Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Pa uvijek kažu kako su baš ovaj put napravili kvalitetan automobil. I onda kao i svi ostali imaju tovar problema s multimedijom, završnom obradom, postprodajom, nikakvom uslugom, itd.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Napravio servis danas, 46500, korona me prebacila malo preko roka...nisam bio uz auto, dobio sam the look kada sam spomenuo svoje OEM djelove...ali nemojmo se zavaravat, svak zna kakvo je pravilo, nema tu zaplašivanja.

Di se nalazi filter goriva???čisto da škicnem, doduše uložak se mijenja samo....Dire??

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ispod vozila, stražnji lijevi kotač, plastična zaštita se skine, čini mi se navrtka 10 mm. Kupi original filter. 

Koristi šestokutni nasadni ključ, nemoj zvjezdasti ili slično, da ne bude jao. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

a jesu ga smjestili.. kaj nisu do sad ti filteri na di-zlima bili u motornom prostoru ili kod blatobrana?

jel grijan? ovak daleko otraga, hmm.. ko nekad na benzincima..

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, mocho said:

Imao do prije mjesec dana, vratio se na v2... 

Sta imo neke probleme ili? Mora ovlasteni vravat na v2? 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, ivan.martinko said:

a jesu ga smjestili.. kaj nisu do sad ti filteri na di-zlima bili u motornom prostoru ili kod blatobrana?

jel grijan? ovak daleko otraga, hmm.. ko nekad na benzincima..

Ma ja htio škicnut jel ga zamijenio...ali nis od toga😂😂😂doduše sat pol je auto bio nutra...ulje, filteri i f.goriva, svi dijelovi su OEM u RN kutijama, Lageros dobavljač

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Ommyskillz said:

Sta imo neke probleme ili? Mora ovlasteni vravat na v2? 

Predugo je trajao boot na v3, mada ni verzija v 2.19.300 nije ništa brža. Prvotno sam imao 2.15xx verziju kod koje mobitel nije šljakao. Vratit ću se nazad v3 😁

Nikakav ovlašteni, ne usude se to raditi... Ja i kolega s foruma volimo prčkat po tome 😂

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, shogo said:

Ma ja htio škicnut jel ga zamijenio...ali nis od toga😂😂😂doduše sat pol je auto bio nutra...ulje, filteri i f.goriva, svi dijelovi su OEM u RN kutijama, Lageros dobavljač

ti si pod garancijom. pa gdje si to radio servis sa dijelovima iz Lagerosa?

Link to comment
Share on other sites

Predugo je trajao boot na v3, mada ni verzija v 2.19.300 nije ništa brža. Prvotno sam imao 2.15xx verziju kod koje mobitel nije šljakao. Vratit ću se nazad v3 [emoji16]
Nikakav ovlašteni, ne usude se to raditi... Ja i kolega s foruma volimo prčkat po tome [emoji23]
Kolegi se odmah oči zasjaje od sreće [emoji1787]

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mocho said:

Predugo je trajao boot na v3, mada ni verzija v 2.19.300 nije ništa brža. Prvotno sam imao 2.15xx verziju kod koje mobitel nije šljakao. Vratit ću se nazad v3 😁

Nikakav ovlašteni, ne usude se to raditi... Ja i kolega s foruma volimo prčkat po tome 😂

Pa kolko dugo taj boot traje na v3

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, direstraits said:

Ispod vozila, stražnji lijevi kotač, plastična zaštita se skine, čini mi se navrtka 10 mm. Kupi original filter. 

Koristi šestokutni nasadni ključ, nemoj zvjezdasti ili slično, da ne bude jao. 

Hahaha, ovi u renaultu se izgleda trude iz generacije u generaciju smisliti što luđi  sistem za taj filter :)

Na 3. generaciji skidaš kotač, oblogu iznad, skidaš kućište i onda se sav usereš od dizela dok zamijeniš grijač.

Ajde ovdje je naizgleda malo jednostavnije, ali pogle koliko goriva mu je iscurilo dolje, sigurno mehaničari vole to raditi na megsu 4 :)

Okolo sve prašno, lik stavlja filter, u jednom trenutku sve prašina padne dolje, moglo mu je upasti unutra u filter.

Posla je izgleda manje nego na trojki, valjda je to bio cilj.

 

 

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Shogo servisira u Cindrić-u
To je jedino kod njih moguce donjeti svoje dijelove i platiti samo rad ili je moguce opcenito kod svih ovlastenih servisa?
Jer mislim da je ovlastenima najveca zarada upravo na dijelovima..
Link to comment
Share on other sites

Ja bio kod roce prije mjesec dana sa svojim dijelovima. Nisu nis rekli, sve upisano u knjizicu...

Edited by mocho
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa naravno💪🏻

Sve ja to platim, 450kn ulje i dva filtera, work only

Link to comment
Share on other sites

Da malo je neugodno... al realno treba tako, ne bi dodali malo rabata na ukupni račun da ih jeb... meni su znali kad sam kiu imao stavljat po 10%...  problem je kad imaš problem sa autom, a redovno si servisirao i plačao(ne ovako ko šogo :) )  pa sad se treba potrudit malo oko tvog auta da nađu kvar... pa to sve preko k... naprave ili nenaprave pa ti hodočastiš po drugim majstorima... e to boli... a za redovan servis te oderu da se zasereš...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Boli njih k za tebe i tvoj auto, redovno ja servisiram, i pre-redovno

Pogotovo kada si ga uvezao a ne platio u HR za njega 20000e

Edited by shogo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da malo je neugodno... al realno treba tako, ne bi dodali malo rabata na ukupni račun da ih jeb... meni su znali kad sam kiu imao stavljat po 10%...  problem je kad imaš problem sa autom, a redovno si servisirao i plačao(ne ovako ko šogo [emoji4] )  pa sad se treba potrudit malo oko tvog auta da nađu kvar... pa to sve preko k... naprave ili nenaprave pa ti hodočastiš po drugim majstorima... e to boli... a za redovan servis te oderu da se zasereš...
Pod garancijom dok mi je bila kia redoviti servisi po 2000-2500kn. Realno materijal kod Lagerosa u vrijednosti 400kn. Bar u kmag dalje od nekih osnovnih stvari tesko sto iz razloga nakon isteka garancije niko ne dolazi vise. A ti auti osim nekih tvornickih mana rijetko se kvare pa decki sta rade tamo valjda im je top izmjena filtera i ulja, eventualno seta kvacila i podmazivanje vrata.
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, shogo said:

Pa naravno💪🏻

Sve ja to platim, 450kn ulje i dva filtera, work only

samo zamjena ulja i filtera ulja na mom meganeu je 920kn u Roci.. 5 litri ulja i filter.. koma.. ja sam tam reko liku, ne, moj auto je održavan kod vas do starosti 8 godina a onda dalje kod običnog automehaničara koji za ulje i filter uzme 250kn da mi zamijeni.. (mislim zamijenim ja sam) ali ulje i filter mi koštaju 250kn i kome i zašto bi platio 700kn za pola sata posla? 

i kod kurve je jeftinije..

Link to comment
Share on other sites

On 09. 06. 2020. at 19:12, MB104 said:

Ukoliko bi uzeo ovaj difussor sa Megane GT Line-a, da li bi on odgovarao na mog Meg IV Intense ?

Najviše me brinu senzori za parking...

ipHtaG5.png

image.png.8c4af88db502eca9204f2d1047bffe03.png

Ne paše... Oni dijelovi lijevo i desno nedostaju. Šteta :)

E našao sam nešto za tebe 😁

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.