Jump to content

aleeen

Recommended Posts

Nepotrebno. Kuzis. :D

Ovo za paljenje senzor neutrala ukurcu da prostis. Lakose mijenja relativnoa cijenu ne znam.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pritelju neznam vidis li ti razliku izmedu broja 5 i slo S kao i izmedu broja 1 i slova T, kako god okrenuo tu ne pise broj 15 ,  vidis li kako na ostalim osiguracima od 15am pise. Takoder to nije od upaljaca ima drugi osigurac za upaljac , kad mi je on izgorio jedino sta sam promjetio je da ne radi ekran od radija . Stavio sam od 10am i sad radi ali neznam jel to prejako.

Btw taj osigurac nije ucrtan na shemu kod ostalih osiguraca niti mogu nac igdje na netu da ga ima . Pod oznakom je aa

Prijatelju vidim ja razliku. To je neki prastari izlizani osigurač koji je netko nabavio tko zna gdje i tko zna kad. Ta oznaka ST je 15, ali je greška kod štampe tako da izgleda kao ST.

Na svakom osuguraču piše brojčana vrijednost njegove amperaže i ništa drugo. 

Koliko sam te razumio kad skineš ovaj osigurač onda ti ne radi ekran od radija?

Ajde stavi opet onu sliku tvojih osigurača, ali bez onoga debeloga crvenoga kruga, jer si s njim pokrio jedan osigurač. Takodjer slikaj i stavi shemu osigurača sa poklopca, jer mi nije jasno šta misliš pod oznakom "aa".

Link to comment
Share on other sites

oznake na ostalim osiguračima ne moraju biti istog fonta kao na tom ''ST'' osiguraču jer ga je vjerojatno proizvela neka druga tvornica. Što znači da je već mijenjan. A i tebi je opet izgorio. Bolje se upitaj zašto pregaraju, nije rješenje samo promijeniti osigurač ili staviti jači, vrag nikad ne spava

Link to comment
Share on other sites

Neznam kamo da postavim pitanje pa cu probat ovdje.

Dakle megan 2 1.9 dci,96 kw,2007 g.

Kada je auto potpuno hladan prvih 2,3 km turbina fijuće a nakon toga ne čuje se više ništa.

Dakle dali je normalno da turbina fijuće kad je auto potpuno hladan??

Kako je na vasim dci motorima??

Link to comment
Share on other sites

Ne takve razlike.

Meni stalno fucka al od kako je mapiran proje nije.

Moze biti da ti zapinje vnt i radi toga..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Miloš nemam pojma dali zapinje ili ne jer ne razumijem se u motor...

Imam auto 3 g ali prije to bas nisam primjećivao sada nekih godinu primjećujem da fućka na hladno.

Samo se nadam da nije na pomolu veći kvar.Inače auto dobro vuće i ne troši nista ulja.

Link to comment
Share on other sites

Kazem probao sam jako puno dcijeva, vecina ih malo se cuje turbina kad je vani hladno (ajmo rec 3 stupnja i manje).

vecinom prestane cim se malo ugrije.

Link to comment
Share on other sites

A da ustvari kad se sjetim dok sam bio doma na minusima je jace fuckalo

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ok teško da mogu kaj zeznuti, a ako otpojim kleme od akumulatora prije nego krenem prčkati ? 

Nemaš potreba. Ja sam skidao zračni jastuk dok je bio aku spojen pa ništa nije bilo. Samo nemoj davati kontakt.

Link to comment
Share on other sites

ja sam skidao dok je masina radila... ne jednom, upali se greska, iskopca se cim se ukopca nazad i vozi dalje...

Link to comment
Share on other sites

Ona slika opce nije od moga auta nego je skinuta sa interneta isti model auta i sve identican je bio i taj osigurac u mom  autu , znaci nije prastari osigurac koji je netko stavio nego je orginal iz tvornice zasto nepise koliko je ampera i zasto ga nema u shemi to i mene zanima., ako netko ima renault megane II 2006 god nek pogleda osigurace imat ce isto takav.pita sam mestra sta servisira renaulte odma je zna koji je to osigurac di stoji znaci vidio9quLK ga je u drugim autima al nezna nista o njemu . Nemojte molim vas nagadat ako niste sigurni sta govorite jer sam razmislio o tim opcijama da je to broj 15 da je stari osigurac itd . Ako je netko siguran da zna cemu  sluzi taj osigurac od koliko je ampera neka se javi .

