Jump to content

aleeen

Recommended Posts

pri sudaru se pojas trajno deformira (apsorbirao je energiju) i po pravilu ga se vise ne bi trebalo koristiti. dosta je zamijeniti sam pojas, mehanizam je cisto OK

Link to comment
Share on other sites

znači, vidio bi odmah da je ovaj moj kupljeni na autootpadu sudjelovao u nesreći?

Link to comment
Share on other sites

ljudi moji, imam problem sa zamjenskim (drugim, kojeg ne koristim često) ključem auta, od samog početka, kada sam kupio auto prije godinu dana je zezao porukom "replace card battery", ali je otključavao/zaključavao auto normalno, kao i palio sa tim ključem - danas probam, mijenjam kvalitetne pune baterije Duracell, ništa se ne dešava, niti otključava/niti zaključava, ali kada sam otključao sa drugim ključem (koji je bio rezerva prijašnjem vlasniku, znači nov novcat, nekorišten) i stavio u utor ključ, pali auto bez problema, ali opet daje poruku "replace card battery" - o čemu je riječ? dali ga je moguće nekako nanovo programirati/iskodirati?

Link to comment
Share on other sites

Stavi karticu u čitac, upali auto, ugasi auto, nakon toga bi ti trebala raditi kartica.

Link to comment
Share on other sites

Sto se tice ovih dijagnostika neki dan mi kolega spajao Megana 2 1,9 i prica mi o senzoru temperature ulju i cuda neka a posto sam imao vremena isao provjeriti grijace i bez obzira sto je na -18 lijepo palio nasao sam da je jedan neispravan, stavio novi i gle cuda lampica SERVICE se ugasila a i poruka "injection i control" nestala,, tako da hmm te dikagnostike

Link to comment
Share on other sites

Ekipa sa Megane 2 i običnim farovima sa H7 žaruljama - da li se Vama rotira (tipa 20-25°) dio lima gdje se "ukopčava" H7 žarulja za kratka svijetla (time se i žarulja može zakretati oko svoje osi za isti taj kut) ? Ili su to kvazi-majstori koji su čupali žarulju kombinirkama sredili ? Suvozačko se tak djelomično rotira i to veoma lagano, pa si mislim da to sigurno nije najbolje za samo žarulju. Za vozačko se ne sjećam.

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

Malo cu sad postaviti glupo pitanje.

Moj kolega na poslu ima renault lagunu i on cim gurne karticu unutra on odma da kontakt i popale se sve lampice i stisne start i odma se upali auto a kod mene je malo drugacije. Gurnem kljuc u citac i ako drzim kvacilo + START pali lampice i pali auto ako stisnem samo kocnicu + START opet isto lampice i pali auto. 

Inace ako stavim samo kljuc u citac i stisnem START on mi samo upali radio i grijanje/hladenje unutra.

Kako vi palite svoj auto ?

Kako da upalim samo kontakt da mi se upale sve lampice da vidim npr koliko imam goriva itd ?

Hvala.

Edited by renault2
Link to comment
Share on other sites

Drugacije je na laguni i meganu.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Malo cu sad postaviti glupo pitanje.

Moj kolega na poslu ima renault lagunu i on cim gurne karticu unutra on odma da kontakt i popale se sve lampice i stisne start i odma se upali auto a kod mene je malo drugacije. Gurnem kljuc u citac i ako drzim kvacilo + START pali lampice i pali auto ako stisnem samo kocnicu + START opet isto lampice i pali auto. 

Inace ako stavim samo kljuc u citac i stisnem START on mi samo upali radio i grijanje/hladenje unutra.

Kako vi palite svoj auto ?

Kako da upalim samo kontakt da mi se upale sve lampice da vidim npr koliko imam goriva itd ?

Hvala.

kocnica + mjenjač u brzini + START

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

kocnica + mjenjač u brzini + START

hvala :yeah:

Inace se pali auto prvo da kontakt ili se moze kvacilo i START.

Ili je oboje ispravno ?

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

ja uvijek kvacilo, kocnica i start, al ako je dignuta rucna moze samo kvacilo u brzini (mozda) ili samo dignuta rucna u neutralu (mozda)

Link to comment
Share on other sites

Da bi dao kontakt na Laguni, stavi auto u brzinu, umetni karticu i klikni start, nakon što upali radio, ponovno stisni start.

