Jump to content

Riknula turbina - 1.9 dCi 88kW


filipbabok

Recommended Posts

Decki mislim da mi svi trebamo ugradit jednu vaku turbinu pa ce sve biti ljepo ;)

d8fce59e4bcf922bd6bd5c6fbb73a7e6.jpg

Link to comment
Share on other sites

s koliko god su ih stavio na "podgužnjake"?

sa cca 4,5-5 godina....visoki su pa im pojas taman stoji na ramenu sa podgužnjakom....

Mali je još u isofixu!

Link to comment
Share on other sites

Decki mislim da mi svi trebamo ugradit jednu vaku turbinu pa ce sve biti ljepo ;)

d8fce59e4bcf922bd6bd5c6fbb73a7e6.jpg

ma da. Kakav garret.. To je od broda? Taman za u prtljaznik. ;) Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Do to pokreneš već si stiga na odredište :D

Link to comment
Share on other sites

Decki mislim da mi svi trebamo ugradit jednu vaku turbinu pa ce sve biti ljepo ;)

d8fce59e4bcf922bd6bd5c6fbb73a7e6.jpg

Kad bi na ovom propustio ulje u motor.. mislim da bi vrtio ko yamaha na 13 000 okretaja :D 

Link to comment
Share on other sites

Decki mislim da mi svi trebamo ugradit jednu vaku turbinu pa ce sve biti ljepo ;)

 

Treba ti turbo samo da zavrtiš tu turbinu :D

Link to comment
Share on other sites

Haha iskreno nevjerujem da 1.9 dci ima dovoljno snage da ju zavrti na njen radni tlak tj 4, 5 bar-a

Link to comment
Share on other sites

Neposlušni je natovaren na Iveco i poslan u Slavoniju. Šofer ima još neke stvari za obavljati tako da će auto u Slavoniji biti sutra u ovo doba ili subota ujutro.

Meho je malo vrtio turbinu na novom motoru i rekao da nema pomaka u radijalnoj osi a ima neki minimalni na aksijalnoj.

Link to comment
Share on other sites

Minimalni na aksujalnoj? To nije dobro?

E nisam siguran, ali navodno su minimalna odstupanja dozvoljena. Takodjer, na aksijalnoj su puno manje opasna. Kao.
Link to comment
Share on other sites

ja bi repariranu.... ak se vec pojavio negde pomak znaci da je pri kraju. reparirana nema nikakvog pomaka

Link to comment
Share on other sites

Potpuno reparirana (novo srce, brtve, balansirana, peskarena) ti je kao nova  :D  al 300 evrica, pa ko voli...

Link to comment
Share on other sites

Evo par prigodnih slika. Samo covjek je imao srece, pa nije motor otisao u iberturazu.

post-13892-0-09149800-1428608314_thumb.j

post-13892-0-41664500-1428608373_thumb.j

post-13892-0-89613700-1428608385_thumb.j

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

pa naravno da nije otisao kad se odma zaglavio :D turbo mislim pa nije mogao nabit okretaje itd.

Link to comment
Share on other sites

To što nije otišao u iberturažu samo znači da ulje koje hladi turbinu nije uspjelo doći do usisa.

Link to comment
Share on other sites

Anyway, pricao sam malo danas/jucer sa ljudima iz servisa kad sam po auto dosao. Kazu da ne radi ona fora sa 5x stiskanjem start/stop tipke. Probali su na nekoliko modela, niti na jednom se nije klapna usisa zatvorila :/

Ja sam skeptik pa cu to i sam isprobati kad dobijem auto nazad

Link to comment
Share on other sites

Kako su sve fino iz Honeywella objasnili kako se mijenja turbina, dođe mi da sam to napravim :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Skines je dole bez problema bez da skidas glavu.. Ovo je nepotreban trosak od 300€ minimum vise ak i to ides raditi..

Link to comment
Share on other sites

Zato treba katalizator i desnu poluosovinu skidati. :)

Link to comment
Share on other sites

Anyway, pricao sam malo danas/jucer sa ljudima iz servisa kad sam po auto dosao. Kazu da ne radi ona fora sa 5x stiskanjem start/stop tipke. Probali su na nekoliko modela, niti na jednom se nije klapna usisa zatvorila :/

Ja sam skeptik pa cu to i sam isprobati kad dobijem auto nazad

 

 

radi, testirano.

Link to comment
Share on other sites

Zato treba katalizator i desnu poluosovinu skidati. :)

Ma kakav cat i poluosovina.

Samo se otpusti cat da semoze svuc s turbine i skines je na gore..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.