Jump to content

INFO Megane Sport


Skuja

Recommended Posts

jednom vidio auto!

"Prvi vlasnik starija zena" :rotfl: :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

Koliko me pamcenje sluzi jednom vidio auto u prolazu i to ga je stariji covijek vozio

Link to comment
Share on other sites

Ako je to taj koji je gledao moj frend onda je dosta dobar samo kaj je bio sprijeda dosta slupan ali je sve napravljeno dobro u ovlaštenome servisu.

Link to comment
Share on other sites

jbt. nema auta da nije razbijan ...

Ima...samo treba čekati i naći će se već neki koji nije bio zabijen...

...a vjerojatno ima i ljudi kojima nije bed kupiti sportski auto od 250 konja star ggodinu dana koji je bio pošteno "savijen"...svaka roba nađe kupca...

Link to comment
Share on other sites

Nevidim problem ako je bio udaren i napravljen kako spada. Imao sam poprilicno dugo vremena druziti se s pravim limarima i lakirerima koji znaju napraviti auto bolji nego je izasao iz tvornice. Uz to mislim da ovdje nije rijec o autu koji je bio na krovu i ubijen poput Spermicevog clia, a i taj se slozio tako da me opet odere kao staru kantu.

Link to comment
Share on other sites

Potpis na Zrmija. Ako su oem dijelovi i ako je špur pic-pic, koga boli k... Jos bolje za skinut cijenu.

Link to comment
Share on other sites

Ja nemam povjerenja u ovlaštene servise ni kad mi ulje i filtere mjenjaju...a kamoli kad se vare novi krakovi šasije, razvlači auto na hidrauliku ili šta se već treba raditi kad se auto pošteno zabije.

I ne, ne može se složiti auto da bude ko nov osim ako se doslovno sve novo ne stavi, sve odvari i nanovo točkasto zavari, temeljito očisti i zaštiti itd...a tako nitko u Hr ne radi...kažu da nema nitko novaca da plati takvo slaganje. A te neke teorije da jednom savijen (pa vraćen u prvobitni položaj) prešani čelični profil ima ista mehanička svojstva kao i onaj koji nije bio deformiran su mi smijeh. O antikorozivnoj zaštiti takvog lima da ni ne pričam.

Link to comment
Share on other sites

Ma ja se slazem s tobom, ali koliko je on to bio zavaren?!? Pa nebi ga slagali da je rezano pola auta. Uostalom, neces ga voziti vjecno da ce ti se raspasti jbt. A i nisi ni Ragnotti. Svi mi se vozimo 80% vremena normalno, tako da me to ne j**e previse. Ja znam neke aute koji su spajani iz dva, koji su bili na krovu, a vlasnici ni nitko drugi iz njihove blizine to ni ne znaju. A i priče rekla-kazala ne pušim, tako mi je dosta auta promaklo ukljucujuci jedan odlican u to vrijeme Escort Cosworth, jer sam slušao priče koje su pričale babe u brijačnici.

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Ja nemam povjerenja u ovlaštene servise ni kad mi ulje i filtere mjenjaju...a kamoli kad se vare novi krakovi šasije, razvlači auto na hidrauliku ili šta se već treba raditi kad se auto pošteno zabije.

I ne, ne može se složiti auto da bude ko nov osim ako se doslovno sve novo ne stavi, sve odvari i nanovo točkasto zavari, temeljito očisti i zaštiti itd...a tako nitko u Hr ne radi...kažu da nema nitko novaca da plati takvo slaganje. A te neke teorije da jednom savijen (pa vraćen u prvobitni položaj) prešani čelični profil ima ista mehanička svojstva kao i onaj koji nije bio deformiran su mi smijeh. O antikorozivnoj zaštiti takvog lima da ni ne pričam.

Moram se malo nadovezati na ovo. Daljnja rasprava s tobom nema smisla, ako ovlaštenom servisu nedajes povjerenje ni u promjenu ulja! Vecina dijelova u limariji se i mjenja tj. ide novo a ono sto se moze izravnati ravna se bez ikakvih bojazni da ce takav popravljeni auto biti nesiguran. Prisustvo sam upravo mjenjnju desne stranice i varenju iste. Naime stavljali su novu ili je to bio prag sa lijevim blatobranom ( sve dolazi kao jedan dio na tom autu), i dio se upravo tako i vario. Tockasto samo je u odnosu na tvornicki bio 3x jace zavaren. Antikorozivnu zastitu obavlja lakirer svojim poslom a dio koji dolazi kao nov spreman je za filer, brusenje i ostalo. Nema tu antikorozivne zastite, osim ako ubijes auto tako da ti se cijela sasija uvije. A znamo da se u tom slucaju nista nepopravlja nego ide totalka. Eno stoji bas jedan tamo srebrni clio 3. Covijek bi rekao moze se popraviti, ali udaren je sa svih strana, savijeni H nosaci i krov ubijen. Ispaljeni zracni, otisli zatezaci, od naprijeda bi se moglo jos kako tako, ali auto je za dijelove. Nema popravka.

