro dao. Kupljen s " 136" tkm a prodan s 190. Danas dan ga vozi moj kolega. Ima 400. Promjenio kvačilo i potrošni materijal. Ni zamašnjak nije otišao. 

Link to comment
Share on other sites

Tko želi, nađe način

Tko ne želi, nađe opravdanje

Sve se može

Screenshot_20230815-0813333.thumb.png.bc0652cef34fdfce6172a3f536843ddb.png

  • Thanks 1
  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.