Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Tko je rekao bez servisa? Svakih 15000 km max. Al da ne trosi litru ulja na 5-6000 km npr.. itd.. i da se ne rastegne lanac na 50000 km.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, CRN11 said:

A sta velite na Suzukijeve motore?


Istražuješ? Ako želiš isprobati SX4 S-Cross 1.6 120ks benzinca, javi mi da znam uzeti od punca.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Baš bio kod tipa koji prodaje rabljene aute, gledal sam Clio (mislim da ih ima više komada) 4 GT Line, 2017ta god. mislim da ima ispod 30tkm neka firma ga vozila, zadnja vrata i donji dio branika su malo ostrugani, kao i felge, imaju sitnija oštećenja, a i dio bočnice je malo oštećen, iznutra, kak se veli, kao nov; al naravno, veli da se onda cijena korigira, pošto mu je lak ostrugan, veli tip da aute dok nabavi, prodaje ih u takvom stanju kakvom jesu, znači, ne čisti ih, itd. veli da se tak odmah vidi stvarno stanje, drugim riječima, ne skriva.

S tim felgama lijepo izgleda, al je s**nje, kaj se na njima sve vidi, niski profil gume, tip veli da mu garancija traje do 6/2019, a cijena, 90tkn..

Bio u Roci, gledao isto GTLine, crni model, isto ima sitnih oštećenja po pragu, vjerojatno od kamenčića, a i izgleda kao da je malo ostrugal s pragom, ne znam, gledao sam i srebrni model, taj mi se čini onak na brzinu da je ok, možda ima tih nekih sitnica isto od kamenčića, felge i na crnom i na (Roca) srebrnom su malo ostrugane; kolko god lijepo izgledaju te 17" felge tolko mi se i ne sviđa, baš radi toga kaj je osjetljivo a i vjerojatno sam picajzla:D Cijena u Roci za Clio 4 GTline, sa cca 28tkm, je 98500kn, pod garancijom je još oko pola godine.. Baš sam ga pital kolko je novi koštal taj Gtline, veli da je cijena novog do registracije bila, oko 148tkn, a već je u tih 1.5 god izgubio kojih 50tak tkn..

Evo baš sam poslikal felge, Clio 4 GTline.

 

IMG_20190102_102956.jpg

IMG_20190102_103001.jpg

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

Ak ovak felge zgledaju nakon godinu dana i 30tkm onda si mozes mislit kak su ti auti vozeni! Ja bi to izbjegao, jos da je garancija 3-4 god ajde...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Neznam da li mogu ovdje pitati ili trebam otvoriti novu temu.

Kupujem Megane II 2007.g. ili 2008.g. 1.5dci 78kw sa nekih 160-170tkm, znaci redizajn, da je kupljen u HR.

Interesira me da li je to puno za taj motor? Znam da je to najbolji 1.5dci, mehaničar mi savjetuje Ford Focus 1.6hdi, da je bolji motor, ali ja baš ne vjerujem.

Na šta gledati kod Megana? Da li voziti auto na tehnički za provjeru ili u ovlašteni?

Hvala.

 

Link to comment
Share on other sites

Izbjegao bih 1.6 u svakom slučaju, išao na 2.0 ako se može naći

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Max said:

Ak ovak felge zgledaju nakon godinu dana i 30tkm onda si mozes mislit kak su ti auti vozeni! Ja bi to izbjegao, jos da je garancija 3-4 god ajde...

Ma da, tak si i ja nekak mislim, ne znam, nisam zadovoljan vidjenim stanjem, auti stari 1.5god i vec su felge ostecene malo, a i donji dio je malo izgreban na karoseriji, nekom to ne bi smetalo, al meni osobno, smeta.. 

Nisam znam da  Renol daje garanciju samo 2god ili 100tkm, kaj nije bilo prije 5 god.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Neznam da li mogu ovdje pitati ili trebam otvoriti novu temu.
Kupujem Megane II 2007.g. ili 2008.g. 1.5dci 78kw sa nekih 160-170tkm, znaci redizajn, da je kupljen u HR.
Interesira me da li je to puno za taj motor? Znam da je to najbolji 1.5dci, mehaničar mi savjetuje Ford Focus 1.6hdi, da je bolji motor, ali ja baš ne vjerujem.
Na šta gledati kod Megana? Da li voziti auto na tehnički za provjeru ili u ovlašteni?
Hvala.
 