Meni je zenska udarila u cliu 2 u guzicu i nabila me tako da nisam mogao izvuci rezervni tocak. Decki su to prvoklasno odradili s time da su mi i ojacali gepek na onom dijelu gdje je bilo i u tvornici serijski ojacan. Kad sam imao prometnu nebi vjerovao ali iz gepeka sam izvukao sve normalno a znas kakakv je auto bio.

Sumnjam da ovdje pricao o autu koji je bio na krovu i koji se spajao iz dva komada ;)

I imaj malo vise vjere u ljude jer zaista nemas razloga to govoriti vise nego ja. Mozda ako je tamo kod tebe stvarno servis za klinac

Link to comment
Share on other sites

Auto poslije udesa nije isti auto kao prije udesa i tu se nema sta poricati..Moze se to sve vratiti tamo gdje je bilo ali opet je to lupano pa poravljano htjeli mi to priznati ili ne..Drugdje se to sto kod nas popravljaju salje odmah pod presu..

Link to comment
Share on other sites

Auto poslije udesa nije isti auto kao prije udesa i tu se nema sta poricati..Moze se to sve vratiti tamo gdje je bilo ali opet je to lupano pa poravljano htjeli mi to priznati ili ne..Drugdje se to sto kod nas popravljaju salje odmah pod presu..

Nitko neporice da je to isti auto, ali je glupost govoriti da taj auto nemoze voziti kao sto je vozio. Da ne govorim da mi obicni smrtnici to necemo nikad primjetiti. Uostalom ako te netko ocese onda i meni nije isti auto kad se ide lakirat nesto na njemu. Kad bih tako razmisljao poludio bih. Kad bih imao love na bacanje, kupovao bih drugi da. Ali...

Link to comment
Share on other sites

Ma da, ako se sve slozi kako treba auto bi morao proci test optike trapa i ako je tu sve 5 mora ici pravo :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Malo ste mi svi postali razmaženi i svi bi birali sve i svašta. A kad vi zabijete svoj auto, onda nema toga što se ne može napraviti i popraviti :lool:

Link to comment
Share on other sites

Netreba se zamarati... Autek je prodan i novi gazda ne skida smajl sa lica :)

Link to comment
Share on other sites

Netreba se zamarati... Autek je prodan i novi gazda ne skida smajl sa lica :)

Kume, nebi ni ja skidao osmijeh s lica. Auto je bolnica, a i cijena je vjerujem bila dobra! :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Donedavno sam prodavao automobil koji je također bio udaren sprijeda prilično. Situacija je bila takva da se to desilo s autom dok je bio potpuno nov. Nakon što je zamjenjeno sve original dijelovima nikad nikakvih problema, bilo je dosta kupaca koji bi ga uzeli da nije bio udaren, točnije bio bi prodan u roku 10-15 dana a ne 3 mjeseca.

Slučajno sam naletio bio na ovaj oglas, auto me zainteresirao najviše zbog cijene i već sam imao neke kombinacije ali eto mislim da ga ne bi uzeo upravo zbog toga što je bio udaren, iako sam imao sličnu situaciju sa svojim predhodnim autom.

Pitanje koje se također povlači tu je zašto bi netko išao prodavat automobil nakon godinu dana i nakon što je na njemu izgubio oko 10t eura odnosno zašto je tako niska cijena. ( sad ce netko rec nezadovoljan kad je skupo, i nezadovoljan kad je povoljno).

Da li ga je vozila starija žena ili ne to je nebitno, vjerujem da je rs 250 prilično kvalitetan automobil koji može izdržati svakakva gaženja i sl.

Sve u svemu mislim da je bila dobra prilika i novom vlasniku želim puno sretnih km.

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Na ovakav Megane nejdu ove seljo krom felge, kakve bi još mogle proći na Cabriu.

 

A nekako ne vjerujem da je 18" premalo za auto kojem su performanse na prvom mjestu.

Link to comment
Share on other sites

Ili ste vi pušili nešto ili mene jos ova viroza drži...??? Mene link vodi na žuti R26 za 9000 eura sa serijskim antracit 18" felgama...

...kakav krom...???

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.