Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Kolega zac7654321 je sve rekao.
Skidan je senzor a nije stavljen novi gel.
Treba skinuti senzor, novi gel i radit ce ko i prije.
Za početak pokušaj pritisnuti senzor unutra možda izađe zrak pa ce biti bolje

Link to comment
Share on other sites

Ako meni se govorite, konkretno neznam jeste li vidjeli kako to izgleda na meganu 4, taj dio di je kamera je doslovno otvoren i ta plastika samo dodiruje šajbu, tj nema nigdje spoja, to još ni na jednom autu nisam vidio takvo "rješenje"... doslovno nokat mogu gurnit u tome razmaku, svi imaju kameru ukomponiranu u toj nekoj kocki koja je izolirana nešto slično što je na slici, al on ima fensi šmensi kameru u drugom dijelu koja nije zatvorena hermetički, i normalno da magli kao i ostatak šajbe i prašina ulazi i sl... 

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, PAnta013 said:

Baš jučer spazih na svom Limited-u ovo i zapitah se jesu li to senzori. Pitanje za znalce, postoji li mogućnost da se ti senzori mogu aktivirati na Limited-u?

Meni je to na Limitedu sve aktivirano u opremi...

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, mata73 said:

Kolega zac7654321 je sve rekao.
Skidan je senzor a nije stavljen novi gel.
Treba skinuti senzor, novi gel i radit ce ko i prije.
Za početak pokušaj pritisnuti senzor unutra možda izađe zrak pa ce biti bolje

Hvala!

neču ništa da stiskam,sutra im dovezem auto pa nek riješavaju kako znaju i umiju,auto dovezen i svi senzori radili ko urica,sad senzori il nepravilno rade il nerade!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, ShinyMarko said:

Hm,postoji mogučnost da uopče nemaš senzora a imaš predviđeno mjesto za to...tako da se lako to ugradi te onda treba samo aktivirat ih...sam senzor kiša svjetla je oko 1100kn,plus ručice kod volana koje imaju auto funkciju,te aktivacija,mislim da je ipak sve to preskupa igrica 🤔

Do senzora brisača mi nije stalo, ali svjetla jeste. Naime, navikao sam na na Genu da se svjetla uključuju kad se starta auto. E sad mi se desi da navečer krenem a zaboravim uključiti svjetla. 🙃 Na obe ručice ima položaj "Auto". Ovako to izgleda na mom autu.

 

 

senzor_(1).jpg

ručica1.jpg

ručica2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pa stavis na auto, navecer mora paliti...ili senzor ne radi uopce - ili pali uvijek ako je auto

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, macan said:

Da isto preko k... sve naneseno, automatsko paljenje ni ne koristim, kod mene je bonus što se sad počela voda kondenzirat  tamo u onom prostoru gdje ti je kamera, pa ostaju fleke koje nemožeš očistit... eventualno skidat sve pa pobrisat, ako se uopće to i može ako dolazi u komadu... to je sve samo jednom original. čim se nešto dira nije više to to...  a brisači automatski kako mi rade bolje da ni ne komentiram, doduše neznam kako su radili prije zamjene šajbe jel sam ga tako kupio...

A gle sa brisačima ti se većina ne može dogovorit na automatskom, nekad lije vani ko nlesavo a oni kilave sa brisanjem, a nekad paducka pomalo a brisači pomahnitaju i brišu ko na najvećoj brzini... valjda se pojebe senzor.

Kod mene je recimo 70% da su poslušni dok 30% rada poblesave te su tad spori ili prebrzi u odnosu na padaline, dok mi je intenzitet senzora uvijek na jednoj kapljici

Navikao na to...

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, shogo said:

Meni je to na Limitedu sve aktivirano u opremi...

Vjerovatno na mom treba aktivirati jer u spisku opreme nema automatskog uključivanja svjetala i brisača. 