1.6 HDi nije nikad bio bolji od 1.5 dCi. Majstor je neuk ili namjerno priča gluposti kako bi mu bio češća mušterija.
1.6 HDi vozim u službenim autima zadnjih 11g i uvjek ih preuzmem nove a razdužim sa 170-180 k km. Uz problematične dizne i njihove podloške, odlaze turbine i dvomaseni zamašnjak, a DPF je posebno smeće na tom motoru.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hdi je koma. Frend ima fiestu 1.4 tcdi 2010. ali euro 4, nema problema nekih..
Noviji euro 5 motori imaju problema..

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, mata73 said:

1.6 HDi nije nikad bio bolji od 1.5 dCi. Majstor je neuk ili namjerno priča gluposti kako bi mu bio češća mušterija.
1.6 HDi vozim u službenim autima zadnjih 11g i uvjek ih preuzmem nove a razdužim sa 170-180 k km. Uz problematične dizne i njihove podloške, odlaze turbine i dvomaseni zamašnjak, a DPF je posebno smeće na tom motoru.

Moguće da priča gluposti, nije me vidio godinu dana :) (radim u inozemstvu).

Takve informacije me interesiraju, hvala.

Bit će onda Megane 1.5dci 78kw ako nađem neki dobar, ako ne onda Alfa 147 sa 1.9jtdm ;) .

Još samo što mi savjetujete kod kupnje, da li auto voziti na provjeru na tehnički ili u ovlašteni servis?

 

 

 

Edited by kikidj
Link to comment
Share on other sites

Renault ti ima dobre motore i hyundai te kia. Neki dan bio kod mene poznanik ima stari hyundai accent, 1.5 crdi, prek 300k km.. prvo ga vozio njegov stari a sad on. Pali ko mina i ide nist ne dimi ni ne smrdi, bas sam sa ugodno iznenadio..

Mozda ima renoov motor..

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Lupam bez googla. Al neki ti prvi Hyundai 1.5 dizeli kolko pamtim su 3 cilindra.
Svakako nemaju veze sa Renoom.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovo je 2008, nije bas ono prvi.. 4 su cilindra.. i ima 16v znaci nije renoov...

 

Link to comment
Share on other sites

Jel ko vozio Mazdu 2 2016god. 1.5 dizel?

Nemrem nac nikakve konkretne informacije o tom motoru, po pitanju pouzdanosti i sl.

Mada kolko cujem, to je novi motor koja je Mazda napravila?

Link to comment
Share on other sites

Ovo je 2008, nije bas ono prvi.. 4 su cilindra.. i ima 16v znaci nije renoov...
 

Sad sam googlao. Model prije do 2005 je bio 1.5 R3. Novi model isto 1.5, al R4.


Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nije li u Mazdi PSA motor 1.5 TDCi?
Ako je, ti motori su znatno bolji nego 1.6 TDCi (HDi) posebno oni koji nemaju DPF.
Tih, uglađen, kultiviran i štedljiv. Jedino ako nema kabina PTC grijač po zimi se ugrijati nećeš ako voziš po gradu.
Vozio Fiestu 2g sa tim motorom. Preuzeo novog i razdužio sa 68.000 km.

Link to comment
Share on other sites

Prva i druga Mazda 2 i 3 itd su imale Ford & PSA 1.4 i 1.6 diesel.
Novi Mazdin 1.5 diesel se nekaj gura sa njihovim SkyActive forama tak da bi trebalo provjerit dal je cijeli PSA, djelomicno il nimalo, pa je kubikaza cista slucajnost i krivi trag. :)
Mislim cak da je njihov.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Stari 1.4 TDCi motori nisu išli s mjesta. Ali to stvarno nije išlo s mjesta. Bili su uglađeni, ali nisu baš bili tihi u svim režimima. Stisneš gas i imaš osjećaj da klipovi udaraju po haubi. Potrošnja nije bila respektabilna osim ako ne pužeš po cesti. Navodno su 1.6TDCi imali sličan karakter.

Ako Mazda ima ikakve veze s tim motorima, nije dobro :)

Link to comment
Share on other sites

Ak je 1.6 tdci je isto što i 1.6 hdi 66kW, a mislim da jest, moram te demantirati i reći da u Berlingu ide ko sto vragova...

Link to comment
Share on other sites

Taj 1.6 HDi - 66 kw imam sad u C4 i do 120 ide ko mutav. Razlog je mjenjač, ali na AC na 130 je naporan i bučan u PM.
1.5 TDCi koji sam imao u Fiesti nije se razmetao snagom ni momentom ali je bio tih i iznimno štedljiv.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na 1 dan vozio 308 1.6bluehdi 100ks, to je nevjerojatno kak taj auto ne ide, nit ima momenta. Uzas. 1.6tdi je avion za taj motor. Moguce da su ovog te eko pizdarije ubile, nez, ali to nema veze sa 100ks.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.