Meni nije radio radilo ali je na ekranu bio sat i stupnjevi isao sam izvadit osigurac pa vratit i kad sam izvadio taj ugasio se i sat i stupnjevi kad sam ga isao vratit samo je izgorio. Na shemi osiguraca ga nema znaci prikazana su tri reda osiguraca a ovaj je u 4 redu.Svaki osigurac je oznacen slovima a,b,c itd a u 4 redu imaju tri mista dva prazna i ovaj pod oznako aa. Takoder sta sam vidio da ekran radi i priko osiguraca coupe conso. Evo stavio sam ovu shemu gdje je objasnjeno za svaki osigurac cemu sluzi ali toga ni ovdje nema 

a>

2urnq4h.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sjeo sam sada u auto i kad se upalio čuo se isprekidani zvucni signal i tako par sekundi.

Sto bi to znacilo,nije mi se upalila nikakva lampica.??

Edited by zdravkoRi
Link to comment
Share on other sites

Haha najsmjesnije od svega je sto na forumu od renaulta nitko nezna cemu sluzi i nemoze dat konkretan odgovor zato mi je i interesantan taj osigurac koga god sam pita nitko nezna cudni su ti francizi:)

Ako kojim slucajem saznam javim vam :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Izvadi ga pa vidi šta sve ne radi. Za sada si utvrdio da je na njega spojeno jedno od napajanja displaya sata i temperature.

Link to comment
Share on other sites

Haha najsmjesnije od svega je sto na forumu od renaulta nitko nezna cemu sluzi i nemoze dat konkretan odgovor zato mi je i interesantan taj osigurac koga god sam pita nitko nezna cudni su ti francizi:)

Ako kojim slucajem saznam javim vam :)

tome forum i služi, da pomognemo jedan drugome. Da imam megane 2 vjerojatno bih i znao odgovor, ovako čekamo od vlasnika. Mada postoje i manualsi, el. shema vozila, sve se da iskopati ako netko baš želi

Link to comment
Share on other sites

Neznam kamo da postavim pitanje pa cu probat ovdje.

Dakle megan 2 1.9 dci,96 kw,2007 g.

Kada je auto potpuno hladan prvih 2,3 km turbina fijuće a nakon toga ne čuje se više ništa.

Dakle dali je normalno da turbina fijuće kad je auto potpuno hladan??

Kako je na vasim dci motorima??

identično kako opisuješ, čak negdje na početku ove teme kada sam otvarao pitao sam isto pitanje, hladna jutra, prvi start i onda turbina fućka kao kada pušeš u praznu pivsku ili plastičnu bocu, onako neki retardirani zvuk, kao da zrak vijori kroz vjetrenjaču npr. nemam pojma :D sve ok do dana današnjeg :D 

Link to comment
Share on other sites

A valjda je to onda normalno jer i godine su tu.A niš nadam se da će me još dugo sluziti unatoč fijukanju :)

Link to comment
Share on other sites

Mislio sam ako netko nema nikakve, pa su mu i ove dobre, poklonim mu ih.

Nisam ciljao na lingvističko podjebavanje

WhatsApp Image 2017-02-22 at 14.03.39 (1).jpeg

WhatsApp Image 2017-02-22 at 14.03.39.jpeg

Link to comment
Share on other sites

auto mi ne dimi uopće, ne troši ulje, sve funkcionira u redu, bez ikakvih grešaka, zašto ponekad kada stojim pored njega upaljenog iz auspuha počne baš odvratno smrditi, čak i tjera na kašalj taj smrad izgorene nafte? pretpostavljam da je to normalno kada je u pitanju mašina od 11 godina i 255 000 km, ali čemu je točno razlog za to?

Link to comment
Share on other sites

jučer kad sam sam se vratio s puta, iz auta je osjećao miris po rastaljenoj plastiki, ustanovio sam da je iz zadnjeg desnog kotača. Auto ima nove diskove i pakne i reparirana klješta ni 100km. Uglavnom opet su zacvikala desna klješta. Kaj da radim ? Može biti od sajle ručne ? 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.