Link to comment
Share on other sites

hvala :yeah:

Inace se pali auto prvo da kontakt ili se moze kvacilo i START.

Ili je oboje ispravno ?

Hvala.

kako god, samo da se upali? kako neispravno upaliti auto? :D 

Link to comment
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu zanima me koji je ovo osigrac sto sam zaokruzio na slici , pise na njemu ST ,cemu sluzi i od koliko je ampeIMG]ra

9

Link to comment
Share on other sites

Splitski osigurač. :rotfl::rotfl:

Da kad čitaš sa jedne strane onda je ST, a kad zarotiraš za 180 ° onda je broj 15. To ti je osigurač od 15A i on ti je od upaljača. Pogledaj sa unutarnje strane poklopca kutije sa osiguračima imaš slike čemu služe pojedini osigurači i njihove vrijednosti u amperima.

Ovo me podsjetilo na onaj čuveni izgubljeni komad sa oznakom 710.

 58a6e201986b4_Blondejoke710.thumb.jpg.f0

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Veliko pitanje početnika :D 

   Kupio sam navlake za auto i rado bi ih ugradil ali nisam siguran da li moram vaditi sic van iz auta, bilo bi najjednostavnije, ali ima onaj problem da se ja bojim da mi se prilikom prčkanja po onim konektorima ne otvori koji zračni jastuk. Ima ko kakva iskustva kako najjednostavnije doći do konektora i najbezbolnije ga odpojiti i izvaditi sic van i ponovo spojiti kad ga vračam ? 

Link to comment
Share on other sites

samo odspoji, nema teorije da se otvore. Kontakt nemoj davati da ne zabilježi grešku zračnog jastuka

Link to comment
Share on other sites

Pritelju neznam vidis li ti razliku izmedu broja 5 i slo S kao i izmedu broja 1 i slova T, kako god okrenuo tu ne pise broj 15 ,  vidis li kako na ostalim osiguracima od 15am pise. Takoder to nije od upaljaca ima drugi osigurac za upaljac , kad mi je on izgorio jedino sta sam promjetio je da ne radi ekran od radija . Stavio sam od 10am i sad radi ali neznam jel to prejako.

Btw taj osigurac nije ucrtan na shemu kod ostalih osiguraca niti mogu nac igdje na netu da ga ima . Pod oznakom je aa

Link to comment
Share on other sites

Lord knows, vidio sam svakakvih megana dvojki

vecina naravno authentica, al dobar dio i dynamique a bome i privilege.vidio sam stvarno svakakvih kombinacija, da sam šverceru ovo ljeto rekao "decki ovo vam je van bio, nema maglenke nego one plastike, pogledajte straznje tapecirnge a onda i stranu homologaciju kaj pise" a oni zinuli :D

jucer gledam jednog za kojeg sam se opasno zapalio..2008, 78kw, 6 brzina. ono sto me buni je :

kad hocu pokrenuti auto, stavim u ler , pustim kuplung, stisnem kocnicu i start.Ovaj nece upaliti nego pise "select neutral"

Znaci ne kaze press brake, nego select neutral, a u neutralu je pobogu.Stiscem start, uporno baca poruku select neutral, kao da ne vidi da je u leru.

 

probao sam danas na jednom meganu 2004 godina, stavim u ler, kocnica , uredno pali.

Dal je neka greska na ovom 2008g ili to tak mora bit?Auto ima pametnu karticu BTW, isprobano i s karticom u onom utoru i bez.

Kad se stisne kuplung , upali normalno. (relativno normalno ,to je drugo pitanje)

 

NAime prvo paljenje hladno, vergla onako ne bas najjace jedno 2 sekunde i onda upali.Nekako ne vergla kao ovaj 2004 60kw, nego nekako sporije, ali sastavi.

Svako daljne paljenje je krace ali isto jedno sekundu vergla.

Nisam bas puno probao tih 78kw - dal je to normalno ili ne?

Koliko je tesko skinut anlaser i reparirat, na 78kw motorima mu je promjeno mjesto ak se ne varam, iza je negdje pa je nedostupan?

Motor radi mirno , dobro prima gas , ne dimi, ne baca check injec. ni u visim okretajima..

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

samo odspoji, nema teorije da se otvore. Kontakt nemoj davati da ne zabilježi grešku zračnog jastuka

ok teško da mogu kaj zeznuti, a ako otpojim kleme od akumulatora prije nego krenem prčkati ? 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.