Link to comment
Share on other sites

Paket KLIMA - Automatski dvozonski klima uređaj sa senzorom za merenje štetnih gasova - Senzor za kišu i automatsko uključivanje/isključivanje svetala

Limited ima to kao opciju u paketu Klima koji ti imas, tako da bi trebalo da ti je to aktivirano kada prebacis na Auto.Pozdrav

Link to comment
Share on other sites

Mora biti aktivirano, iako...ja sam gratis žicao par tih nadoplata...banalnih ali eto, nadoplata, i Renault se điberi lagano

Link to comment
Share on other sites

Mali issue..lagana voznja u 4. brzini na cca 80 km/h i oko 2000 obrtaja pa malo zatrokira više puta što se dosta osjeti u voznji..mislim da se ne radi o turbo rupi a trenutno rješenje mi je da ga dignem u više obrtaje [emoji3]

Trenutno rješenje bi zamijenio za stalno pa prije odlaska u servis da priupitam jel ima netko slicno iskustvo?

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Možda loše gorivo? Nisam stručnjak i ne bi htio coprat ali meni je clio "cukao" kada su dize dale svoje. (to je ona serija prvih dci mašina kod kojih se ljuštila pumpa goriva)

Da priupitam dobre duše ovog foruma... Htio bi si uzet jednog Megane-a kakvog i vi vozite. U fokusu je 1.5 dci varijanta. Da li možda ima netko informaciju jel ovaj noviji 115 KS verzija nešto lošija/sporija/tromija u odnosu na 110 KS. Ja sam čuo neku neprovjerenu informaciju da su ovog novijeg malo zaklali sa strožim eko normama.

Pa, eto ako neko ima iskustva iz prve ruke, bio bih zahvalan.

Link to comment
Share on other sites

Imao sam Megane 2 pa znam kako je kad dizne odu [emoji51]

Auto je na cca 80tkm, još pod garancijom, gorivo točim na više BP i dešava se nevezano gdje se gorivo natoči

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Flek said:

jel ovaj noviji 115 KS verzija nešto lošija/sporija/tromija u odnosu na 110 KS

Ne. Ali ima dječjih bolesti. 

Link to comment
Share on other sites

Ukoliko bi uzeo ovaj difussor sa Megane GT Line-a, da li bi on odgovarao na mog Meg IV Intense ?

Najviše me brinu senzori za parking...

ipHtaG5.png

image.png.8c4af88db502eca9204f2d1047bffe03.png

Ne paše... Oni dijelovi lijevo i desno nedostaju. Šteta :)

Edited by MB104
Link to comment
Share on other sites

E 😁 šta smo rekli za ono propadanje kvačila na meganu 4? Šogoru se počelo dešavat da ostane dole. Jel se zna šta je tu problem?

Link to comment
Share on other sites

ili zena il pimpek

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

  • Like 4
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, macan said:

E 😁 šta smo rekli za ono propadanje kvačila na meganu 4? Šogoru se počelo dešavat da ostane dole. Jel se zna šta je tu problem?

Logicno bi bilo da je cilindar kvacila. Master/slave?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni ljetos promijenjen cilindar pedale kvačila, na 40tkm. To što se tiče prvog pitanja...😁

 

Link to comment
Share on other sites

Znači nakon lošeg kvačila na M3, uspjeli su napraviti još gore na M4. Baš fino👌

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Kad vidim master cilindar plastican odmah mi se povraca..
To su stvari gdje ford ili vag ne fulavaju.
Steta za megane. Ali cinjenica je da sve manje ljudi kupuje takvu vrstu auta.. zele vise aute, ne nuzno duze, samo vislje, poput captura. Mislim da bi reno trebao napraviti ozbiljan monovolumen/suv kak je duster al da bude kvalitetniji pa i skuplji..

Link to comment
Share on other sites

I da naprave stvarno kvalitetan auto opet će im prodaja biti upitna jer je to Reno. Ako VW napravi isto tako jednako kvalitetan auto, prodavat će se.. Jedino što se baš prodaje su Clio i Captur, ostalo slabo

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.